Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Alarm s imobilizérem
xtra: Děkuji mnohokrát za informace. Zajímalo by mě ještě, pokud se smím ptát, na co jsou na každém přívěšku tlačítka dvě a co signalizuje červená dioda na tom bazmeku na palubce, kam se strká ta baterčička (když trvale svítí, bliká a trvale nesvítí.) Děkuji za odpověď. -
« Re: Alarm s imobilizérem
prof> mas standardny alarm, nie je to nic zlozite. dialkove ovladanie k alarmu na na boku posuvny prepinac na aktivovanie druhej zostavy kodov, ktore ti napriklad umoznie v pripade, ze mas 2 auta ovladat ich jednym dialkovym ovladacom. Pokial mas auto jedno, tak si s tym nelam hlavu.
Klucik, ktory popisujes sluzi na vypnutie alarmu tzn. ze obvykle na sirene zasunies kluc otocis do strany a tym alarm definitivne uspis. Sluzi to na to aby sa mohol so svojim autom pohnut ak alarmu zblbne "mozog" alebo ak ides na dovolenku na tahiti na 1 rok a nechavas auto v garazi zamknute na 10 zamkov, potom sa oplati alarm tiez vypnut, aby ti nevybil baterku. -
« Alarm s imobilizérem
Poraďte, prosím, někdo. Mám u auta imobilizér, patrně kombinovaný s alarmem. Nemám však žádný manuál, který by mě poradil, jak s takovým zařízením zacházet. Ke klíčkům jsem dostal dva ovladače. Jsou na nich 2 tlačítka a na boku mají něco jako vroubkovaný posuvný vypínač (ale asi to nebude vypínač) Dále mám jakési duté klíčky, podobné jako k uzamykání schránky přenosného hard-disku. Všiml jsem si, že zámek na tento klíček je na siréně. Na palubce je taková mini věc, u který buď svítí, nebo bliká dioda a než chci startovat, musím tam strčit něco jako baterku z digitálních hodinek, kterou jsem dostal jen jednu a která je také na přívěšku u klíčů. Auto nemá centrální zamykání. Nesnáším imobilizéry a alarmy, ovšem když už to v tom autě je, tak bych rád věděl, jak se to ovládá, co to je zač a k čemu to tam vlastně je. Děkuji za odpověď. -
« Alarm Ford
Nemůžete mi, prosím někdo poradit, mám v autě alarm Ford, stejnej jako se motoval i do evopských frordů v ranných 90, letech. Má takový hranatý ovladače, já tomu houby rozumím, funguje bez problémů, ale mám jenom jeden ovladač, dá se to nějak koupit a upravit? -
« Re: Piranha
Sorry,trochu jsem to poplet.Jestliže ti fungujou okna od klíčku a nastavíš tam ty 4s,tak by se ti ty okna s odemčením i otvírali.Je tam ještě jedna možnost nastavení pouze zamykacího impulsu na 60s.
ty 4s jsou hlavně kvůli pneumatickejm centálům.samozřejmě,že jdou použít na ty okna,ale ty musej bejt nezávisle na CZ a využiješ jen zamykací impuls. -
« Re: Piranha
Jablotoňácký CA-320,321,322 a CA-10REX (v kombinaci s CR 11)umožňují nastavení zamykacího impulsu na 4s,právě na zavření oken.Dělal jsem to na Oktávkách.Jinak to můžeš připojit v podstatě na všechny okna,který maj dojezdovou automatiku a stihnou se na 100% zavřít do 4s.U některých,který maj ovladání bez CJ přímo přes silové přepínače je třeba použít relátek.(např.SIERA) -
« Piranha
Tak mne napadl jeden taky technickej. Umite nekdo poradit, jak pripojit na alarm resp DO centralu dojezdy oken? Kamarad v Audi to má tak, že když přidrží klíč po zamknutí, tak se zavřou všecky okna. Trojka Golf můj to umí dokonce i naopak, tzn, když podržím klíč při odemykání, tak sjedou přední okna a zadní se pootevřou. Ale já klíčem neodemykám (o:. Víte někdo jak na Pirani tohle připojit? Stačilo by, aby se dálkovým, kde jsou dvě tlačítka jedno v Open stavu zamyká auto a druhý nic, tak aby to druhý zamklo i se zavřením oken. Ve stavu Secured jedno tlačítko odemyká a druhý vyvolá výhružnej poplach, takže tam asi nepude nic víc vymyslet a navíc ono asi otvírat vokna dálkovým je úlet, že jo.
No pochybuju, že někdo ví přesně na tu Piranhu jak to zapojit, ale třeba aspoň něco poradíte, jak je to v tom zámku atd. Taky by pomohlo zapojení na Jablotrona, tuším CA-3000, ale model si nejsem jistej. -
« Re: Stary italsky VoxBell
šel bych po drátech od jednotky a ty který vedou ke dvěřím resp kapotě prostě zkusil na čas spojit resp rozpojit.
Tenhle alarm ovšem vůbec neznám, takže víc neporadím. Myslím ale, že tam, kde alarmy montují by měli bejt schopni problém najít.
Jak často jsou poplachy? Není třeba zkřížená kapota nebo nedoléhající dveře? -
« Stary italsky VoxBell
M.Vobornik@email.cz: Koupil jsem ojety Favorit s italskym alarmem VoxBell spolecne s centralnim zamykanim. Bohuzel k tomu nemam dokumentaci a zaboha nemohu nikde sehnat nekoho, kdo mi poradi. V posledni dobe mne zlobi samovolne poplachy a nevyznam se v pameti poplachu. Cidla mam jen na dvere, kapotu a startovani. Budu vdecny za jakoukoliv radu (kontakt, dokumentace, inzerat, casopis, konference, cokoliv) Dekuji Mirek V. - M.Vobornik@email.cz -
« Alarmy
Tak jsme včera v noci trošku podebatil o alarmech a přesně jak jsem říkal, Jablotrony maj uznání jako jedny z nejlepších. Navíc výhada fétrovýho servisu při poruše. Při ztrátě ovladače operace na pár minut->vyresetovat v jedntce přístupy ovladačů a zavedení nového (levného) ovladače. Pak třeba Piranha je velice poruchová. A u mnoha alarmu dovazeny firmami Pepik a spol vesnice sro (o: hrozi, ze pri problemu z nebudete mit kde reklamovat a sehnat rozbitou soucastku, ovladac cokoliv bude potiz.
Cetl jsem v nejakym casaku taky vcera, zase nevim jestli to byl Autottip nebo co, o nejaky "lacinejsi" vyhledavaci sluzbe. Snad 40tisic vstup, pak od 6tisíc mesicne. Nazev jsem zapomnel, ale obdoba Lo-Jacku... kdyz si vzpomenu tak se podivam veecer znova a zkusim to opsat. Umi to presnost na nekolik metru, v cene pausalu je i vyjezd, volani dispecera na vas mobil v pripade podezreni na utok na auto atd... -
« Alarmy atd..
KaZaN na to všecko tady napsaný říká:
Zavařený kliky jsou frajeřina, jistá míra nebezpečnosti zde je, podle mne dost velká...rozebírat to nebudu, každý má svůj názor, ovšem znám dost joudů kolem sebe, který by na to při nehodě koukali jak z jara a ani ve snu by je netrklo šmátnout dovnitř a vzít za vnitřní kliku.. a človíček by mezi tím v klidu umíral. Zrovna tenhle tejden se u K.Varů zabili dva kluci v takovýmhle "tunidle" ovšem nikoliv kvůli zavařenejm klikám. I tak to donutí jednoho přemejšlet, co je důležitější. Je fakt, že kára bez zámků a klik vypadá bombově. Sám si ale u svý VR6ky kliky nechám, mám to auto hlavně pro sebe a ne pro čumili, chvíli sem váhal o zavaření víka kufru, ale hodně ho používám a asi by mi to lezlo krkem.
Alarmy v dnešní době.. ? Čorkyho amatéra možná odradí, snad i přiopilého blba sápajícího se po rádiu, někoho víc profi jen zdržej a hyper profík prostě ví co s kterým udělat a prakticky mu nevadí, sám znám dost frajerů, který se všem těmhle komičnům jen smějou a ví proč. Já to nevím )o: Ale na svých Hondách jsem měl Jablotrony a auto mi nikdy nešlukli, zato vykradený sem ho měl snad 10krát. mrsk vokno ven a všecko pryč. Že řvala nějaká siréna, koho z lidí to dneska tankuje? Mne třeba jo, už kolikrát jsem šel a dost riskantně a drze se ptal maníka u houkajícího vozu, zda má k němu doklady, takový člověk až snad na jednoho * mi dokonce poděkoval za zájem. O továrním alarmu, imobilizéru atd si myslím, že je k ho*nu,protože to co je v sérii a typický se samozřejmě líp krade.. viz minulé příspěvky. Atd atd. nejvíc mne dojímají akce blokového čištění (tady v K Varech každý týden celé město), kdy odtahuje partnerská firma (pěkný zloději) desítky aut z ulic, kolik jich z toho kvičí a nikoho to netrápí a koli aut by takhle mohlo bez povšimnutí zmizet.. to je asi nasnadě. V Golfu mám jinej alarm, je netovární, dost mi v mnoha ohledech nevyhovuje, zlatej Jablotron, ten byl super, navíc aspoň pokud jsem pochopil výklady profíků tak používá chytrý technologie. Jen to jeho kvíkání mne štve, je dost tichej a je to takový jakoby potupný kňourání oproti jinejm alarmům. Ale spousta komfortních funkcí a antiscan a plovoucí kód (nekomolím to?) atd atd.. koupil bych ho znova
Co se jištění mechanickejch týče, tak to nevím, docela bych ocenil něčí názor na uzamykání převodovek. Pojišťovny to dost uznávaj. Konkrétně by mne zajímalo jak moc funknčí je Medvěd Blok a nebo srovnání s Constructem, Defendem atd. Je to vůbec k něčemu? Měl jsem možnost zkusit ulomit Medvěda a to teda nehrozilo... chlubí se i nezmrazitelnými materiály a já nevím čím ještě. Je jasný, že takováhle ochrana je jen zdržovadlo, ale na jak dlouho?
Nejzajímvější ochrana je jasně satelitní a rádiová... ale ty prachy az to. Kámošovi šlukli Meďoura a ta firma ho fakt po pár dnech našla někde v Praze nebo kde v podzemí zašitý a myslím, že už mu něco chybělo. Systém, kdy jakmile se auto lockne a něco se s ním začne dít, že operátor volá majiteli atd je takovej těžkopádnej a funkční. A kombinace sat a radio hlídání taky zvšuje uspěšnost ne? A navíc u solidní firmy vám to auto antenkama a backup zdrojema prošpikujou(: Nebo ne? Ale je to prostě drahota.
GSM paging, to je věc, většina z nás mobila tahá s sebou furt a baterku mu dobíjí... (tím narážím na svůj věčnej problém s pagerem k alarmu, žral baterky jako prase, dokud jsem ho neztratil:) ...když je pager ukratej v autě, čorkyho snad ani nenapadne, že už volá. Odposlech kabiny může taky pomoct. Ale zase, profík si to pořádně proleze a všemu utne tipec.... blá blá.. tak jsem se vykecal, jestli jsem se v něčem seknul, opravte mne. Zkusím promluvit s pár klukama, třeba prozraděj, za jak dlouho uměj sejmout kterej alarm, ikdyž o tom moc rádi nemluví. Nebo pokud má někdo z vás tu možnost? Pište informace pište.... -
« MF dnes: Tovární alarm u Felicie vůbec neblokuje motor!
V dnešní mladé frontě se v rubrice Mototrable objevila odpověď mluvčího škodovky na dotaz čtenáře o funkci továrního alarmu Felicie. Čtenáře totiž napadlo zkusit si vloupat se do vlastního auta a za kvílení továrního alarmu zkusit auto nastartovat vlastním klíčkem a ejhle ono to fungovalo, alarm vůbec neblokoval funkci motoru! Mluvčí škody zmíněný stav potvrdil ale čtenáře se snažil ujistit, že auto je prý dobře chráněno samotným klíčkem, jehož duplikát si prý nelze opatřit. Jaksi přitom zapoměl na nedávno publikované policejní odchycení organizované skupiny zlodějů specialistů na škodovky, kteří těchto aut stihli ukrást několik stovek. Ti zloději měli podle policie vlastní cracknutou řídící jednotku, kterou dokázali prohodit velmi rychle. Druhá namitka mluvčího Krauskopfa byla, že odjet s houkajícím autem je prý těžko myslitelné. Pokud by víc v MB mysleli, možná by je napadlo, že urvat a rozbít houkající sirénu bude pro takové machry jistě hračka a potom už mohou startovat... Co tomu říkáte?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
co sa tyka tej batercicky co popisujes, ktoru musis vlozit pred tym nez mozes nastartovat, odhadoval by som, ze je to na 99% imobilizer.
Dioda je pri alarme velmi dolezita, pretoze ti oznamuje rozne stavy, rozne premenlivym blikanim, napriklad ked auto zamknes a aktivujes alarm dioda zostane blikat 1x za 5 sekund a oznamuje ti, ze je vsetko v poriadku a alarm strazi tvoje auto. Ked zacne auto hukat a spusti sa poplach, dioda moze trvale svietit, ked deaktivujes alarm a nasadnes do auta dioda by mala logicky zhasnut. Dioda je ale velmi uzitocna pri hladani chyb, pretoze ak sa ti napriklad pokazi otrasovy senzor a riadiaca jednotka to rozpozna, dokaze ta na to upozornit tak, ze po nastartovani [ked by mala za normalnych okolnosti dioda zostat zhasnuta] sa dioda rozblika alebo zacne svietit na urcity cas a pod. Podla manualu k alarmu potom bude vediet diagnostikovat, aku poruchu ma tvoj alarm a v servise budu mat tiez jednoduchsiu pracu, ked budu vediet co sa pokazilo.