Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 17.08.05 07:57
« Re: náklonové čidlo
Taky mě to zajímalo, abych věděl jak dokonale je auto ochráněno alrmem, takže jsem mimojiné zkoušel auto vyheverovat různým způsobem (jedno kolo, dvě kola - jedna náprava, dvě kola - jedna strana) a můžu říct že vždycky alarm spustil poplach když jsem byl s heverováním někde v půlce, takže pokud někdo ten alarm nevyřadí z funkce ještě před tím než jde krást kola, tak je to 100% ochrana. Stejným způsobem to bude fungovat při pokusu o odtažení jak klasicky natož pak ramenem a je úplně jedno jestli máš zaparkováno auto na rovině nebo ve svahu. A za půl roku používání ani jeden planý poplach. Týká se to auta kde je digitální náklonový čidlo od Jablotronu. -
« náklonové čidlo
Nevíte někdo jestli digitální náklonové čidlo bude aktivováno v případě odtahování auta ať už klasicky nebo ramenem. Zkoušel jste už někdo s alarmem zvedat auto pomocí heveru jako když kradete kolo. Co vám to dělalo a co to bylo za alarm? Díky dinosaurus -
"-- skrytý --" 05.08.05 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký alarm zvolit
Náklonové čidlo je jen ochrana při pokusu o odtažení, náklon při kradení kol nerozezná.
Kdyz jsem toto cetl, tak jsem se docela lekl, protoze jsem si poridil naklonove cidlo prave proti ukradeni kol. Cidlo jeste nemam namontovane, takze jsem dnes udelal test. Pripevnil jsem cidlo Jablotron CA-550 na jeden konec 70 cm dlouhe drevene listy a druhy konec listy jsem po ustaleni polohy cidla pomalu meritkem zvedal. Cidlo reagovalo na zvednuti do vysky 3 az 5 mm. Pri rozvoru napr. Fabie 2,5 m vychazi, ze cidlo pozna nadzvednuti v miste jednoho kola v nejhorsim o 36 mm. Bez takoveho hnuti s autem se, myslim, kola sundat nedaji. Takze zatim jsem klidny, nez mi nekdo moji uvahu vyvrati ;-) -
"-- skrytý --" 27.07.05 22:39
« Co je to?
Zdravím
Z auta jsem vymontoval asi řídící jednotku alarmu. Stejně k ní nedodali dálkové a ani siréna tam nebyla.
Nejsem schopný identifikace, co to je zač. Na štítku za sklem je Caralarm PHILIPS, na jednotce štítek - art. 910.
Dále nějaký schvalovací či co ze skušebny v německu - "orlice - BZT - /pod sebou/ - dále G113 pod tím 963E.
Je to z HYUNDAI LANTRA 1996. Jako výstup to má 16 pin. konektor samečka s utopenými kolíky.
Do poslední chvíle jezdil v autě a nic neovlivnil.
V servisní knížce je poznámka o sériovém čísle sirény alarmu.
Co to je? Dá se místo něj použít jiný běžně dostupný alarm?
Dík
rade622 -
« Re: Re: Re: Re: Re: Jaký alarm zvolit
u Škodovek při zatažení za čudlík ve dveřích otevřeš všechny dveře, takže aktivuješ impuls centrálu a tím i vyřadíš alarm, u takového auto, je tedy vhodnější alarm ovládat skrytým vypínačem.
Ultrazvuková čidla hlídají vnitřek auta, ale u foxe se nedají vyřadit proto aby jsi ve vozidle mohl nechat dítě nebo psa. Náklonové čidlo je jen ochrana při pokusu o odtažení, náklon při kradení kol nerozezná. -
« Re: Jaký alarm zvolit
CA-02 FOX mám ve svém autě, líbí se mi protože že se ovládá, buď vypínačem, klíčkem, nebo dálkovým ovladačem. Právě ten vypínač se mi na tom líbí nejvíc, protože to už není tovární věc a už to je pro lumpa složitější. Jinak CA-02 FOX je extra jednoduchej bezúdržbovej jen ho doporučuju rozšířit o vysokofrekvenční sirénku, ta stojí cca 100,- a tu namontovat do prostoru řidiče. Ahoj F. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Imobilizér Fabia
prosím tě ten čip je v plastový části a má velikost cca 2x2x7mm,
pokud se ti jen jedná o vymazání klíče kterej nemáš tak stačí stávající klíč nove naprogramovat, jakmile provedeš nové programování, tak se automaticky staré naprogramované klíče vymažou. Ahoj F. -
« oddie
co se týká toho Jablotronu tak se neboj ho odnést do prvního zastopení JAblotronu, oni ho nechaj opravit, má zkušenost že jablotron si nebere peníze ani u pozáručních oprav, pokud nemení ovladače.
A co se týká změti nesmyslů co jsi kdy vymontoval tak jsme na tom obdobně taky se poohlížím po kutilovi protože je mi líto to vyhazovat.:-)
Ahoj F. -
« Re: Re: Re: Re: Imobilizér Fabia
No ona věc se má asi tak.Koupil jsem auto a * jsem si nevsimnul ze ten druhej klic je zkopirovanej a neni originalni (tudiz bez imobilizeru). A je teda docela mozny ze si proste prodejce nechal klicek a ten muze s adresou klidne nekomu prodat. Ale ke klicum mam takovy plastovy obalek a v nem je jakasi karticka s cislama. Je to ono?? Potreboval bych ten klic co mam precipovat aby ten druhy co mozna nekde beha nefungoval.