Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 22.07.05 10:35
« Bez nadpisu
Doc: když tě tu tak po dlouhé odmlce vidím, maně jsem si vzpomněl na jeden kousek Jablotronu CA321, který už dlouho mám v šuplíku - při rozebírání auta utrpěl vinou nepozornosti buď připojení nebo odpojení baterky (už nevim) při zapnutém klíčku zapalování. Do té doby fungoval normálně, po tomto zásahu se však "urazil", a nereagoval na ovladače. Dal se vypnout tlačítkem valet, ale na ovladače prostě dál už nereagoval, a ani se nenechal naučit jiné - a při zapnutí klíčku dvakrát bliknul, jako že má dva ovladače naučené. Předpokládám, že se jen zablokoval, a je nutné jej odblokovat v servise - uměl bys to? Sice leží v šuplíku a k ničemu jej nepotřebuji, ale kdyby byl náhodou někdy potřeba, tak ať tam radši leží funkční... Jinak tu mám ještě pár prastarých alarmů a HF z rozebraných aut, taková divoká změť, neznáš nějakého kutila, co by to chtěl? (do popelnice to házet nechci, ale když to nikdo chtít nebude, vyhodím to s klidným srdcem...) -
"-- skrytý --" 22.07.05 10:17
« Jaký alarm zvolit
Když jsem procházel tuto diskuzi a potom i web jablotronu, nejsem z toho příliš moudrý. Je mi jasné, že by se nemělo na alarmu přehnaně šetřit, ale dávat za něj desítky tisíc nechci.
V autě mám centrál s DO a vyhovovalo by mi něco, co se pouze napojí na stávající systém zavírání dveří.
Neparkuji na ulici a pokud ano tak jen u obchoďáků či na hlídaných parkovištích = nepředpokládám, že by někdo auto natahoval na odtahovku.
Jaké máte zkušenosti se systémy napojenými na mobil?
Mají význam ultrazvuk. či náklonová čidla?
Máte někdo zkušenosti s CA-02 FOX od jablotronu?
Jak jste si zabezpečili svého miláčka? -
"-- skrytý --" 22.07.05 01:07
« Re: Mitsi
Jo, tak takovouhle odpověď beru! Nemám totiž rád "rádoby machry", co sekají jak na běžícím páse právě a jen to, co mají tzv. zmáknuté, přičemž zákazníka s požadavkem, nad nímž by museli trochu přemýšlet, raději odbydou.
Proto mohu vřele doporučit třeba dílnu firmy Construct přímo v jejím ústředí, tj. ve Vel. Meziříčí (byť tohle není zrovna typický příklad z oboru eutoelektrika), kde jsou schopni operativně reagovat na téměř každý požadavek, byť si za to nechají slušně zaplatit. Ostatně, proč ne.
Naopak, když jsem viděl provedení montáže poměrně sofistikovaného autoalarmu za 25 tis. Kč na jednom Audi A4, kde byly oholené dráty pospojovány pouze zakroucením do sebe a ledabyle přetaženy plastovou (odlepující a posouvající se) izolačkou, úplně mne omývali: přechodové odpory, koroze v motorovém prostoru atd., to vše zřejmě maníkům, kterým připadá zatěžko pájet a používat teplem smršťující se bužírku (když už za to majitelka vozu vysolila takové peníze) nic neříká, hlavně že to v momentě přebírání fungovalo. Bohužel ne dlouho, neboť systém zkolaboval po ujetí pouhých 330 km!
PS: Autodoctore, jsi z Prahy? -
"-- skrytý --" 21.07.05 21:20
« Re: Mitsi
Jak myslíš...
PS: Jinak nejsem zákazníkem nikoho a servisy potřebuji jen jako zdroj materiálu. K tomu mne donutily okolnosti, nikoli vlastní šetřivost: když jsem si chtěl nechat namontovat autoalarm do vlastního vozu s CAN-BUSem, k němuž nebyl k dispozici žádný "kompatibilní originál" (sám jsem si na to přes vlastní zkušenosti netroufal), tak mne všichni autoelektrikáři, včetně "specialistů na autoalarmy", poslali někam. Takže jsem byl nakonec nucen pomoci si sám.
Funguješ také tak? -
"-- skrytý --" 21.07.05 20:58
« Re: Meta
autodoctor: Můžeš uvést ty tři značky?
PS: Pracoval jsem s korejským Vision a italským GT. Oba byly OK. Namontoval jsem jich cca 10 do aut svých kamarádů. Ti se pak následně na mne obraceli v případě potíží. Vždy jsem jim tvrdil, že problém není v autoalarmu a jak se posléze ukázalo, tak také nikdy nebyl. Ten Vision přežil např. totálku auta, a jako jedno z mála el. zařízení zůstal i poté zcela fukční! Jinak zkolabovalo i autorádio... -
« Re: Re: Re: Imobilizér Fabia
a kdyby jsi chtěl za každou cenu přeprogramovat klíče tak musíš znát 4 místný kod kterej je součástí klíčů při zakoupení auta jinak jsi druhej a musíš do značkovýho servisu s dlouhejma penězma, pokud kod znáš tak by to měl udělat každej kdo má diagnostiku já to dělal za 300Kč na počkání -
« Meta
pro mne je spíše podstatné procento vymontovaných alarmů pro jejich nefunkčnost a procento opravených alarmů, specielně u Mety se nejčastěji jednalo o vymazání paměti ovladačů případně paměti alarmu jako takového nejčatěji z důvodu poklesu napětí nepř. při vadném dobíjení a nejvíc mne štvalo nemožnost rozšíření, U klifforda, odcházela taky k problémům s peměťí, u immobilizeru klifford zase mechanickému poškození čtecího konektoru, suprová záležitost starých kliffordů byla v tom, že stačilo vyjmout napájecí pojistku, která ve většině případů byla u baterie po odejmutí pojistky se alarm vypnul a daktivoval za 17000Kč dobrý zabezpečení, Bosch je firma co umí vše krom alarmů, pokles napětí vymaže paměť a nic ho nerozchodí ani servisní středisko, Avital prozměnu neztrácel celou paměť ale jen částěčně, a měl velmi humpolácky udělané tišťáky takže docházelo k rozpraskání pájených spojů proto si pak dělal co chtěl, a měl poddimenzovaný relátka takže se vypalovaly ale to byl problém i Klifforda a Bosche
Bylo jen málo alarmů, která se daly na místě opravit. spíš by se dalo říci že znám jen tři alarmy, které bych si namontoval do auta