Alarmy -ano- ne- jaký - za kolik?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« RE: Alarm+imobiliser
Prof: Z toho si nic nedelej, ja si privezl první den auto do Prahy a hned se zaseknul imobiliser :)
2 dny to bylo v servisu, chudaci z toho byli trochu šoufl :-) Holt originalni alarm+imobiliser, no to je jedno ted to funguje.
Nicméně ty máš vyhodu, že más imobiliser mimo klíček, já mám imobiliser na klíčku a klíček mám jen jeden :(
Nevíš jak se objednává náhradní klíček ? A kolik to tak stojí ? -
« Re: Alarm s imobilizérem
PROF: Tátovy vykradli v Hybernské VW Passat za bíleho dne během cca. 5-ti minut co byl v bance. Kromě špičkovýho Blaupunktu přišel ještě o notebook. A víš co je nejhorší? Stačilo jenom vyloupnout zámek od kliky. BTW Oprava té kliky by v VW servisu stála 10tisíc Kč, tak jsem se naštval, koupil jsem krytku u dealera Škody za 89Kč, tu díru jsem zacpal špuntem od šampaňského se dvěma stočenými dráty, zasunul a zalepil tak, že to nejde vypáčit, celé přelepil tou krytkou (není bohužel nalakovaná, ale v tomhle počasí to stejně není vidět ;o))) no a za půl hodiny a 89Kč za krytku a 15Kč za vteřinové lepidlo (když nepočítám dráty a ten špunt) jsem ušetřil skoro deset tisíc, resp. plat 20tisíc Kč hod bych si teda nechal líbit, tolik peněz nevidělám ani za týden!!! (he he he ;o))) Od téhle zkušenosti v autě nic nevozím (ani brokovnici (vůbec, pokud nemusím, tak zbraně v autě nikdy nevozím) - jo, to je super věc, jestli máš možnost, pořiď si nějakou, nebudeš litovat ;o))) Stěhovat se budu... jen ještě nevím kdy! Budeme mít s přítelkyní vlastní byt, otázka je jen, kdy už bude náš...?!? (...to by bylo na dlouhé vyprávění... ;o((( -
« Re: Alarm s imobilizérem
DP: Jo, právě tohle auto jsem s tím už koupil. Vybavování svých aut takovýma věcma je zbytečná ztráta času a financí. Taky neznám nikoho, komu by to stálo za ukradení. Je to něco jako kdybys ukradl silničářskej mundůr, svítivě oranžovej a pak se v něm snažil nenápadně chodit mezi lidma na ulici. A ke všemu by ti byly třeba krátký rukávy :-). Pokud by někdo to stereo, co tam je chtěl, tak bych ho poslal rovnou do blázince, protože na něm chybí asi polovina knoflíků a na jakýkoliv oživovací pokusy nereaguje :-) On Jeep je dělanej na to, že většinou stojí někde venku bez střechy, takže toho na ukradení v něm moc není. Kdo si tam něco nechá, musí počítat s tím, že o to přijde. I když ty dnešní zlodějský paka když nemají co ukradnout, tak tam alespoň něco zničej. Kdybych někoho chytl u auta, jak se o něco pokouší, skončil bych v týhle kavárně, leda bych měl v lochu přístup na net. Bylo by to sice v afektu avšak přesně podle postupu, na kterým jsme se s lidmi podobných názorů shodli. Je to podobný, jako s tou tvojí "vycházkovou výbavou". Kam se budeš stěhovat? -
« Re: Alarm s imobilizérem
PROF: Jde o ten novej JEEP pro tvojí paní? Myslím, že se krádeže bát nemusíš, hlavně se kradou německý auta z koncenru VW Group, BMW a MB. Taky záleží na tom, kdy a kde parkuješ. To auto je 4.0L I-6 HardTop? Jestli ano, tak bych se nebál krádeže, maximálně vykradení (jeslti tam je nějaké super stereo). Pokud máš vážně strach, zkus SherLog. Já ho zatím nepotřebuju, ale až se budu stěhovat, tak si ho do svého Peugeotka asi dám...! -
« Re: Alarm s imobilizérem
xtra: Paráda, díky za perfektní popis. Smůla je, že ten manuál nemám. Pokusím se ho dohonit abych si s tou věcí porozuměl. Pochopil jsem, proč je to v tom autě namontovaný. Ve spínačce je zalomenej klíček a tak vlastně nejde vytahnout, ovšem nastartovat a tedy i odemknout volant jde jako by tam klíček byl. Takže auto je vlastně stále jakoby s klíčkem v zapalování. Docela divný řešení: zalomím klíček do spínačky a na místo toho, abych ten zbytek vyndal a dal udělat jinej klíč, nechám do auta zabudovat tenhle pekelnej stroj. Prej to bylo nějaký firmy z Hostivic. Počkám až přijde TP a pak se s nima pokusím domluvit. Ještě jednou díky. -
« Re: Alarm s imobilizérem
prof> Dve tlacitka na ovladaci [privesku] ti umoznuju ovladat viacero funkcii, ktorymi tvoj alarm disponuje, no bez manualu ich asi tazko objavis. Napriklad je mozne deaktivovat mikrovlny senzor, ktory snima interier auta, alebo deaktivovat otrasovy senzor a pod. tych funkcii moze byt nespocetne mnozstvo a tiez kombinacii ako ich vyvolat moze byt este viac. Rozdiel je ci podrzis prve tlacitko na 2 sekundy a potom stlacim k tomu este aj druhe alebo stlacis obidve naraz a pod. - tym chcem povedat, ze dve tlacitka dokazu na privesku spravovat povedzme aj 10 funkcii a vyvolanie tychto ovladacich kodov moze prebiehat roznymi kombinaciami stlacania tlacidiel na ovladaci. Podla toho rozpozna riadiaca jednotka alarmu aky prikaz jej ovladac poslal a podla toho nastavi vlastnosti alarmu. Druhe tlacitku umoznuje napriklad nastavenie aj automatickeho startovania tzn. ze prides k auto, odomknes ho a druhym tlacitkom ho nastartujes alebo moze zatvarat okna, otvarat piate dvere, viko palivovej nadrze atd atd ....
co sa tyka tej batercicky co popisujes, ktoru musis vlozit pred tym nez mozes nastartovat, odhadoval by som, ze je to na 99% imobilizer.
Dioda je pri alarme velmi dolezita, pretoze ti oznamuje rozne stavy, rozne premenlivym blikanim, napriklad ked auto zamknes a aktivujes alarm dioda zostane blikat 1x za 5 sekund a oznamuje ti, ze je vsetko v poriadku a alarm strazi tvoje auto. Ked zacne auto hukat a spusti sa poplach, dioda moze trvale svietit, ked deaktivujes alarm a nasadnes do auta dioda by mala logicky zhasnut. Dioda je ale velmi uzitocna pri hladani chyb, pretoze ak sa ti napriklad pokazi otrasovy senzor a riadiaca jednotka to rozpozna, dokaze ta na to upozornit tak, ze po nastartovani [ked by mala za normalnych okolnosti dioda zostat zhasnuta] sa dioda rozblika alebo zacne svietit na urcity cas a pod. Podla manualu k alarmu potom bude vediet diagnostikovat, aku poruchu ma tvoj alarm a v servise budu mat tiez jednoduchsiu pracu, ked budu vediet co sa pokazilo. -
« Re: Alarm s imobilizérem
xtra: Děkuji mnohokrát za informace. Zajímalo by mě ještě, pokud se smím ptát, na co jsou na každém přívěšku tlačítka dvě a co signalizuje červená dioda na tom bazmeku na palubce, kam se strká ta baterčička (když trvale svítí, bliká a trvale nesvítí.) Děkuji za odpověď. -
« Re: Alarm s imobilizérem
prof> mas standardny alarm, nie je to nic zlozite. dialkove ovladanie k alarmu na na boku posuvny prepinac na aktivovanie druhej zostavy kodov, ktore ti napriklad umoznie v pripade, ze mas 2 auta ovladat ich jednym dialkovym ovladacom. Pokial mas auto jedno, tak si s tym nelam hlavu.
Klucik, ktory popisujes sluzi na vypnutie alarmu tzn. ze obvykle na sirene zasunies kluc otocis do strany a tym alarm definitivne uspis. Sluzi to na to aby sa mohol so svojim autom pohnut ak alarmu zblbne "mozog" alebo ak ides na dovolenku na tahiti na 1 rok a nechavas auto v garazi zamknute na 10 zamkov, potom sa oplati alarm tiez vypnut, aby ti nevybil baterku. -
« Alarm s imobilizérem
Poraďte, prosím, někdo. Mám u auta imobilizér, patrně kombinovaný s alarmem. Nemám však žádný manuál, který by mě poradil, jak s takovým zařízením zacházet. Ke klíčkům jsem dostal dva ovladače. Jsou na nich 2 tlačítka a na boku mají něco jako vroubkovaný posuvný vypínač (ale asi to nebude vypínač) Dále mám jakési duté klíčky, podobné jako k uzamykání schránky přenosného hard-disku. Všiml jsem si, že zámek na tento klíček je na siréně. Na palubce je taková mini věc, u který buď svítí, nebo bliká dioda a než chci startovat, musím tam strčit něco jako baterku z digitálních hodinek, kterou jsem dostal jen jednu a která je také na přívěšku u klíčů. Auto nemá centrální zamykání. Nesnáším imobilizéry a alarmy, ovšem když už to v tom autě je, tak bych rád věděl, jak se to ovládá, co to je zač a k čemu to tam vlastně je. Děkuji za odpověď. -
« Alarm Ford
Nemůžete mi, prosím někdo poradit, mám v autě alarm Ford, stejnej jako se motoval i do evopských frordů v ranných 90, letech. Má takový hranatý ovladače, já tomu houby rozumím, funguje bez problémů, ale mám jenom jeden ovladač, dá se to nějak koupit a upravit?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!