Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Piranha
Sorry,trochu jsem to poplet.Jestliže ti fungujou okna od klíčku a nastavíš tam ty 4s,tak by se ti ty okna s odemčením i otvírali.Je tam ještě jedna možnost nastavení pouze zamykacího impulsu na 60s.
ty 4s jsou hlavně kvůli pneumatickejm centálům.samozřejmě,že jdou použít na ty okna,ale ty musej bejt nezávisle na CZ a využiješ jen zamykací impuls. -
« Re: Piranha
Jablotoňácký CA-320,321,322 a CA-10REX (v kombinaci s CR 11)umožňují nastavení zamykacího impulsu na 4s,právě na zavření oken.Dělal jsem to na Oktávkách.Jinak to můžeš připojit v podstatě na všechny okna,který maj dojezdovou automatiku a stihnou se na 100% zavřít do 4s.U některých,který maj ovladání bez CJ přímo přes silové přepínače je třeba použít relátek.(např.SIERA) -
« Piranha
Tak mne napadl jeden taky technickej. Umite nekdo poradit, jak pripojit na alarm resp DO centralu dojezdy oken? Kamarad v Audi to má tak, že když přidrží klíč po zamknutí, tak se zavřou všecky okna. Trojka Golf můj to umí dokonce i naopak, tzn, když podržím klíč při odemykání, tak sjedou přední okna a zadní se pootevřou. Ale já klíčem neodemykám (o:. Víte někdo jak na Pirani tohle připojit? Stačilo by, aby se dálkovým, kde jsou dvě tlačítka jedno v Open stavu zamyká auto a druhý nic, tak aby to druhý zamklo i se zavřením oken. Ve stavu Secured jedno tlačítko odemyká a druhý vyvolá výhružnej poplach, takže tam asi nepude nic víc vymyslet a navíc ono asi otvírat vokna dálkovým je úlet, že jo.
No pochybuju, že někdo ví přesně na tu Piranhu jak to zapojit, ale třeba aspoň něco poradíte, jak je to v tom zámku atd. Taky by pomohlo zapojení na Jablotrona, tuším CA-3000, ale model si nejsem jistej. -
« Re: Stary italsky VoxBell
šel bych po drátech od jednotky a ty který vedou ke dvěřím resp kapotě prostě zkusil na čas spojit resp rozpojit.
Tenhle alarm ovšem vůbec neznám, takže víc neporadím. Myslím ale, že tam, kde alarmy montují by měli bejt schopni problém najít.
Jak často jsou poplachy? Není třeba zkřížená kapota nebo nedoléhající dveře? -
« Stary italsky VoxBell
M.Vobornik@email.cz: Koupil jsem ojety Favorit s italskym alarmem VoxBell spolecne s centralnim zamykanim. Bohuzel k tomu nemam dokumentaci a zaboha nemohu nikde sehnat nekoho, kdo mi poradi. V posledni dobe mne zlobi samovolne poplachy a nevyznam se v pameti poplachu. Cidla mam jen na dvere, kapotu a startovani. Budu vdecny za jakoukoliv radu (kontakt, dokumentace, inzerat, casopis, konference, cokoliv) Dekuji Mirek V. - M.Vobornik@email.cz -
« Alarmy
Tak jsme včera v noci trošku podebatil o alarmech a přesně jak jsem říkal, Jablotrony maj uznání jako jedny z nejlepších. Navíc výhada fétrovýho servisu při poruše. Při ztrátě ovladače operace na pár minut->vyresetovat v jedntce přístupy ovladačů a zavedení nového (levného) ovladače. Pak třeba Piranha je velice poruchová. A u mnoha alarmu dovazeny firmami Pepik a spol vesnice sro (o: hrozi, ze pri problemu z nebudete mit kde reklamovat a sehnat rozbitou soucastku, ovladac cokoliv bude potiz.
Cetl jsem v nejakym casaku taky vcera, zase nevim jestli to byl Autottip nebo co, o nejaky "lacinejsi" vyhledavaci sluzbe. Snad 40tisic vstup, pak od 6tisíc mesicne. Nazev jsem zapomnel, ale obdoba Lo-Jacku... kdyz si vzpomenu tak se podivam veecer znova a zkusim to opsat. Umi to presnost na nekolik metru, v cene pausalu je i vyjezd, volani dispecera na vas mobil v pripade podezreni na utok na auto atd... -
« Alarmy atd..
KaZaN na to všecko tady napsaný říká:
Zavařený kliky jsou frajeřina, jistá míra nebezpečnosti zde je, podle mne dost velká...rozebírat to nebudu, každý má svůj názor, ovšem znám dost joudů kolem sebe, který by na to při nehodě koukali jak z jara a ani ve snu by je netrklo šmátnout dovnitř a vzít za vnitřní kliku.. a človíček by mezi tím v klidu umíral. Zrovna tenhle tejden se u K.Varů zabili dva kluci v takovýmhle "tunidle" ovšem nikoliv kvůli zavařenejm klikám. I tak to donutí jednoho přemejšlet, co je důležitější. Je fakt, že kára bez zámků a klik vypadá bombově. Sám si ale u svý VR6ky kliky nechám, mám to auto hlavně pro sebe a ne pro čumili, chvíli sem váhal o zavaření víka kufru, ale hodně ho používám a asi by mi to lezlo krkem.
Alarmy v dnešní době.. ? Čorkyho amatéra možná odradí, snad i přiopilého blba sápajícího se po rádiu, někoho víc profi jen zdržej a hyper profík prostě ví co s kterým udělat a prakticky mu nevadí, sám znám dost frajerů, který se všem těmhle komičnům jen smějou a ví proč. Já to nevím )o: Ale na svých Hondách jsem měl Jablotrony a auto mi nikdy nešlukli, zato vykradený sem ho měl snad 10krát. mrsk vokno ven a všecko pryč. Že řvala nějaká siréna, koho z lidí to dneska tankuje? Mne třeba jo, už kolikrát jsem šel a dost riskantně a drze se ptal maníka u houkajícího vozu, zda má k němu doklady, takový člověk až snad na jednoho * mi dokonce poděkoval za zájem. O továrním alarmu, imobilizéru atd si myslím, že je k ho*nu,protože to co je v sérii a typický se samozřejmě líp krade.. viz minulé příspěvky. Atd atd. nejvíc mne dojímají akce blokového čištění (tady v K Varech každý týden celé město), kdy odtahuje partnerská firma (pěkný zloději) desítky aut z ulic, kolik jich z toho kvičí a nikoho to netrápí a koli aut by takhle mohlo bez povšimnutí zmizet.. to je asi nasnadě. V Golfu mám jinej alarm, je netovární, dost mi v mnoha ohledech nevyhovuje, zlatej Jablotron, ten byl super, navíc aspoň pokud jsem pochopil výklady profíků tak používá chytrý technologie. Jen to jeho kvíkání mne štve, je dost tichej a je to takový jakoby potupný kňourání oproti jinejm alarmům. Ale spousta komfortních funkcí a antiscan a plovoucí kód (nekomolím to?) atd atd.. koupil bych ho znova
Co se jištění mechanickejch týče, tak to nevím, docela bych ocenil něčí názor na uzamykání převodovek. Pojišťovny to dost uznávaj. Konkrétně by mne zajímalo jak moc funknčí je Medvěd Blok a nebo srovnání s Constructem, Defendem atd. Je to vůbec k něčemu? Měl jsem možnost zkusit ulomit Medvěda a to teda nehrozilo... chlubí se i nezmrazitelnými materiály a já nevím čím ještě. Je jasný, že takováhle ochrana je jen zdržovadlo, ale na jak dlouho?
Nejzajímvější ochrana je jasně satelitní a rádiová... ale ty prachy az to. Kámošovi šlukli Meďoura a ta firma ho fakt po pár dnech našla někde v Praze nebo kde v podzemí zašitý a myslím, že už mu něco chybělo. Systém, kdy jakmile se auto lockne a něco se s ním začne dít, že operátor volá majiteli atd je takovej těžkopádnej a funkční. A kombinace sat a radio hlídání taky zvšuje uspěšnost ne? A navíc u solidní firmy vám to auto antenkama a backup zdrojema prošpikujou(: Nebo ne? Ale je to prostě drahota.
GSM paging, to je věc, většina z nás mobila tahá s sebou furt a baterku mu dobíjí... (tím narážím na svůj věčnej problém s pagerem k alarmu, žral baterky jako prase, dokud jsem ho neztratil:) ...když je pager ukratej v autě, čorkyho snad ani nenapadne, že už volá. Odposlech kabiny může taky pomoct. Ale zase, profík si to pořádně proleze a všemu utne tipec.... blá blá.. tak jsem se vykecal, jestli jsem se v něčem seknul, opravte mne. Zkusím promluvit s pár klukama, třeba prozraděj, za jak dlouho uměj sejmout kterej alarm, ikdyž o tom moc rádi nemluví. Nebo pokud má někdo z vás tu možnost? Pište informace pište.... -
« MF dnes: Tovární alarm u Felicie vůbec neblokuje motor!
V dnešní mladé frontě se v rubrice Mototrable objevila odpověď mluvčího škodovky na dotaz čtenáře o funkci továrního alarmu Felicie. Čtenáře totiž napadlo zkusit si vloupat se do vlastního auta a za kvílení továrního alarmu zkusit auto nastartovat vlastním klíčkem a ejhle ono to fungovalo, alarm vůbec neblokoval funkci motoru! Mluvčí škody zmíněný stav potvrdil ale čtenáře se snažil ujistit, že auto je prý dobře chráněno samotným klíčkem, jehož duplikát si prý nelze opatřit. Jaksi přitom zapoměl na nedávno publikované policejní odchycení organizované skupiny zlodějů specialistů na škodovky, kteří těchto aut stihli ukrást několik stovek. Ti zloději měli podle policie vlastní cracknutou řídící jednotku, kterou dokázali prohodit velmi rychle. Druhá namitka mluvčího Krauskopfa byla, že odjet s houkajícím autem je prý těžko myslitelné. Pokud by víc v MB mysleli, možná by je napadlo, že urvat a rozbít houkající sirénu bude pro takové machry jistě hračka a potom už mohou startovat... Co tomu říkáte? -
« Oktávie L&K s továrním alarmem
Hi,
před 6ti týdny mi v Praze profíci přímo na ulici ukradli nejspíš natažením na korbu Golfa TDI-PD přes tzv. "zajištění továrním alrmem". Byl to dost šok, teď si dělám starosti, co se stane, až na tom samém místě zaparkuji s novým autem. Objednal jsem si TDI jako Laurin a Klement, protože jsem se včas neinformoval, přímo s továrním alarmem. Jak jsem v posledních dnech zjistil, už se to nedá vzít zpět, protože to auto jde za týden do výroby.
Teď moje otázky na experty:
1) je ten tovární alarm u L&K k něčemu (u`z tu otázku někdo pokládal, bohužel si toho nikdo nepovšiml.
2) dá se doplnit náklonovým čidlem popř. pagerem, aby se apoň jeden soused vyklonil z okna, když mě budou tahat na korbu?
3) má někdo nápad, co by se ještě dalo udělat?
Díky za odpověď
V.Polach@atlas.cz -
"-- skrytý --" 04.05.01 18:39
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Jo,to jsem pochopil a pár takových kár viděl,jak to bylo uvnitř nevím.Vypadalo to ,že je to oryginál.No a moje auto to pozná z toho,kupříkladu,že se aktivují airbegy-pokud se tady to to stane tak se zároveň odpojí přívod paliva...no nebudu to dál popisovat.Jisté ovšem je to,aby to bylo funkční taky po výpadku proudu...že?Tak mi prosím vysvětli to,kdyš se Ti nedejbože stane to co autodoktorovi?,ha jak tě z auta dostanou-hasiči v tom to případě přijedou pozdě!Vím to,proto že mám několik přátel coby profesionální has.Tak Ti tedy přeji hodně štěstí...
Pavel -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Nechci Ti radit, ale již podle vyhlášky o provozu vozidel na pozemních komunikacích, je jasné, že vozidlo musí být vabaveno zařízením, umožňující odemčení vozidla z vnější části. Co se týká dopravní nehody, tak jsem bohužel jednu takovou prožil. Měl jsem zlámaný všechny končetiny a hořel mi banzín v motorovym prostoru. Naštěstí, mě kolem jedoucí řidič stačil včas vytáhnout. Tu nehodu jsem nezpůsobyl já, jen mi do cesty vběhlo pětiletý dítě a já to radši opřel do stromu.
A ce se táká předsedy, tak ten si do svého miláčka o původním obsahu 600 ccm nacpal V6 2,3.
Ve 170 km/h při závanu větru vzletěl do výše a zbyli mu jen fotky. Původní označení jeho káry bylo T 601 de Luxe. Co se týká těch zámků, tak bych to řešil jako samostatně ovládaný zařízení, které by ovšem mělo při vypnutém zapalování odezvu i na alarm. Lze použít jakýkoliv alarm s výstupem na centrál. Zámkiy lze otevýrat magnetem pro zadní dveře viz.: ovládání např. Ford. Má to ovšem tu nevýhodu že západka zámku nemá dostatečně silnou pružinu, takže dveře neodtlačí. To by se dalo vyřešit záměnou mechanické dveřní aretace za hydraulické ovládání použitím kompresoru např. z Mercedesu. Čaj Doc. -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
to 02: asi jsi mě nepochopil (nebo nečetl): úpravu nedělám proti zlodějům, ale v rámci hard tuningu - je to věc čistě designová. Takové vozy jezdí, odlišují se, mě se to líbí a spoustu lidí to šokuje (jak do toho ten vůl asi leze - chacha). PS. jak tvoje auto pozná že jsi naboural a odemkne všechny zámky?
to autodoctor: v čem spatřuješ nebezpečnost? Je to asi jako nahradit mechanické ovládání oken elektrikou. Docela mi štvě, že jsem se ani od tebe - odborníka na alarmy nedozvěděl ani náznak tipu na vícekanálovej alarm a plácám si tu játra o ničem. Co vymyslel za "nebezpečnou úpravu" předseda Tvýho Klubu?
-
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Pokud se Ti podaří zprovoznit Tvůj sistém zámků, tak se prosím Tě zastav u mě. Dám Ti přihlášku do klubu sebevrahů a navrhnu Tě na "předsedu"!!!, protože klubu předsedá vždy ten kdo vymyslel nejnebezpečnější věc na svém vozidle. No, ale současnýho předsedu asi netrufneš, tak Tě možná prosadím na místo zástupce předsedy.
Čaj Doc. -
"-- skrytý --" 20.04.01 19:58
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Tak mi vysvětli jaký to má význam,to zabespečení?,proti čemu ?Já mám v autě zabezpečení takové,že když zamknu tak ani po rozbití okna (jedno které) neotevřeš žádné dveře,kapotu,kufr.Dveře při zaparkovaném autě neotevřeš ani kličkou,prostě ničím,a při nějakém karambolu se dveře samy odemknou(já ale nemám když jedu zamknuté dveře,jen když stojím na křižovatce).Tak mi ještě jednou a pomalu vysvětli kčemu ta tvoje úprava je dobrá,nechápu... :-)))Pavel -
« Re: Alarm s výstupem na dva další spotřebiče.
Tu furt s tím crashem: Vnitřní kličky rušit nebudu, takže po rozbití okénka se dá normálně otevřít zevnitř (stojím venku, ruku vsunu do vozu, otevřu vnitřní kličkou a mám otevřené dveře). Takový zloději tohle chápou asi tak 1000x rychleji. Větší problém by možná bylo mě vysoukat ze Sparca, ale to němění zavaření klik. Už jsem to otvírání poměrně elegantně vykoumal i bez alarmu, takže se s radostí na celej Jablotron vykašlu.