Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 04.05.01 18:39
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Jo,to jsem pochopil a pár takových kár viděl,jak to bylo uvnitř nevím.Vypadalo to ,že je to oryginál.No a moje auto to pozná z toho,kupříkladu,že se aktivují airbegy-pokud se tady to to stane tak se zároveň odpojí přívod paliva...no nebudu to dál popisovat.Jisté ovšem je to,aby to bylo funkční taky po výpadku proudu...že?Tak mi prosím vysvětli to,kdyš se Ti nedejbože stane to co autodoktorovi?,ha jak tě z auta dostanou-hasiči v tom to případě přijedou pozdě!Vím to,proto že mám několik přátel coby profesionální has.Tak Ti tedy přeji hodně štěstí...
Pavel -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Nechci Ti radit, ale již podle vyhlášky o provozu vozidel na pozemních komunikacích, je jasné, že vozidlo musí být vabaveno zařízením, umožňující odemčení vozidla z vnější části. Co se týká dopravní nehody, tak jsem bohužel jednu takovou prožil. Měl jsem zlámaný všechny končetiny a hořel mi banzín v motorovym prostoru. Naštěstí, mě kolem jedoucí řidič stačil včas vytáhnout. Tu nehodu jsem nezpůsobyl já, jen mi do cesty vběhlo pětiletý dítě a já to radši opřel do stromu.
A ce se táká předsedy, tak ten si do svého miláčka o původním obsahu 600 ccm nacpal V6 2,3.
Ve 170 km/h při závanu větru vzletěl do výše a zbyli mu jen fotky. Původní označení jeho káry bylo T 601 de Luxe. Co se týká těch zámků, tak bych to řešil jako samostatně ovládaný zařízení, které by ovšem mělo při vypnutém zapalování odezvu i na alarm. Lze použít jakýkoliv alarm s výstupem na centrál. Zámkiy lze otevýrat magnetem pro zadní dveře viz.: ovládání např. Ford. Má to ovšem tu nevýhodu že západka zámku nemá dostatečně silnou pružinu, takže dveře neodtlačí. To by se dalo vyřešit záměnou mechanické dveřní aretace za hydraulické ovládání použitím kompresoru např. z Mercedesu. Čaj Doc. -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
to 02: asi jsi mě nepochopil (nebo nečetl): úpravu nedělám proti zlodějům, ale v rámci hard tuningu - je to věc čistě designová. Takové vozy jezdí, odlišují se, mě se to líbí a spoustu lidí to šokuje (jak do toho ten vůl asi leze - chacha). PS. jak tvoje auto pozná že jsi naboural a odemkne všechny zámky?
to autodoctor: v čem spatřuješ nebezpečnost? Je to asi jako nahradit mechanické ovládání oken elektrikou. Docela mi štvě, že jsem se ani od tebe - odborníka na alarmy nedozvěděl ani náznak tipu na vícekanálovej alarm a plácám si tu játra o ničem. Co vymyslel za "nebezpečnou úpravu" předseda Tvýho Klubu?
-
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Pokud se Ti podaří zprovoznit Tvůj sistém zámků, tak se prosím Tě zastav u mě. Dám Ti přihlášku do klubu sebevrahů a navrhnu Tě na "předsedu"!!!, protože klubu předsedá vždy ten kdo vymyslel nejnebezpečnější věc na svém vozidle. No, ale současnýho předsedu asi netrufneš, tak Tě možná prosadím na místo zástupce předsedy.
Čaj Doc. -
"-- skrytý --" 20.04.01 19:58
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Tak mi vysvětli jaký to má význam,to zabespečení?,proti čemu ?Já mám v autě zabezpečení takové,že když zamknu tak ani po rozbití okna (jedno které) neotevřeš žádné dveře,kapotu,kufr.Dveře při zaparkovaném autě neotevřeš ani kličkou,prostě ničím,a při nějakém karambolu se dveře samy odemknou(já ale nemám když jedu zamknuté dveře,jen když stojím na křižovatce).Tak mi ještě jednou a pomalu vysvětli kčemu ta tvoje úprava je dobrá,nechápu... :-)))Pavel -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Tu furt s tím crashem: Vnitřní kličky rušit nebudu, takže po rozbití okénka se dá normálně otevřít zevnitř (stojím venku, ruku vsunu do vozu, otevřu vnitřní kličkou a mám otevřené dveře). Takový zloději tohle chápou asi tak 1000x rychleji. Větší problém by možná bylo mě vysoukat ze Sparca, ale to němění zavaření klik. Už jsem to otvírání poměrně elegantně vykoumal i bez alarmu, takže se s radostí na celej Jablotron vykašlu. -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Nechci rozebírat crash, ale tahat někoho se zlomenou nohou oknem...ten si zkusí, ale je to čistě tvoje věc.S tím relé jsi to pochopil velice přesně, aktivuje se tam pouze jedno. Je tam i druhé, ale to se aktivuje stiskem obou tlačítek zase při zajištěném stavu, což pro tvoji potřebu nelze využít. -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Zdechlá baterka není problém to mám vymyšleno (já nemám baterku v interiéru) a ten crash je opravdu dost velká fikce (kombinace toho abych nebyl při smyslech, aby se nevysypaly okna, abych to ještě přežil (fujtabl diskuse) a aby tam přijel někdo kdo chce zachraňovat, ale neumí rozbít okýnko je podle mě velice malá).
Ale ten Jablotron jak jsem pochopil, tak umí stiskem obou tlačitek aktivovat jenom jeden kanál, nemohu si vybrat jestli otevřu jenom 1 dveře, nebo oboje. -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
To je hrozně riskantní, jak již bylo řečeno, co až ti klekne baterka, ale co když se někde vysekáš, tak tě z auta nikdo nedostane, jedině hasiči nůžkama, a to už může bejt pozdě.
Přesto to je technicky možný. K alarmu CA320-Akcent (Jablotron) lze dokoupit modul CR-11, kde pak stiskem obou tlačítek aktivuješ relé. Tím si můžeš ovládat, co chceš, třeba kliky u dveří, ale opakuji já bych do toho vživotě nešel. -
« Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Chystám se udělat úpravu - zavařit zámky a kliky (hard tuning). Potřeboval bych vědět jaký alarm použít, abych mohl dálkou dveře nejen zamykat (klasika) ale i otvírat buď řidičovo nebo oboje. Ve dveřích budou silné impulsové servomotory nahrazující pohyb na táhle od kliky. Potřebuji teda alarm, který bude mít dva další výstupy. Předem díky. -
« Re: pomoc
Máš pravdu že se jedná i o reklamu, ale namých stránkách se dozvíš většinu rad při potížích a teprve když ti nepomohou moje stránky tak ti rád pomohu já. Jde mi jen o to, donutit lidi si pořádně přečíst návod na obsluhu. Tím že si ho přečtou, předejdou mnoha potížím a zbytečným reklamacím. To že lidi nečtou návody vím, protože při opravách a resetování alarmů na ulici coby Žlutý anděl, se většinou jedná o neodborné zacházení, nebo naznalost ovládání. Např. když u jablotronu zabloudí ovladač, stačí ho v bezprostřední blízkosti alarmu aktivovat kterýmko-liv tlačítkem a to držet po dobu svícení diody na ovladači. Z 99,9% se ovladač sladí s alarmem. Tento postup je napsán v návodu na obsluhu, ale přesto pravidelně vyřizuji reklamace tohoto druhu a zákazník si teprve při mém postupu vzpomene že jsem to po montáži říkal. Návod ale nečet, protože mačkat tlačítka na ovladači umí každé malé dítě. Neumí. Většina zákazníků se pak diví, že po nich požaduji peníze za výjezd. Prostě za blbost se platí a já se tomu snažím předejít. Čaj Doc. -
« pomoc
Myslim, že můžu trochu poradit.
to Kolda:Jablotron začal prodávat modul GB-050 - GSM pager pro mobilní tel. Ericsson A1018, 6 aktivačních portů, odesílání 6 SMS, varovné volání, odposlech prostoru. Cena 5.734,- včetně DPH. Představena na letošním Pragoalarmu.
Bohůžel nemůžu sdělit vlastní zkušenosti, je to novinka.
to Troll: Záruka je sice na pět let po odborné montáži, ale z vlastní zkušenosti vím, že v Jablotronu opravují skoro všechno zadarmo i po záruce. To už to musí být hodně nebo úmyslně zničený, abys to platil.
to Vinnc: Musím souhlasit s autodoctorem, nemáš pravdu. Neznam jedinou dilnu, která montuje autoalarmy, aby ty auta pak kradla.Ani neznám zloděje, který by si jako bokovku vydržovali dílnu na montáž alarmů, musely by !!!pracovat!!! a následně pak překonávat alarm (kde sice vědí, co kde je namontovaný) který sami namontovali. Myslím si, že je mnohem jednodušší ukrást auto bez autoalarmu, a že jich jezdí ještě pořád dost.
to Matej:Montáž k původním svazků kabeláže je samozřejmostí u každé lepší montážní firmy.
to Vinnc a Matej: pokud chcete opravdu kvalitní a seriozní montáž, tak si můžete nechat namontovat alarm přímo v Jablotronu, myslím si, že větší záruku že to tam nemontujou zloději vám nikdo nedá.
to Autodoctor:rubrika pěkná rozhodně jako help super, ale odpovídat na většinu dotazů univerzální odpovědí "...přečti si na www.au..." se mě nezdá jako help, ale spíš jako reklama, přesto stránky jsou napsaný docela dobře, přehledně a popis jednotlivých výrobků je dost podrobný.
Já sám mám namotovaný Jablotron CA320 a pár jsem jich už taky namontoval. Pokud budu mít chvíli, tak se sem občas kouknu a poradím (pokud to bude v mých silách). -
« Re: Dotaz na autodoctor
Podívám-li se do databáze čtyři roky vedené žlutým andělem, tak Crimestopper je zde uveden 6x demontáž, 4x oprava z celkového počtu zásahů na alarmy 1236 k dnešnímu datu. Je zařazen mezi méně poruchové s přihlédnutím na množství namontovaných kusů v ČR. Pokud mohu doporučit, tak se řiď funkcemi které vyhovojí danému typu vozidla. Chceš-li znát funkce Jablotronu, přečti si je na www.autodoctor.cz, dočteš se i proč prosazuji tento výrobek. Doc. -
« Re: Dotaz na autodoctor
Domácí montáž je fakt nejlepší, ale zase nedostaneš záruku. Já se nakonec rozhodl pro Jablotron, ale nebudu lepit na okna nálepky, abych to zlodějům neulehčil. Nechám to namontovat ve firmě, ale dodatečně si tam udělám doma nějaké úpravy a budu chtít mít možnost dohlídnout na montáž. Kvůli kvalitě a speciálním požadavkům a hlavně znám svoje auto. -
« Re: Dotaz na autodoctor
To Matej-> Máš v podstatě pravdu, jenom to člůověk musí umět zapojit. Já bych to nezvlád, to se přiznam. Možná zvlád, ale po ten čas, co bych u toho strávil. Ale jinak souhlas. A k těm odtahovkám. Ono to není zas až tak jednoduchý. Já sem na vlastní oči vyděl, jak španělský poldové vyndali asi za půl minuty auto z takový škvíry, že vyparkovat by trvalo dýl. Bylo to velmi jednoduchý, jenom by mi to samotnýho nenapadlo. Fakt sem koukat. Takže ti ani 5cm před a za nepomůže. Jak to udělali tady psát nebudu.
před 6ti týdny mi v Praze profíci přímo na ulici ukradli nejspíš natažením na korbu Golfa TDI-PD přes tzv. "zajištění továrním alrmem". Byl to dost šok, teď si dělám starosti, co se stane, až na tom samém místě zaparkuji s novým autem. Objednal jsem si TDI jako Laurin a Klement, protože jsem se včas neinformoval, přímo s továrním alarmem. Jak jsem v posledních dnech zjistil, už se to nedá vzít zpět, protože to auto jde za týden do výroby.
Teď moje otázky na experty:
1) je ten tovární alarm u L&K k něčemu (u`z tu otázku někdo pokládal, bohužel si toho nikdo nepovšiml.
2) dá se doplnit náklonovým čidlem popř. pagerem, aby se apoň jeden soused vyklonil z okna, když mě budou tahat na korbu?
3) má někdo nápad, co by se ještě dalo udělat?
Díky za odpověď
V.Polach@atlas.cz