Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.04  21:42

    « Bez nadpisu

    no takže motor má len 90 koní.To vrzganie prestalo na podvozku.teda zatial.neviem či je to tým,že je zima.Tú spotrebu mávam v lete 6,3 l najmenšiu a to musím chodiť piánko.No to s tým olejom som prekvapený,lebo by ma nenapadlo,že môže mať vplyv na spotrebu.do servisu chodím do Alby Bratislave vo Vajnoroch.Ináč pre zaujímavosť prerábal som si hudbu,lebo tak je to auto ozvučené,že sa to nedalo počúvať.Výrobca šetrí,kde sa dá.:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.04  20:25

    « Pre Roman23

    Ešte by ma zaujímalo, máš HDi 110k FAP alebo HDI 90k
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.04  20:23

    « Pre Roman23

    Zdravim Peugeoťákov
    Zadné dvere sa stále otvárajú ťažko. V servise v Trnave tie dvere asi 10x otvorili a zatvorili a povedali, že je to OK. Potom som dvere rozobral, premazal a zložil. Dvere sa už o niečo lepšie otvárajú, ale nieje to ono. Ja som sa informoval o vrzgani podvozku a povedali mi, že je to od stabilizátoru. A to bolo všetko. Vibrácie sa mi tiež objavili, ale bolo to od zle vyvážených kolies. Este by ma zaujimalo Roman 23 kam chodis do servisu. Ja chodim do Trenčína. Inak výmeny olejov a filtrov si robím sám. Tá zvýšená hlučnosť môže byť od použitého nesprávneho oleja, napr. Castrol TXT softec 5w40 on spĺňa parametre a nepasuje tomu motoru lebo má všeliaké čistiace prísady. Použi Total alebo Esso a plnú syntetiku. Pod 5 stupňov sa spúšťa 800W dohrev motora. Aj to môže byť príčinou zvýšenej hlučnosti. Spotreba na tomto motore za 160 000 km 5,3 l/100km. K tejto hodnote som sa dopracoval až vtedy, ked som začal používať olej Total. Aké má to SW jazdné vlastnosti, tiež tam tak búcha zadná náprava?
    Mm
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 30.11.04  12:53

    « Re: Re:

    Ako vidim, vibracie volantu su stale problem. Ja som to vyriesil prevazenim na poriadne kalibrovanej vyvazovacke bez tolerancie na 0. Potom to uz bolo OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.04  12:42

    « Re:

    Ahoj!
    čítal som tvoj príspevok na fóre.Mám také isté auto.ajú máš spotrebu?Tá písaná v papieroch je nerealna.Dalej mi nejako vrzga podvozok,zle sa zatvaraju zadne dvere.keď je yima,tak už okolo 5 stupňov,tak motor pri volnobehu je velmi hlučný,tak klepoce.to nehovorím o vibrácii volantu pri 130.
    Roman
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.04  12:33

    « Re: Mm

    Zdravím!
    čítal som tvoj príspevok peugeot na fóre.mám 307 sw 2.0hdi asi rok.No všetci tuším majú rovnaké závady.ako si dopadol s tými vadnými dverami,ktoré sa ťažko otvárali?Mne museli na jedných vymeniť zámky.na druhé sa chystám reklamovať.Lebo sa mi tuž ťažko otvárajú.Páčku smeroviek mi raz už menili.Ešte mi aj nejako vrzga podvozok.No mal som opel a tieto problemy som nepoznal.
    Roman
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.11.04  08:33

    « 307SW sedadla

    Ak by mal niekto zaujem , predam 2 sedadla do 3 radu (7 miestna verzia) pre 307SW , 1 rok stare . pls. v pripade zaujmu na sn4pb4r@orangemail.sk
    dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.04  14:42

    « Řazení

    Tak jsem tady nedavno psal jak tátovi v P307 1,6 cuká při studeném startu motor a už je tady další skvělá věc. Nevím jak dlouho mu to dělá, ale když jsem mu dnes potřeboval popojet autem, tak jsem myslel že má zmknutý Defend Lock, ale neměl. Znovu jsem tedy nastartoval a zkusil zabrat za řadičku, která byla v pozici zpátečky. Už jsem chtěl vypnout motor a vzdát to, ale v tom jsem zabral opravdu na maximum a řadička poskočila do pozice neutrálu. Jednička už tam šla nepatrně lépe než vyřazení R, ale i tak jsem musel použít sílu takřka nadlidskou. U auta starého necelé 2 roky s najetýma 25tis.km je to teda síla.
    Kdysi jsem jsem přítelkyni koupil P205 1.8D a když to stálo v zimě ve velkém mrazu venku, tak po ranním nastartování chvíli šlo trochu ztuha řadit, ale tohle jsem ještě u žádného auta nezažil a to dnes bylo 6 stupňů.
    Opět uvádím to co jsem již jednou uvedl. Moc hezké auto, moc chytře vyřešené, ale zoufalá kvalita. Stále víc si říkám, že snad není poruchovější auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.04  15:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    tak to musi pekne *. To ani predlzenie zaruky o dobu , co auto stravilo v servise, neututla tu neschopnost. To je teda sila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.04  14:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Bacha na závady... díky dnům Peugeoutu a prohlídek zdarma mají servisy termíny za 3 neděle a to i u aut, které hlásí stop, závada chlazení motoru... není nad autorizovaný servis. Bože kdy už se toho krámu zbavím..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.04  14:22

    « Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Tak proč mě to před týdnem stálo práci a kompletní spojku, kterou vadný setrvák načne a mění se s tím- 20000,-Kč???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.04  09:54

    « Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Takže čerstvá zpráva z Peugeotu!!! Kdo má problém na své 307 HDi se setrvákem zdarma ho vymění!! Peugeot uznal na setrvačníku konstrukční chybu!! Ale to je informace jen pro ty, které tato oprava teprve čeká!!! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.04  20:22

    « Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    A co těsnění pod hlavou u té 1,6 předpokládám 16V? Stálo mě to dost nervů a slintá to zase.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.11.04  08:47

    « Re: Prosim o radu!!!

    Nejlepší radou je asi četba starších příspěvků v tomhle tématu diskusního fóra...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.04  00:28

    « Prosim o radu!!!

    Ve stredu jdem se znamim koupit 307 2.0 HDi rocnik 2001 a najeto 52000 km. Rad bych vedel na co u tohoto auta davat pozor a co je tam za nejcastejsi zavady a zda se daj jednoduse vyresit a nebo jsou spise financne narocne.A taky by me zajimalo jaky ma pristup Peugeot pak pri reklamaci vozidla.Dekuji moc a doufam ze mi nekdo dokaze usetrit hezkych par penez :-) Zaznamenal jsem tady ve foru ze Peugeot servis rad pri reklamaci pouziv to je stylem jizdy dokonce i tuto vetu pouzili pri reklamaci destoveho senzoru :-) dekuji za veskere Vase reakce!
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.10.04  00:25

    « Re: Re: Mazda

    Mam 6 s dieselom 120 k/310 Nm. Zatial soikojnost. Jediny problem - prefukovanie od zadneho okna - v porovnani s P307 drobnost.
    Vazne som uvazoval na Mazdou 3 v dieseli. Testoval som ju pred pol rokom a bol som prijemne prekvapeny. Sice je tento motor vyvijany v PSA/Ford, takze by bolo mozno vhodne chvilu pockat, kym sa nejaky problem neprejavi.
    Tazko povedat. V kazdom pripade s takou Mazdou 3 1.6 benzin sedan nic nepokazis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.04  17:36

    « Re: Mazda

    Myslím, že co nevidět zkusím taky tuto značku. Velmi se mi líbí nový model Mazdy 3 a raději po zkušenostech s dieselovým motorem, koupím benzín 1.6tku. >:D
    Peugeot 307 mě stál už hromadu času, trpělivosti a hlavně peněz :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.04  16:20

    « Mazda

    Já měl Mazdu 323F novou před Peugeotem - 3 roky záruka -a to byl rok 1999 a snad jedna garančka. Servis na počkání -jezdil jsem v Praze na Spořilov. Když mi rozbili zadní okno zloději za hodinu bylo opravené. U peugeota jsem tři dny jezdil náhradním vozidlem. Kámoš mi slíbil přivézt to táhlo k řadící páce z Itálie. Peugeot ČR je stále jak mrtvý brouk, už jsem skoro měsíc bez auta. Ať si nemyslí benzíňáci, že jsou z kola ven!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.04  15:33

    « Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    a jak jsi spokojený s Mazdou?
    jaký máš motor?
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 26.10.04  23:31

    « Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Lubos2>
    Ja som mal rovnako 1.6 XT. Presedlal som na Mazdu :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos2

    Luboš2 26.10.04  22:10

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Na jaký vůz přesedlal Lubos1, předpokládám země původu Nipon nebo BRD? Po přečtení tohoto fóra za poslední půlrok a AutoTip 09/2004 jsem
    si uvědomil zda nemám dole v garáži časovanou bombu, naštěstí nemám HDI 110 FAB ale jen 1.6 XT.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.04  06:13

    « Bez nadpisu

    NJ, vsetci ste ma dokonale odradili :-) :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.10.04  20:43

    « Mm

    pre Haldo:
    Tak ideme na závady: prehratie mapy počítača riadiacej jednotky, predné okná sa prestali zatvárať, zvýšená spotreba nafty po prvej výmene oleja asi o 0,5 l/100km a zníženie maximálnej rýchlosti o 15km/h, odpadnutie podblatníkov a spodného krytu motora, 5. dvere sa prestali otvárať - porucha mikrospínača, obidvoje zadné dvere sa ťažko kľučkou otvárajú aj po premazaní, 1x vypnutie elektiky za jazdy, preskakujúca páčka smeroviek, myslím, že je to všetko. Tie ostatné poruchy už zapríčinili už mechanici v servise. Po čase ma to prestalo baviť chodiť do servisu a niektoré maličkosti som si odstránil sám. Takže veľa šťastia v servisoch...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  16:36

    « SOS

    Neporadíte mi někdo kde sehnat 2400V7 kulisa řazení. Ta moje 307, stará 18 měsíců je už 22 dní v servisu a ted mi volali, že linka na výrobu tohoto dílu je přetížena a Peugeot nestačí a díl je v nedohlednu.....neví se kdy by se měl dostat k nám do Afriky..... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.04  12:03

    « Re: dneska

    Lehnout, polehnout -> polehlive vozidlo.. To si radsej nekupim..
    Inak "polehlivevozidlo", ty si tu dost koledujes. To, co tu robis, je spinave. My si tu chodime citat a pisat zaujimave clanky a nie sme zvedavi na tvoju reklamu, ktora by mala byt platena, kedze je komercna (ako si priznal, beries 15%).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  08:26

    « Re: dneska

    Komici maj pokec jinde! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.10.04  19:53

    « Re: dneska

    Máš leda tak *
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.10.04  17:55

    « dneska

    mam 30 aut 307 ojetych a ve velmi dobrem technickem stavu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  19:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

    To, že ložisko je momentálně OK, ještě neznamená, že při jízdě "dokáže to kolo udržet v lajně". Tady totiž rozhoduje dynamické chování, a pokud na ložisko působí příliš velká páka (např. v důsledku jeho špatné pozice či příliš "vystrčeného kola" - tzv. "tuneři" tento problém dobře znají), tak s tím nikdo (kromě konstruktéra) nic neudělá!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  19:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

    ložiska jsou taky OK, hmmm :'-(
    Pneu se sjíždějí, tak že povrch je posetý hrboly a po vyzkouseni povrchu rukou jsou teda značně cítit. V pneuservisu řekly, že je mám doslova "doskákané".......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  15:42

    « Re: Re: Re: Re: Pneu

    Jde proste o to, ze lozisko musi byt v urcite poloze vuci rovine protinajici kolo (tedy v rovine kolme na osu kola), jinak je nadmerne zatezovano, opotrebovava se a "neudrzi" kolo ve spravne poloze, coz se nejvice projevi prave v pilovitem opotrebeni pneumatiky. Ale je pravda, ze nektere pneumatiky "vytvareji pilku ochotneji", nez jine.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  15:34

    « Re: Re: Re: Pneu

    Bohužečl tomu příliš nerozumím a v Peugeotu asi taky. Disky - hliníkáče mám originály co jsem si objednal. Dneska mi volal pan Domanský (auto je u nich v servisu přes 14 dní) - prý se proslýchá, že kolem 24. mají do Francie dorazit táhla řazení...... Zdá se že brzo bude brázdit silnice můj švihák!!! Vzpomínáte jak se sháněly plynový lanka na škodovky?? Člověk by si myslel, že to auto snad dělaj na Kubě. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  13:38

    « Re: Re: Pneu

    Problém hledej v příliš volných ložiskách zadních kol či v nevhodné hodnotě ET použitých disků kol. Pokud se samozřejmě nejedná o kostrukční závadu, tj. ložiska jsou axiálně umístěna jinde, než by měla správně být...
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 15.10.04  11:57

    « Re: Re: Pneu

    to basil: co znamena "do pilky"?
    Inak, to fakt nechapem, ako sa im mohlo "podarit" taketo auto. Nic v zlom, ale splachnut tie prachy do zachoda by bolo mozno lepsie nez si kupit P307. Minimalne kvoli usetrenym nervom a dalsim vydavkom v servise. O nenaplnenych ocakavaniach pri kupe auta radsej ani nehovorim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  11:29

    « Re: Pneu

    Taky jsem měl problémy s pneu. O samého začátku se mi sjížděly do "pilky" prý to mělo být tlumičema, test ale neprokázal chybu tlumičů. Pak mi řekly v Peugeotu že udělají geometriii náprav, ta taky prošla bez problému.
    Výsledek závada nezjištěna. V Peugeotu řekly mi: hmmm, kupte si nové pneumatiky... :-(
    Koupil jsem tedy nové pneu, ale žádná změna opět se po pár tisících sjely do "pilky". Jsou doskákané až běda....V autě to pěkně hučí když jedu víc jak 50Km/h
    Takže to řešim tím, že si pustím rádio víc nahlas >:D
    Mám letní 205/55/R16 značky Bridgestone POTENZA RE720
    Předtím jsem měl GOODYEAR EAGLE NCT5
    Dnes se z mnou zastavil kamarád a tak trochu jsem ho vyzpovídal, má totiž taky 307 HDi a říkal že mu teď v Peugeotu měnili přepínače blinkrů již posedmé..... nemluvě o nápravách, třesoucím se volantu při 120 - 130Kilometrové rychlosti a dalších prkotinách provázejících tento vůz od samého narození .....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  10:21

    « Pneu

    45.000 na orig pneu - to jsi šťastný člověk! Když mi při 35.000 měnili gumy a řekli, že to je stylem jízdy, tak jsem se nehádal a cvaknul 25.000,- . Ale kolegyně s tím samým SW je měnila v 36.000 taky. Myslím, že je moc náhod najednou. Zadek sjetej k jedný straně a předek jak se špatnejma tlumičema. Mám teď 70 a myslím, že se mi to čeká zas.. Je fakt, že jezdím většinou po Praze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  10:08

    « Bez nadpisu

    když to tady tak čtu :-( . jsem docela spokojený uživatel Xsary s motorem 1,6/16 (stejný motor v rámci PSA používá Peugeot). V roce 2002 jsem se taky rozhodoval (ale P307 byla naštěstí moc nová a drahá :-) ( ten motor nežere moc, jede docela dobře ale....... už mi jednou měnili těsnění pod hlavou, potom - ještě pořád v roční záruce i hlavu (to jsem si ale musel napsat důrazný dopis >:-[] ) protože pořád různě vytékala chladicí kapalina. Nějakou dobu byl klid ale už zase to začalo nějak slintat i když zatím jenom trochu (60 000km). Tak mě zajímá - jsem jediný anebo jste to vzhledem k ostatním závadám nechali být. Jinak jsem velice spokojený , dá se říct fanda i když starší C. byly zajímavější.
    P.S. Nová C4 má prý být postavena na základu 307 - tak to se asi máme na co těšit :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  09:31

    « Re: Re: datum vyroby

    MM: mohol by si secifikovat niektore z tych neobvyklejsich zavad? Aby som vedel na co sa pripadne zamerat ???
    S tymi pneu to je sila. To by clovek prinajmensom necakal taku odpoved.
    SirAnton: viem, ale musel som sa spytat. Za rok sa da z autom najazdit dost km a nejaky obrazok do puzzle by to dalo. Ale zatial to vyzera ze ste ma odradili, iked so ho asi pojdem aspon pozriet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.04  19:14

    « Re: datum vyroby

    Pre Haldo:
    Ja mám P307 2,0 HDi r. v. 4/2002, najazdené 150 000 km. Mal som viacero problémov. Napr. zadná náprava mala veľkú zbiehavosť a tak mi za 45 000 km zodralo zadné pneumatiky v servise mi povedaj, že kúpte si pneu Pirelli, tie sa Vám drať nebudú - >:D Toto mi povedal "odborník v servise Peugeot..." Po premeraní geometrie a odovzdaní výsledkov dovozcovi som dosiahol výmenu zadnej nápravy. Boli aj iné malé závady, ale to sú drobnosti, na ktoré by stačili možno dve strany.
    Prechodil som asi 4 sevisy a zdá sa mi, že všetko je o ľuďoch a ich schopnostiach. S autom som spokojný. Zdravím peugeoťákov...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.04  18:35

    « Changer

    Už půl roku se mi sekal CD changer co dává Peugeot(Blaupunkt) pod to autoradio (cena 11.0000,-) -kašlal jsem na to-vždycky se nějak rozběhl. Volali mi teď ze servisu. Je to zasekla mechanika a ta se vyměňuje celá - cena 7.000,-. Záruka 12 měsíců prošla před čtyřmi měsíci. Myslím, že mě provoz tohoto vozidla zrujnuje!
    Tomu člověku co přemýšlí o koupi Peugetu: Nechceš jednoho? Dva roky starý, kompletně repasovaný! Changer dám zdrama! :P
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 14.10.04  18:03

    « Re: datum vyroby

    to Haldo:
    ak chces smerodajne udaje o spolahlivosti, nemozes sa pytat ludi, ktori maju auto kratko, prip. s nim nestihli vela odjazdit. R.v. 2003 uz nieco naznaci, ale co citam aktualne prispevky (v tejto rubrike) o servisnych sluzbach Peugeotu, je to hruza a des. Aby som sa ja ako zakaznik delil s importerom (a aj to v tom pre mna stastnejsom pripade) na 1/2 na cene opravy niecoho, co je evidentne vadne od vyroby, to je sila pripominajuca socikovske motto "drz hubu a krok a prezijes" :x
    Cakat na nahradny diel co i len 2 tyzdne (poniektori mesiace !!) a este k tomu nie raz? Zvaz si, ci to naozaj chces. To by si musel chytit kus, ktory by bol uplne bez poruchy, aby si sa tymto "sluzbam" vyhol. O pravdepodobnosti takehoto javu sa radsej dalej zmienovat nebudem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.04  15:02

    « datum vyroby

    Mohli by ste mi povedat kedy boli vase auta vyrobene ??? Hlavne ti co mali najviac problemov s nim. Zaujimalo by ma ci sa to zlepsuje rokom vyroby alebo nie. Rozmyslam totiz o 307, ale tohto rocny model, max 2003.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.04  16:40

    « Re:

    Ono je to všechno jen o lidech, ale jinak To jsou dobrý zprávy a je videt, ze i sám Peugeot přiznal, ze ten setrvák neodchází jen tak a asi to nebude jen spatnym stylem jizdy..... , jen aby v tom nebyla zase nejaka podminka....
    Samozrejme, ze jsem si celou opravu zaplatil sam, tj. komplet spojka + setrvák.
    Jo v Peugeotu mi řekly: Víte, nejezdil jste k nám na ůdržbu(olej + filtr), ale k nějakýmu "Frantovi do garáže" a my Vám za to ten setrvák v záruce nevyměníme i kdybyste měl najeto jen 500km....
    Mají samozřejmě pravdu, ale já bych k tomu "Frantovi do garáže" nikdy nejel, kdyby se ke mě chovali sušně jako k zákazníkovi.
    Když jsem auto kupoval měl jsem v kupní smlově jasně napsáno že mi dávají finanční bonus na jakoukoli práci, tzn. že když přijedu s autem do servisu a bude na autě prováděna nejaká ůdržba, bude si servis ůčtovat jen díly, tzn. olej + filtr a práce bude odečtena od finančního bonusu - nebylo tomu tak......
    Dále pokud se můj vůz v průběhu záruky stane nepojízdným a náhradní díl nebude na skladě mám nárok na náhradní vůz. Hmmm, opět tomu nebylo tak.... :-(
    To nekonečné telefonování a domáhání se svých práv mě donutilo najít si jiný servis.
    Jednou byl muj Peugeot odstaven pro poruchu přepínačů blinkrů (ještě v záruce) 5týdnů z důvodu nedostatku těchto náhradních dílů. Byla to tenkrát po půlroce ta samá zavada. Ze servisu jsem tenkrát odkráčel po svých a ne v náhradním vozidle....
    Dneska, kdyz píšeš o vadných lanovodech a čekáš na ně, opět vidím že se situace v Peugeotu nezlepšila.
    Jo a na originální čelní sklo jsem jednou čekal asi 3měsíce a pak jsem se nas.... a šel ho vyměnit jinam a ne do servisu Peugeot!!! Bylo mi vyměněno do druhého dne >:D
    Koupil jsem si raději ještě jedno auto pro případ že by se mi můj Peugeot opět pos...
    Peugeot už nechci a všem kdo zvažují jeho koupi doporučuji zvážit to dvojnásob....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.04  15:33

    « Bez nadpisu

    Tak mám teď čerstvý zprávy. Peugeot dá půlku na spojku a setrvák - tedy 21.000,-. Je to fakt slušná firma. Auto už je v servisu 10 dní setrvák i spojka opraveny. Čekám na lanovody od řadící páky k převodovce -Francie nepotvrdila dodávku-netuší se kdy dorazí. :'-( Zvykám si na Fabii, asi by je měli k Peugeotu dodávat jako základní výbavu...Poštou jsem dnes zase dostal nabídku na nové modely Peugeot s vyjmečnou slevou!
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 12.10.04  14:43

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    to Lubos1:
    ja sa cudujem ludom, ktori si precitali toto forum a napriek tomu sa rozhodli pre P307. Sam som odhovaral kamosa, no nedal na mna. Neskor mal problemy ako ludia tuto. Holt, komu niet rady... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 12.10.04  14:20

    « Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    No chlapi, ako vidim, je to s tymi 307 stale horsie. Ja som mal 1.6 benzin a kopec problemov, ale nenechalo ma to stat nikde a nikdy. Najazdil som 84 000 km.
    Zaujimalo by ma, ci teraz vyrobene 307 maju este stale nevyriesene problemy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.04  14:05

    « Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Nejkomičtější je, když se mi v dešti deaktivuji airbagy- to se stalo 3x. A vypnou stěrače a nejdou nahodit -1×. Jak vyšlo slunce-zase se probral. Měl jsi to na záruku? Nejlepší bylo když mi v Autospolu řekli, že jsem si setrvák oddělal špatným stylem jízdy. Prý jich zatím vyměňovali pět. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.04  13:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    To je docela síla! Já mám 60000 a stalo se mi to zatím poprvé. Jinak spojku jsem nechal pro jistotu taky vymenit.
    Asi po měsíci ježdění s novým setrvákem se začalo při zahřátém motoru ozývat pískání, takže přišla na řadu i spojka.
    Je zajímavé, že jsi ještě neměnil přepínače blinkrů, ty snad měnil každý...
    Já osobně hned dvakrát! Poprvé to bylo hned na druhý den co jsem auto převzal nové z autosalonu a podruhé asi za půl roku.
    Pak přišla na řadu jednotka BSI. A o dalších drobných závadách jako je vrzání, pískání brzd, klepání, vadné zámky dveří se asi není třeba zmiňovat.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.04  09:36

    « Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    70 000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.04  09:25

    « Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    kolik máš najeto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.04  07:39

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Ano, ale to je cena bez výměny spojky. Peugeot CR ale doporucuje vymenit oboji. Az ho budes menit podreuhe po 7-mi měsících jako já- budeš už měnit obojí. Jo a nezapomeň záruka na díly je jen 6 měsíců!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.04  19:30

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    To basil: Dnes jsem četl v AutoTipu test P307 HDi 79kW a tam ten setrvačník taky odešel v 78tis. km. Můj táta má s P307 1,6 problémy již v necelých 30tis.km a to takové, že mu někdy motor za studena hrká jako o život a někdy i chcípne. 307 je moc pěkná, ale je škoda že se Peugeot poslední dobou zabývá jen designem a spolehlivost je mu ukradená.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.04  15:18

    « Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Výměna dvouhmotnostního setrvačníku na mé307 2.0HDi mě stála "pouhých" :'-( 23000,-........ a to nepočítám odtah z Rakouska...
    nelze uznat záruku - výmluva Peugeotu
    Peugeot 307 už nikdy víc!!!!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.04  07:37

    « Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Jen pár mých zkušeností:
    Vozidlo jsem zakoupil v řijnu 2002 - tedy záruka 12 měsíců >:-[]
    při koupi nefungovali el. zrcátka-tedy hned za dva dny v servisu kde po třech hodinách konstatovali, že opravdu nejdou a musí je objednat a do týdne mi zavolají a budu si moci přijet znovu...tedy pokud to Peugeot ČR schválí a díl pošle(tato procedůra je u všech reklamací..).
    Nyní mám najeto 70 000 - byl jsem již dvakrát odtažen..
    Dále:
    Ř 2×rozbitá klimatizace-jednou jsem na ní čekal 3 týdny než ji přivezou a bylo ostré léto (SW má prosklenou střechu a venku bylo 35 stupnu...)
    Ř 3× přestaly jít elektor. zrcátka
    Ř odešlo chlazení a vozidlo bylo po dvou hodinách v křižovatce odtaženo do servisu
    Ř mechanika ručí brzdy – 1 měsíc vozidlo podkládáno cihlami
    Ř 2×výměna zámku zadních dveří
    Ř pískání z motoru – přítlačná klatka
    Ř oprava převodovky – 1 týden
    Ř pískání z motoru – ložiska
    Ř 2×rány v přední ose
    Ř výměna čidla nádobky aditiv 6.000,-
    Ř výměna spínače okna
    Ř oprava displeje-nejde
    Ř reklamace pískání z motoru v garanci – Autospol přislíbil opravit setrvačník v garanci – a protože prý byla závada způsobena špatným stylem jízdy, byla mi naúčtována práce, přestože jsem upozorňoval, že v jiném autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že je potřeba vyměnit i spojku, Autospol přislíbil, že ji zkontroluje…byla v pořádku..nyní mi chtějí vyměnit setrvačník i spojku a vše si platím-po půl roce opravy.
    Nyní opět vozidlo v servisu - opět setrvačník a převodovka.....
    Až doplatím leasing půjde z baráku
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.04  13:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Mitsi> No přesně. Na ráfky bez pertlu mi nalepili cca 100-120g závaží a na ráfek s pertlem 20-30g. Jasně že to nejde lépe. To je princip. Závaží až na rantlu = menší hmotnost + větší páka = totéž co lepené závaží více uvnitř ráfku. S převážením na zadek i předek jsem se setkal, zejména u hlinikáčů třetích výrobců, kde krom toho, že se musí používat středicí kroužky (to je jasné), nemusí být zcela přesně opracovaná vnější plocha ráfku, za kterou se do na vyvažovačce utahuje (= na ose vyvažovačky je konus na který se kolo přitahuje a tento středí v ose a z druhé strany matice s dosedací plochou, která by v měla kolo vystředit v rovině kolmé k ose vyvažovačky = v případě blbého al-ráfku s nepřesnou vnější plochou to jde do vinklu, proto pak vážit na zadek).
    Jinak s vážením ráfku a poté gumy, jsem se prakticky nikdy nesetkal, nikde mi to nikdy nenabídli, asi bych jim to musel vysvětlit sám ;-) A to i přes to, že jsem je nabádal, že mám problémy, strašlivě citlivé řízení a potřebuji vyvážit kola do mrtě.
    S tím dynamickým máš asi pravdu. Pokud jsou všechny točivé komponenty stoprocentní, měl by i výsledek být stoprocentní. Takže dynamické pak postrádá většího významu.
    A liťáky fakt jedině kvalitní a težší, levné liťáky jsou vážně "blato", a pokud to nemá člověk jen na ježdění na diskotéku 10km jedna cesta, kdy je jedno jestli to chvilku háže, se lacné liťáky skutečně nevyplatí. To už je lepší koupit originál plecháče.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.04  12:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    - To jj: Ano, takto je treba vyvazovat hlinikace, na nichz se pouzivaji lepici zavazi. A dobre pneuservisy to prave takto delaji! Jde o to srovnat nevyvazenost disku s nevyvazenosti pneu, aby se pouzilo co nejmene zavazi. V tom je hlavni nevyhoda hlinikovych rafku bez rantlu: pri vyvazovani lepicim zavazim "v rameni" se ho pouzije cca 2x tolik ve srovnani s vyvazovanim do rantlu. Rozhodne se nejedna o "nekvalitu" bezrantlovych disku, ale lemplacky pristup pneuservisu!
    PS: Zasadni rozdil mezi origos a neorigos hlinikaci je ve stredovem otvoru - u origo je presne obrobeny na prumer trnu na naboji kola, zatimco neorigo pouzivaji vyrovnavacich vlozek.
    - Nevim o tom, ze by vubec kdy nektery vyrobce pouzival dynamicke vyvazovani (na ose). K cemu by to ostatne u fungl novych gum bylo? Gumy potrebuji rovnez zabeh a pote znovu vyvazit!!!
    - I u tezsich litaku jsou lepsi jizdni vlastnosti, ponevadz jsou "pevnejsi": nepruzi tolik, jako plechace. Z toho pak soucasne vyplyva i jejich vyssi pozadavky na presnost vyvazeni!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.04  09:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Mitsi> Nevím, jestli jsem ten výraz "absolutní vyvážení" použil zcela přesně. Nicméně by se mělo jednat o zhruba následující postup (který mj. jsem ještě neviděl nikde praktikovat, zřejmě pro jeho dvojnásobnou pracnost = možná si tak vyvažují kola jen servicemani sami sobě): na vyvažovačce vyvážíš samotný ráfek, v místě kde dáš nejvíc závaží si uděláš čárku. na vyvážený ráfek (zatím se závažím) nazuješ gumu a znovu na vyvažovačku. v místě, kde bys měl přidat nejvíc závaží (nyní s gumou) si uděláš čárku. zuješ gumu z ráfku, sundáš závaží z ráfku. nazuješ gumu tak, aby čárky na ráfku i gumě byly přesně proti sobě na odlehlých straných (zrcadlově přes osu). takto obuté kolo vyvážíš.
    Příp ještě můžeš ověřit, že upneš na vyvažovačce z opačné strany (tj. vyvážit jak na předek tak na zadek)
    Samozřejmě dynamické vyvážení na ose je to nejlepší co může být, jenže to je většinou pouze z prvovýroby, neznám skoro žádný (pneu)servis, který by to uměl.
    S těmi hliníky máš zřejmě pravdu, ale na druhou stranu to krom efektního vzhledu dost postrádá smysl, zejména proto, že hliníky mají mít lepší jízdní vlastnosti pro menší neodpruženou hmotu. Rozhodně s "ozdobnými" ráfky (<3000czk á 1ks) mám ne zcela dobré zkušenosti. Když alu tak kvalitní a s pertlem. Lepená závaží jsou k ničemu, kolo je i s novými a dobrými pneu (ne budgetovými, např. GY či Bridge) k nevyvážení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.04  10:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    "A ještě dodatek: Není pravda, že plecháče jsou vždy těžší než hliníkáče. Naopak naprostá většina "produkčních" litých kol (nehovořím např. o speciálníách ráfcích z hořčíkové slitiny) je těžších, než jsou originál plecháče!"
    Tento nazor mam aj ja. Proste ked chytim tie dnesne bezne AL disky v obchode, tak sa mi zdaju hooodne tazke.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.04  10:36

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    To jj: Nevím, co znamená "absolutně" vyvažovat, ale vím, že každá vyvažovačka má dva rozsahy měření: "hrubý" (+-5g) a "jemný" (+-1 či dokonce 0g). Naprostá většina servisů však používá pouze onen "hrubý" rozsah, což může být u některých aut problém.
    Dále: Řada výrobců dodává dynamicky vyvažované (či spíše z výroby vyvážené) brzdové kotouče. Někteří ovšem ne. Tedy opět problém.
    A závěr: Nejlepší je vyvážení na jemný rozsah a následné dynamické vyvážení kola na ose, kdy se dovyváží nevyváženosti kompletu kolo/brzdový kotouč/pohyblivá část náboje kola.
    Pozor! Tím se však neřeší např. problém špatné ovality pneumatiky a drobné axiální či radiální házivosti disku.
    A ještě dodatek: Není pravda, že plecháče jsou vždy těžší než hliníkáče. Naopak naprostá většina "produkčních" litých kol (nehovořím např. o speciálníách ráfcích z hořčíkové slitiny) je těžších, než jsou originál plecháče!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.04  22:50

    « Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Lubos1> Ještě k těm Tvým kolům. Nebo spíš bývalým kolům :-) To, že plecháče pomohly víc je podle mě víceméně jasné. Sice jako druhotný efekt ale pomohly. Tím je gyroskopický efekt. Plecháče mají větší hmotnost proto je efekt při větší hmotě větší, tj. odstředivá síla hmoty převáží síly nevyvážené hmoty při rotaci vychylující kolo z osy. Tj. vibrace se míň projeví. (No nevím jesti je popis fyzikálně zcela přesný, fyzici odpustí ;-) U Almery jsem si to zažil, tak má tak neuvěřitelně citlivé řízení (posilovač), že mírně rozhozená kola jsou hned poznat. Jedině kola vyvážená z prvovýroby byla ok. (A to, že by nějaký pneuservis "absolutně" vyvažoval kola, tj. nejdříve ráfky, pak gumy a pak obojí dohromady, jsem fakt neslyšel)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  16:31

    « Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Ale musim uznat, ze ludia od importu sa povacsine snazili a boli celkom ochotni. Ze to casto nevyslo, j uz dalsia story :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  16:27

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    to si zarubal pekne vysoko. Ale spravne, ja mam tiez pocit, ze s pomocnym personalom sa nema vyznam bavit. Odbiju ta hociakou trapnou vyhovorkou ako napriklad( to mate este dobre, su taki, co to maju horsie). To by som mu najradsej jednu natiahol, alebo si ho vychutnal v podobnej situacii. Keby to bolo firemne auto, je to cloveku jedno, ale ked v tom ma clovek svoje bubaky ......... .
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  16:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Nepisal som, ze to bolo bez problemov :)
    Vymenil som si par mailov a telefonatov s vyrobcom, az potom sa nieco pohlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  16:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovn

    Lubos1: tak to sa k Tebe milo spravali, ked Ti tolko veci bez problemov menili, disky, pneumatiky, jedny napol.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  15:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných

    Ked som kupil elektrony, tak sa nezmenilo nic v suvislosti s vibraciami prednej napravy. Na povodne plechace som kupil na polovicku s importerom Peugeotu zimne pneu Michelin Alpin A2 kde to bolo potom v poriadku.
    Po 2 rokoch mi importer vymenil povodne letne Dunlop za Michelin. Nepomohlo to. Jedina vec, ktora pomohla, bolo to, ze mi este kupili nove plechace, a potom nastalo urcite zlepsienie.
    Elektrony som predal.
    Kedze to potom zacalo triast znova, skocil som uplnou nahodou do jedneho maleho pneuservisu v Zilöine, kde mi to vyvazili na nejakej starej vyvazovacke (bola predtym kalibrovana). Vibracie zmizli absolutne.
    S tym startovanim to bolo tak, ak si dobre pamatam. Ak som pustil klucik skor, ako motor naskocil (prvykrat), tak som potom musel drzat starter velmi dlho, aby sa motor chytil. Ale to som nepovazoval uza chybu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  15:41

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 1000

    Mne sa stalo po 60000, ze prave v najvacsom fofre (predvcerom) som nemohol nastartovat. Po asi 4 pokusoch som zacal volat servis, potom som to skusil este raz ...a naskocil. Naskoci aj nabuduce?... tuto znacku nechcem (pozri moj prispevok vyssie)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  15:38

    « Bez nadpisu

    Mam 307 SW HDI 90 koni, najazdene 60 000 km a dodnes som zaregistroval cca 25 zavad. Okrem ineho chvenie pri 130 km/h, chvenie na 2 stupni pri cca 1500 ot/min. Odstranuju to uz od zaciatku (1,5 roka) a vysledok mizerny. Hovoris ze po vymene pneu to preslo. Kto Ti zaplatil tie pneu - Peugeot, alebo si zodral tie povodne? Ake mas teraz (znacka, rozmer)Mne to robi na elektronoch menej, na plechacoch viac. Vraj je el. posilnovac na to citlivy a chce to poriadne vyvazit na specialnej masine, ktora na Slovensku zatial nie je. Spotreba je o 1 l vyssia ako na 1,9 TDI od VW (vlastna skusenost). Ten system sedadiel v 3. rade akoby vymyslal niekto s psychickymi problemami. Taketo auto by som uz nekupil. caute
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.09.04  15:17

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 1000

    lenze su ludia co s tym autom maju naozaj problemy a niesu to len ludia z tohoto fora.
    ja osobne by som si po tychto skusenostiach z pocutia 307 nikdy nekupil!
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  15:16

    « Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km

    to je pravda, ale tazko hodnotit typ alebo celu znacku na zaklade jedneho kusu
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 28.09.04  15:12

    « Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km....

    to Lubos1:
    To by uz bola riadna sila, keby kazdy majitel P307 bol aspon raz odtiahnuty... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  14:16

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km.....

    Ja osobne som najazdil s P307 84 000 km a aj napriek mnohym problemom sa nikdy nestalo, aby ma musel niekto odtiahnut.
    Vibracie prednej napravy prestali po vymene diskov a pneu a napodiv pol roka predtym, ako som auto predal, neboli s nim ziadne problemy.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.09.04  11:59

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km.....

    nemaju nejaky web?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  11:32

    « TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km.....

    Všem, kteří chtejí investovat nemalou částku do tohoto vozu doporučuju nejdříve přečíst objektivní test tohoto vozu v posledním čísle časopisu AutoTip.
    Dvakrát po dobu testu muselo být vozidlo odtaženo do servisu!
    Výměna setrvačníku, turba, vadné elektroniky, spojovací tyče řízení......
    Je tam kompletní výčet závad, které se opakují snad u všech vyrobených vozů - ani moje nebylo vyjímkou !!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.04  14:17

    « Re: Re: Re: Re:

    To luf: Kde se vyráběly CZ baterky nevím, ale určitě ne ve Slaném. Jejich baterky jsou totiž ultra-* :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.04  14:16

    « Re: Re: Re:

    To matuS: Tak mi vysvětli, jak je možné že Eurotel má jenom špatné série. Tím to rozhodně nebude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.04  09:01

    « Bez nadpisu

    Brazdic - no vidis, a na Koracell mi uz mnoho ludi prisahalo, ze su to najlepsie baterky, co sa daju kupit. Dobre ze si ma varoval, vyhnem sa im velkym oblukom. BTW v mojich Nokiach boli vzdy pri kupe baterky Made in Czech Rep. Kto ich vyrabal a daju sa niekde kupit? (povodne baterky vzdy fungovali najlepsie) A diky za potesujucu spravu k tej 5110, zachranil si ju pred cestou do kosa ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.09.04  21:08

    « Re: Re:

    je to mozne, operatori si kvoli cene objednaju velke mnozstvo aparatov, t.j. ide im jedna cela seria z vyroby. a ked je cela seria zla, je to na tu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  21:02

    « Re:

    To luf: Ta zelená Nokie s kolečkem byla Nokia 7110. Byl to jeden z né zrovna moc odolných telefonů, ale kolečko (roller) odcházelo jen velmi zřídka. V každém případě nechápu, jak mu kvůli tomu mohli vyměnit celý telefon, když výměna trvá cca 5 minut a roller stojí cca 450Kč i s prací. Tuto opravu jsme běžně prováděli na počkání.
    Ještě bych dodal jednu zajímavost. Vůbec nechápu jak to Eurotel dělá a možná se to nikdy nedovím, ale NOKIE se záručákem od Eurotelu mají obrovskou poruchovost, narozdíl od Nokií od ostatních distributorů a operátorů v ČR. Jeden čas na tom byl skoro stejně i T-Mobile, ale to najednou ustalo. Již cca 3 roky se tomu snažím přijít na kobylku. Je to jako kdyby EUROTEL kupoval nějakou druhou jakost. Rozdíl poruchovosti je totiž nepřehlédnutelný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  20:54

    « Re:

    To luf: To co píšeš obvykle způsobuje stará baterie. Pořiď si novou a bude to OK. Jen si dej pozor na to co kupuješ, protože v ČR se prodává cca 70% neoriginálních baterek, které neprojdou testem ani jako nové a způsobují stejné problémy již od zakoupení. Lidé si pak často myslí, že když jim to dělá i nová baterie, že je problém v mobilu a zbaví se ho. Pro lehčí orientaci vyjmenuju pár baterií, které patří k těm nejhorším: A-MAX, FOREVER, SMART-BATERIES, KORACELL, MOBIL-POHOTOVOST a td. U vyjmenovaných baterií je zázrakem najít dobrý kus. I tak ale třeba baterie A-MAX prodává třeba síť TESCO :D
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 14.09.04  18:23

    « Re:

    Podarilo...vymena diskov aj pneu + vyvazenie bez tolerancie.
    Blbli mi aj elektrony, pomohli obycajne - nove plechace a pneu Michelin.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…