Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Radarové čidlo u alarmu-doplnění dotazu
Ještě bych si dovolil dotaz doplnit o vysvětlení pojmu dvouzónové radarové čidlo. Co jsou ty dvě zony- jejich poslání a funkčnost a jak by se to lišilo od jednozonového radarového čidla.
Jak po aktivaci radarového čidla ( jedno a dvouzónového ) reauje na venek ( na narušitele a na jakou jeho činnost) alarm -zvukově (síla zvuku ) nebo jinou výstrahou. Děkuji za vysvětlení. -
« Jablotron CA-320 Akcent
Mate nekdo zkusenosti s montazi tohoto alarmu do Octavie? Nevim kam napojit sedy vodic - vstup od dvernich spinacu. Kdybych nemel zpozdovac na vnitrni osvetleni tak bych ho napojil na vedeni k osvetleni, ale jelikoz mam, tak nevim jak to vyresit. -
« Re: novy klic k imobilizeru
Muze se vam to taky nekdy hodit, uz jsem zase moudrejsi i klidnejsi. U klicku s DO pro Megane 96 funguje chip tak, ze v aute mohou byt nactene maximalne dva klicky. Jeden klicek lze aktivovat i nekolikrat za sebou. Navic pri komunikaci klicku s ridici jednotkou dochazi k synchronizaci. Cili, pokud si napr. dvakrat za sebou nactes jeden klicek, obsadis jim obe mista, pak stary klicek nebude fungovat. Nebo si poridis dva nove klicky a po sobe je do RJ zadas, tim take prestane stary klicek fungovat. Cau TD -
« Re: novy klic k imobilizeru
Diky za obsirny popis moznosti. Zjednodusim to. O alarm nejde, nejde ani o mechanicke zamky ve dverich, jde "jen" o imobilizer. V mem pripade neposlali nakodovany klic, ale kod (odpovidajici autu) a po elektronicke strance cisty klic zvlast. Auto se pomoci kodu dostalo bez jakehokoliv klice do servisniho modu (lze nastartovat a jet). Potom dostal klic "cuchnout" k dalkovemu ovladani a zacal standardne fungovat. Lide, kteri tvrdi, ze stary klic nebude fungovat vetsinou argumentuji plovoucim kodem a tim, ze si musi cuchnout zaroven vsechny klice, ktere maji spolecne fungovat. Cau TD -
« Re: novy klic k imobilizeru
asi sme sa trochu nepochopili, takze vysvetlim to po svojom a ty potom napis, ci som sa strafil
ukradli ti od meganu kluc s integrovanym imobilizerom + dialkove ovladanie k alarmu.
ked ti dokazu poslat od renaultu kluc k tvojmu autu na zaklade nejakych papierov je na 101% jasne, ze bude pasovat do vsetkych zamkov tzn. ze klucom bude auto mozne otvorit a na 101% bude nakodovany na imobilizer rovnako ako kluc povodny, takze s auto bude mozne nastartovat a odist s nim. ak nechces menit zamky v celom aute (co asi nie je najlacnejsie) a je velky predpoklad, ze zlodej co ti to ukradol tvoje auto nepozna, pre pokoj duse by si si mal nechat u renaultu prekodovat imobilizer a nechat poslat kluc s novym kodom - to by sa malo dat realizovat.
co sa tyka alarmu, to opat zavisi na akom principe alarm pracuje. moze existovat verzia taka, u ktorej riadiaca jednotka alarmu sa uci kody dialkovych ovladani a dialkov ovladania maju vzdy jedinecne kody. vtedy staci kupit novy dialkovy ovladac a naucit riadiacu jednotku aby reagovala len na kody prijate od neho. za tychto okolnosti je vylucene aby to zlodej otvoril povodnym dialkovym. druhy typ alarmu moze byt taky, ze riadiaca jednotka ma napevno nastavenu skupinu kodov, na ktore bude reagovat a dialokovy ovladac ich ma tiez napevno zadane tak aby mohol riadiacej jednotke posielat pokyny a ta aby mu rozumela. vtedy ak stratis alebo ti ukradnu dialkovy ovladac, ti vyrobca/dodavatel alarmu po overeni nejakej ID karty od alarmu naprogramuje ovladac pre tvoje auto. nevyhodou je ze auto bude mozne otvorit vzdy aj povodnym ovladacom.
tak som ti to v skrate zhrnul ako to asi funguje, dufam, ze ti to pomoze -
« Re: novy klic k imobilizeru
To se zvysil pomer nazoru nebude fungovat : bude fungovat na 3:1, to je dobre, protoze ten puvodni klic ma corkar, co mi ukradl veci :-( Nicmene myslim, ze je to slozitejsi, protoze kdyz si dnes usmyslim, ze chci dalsi klic a zazadam si o nej, z Francie mi prijde opet ten stejny kod (vychazi z cisla kastle, motoru, atd., nakonec podle nej vybrousili i klic, ktery skutecne pasuje do original spinacky). Spis jde o to, ze vysledny kod DO je plovouci, takze se domnivam, ze zalezi na case, kdy dam cistemu klicku cichnout k ridici jednotce. Pokud bych dal zaroven s novym klicem cichnout i staremu, predpokladam, ze by fungoval. TD -
« Re: prof>
to prof: Je fakt, že kdyby se člověk řídil tim, jak zaparkuje, všichni by měli Smarta. Mejch 4,5 m je proti tvejm 7 málo, pro někoho je to ale krám velikej k nezaparkování. Jinak kdybych měl to tvoje auto, chodil bych pořád pěšky, nebo jezdil sockou....ono by to taky nebylo špatně. -
« Re: prof>
Jo tak to já bych mohl referovat jaký potíže mám s parkováním. Ono totiž tyhle auta jsou konstruovany na parkovani po čumaku. Prostě když jedu z práce tak zajedu na příjezdovou cestu k baraku a tam ho nechám, nebo ho šoupnu do garáže a když do práce tak je vyhrazený box. No, ale tady trpím, když musím zaparkovat podélně to je maso... :-) Naštěstí se tak často neděje. Jinak se divím že se nikdo nezmínil o např. těch rampach co jsou v garažích, jejich uhel sklonu je občas dost drsnej. Nicméně na břichu jsem ještě nezůstal. Občas si škrnu koberečkem co je na podvozku, takovej ten spojler z kobercoviny co by měl odklanět špínu od motoru. Jinak je pravda, že když jsem kupoval auto tak jsem opravdu neřešil nějaké parkování. To nejsou věci na řešení.
Předpokládám že tou Caprice odlačil někoho z boxu ? :) -
« Re: prof>
tomcat: Jestli je to tvý tušení správný, to záleží jen na tom, jakej pohled na celou věc zvolíš. Mně vyšlo, že ničím jiným se tady jezdit nedá. Tak taky ničím jiným nejezdím. Když jsem chvilku zapochyboval, jestli F 350, dlouhá 7 metrů s pohotovostní hmotností přes 3,5 t nebude přeci jen příliš velká, tak jsem se pak sám uklidnil tím, že když prostě nebudu moci zaparkovat tam, kde se jednoduše nevejdu, tak si tam dojdu pěšky. Alespoň udělám něco pro svý zdraví. Přeci mě od koupě takovýho auta neopdradí takovej detail, jakým je parkování nebo podobný přízemní problémy. Jinak s 6m autama zaparkuješ všude, to je vyzkoušený. Alespoň si nevzpomínám, že by někdo na srazech hovořil o problému s parkováním. Jo, hovořil, ale to byl náš kamarád Václav (červenej Cady 1958), kterej ten problém se zaparkováním svýho Caprice 1986 vyřešil po svým :-) -
« Re: Re:
No právě. Když jsem měl Saratogu, tak jsem s ní jezdil pořád. Ona vypadala asi jako to starší Audi 90 (zepředu) pohoda, auto na normální ježdění. Motor 3.0 V6 (automat přirozeně)a evropské naladění podvozku zaručoval pohodou jízdu kdykoliv. Prostě jsem ho používal jako normální auto. Ted co jsem si koupil Caddyho tak je mi ho líto vytahovat jen tak. Jezdím s ním ted jen o weekendech, ale musí být sucho. Vytahnu ho na projíždku a zaposlouchávám se do V8 4.5 no pak ho zase ulozim do garaze pohladím a začnu se těšit na další weekend :-) Takže to s tebou souhlasím. Na nakup, nebo do práce s ním nejezdím neb by se trapil ... Proto koukam, ze bych na jare koupil neco na normalni jezdeni. Tohle jsem si koupil vylozene pro poteseni a abych mel z neceho radost
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!