Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  07:37

    « Re: Stierače

    ja som kúpil na pumpe Slovnaft /myslím Valeo/ asi za 700 Sk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  20:10

    « Stierače

    Zdravím všetkých.
    Po takmer troch rokoch sa mi začínajú opotrebovávať predné stierače.
    Narazil som na nečakaný problém. V Peugeote chceli 1300 a 1100 korún za kus (Auto Alba), čo sa mi zdá neskutočne veľa.
    Problém ale je, že predné stierače na 307-čke sú 70 a 65 cm dlhé a nie je ich bežne dostať. Vo všetkých predajňach, kde som bol, som videl len maximálne 61 cm dlhé.
    To isté platí o náhradných gumičkách. Najdlhšie sú 61 cm.
    Takže otázka znie, keď ste menili na svojom aute predné stierače, kde ste ich kupovali?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.07  20:25

    « Bez nadpisu

    To darex:
    Olej 5w40 ACEA A3/B3 alebo 5w30 A5/B5/C2.
    Aditívum je Eloys a kúpiš ho v originál Peugeot servisoch.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.07  14:18

    « Bez nadpisu

    Pokud však v chlad. okruhu dojde po vypnutí motoru k varu, je někde chyba.
    Pokial to nie je vyslovene mechanicka chyba motora (prasknuta hlava), tak potom byva velmi cesto problem vo viecku chladiaceho okruhu. Na PSA autach je to vo vacsine pripadov 1.4baru, viecko ten tlak bud neudrzi alebo ak je viecko slabo zasubovane, tak vlastne ani netesni a samozrejme nemoze udrzat spravny tlak.
    Je to kriticke najma u benzinov, ktore maju pracovnu teplotu naozaj tak v priemere okolo 90 stupnov a pri vypnuti motora najma v lete to kludne moze vystupit (a aj vystupi) nad 100. Ak by okruh nebol pretlakovany, resp. ak nie je utesneny, voda zovrie, to je fyzika. Okrem toho musi spravne fungovat aj ventilator na chladici, to je uplny zaklad.
    Ak vsak zovrie voda na diesli (tie drzia v priemere 80 stupnov) a tesne pred zastavenim vodic od motora neziadal supersportovy vykon alebo nesiel dlhe kilometre do kopca nizkou rychlostou, tak je vec vazna.
    PS: mojim doterajsim rekordmanom bol 1.8 litrovy Peugeot 306, tam sa zopinal ventilator najneskor na 3-om semafore, ak bol motor predtym kompletne zohriaty, napr. cestou mimo mesto a teplota aj za normalu stupala nad 100. Nikdy vsak nepresiel do cerveneho, a to sme s nim stali aj hodinu v zapche a pohybovali sa max. 20kmh za horuceho leta hore kopcom na Makov za kamionmi... Okrem toho to bolo vidno aj na spotrebe, cisto mesto si zobral 12 a viac litrov, to teplo z tolkeho benzinu sa muselo niekde prejavit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  17:15

    « Re: diesel aditiva

    Tohle ale s motorovým olejem vůbec nijak nesouvisí! Dochází Ti totiž speciální aditivum absolutně nezbytné pro správnou činnost FAP, které ovšem dostaneš jen ve značkovém servisu. Pokud doplnění zanedbáš, zřejmě o ten FAP úplně přijdeš, což Tě přijde (podle mého střízlivého odhadu) na 25 tis. Kč, a k tomu nutno ještě přičíst doplnění onoho aditiva!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  16:36

    « diesel aditiva

    u peugeotu 307 2.OHDi SW najeto 145.000km. na počítači bliká při rozjezdu DIESEL ADITIVE MINIMUM LEVEL v servisu po mne chteji 4.500Kč zda se mi to dost drahé! potřebuji poradit jak srazit cenu dolů. nevim vubec jaky motorový olej jde do toho motoru. jestli polosyntetika nebo plnosyntetika... diky za radu
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.07  12:30

    « 307-termostat

    Zdravim mal som problem s teplotou chladiacej kvapaliny, teplota sa mi drzala okolo 75 C teraz v zime. Bol som v servise a nenili mi 1336Q1TEP.CIDLO cena 475 Sk + vymena termostatu 571 Sk a nova chladiaca kvapalina 182Sk :-) tak a teraz to drzi tesne pod 90 C cize je to OK. Na tom starom mam ho doma, bolo vyrazene 89 vtedy by mal pustat dalej do chladica.Som zvedavy ci to bude mat vpliv aj na spotrebu... Peugeot 307 1.6 16V
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.07  01:10

    « Re: Re: 307-termostat

    Robiro123: ty ju este stale mas ;-) ? Inac mne takisto sa teplota aj teraz v zime pri pomalej jazde v meste vysplha tesne nad 90 a pri sviznejsej klesa tak na rozmedzie 80-90.. uz to neriesim, ale dufam, ze to nezavarim v lete 8-s
    Inac chlapci moji dnes som sa skoro pokakenkal, podrzal ma moj tatosik statocne.. Vracal som sa dnes vecer od priatelky, prsalo a v jednej takej ostrejsej lavotocivej zakrute mi jebol ozran na cestu asi do tretiny cesty... (mal som asi 80 km/h) Bol v ciernom a zbadal som ho na poslednu chvilu, strhol som volant a to vam bol taky losi test za mokra, ze som drbol hlavou o bocne sklo pri spatnej, velmi rychlej zmene smeru jazdy do prava kvoli vyhybaniu sa protiiducemu autu :shock: ! Zastavil som asi 50m dalej, podakoval vsemohucemu, vystupil, zapalil si cigo, rozdychaval a hmatom zistoval ci nemam plne gate.. Chcel som najprv skopat toho * na ceste, ktory sa druhykrat narodil, ale stiahol som ho radsej z cesty do priekopy, druhy uz by nemusel mat stastie nezrazit to hovado blbe >:-[] .. Az dnes som zistil nechtiac co ten podvozok v kombinacii s kvalitnymi pneu dokaze. Netvrdm, ze je to najlepsi podvozok vobec, ale na mojom predchadzajucom megane by som sa pobral na vylet krajinou si myslim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.07  11:35

    « Re: 307-termostat

    radik, mne to robila moja benzinova 1,6. tiez sa mi to nepacilo (zvyk z VW), ale pozri si manual k svojej 307... to "normalne" pasmo je dost velke...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.07  23:02

    « 80-90 °C

    Ja som zase na mojej 307-čke (1,6 l benzín) asi pred mesiacom spozoroval, že mi teplota začala chodiť v rozmedzí 80 - 90 °C.
    Predtým držala presne na 90°C ako keby bola zaseknutá, ale teraz keď napríklad pridám rýchlosť tak klesne z 90 na cca. 82 a behom minúty sa vrátiť na 90.
    Nad 90°C stúpa len v horúcom lete v kolónach, keď zopína aj pomocný ventilátor v prednej maske.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.07  21:54

    « Bez nadpisu

    Mm: chodieval s nim do France-Tech v Kosiciach, podla vlastnych skusenosti a skusenosti znamych naj servis na vych. slovensku pre auta s levom v znaku, ale aj tak mam par vyhrad... Dodali mu este tak laicky (moj nazor), ze teplota nad minimom a teplota do maxima (na rucicke teplomeru), teda rozmedzie dielikov mimo min. a max. je uplne v pohode a nic si z toho netreba robit. Bolo to trosku neodborne vysvetlenie podla mojho nazoru ale co uz... Toto je moj prvy benzin, nestalo sa mi na predchadzajucich diesloch aby teplota vystupila do druhej polovice mierky, ale to bude asi nizkym odpadovym teplom naftovych motorov, neviem. Preto som sa pytal, trosku ma zaskocila vysoka teplota po opatovnom nastartovani..
    Pekny vecer
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.07  17:31

    « Re:

    Čidlo teploměru i teplotní čidlo pro ŘJ motoru se zásadně montují do komory termostatu, event. do hlavního vodního kanálu v hlavě motoru u komory termostatu. Vystoupání teploty krátce po vypnutí motoru je vcelku běžný jev, jelikož se přeruší oběh chlad. kapaliny, která poté ještě pojme nějaké to teplo z hlavy motoru navíc. Po opětovném nastartování se vše vrátí do normálu.
    Pokud však v chlad. okruhu dojde po vypnutí motoru k varu, je někde chyba. Ta chyba ovšem může být i v počínání řidiče: i motor bez turba, pokud byl vystaven velkému tepelnému namáhání, by se měl tzv. "dochlazovat"!
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.07  17:20

    « Bez nadpisu

    Teplotné čidlo je umiestnené v najteplejšom mieste motora, čiže v hlave. Preto, keď zastavíš a následne, tak ti teplota prebehne a potom sa vráti do pôvodného stavu. Na HDi je otváracia teplota 83°C a zatváracia teplota 79°C. Mne tiež na HDi drží teplotu málinko cez 80°C.
    RadikVT a v ktorom P servise bol tvoj otec, veď tieto teploty musia vedieť hádam všetci normálni mechanici...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.01.07  18:45

    « 307-termostat

    JarinoRS: tento problem riesil otec na 2,0HDi, rucicka mu ani v lete v horucavach nevystupila nad 80. Vymeneny termostat a nic sa nezmenilo, ani mechanici v peugeote nevedeli co s tym...
    Inac na mojom 1,6 16V sa mi stane, ze ta rucicka vyskoci aj nad 90. Najvyssie bola pocas horuceho dna tesne pod cervenym pasmom.. Teraz tak okolo 90,ale ked vypnem motor a nastartujem par sekund po tom,co som ho vypol,tak niekedy je i nad tou devatdesiatkou. Ventilator je ok a aj dochladzuje. Je to v pohode u tohto motoru? Robi to este niekomu na benzinovej 1,6?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.01.07  16:55

    « Re: P 307

    akurat dnes mi asi odisiel termostat, rucicka je stale tesne pod 80 :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.12.06  17:58

    « P 307

    To su uz vsetky 307-cky bez poruch, alebo ste ich vsetci predali :-) ? Ziadne nove skusenosti, postrehy? Ja sa musim pochvalit >:D . Drncali mi 5-te dvere na 307SW, myslel som ze su to plasty, nechal som to tak az po nakupe mi nesli dobre zatvorit. Tak som sa na to pozrel a ocko pre zamok kufra v podlahe bolo uplne volne, obidva skrutky uvolnene... Som cumel ako puk :shock: , s tymto som sa este fakt nestretol.. Nastavil som to,dotiahol a znova je tam ticho a ziadne vrzganie..
    BTW: prajem Vam stastny a uspesny novy rok a vela prevela stastnych, bezporuchovych a beznehodovych kilometrov!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.06  20:06

    « Bez nadpisu

    Nerad na to vzpomínám ale i já sem byl majitelem nové 307.Po necelém roce jsem auto radši prodal.Zadní náprava to se u 307 opravdu nepovedlo :!: :!: Několik závad bylo řešeno naštěstí v záruce.Francouze už nikdy :!: :!: :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.12.06  12:52

    « Re: Re: Re:

    :-)
    to som si vsimol, ponasa sa to na moje nebohe sw... ale ja som mal na prednych bocnych sklach folie, ine disky (ok, daju sa vymenit), ale celne sklo bolo inak pacnute, aj cele auto (lavy A-stlpik, prah, vodicove dvere pokrcene... a chybalo spatne zrkadlo - narazom odletelo...)
    ved fotky na starej znamej adrese p307sw.host.sk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.06  15:47

    « Re: Re:

    yoyo a JarinoRS: skuste mrknut toto-
    [odkaz]
    Zahliadol som davnejsie yoyove foto buchnutej 307SW a tato sa na nu ponasa dost...
    Inac s tym motorom s tebou yoyo suhlasim, ale jeho chyba je,ze je dost nekultivovany pred zahriatim, ked to napriklad porovnam s bratovou Merivou 1,6, ktora ma najazdenych 180 tis. Mna presvedcila vtedajsia otcova 307 HDi a priatelkin nazor, ze to je jeden z najkrajsich kombikov na trhu. Hoci som mlady, potreboval som kombika, kvoli snowboardom, byciklom atd... Nevhol som sa ustipacnym poznamkam od kamosov, ze naco mi je taka krabica atd, ale ked do toho sadli a cumeli von cez presklennu strechu s otvorenymi ustami a vsimali si ako je vybavena, bolo to zrazu o niecom inom... Takze zatial spokojny, a uz ani plasty nevrzgaju >:D .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.06  13:57

    « Re:

    RadikVT: blahozelam k 307SW. pekne auticko, vsak? mal som ten isty rocnik, cakal som nan 4 mesiace. tiez 1,6 benzin. dlhe servisne intervaly, vydareny motor, plno odkladacich miest, veeeeeela priestoru (v zime nevyhoda-dlho sa zohrieval interier). ale inak spokojnost :-) preto tu bolo odo mna len zopar prispevkov. riesil som iba klasicke pukanie prednej napravy pri nerovnostiach a v mrazoch mi pri 2000 otackach rezonoval kabel v palubnej doske - zvuk isiel smerom od radia. ale neriesil som to - jedno opravia, druhe sa po.erie. a potom vadny zadny tlmic - tiekol, ale mozno nezvladol prevazanu vahu, i ked bola v ramci papierovej nosnosti auta. a tesne po zaruke mi prdol jedna zo zadnych vzpier kufra - ale este vymenili ako v zaruke. za dva roky a tri mesiace najazdenych 89.500 km.
    teraz jazdim na forde. podvozkovo je to OBROVSKA zmena oproti P307(SW), ale vo vnutri je omnoho menej miesta, plasty nie su take pekne, ani zadok auta, na kupu ma presvedcila testovacia jazda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.06  13:38

    « Re: Re: Re:

    jarinoRS, netusim... odisla na chrbte odtahovaca... a s koncepciou skody 120l :-) motor v kufri.
    ale nechcela ist, potvora - ked ju nakladali na odtahovac a bola uz z 2/3 nalozena, roztrhlo sa lano a rozbehla sa spat do dvora... sme ju styria chytali - ja zpredu.
    sem-tam pozriem nejake inzeraty, ci z isteho okresu niekto nepredava SW...
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.12.06  01:32

    « Bez nadpisu

    Ale jasne, to chapem, ze nie su auta bez chyb... Ale su auta, ktore maju doslova detske chybicky a to je smutne, pretoze to znizuje ich "dokonalost" v ociach majitela... Takisto travim v aute kazdy den a niekedy je mi doplacu... Ale asi ta strieborna raketa ;-) na parkovisku vycitila, ze sa o nej bavime a dnes cuduj sa svete ani pazvuk. Bol som dojaty.. (az na vypalenie ziarovky pred policajnou hliadkou :roll: ) Asi musi mat na mna naladu... Vela stastnych a bezproblemovych kilometrov!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.06  20:22

    « Bez nadpisu

    Nikdy mi tie plasty nevŕzgali, alebo som to nespozoroval a to mám dosť citlivé ucho. Ja som riešil kopu iných vecí, ale aj tak som s autom spokojný. Robím hodne kilometrov za rok a pred štyrmi rokmi bola len octavia I a tá bola hodne drahšia a priestorovo menšia. Už niekedy pred tým chcel môj otec 306 2,0 HDI, ale potom ju prestali vyrábať, tak preto 307. Osobne si myslím, že v dnešnej dobe nie sú autá, ktoré by jazdili bez na 100% bez porúch ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.06  16:14

    « Re:

    Mm>
    ako som sa tu docital, tak ty si bol spokojny a dokonca si si vzal 307 znova... Nikdy si neriesil vzgajuce plasty v zadnej casti? Mal som uz rozobraty vnutorny plast 5-tych dveri, tam su take plechove uchytky a myslim, ze som to vyriesil, co sa tyka kufru.. To auticko mi robi takisto radost, ale usmev mi zamrza po kazdom prejdeni kanala, ale vacsej priecnej nerovnosti. Som z toho trochu na prasky :roll: . Od auta, ktore stoji nove nieco pod 800 litrov by som to vazne necakal :-( . Pekny den pižoťáci ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.06  15:52

    « Bez nadpisu

    Neboj sa zimy, benzín nezamŕza >:D . Aj počas veľkej zimy sa auto, ako SW 1,6 HDi a Partner 2,0 HDi chovali veľmi dobre.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.06  17:51

    « RE 307 SW 1,6 16V

    No na december je dost hic, ale mam na mysli prve mrazy, ktore boli niekedy v strede novembra. No dufam, ze s tymto motorom to bude ok, lebo inac aj ten poputuje k odbornikom v AAA >:D , ale nerad by som, zatial som spokojny...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 07.12.06  23:24

    « Re: 307 SW 1,6 16V

    chladne obdobie? to je co? :)
    lebo tu (BA) je stale okolo 10st. Pockaj ked bude -18, to je zabava...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.06  23:08

    « 307 SW 1,6 16V

    Zdravím všetkých! Som tu nový, i keď pasívnym pozorovateľom som už niečo vyše roka :-! ... Pred štyroma mesiacmi som sa po dôkladnom prečítaní (tuším vtedy 89 strán tohto "307 fóra") rozhodol predsa len zakúpiť jazdenku 307 SW 1,6 16V, r. v. 03. Vďaka katastrofálnej skúsenosti s mojím predchádzajúcim Méganom 1,9 dCi som vedel, že nasledujúce auto bude papkať benzín. Jazdil som predtým so samými ropákmi a tak o zachádzaní s benzínom som mnoho nevedel. Počas teplej jesene to bolo OK, ale s prichádzajúcimi mrazmi mám pocit, akokeby ten šestnásťventil bol z papiera... Chcem sa opýtať, či je tam potrebné špecifické zaobchádzanie počas zahrievania (oproti turbodieslu), pretože ten motor je dosť nekultivovaný pred zahriatim, samozrejme nie som barbar a motor nevytáčam ak je studený atď... Ten motor mi pripadá dosť krehký, ale to je asi len subjetktívny pocit.. Zatiaľ žiadne typické problémy s elektronikou (klop, klop), ale čochvíľa budem riešiť silentblok motoru. Ináč je celkom tichý až na ten po.ndiaty elektroventil pre odsávanie pár z nádrže. Spotreba tiež slušná, do tých 7,6 l/100km sa vojdem. Mám s ním za 3 mesiace asi 14 tkm, spokojný som najmä pohodlím na dlhších trasách, Mégan sa s týmto určite nemôže rovnať... Riešil už niekto hrkotajúce plasty v zadnej časti, niekde v okolí kufra? Najmä s chladným počasím sa to začína prejavovať. Oproti bratovej Merive ktorá ma za 3 roky 180 tkm a ani "vrzg" je to dosť bieda. Preto ak ste to už niekto niekedy riešili, budem vďačný za každú radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.06  23:45

    « Re: Re:

    yoyo ako dopadla neboha 307 nakoniec? este zije?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.06  14:22

    « Re:

    taaaaak preto boli v servise prekvapeni, ako mam pekne zjazdene pneu... este som sa im cudoval, ze co je na tom... :-)
    ked sa tak pozriem dozadu, mne 307sw robila iba radost... skoda, no.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.06  11:59

    « Bez nadpisu

    To Shami: Jarino RS ti dobre radí. Choď do druhého servisu a kopu týchto problémov sa riešilo na Peugeot clube. Inak, žiarovky mi nepraskajú. Auto mám 1,5 roka a zatiaľ ani jedna. Auto má 60 000 km. K tej náprave, presne tento problém som mal aj na starej 307 a aj na novom SW. Na oboch autách mi menili zadnú nápravu. Nebolo to pre búchanie, ale pre veľkú zbiehavosť. Dralo pneu z vonkajšej strany. Rozdiel na pneumatike bol 4 - 5 mm. Tá zadná náprava búcha preto, lebo je tlmič uchytený ku karosérii na šikmej ploche a v spodnom závese je len obyčajná skrutka a nie licovaná. Ďalej to môže búchať pladtový kryt tlmiča. Ak sa trocha vyznáš v autách, tak sa tam popozeraj a určite na niečo prídeš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.06  22:35

    « Re: Re: tlačit na servis

    vravim ti, na fore to par ludom robilo, odpoved tam najdes hned. konkretne ta zadna naprava to robila aj mne, ziarovky mi nepraskali, kamosovi zase ano, vsetko vyriesene k spokojnosti. pokial ti mozem poradit, chod do ineho servisu - cim mensie mesto, tym lepsie - a mas po problemoch.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.06  17:00

    « Re: tlačit na servis

    Nejhustší na tom je, že jsem jim tam dal to auto kvůli bouchání a když mi ho chtěli vrátit, tak zase byla prasklá ta žárovka. Řikám jim, že to fakt už neni normální a oni pořád, že je to naprosto normální. Já nevim, co s nima. Čumí na mne jako na idiota a tvrdí, že jsem tam přišel jenom proto, abych dělal problémy. To si myslej, že já pojedu kvůli debilní žárovce za 200 do servisu a budu jim tvrdit, že je to vada, když by to praskalo jednou do roka???? Pak jsem odmontoval úplně tu mříž a bouchá to vzdau pořád. Jsou to rány, jako když bouchá něco ze spodu do karoserie, ale blbě se to pozná, takhle za jízdy. Koukal jsem na to zvenku (jsem ale úplný laik) a na tlumičích je jakási gumová krytka, která by asi měla být upevněna v horní části tlumiče, ale lítá tam jak hadr na koštěti a bouchá do karoserie. Typoval bych, že je to ono, ale kdo ví... V pondělí to budu řešit s šéfem pobočky ve Stodůlkách, tak pevně doufám, že ten se k tomu postaví inteligentně. Díky za typy ohledně žárovek na ten předřazenej odpor, ale mám obavu, že když to zatloukali do teď, budou to zatloukat i dál. Prostě každýmu radim: RUCE PRYČ OD DOMANSKÝ STODŮLKY!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.06  14:25

    « Re: žárovky

    www.peugeot-club.com/forum
    tam najdes odpoved na vsetky svoje otazky, tie ziarovky sa riesili X-krat, staci tam dat odpor a je to, co sa tyka napravy tak to je vada od vyroby, rozhodne tlacit na nich a nenechat sa ukecat na mrezu, ona to nerobi. ale ako som povedal, navstiv nas na fore a tam najdes vsetko ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.06  08:08

    « žárovky

    No to bych i chápal, kdyby to nebyly originální žárovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.12.06  22:38

    « Re: závady na Peugeot 307 Break

    K těm žárovkám najdeš info na fóru Peugeotu. "Problém" je , že si tam lidi dávají žárovky s blbýma parametrama, kerý se pak přehřívají a rychle odchází. Pokud tam hodíš správný, je to absulutně bez problémů. Nechci jim křivdit, ale myslím, že o Domanským sem už taky ňáký zkazky slyšel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.06  21:43

    « závady na Peugeot 307 Break

    Dobrý den, mám dotaz na diskutující. Vlastním Peugeot 307 Break necelé 2 roky starý a najeto cca 30.000 km. Velmi často (cca jednou měsíčně) mi praskají žárovky v předních světlech. V servisu mi na tuto stížnost řekli, že je to plastovými kryty na světlech, které neodvádějí teplo a že si mám trhnout nohou, protože žárovky jsou spotřební materiál a nikdo to dál řešit nebude. Dále mám problém s boucháním na zadní nápravě. Mám však auto předělané na N1 s přepážkou a v servisu mi stále tvrdí, že to dělá ta mříž (i když poprvé mi chtěli namluvit, že to bouchalo balení žvýkaček v kastlíku...???) Rozhodli se to tedy opravit tak, že mi tam zavrtali nějaké další šrouby, které trčí do prostoru kufru. Odmítl jsem jim to převzít, protože očekávám od servisu řešení hodné roku 2006 a ne 1982 (ještě vlastně přilepili nohy od mříže izolepou.... ????) a to už vůbec nemluvím o tom, že to tou mříží rozhodně není. Celé toto se odehrává v Peugeotu Domanský ve Stodůlkách. Prosím Vás proto o radu. Máte někdo obdobné zkušenosti s tímto servisem a myslíte si, že má smysl dál na ně tlačit ať s tím něco dělaj, nebo je lepší se na to všechno vykašlat a smířit se s tim, že Peugeot je auto tak akorát na půl roku ježdění a pak vyhodit a protože to v servisech vědí, tak se ani nesnaží nic opravovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.06  23:16

    « Re:

    Tak na Mm-ovom HDi som sa previezol a musim len potvrdit to, co hovori. Aj ked som zaryty benzinak, tak ten ropak ma nieco do seba ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.11.06  07:58

    « What car

    Tak podle posledního nezávisleho hodnocení spolehlivost značek do 5 let, který provedli britové vyšel dobře celkově citroen a peugeot.
    6.citroen
    8.peugeot
    10.ford
    11.mercedes
    17.volkswagen
    18.škoda
    22.audi
    26.landrover
    asi už i němci šetří kde se dá
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.06  20:11

    « Bez nadpisu

    S 1,6 HDi 80 kW som zatiaľ veľmi spokojný. Auto ťahá plynule od 1500 do 4000 ot/min. Spotreba je v reále od 3,8 do 5,7. Tých 3,8 to som len skúšal, ale mal som malý priemer. Pri kľudnej jazde som mal priemer 4,4 a rýchlostný priemer 82 km/h. Tých 5,7 som spravil na Ukrajinu - 5 ľudí a naložené auto po strechu = využili sme maximálne zaťaženie vozidla. Chodievam po diaľnici do Čiech a tam mi to zoberie okolo 5,2 l/100km. Trochu ten 1,6 HDi nemá rád zimu. Spotreba oloja je asi 0,5 l/20 000 km. Ten 2,0 HDi 100 kW dosť žerie. Ak máš možnosť ísť niekam vyskúšať ten 1,6 HDi tak choď, budeš milo prekvapený.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  09:08

    « Re: 1.6 HDI

    Četli ste to? Podle What a car! prý výrazně stoupla spolehlivost Peugeotů (konkrétně ve stáří 5 let). Jak je na tom konkrétně 307 sem nezišťoval, ale v poslední době na ni ani nejsou ňák slyšet stížnosti. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.06  08:48

    « 1.6 HDI

    zo Mm: Jak jsi spokojený s motorem 1.6 HDI, předpokládám 80 kW.
    Jakou má v realu spotřebu, zvukový projev, spotřebu oleje, .....
    Připadá mi jako pro mě zajimavá varianta do budoucnosti. Teď jsem z 2.0HDI spokojený, ale 66kW není nic moc a chtěl bych změnu.
    Zvažuji P307 1.6HDI 80kW nebo 2.0HDI 100kW.
    Možnou alternativou je taky P407 s 2.0 HDI nebo 2.2HDI, ale tady bude zřejmě problém cena.
    No uvidíme. :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  18:32

    « Re: Re:

    Rozvody som menil po 160 000 km. Teraz ma to isté čaká na Partnerovi 2,0 HDi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.11.06  16:07

    « Re:

    to Mm: Pri kolika km jsi menil rozvodovy remen u 2.0 HDI ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.11.06  17:33

    « Bez nadpisu

    Tiež som presedlal zo škodovky na peugeot 307. Mám dosť najazdené v octavii. Pohodlie v 307 a Octavii sa nedá porovnať. Za 3 roky a 2 mesiace som najazdil s 307 2,0 HDi 175 000 km. Zo začiatlu som síce chodil dosť do servisu, ale po odstránení "detských" závad sa už len vymieňal olej a filtre a nalievala sa "ropa". Teraz mám 307 SW 1,6 HDi zatiaľ v pohode...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.06  08:50

    « Bez nadpisu

    to Davido07: A co s tím autem vlastně máš ?
  • 00 Reagovat !

    foto Davido07

    Davido07 31.10.06  17:44

    « Bez nadpisu

    Servis DOMANSKÝ bych rozhodně nedoporučoval, tedy urcite ne ten v Kyjich... S ost. servisy Domansky nemam zkusenosti, ale jednoho dne tam prijedu, zapalim to tam a Domanskymu osobne zvalcuju koule, za to, jak se jeho firma chova a za to, jake prodava sracky!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  16:26

    « Bez nadpisu

    No potěš pánbůh ! :roll:
    To znamená, že zřejmě mám štěstí !?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  15:36

    « Re: Re: Re:

    Petr Zahora: Samozřejmě, že jsou i měkčené plasty, u nichž je odpařování změkčovadel omezeno na minimum, jenže na rozdíl od těch "taky měkčených" stojí ranec.
    Francouzské vozy všeobecně se vyznačují poměrně velkou škálou dílů pocházejících i v rámci nějakého krátkého období od velmi širokého okruhu subdodavatelů, a jsou tedy rozličné kvality, resp. provedení. A tak např. Renault 5 měl v r. 1985 (já vím, je to už dávno, ale nic moc se od té doby nezměnilo) shodou okolností 5 různých typů hlavního brzdového válce, z nichž (tuším) 3 byly vzájemně nekompatibilní! Prostě to, co bylo momenálně k dispozici, to tam fabrika montovala...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  15:04

    « Re: Re:

    to mand: To je skutečně problém. Všeobecně platí přímá úměrnost mezi velikostí a kvalitou servisu. Čím je servis větší, tím kvalita práce jde dolů.
    Sám jsem zpočátku jezdil do Pardubic, ale parkrát mě omylem namontovali jiné díly než by měli, tak jsem rezignoval a začal jezdit do miniservisu v Choustníkově Hradišti a mohu vřele doporučit. Obávám se, že je to pro Vás daleko ?! V Praze, předpokládám servise "Auto Domanský" ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  14:59

    « Re: Re:

    to Mitsi: Garáž nemám, auto provozuji již přes 4 roky, ale tento efekt "špinění" mě nějak minul. Tím to ovšem nechci bagatelizovat.
    P307 je pověstná tím, že měkčených plastů má hodně. Konec - konců to se přeci od dnešního auto-interiéru chce, nebo ne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  14:54

    « Re:

    to Petr Zahora: Jsem z Prahy a nejsem si jistý, že by se tu o zákazníka zrovna přetrhli. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  14:45

    « Re:

    Petr Zahora: Různé šarže výchozího materiálu samozřejmě nelze vyloučit, ale primárně to závisí zj. na tom, kde a za jakých podmínek auto převážně parkuje, resp. jezdí - v chladné temné garáži k tomu dochází méně, na ulici za slunečného počasí nesrovnatelně rychleji. Pozor: ta změkčovadla jsou zdraví škodlivá a uvolňují se z plastů (samozřejmě hlavně z těch "měkčených") po celou dobu jejich života!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  14:42

    « Bez nadpisu

    Ne, o servu v mém autě vůbec nevím. Před dvěma roky jsem "sestřelil" srnu na silnici a auto měl 14 dní v servise. Po tuto dobu mě zapůjčili P307 s 1.6 motorem. Auto mělo najeto cca 40 000km a rozhodně v něm nic nepískalo. Odkud jste, možná bych vám mohl doporučit nějaký servis ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  13:52

    « Pískání čerpadla posilovače řízení

    Mám 1,6 benzin, 80 kW. Jízdní vlastnosti jsou zatím poměrně dobré, ale ten pískající zvuk čerpadla už asi dlouho nevydržím - rozhodně si na něj dle doporučení servismana nezvyknu. Vám servo nepíská vůbec, nebo jen málo, že jste schopen to tolerovat? A ten servis změním.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  13:22

    « Re:

    To je těžké říct. Kolega před 3 lety přesedlal s Peugeota na Škodu a má taky oči pro pláč. Škoda, že také není přispívatelem na Auto fóru, protože by asi mnohým lidem stávaly hrůzou vlasy na hlavě.
    Problémy jsou od toho, aby se řešily. To co popisujete by pro šikovného mechanika neměl být problém. Skutečně zkuste změnit servis .
    Já mám P307 už 4 roky, najeto 120 000 km, což už je slušná porce kilometrů a zatím maximální spokojenost.
    Jaký máte motor ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  13:14

    « Re:

    to Petr Zahora: Auto mám teprve 6 měsíců, tj. ještě rok a půl je v garanci. Servis mám v úmyslu změnit, ale předtím se chci vyzbrojit zkušenostmi jiných uživatelů této značky, abych věděl, co je a co není normální. Předtím jsem měl 9 let oktávku a byl jsem s ní spokojen. Protože škodovky za tu dobu dost zdražily, zkusil jsem přesedlat na 307, neboť jsem se bláhově domníval, že Pugeot nebude horší než Škoda. :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  12:47

    « Bez nadpisu

    to Mitsi: To zní logicky, ale jak je možné, že u jednoho auta se čelní sklo "špiní" více a u jiného méně. Že by se použivaly jiné materiály u stejného typu auta ?
    to mand: To co popisujete rozhodně není normální stav a zaslouží si větší pozornost a vstřícnost servisu. Pokud ze strany servisu není chuť problém řešit rozhodně doporučuji změnit servis.
    Je to auto ještě v garanci ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  12:19

    « Pískání čerpadla posilovače řízení

    Mám novou 307 BREAK a kromě závad, o kterých v servisu prohlásili, že to je normální (chybná indikace vadného ABS, rachtavý zvuk motoru při volnoběhu - a to nemám nafťák! - , poruchové odemykání dveří zavazadlového prostoru atd. atd.), mám závadu, která mi fakt drásá nervy: je to nepřestávající HVÍZDÁNÍ ČERPADLA POSILOVAČE ŘÍZENÍ. (Toto začnou dělat některá auta zhruba po 10 letech provozu.) Dle vyjádření servismana je to u peugeotů běžná záležitost, jiným to prý nevadí a na funkci to nemá negativní vliv. Mám si na to zvyknout. Hotovo. Protože nemám možnost si nikde 307 poslechnout, může mi někdo z vás sdělit vlastní zážitek s tímto pískáním? Zatím se mi podařilo zjistit, že 206 to nedělá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  09:13

    « Re: Re: Re:

    Problém "mastného/nevyčistitelného" čelního skla zevnitř je způsoben usazováním změkčovatel pocházejících z plastů, hlavně pak z plastů samotné palubní desky. Řešení to žádné nemá a sklo je třeba pravidelně čistit speciálními přípravky s vysokým obsahem čpavku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  08:49

    « Re: Re:

    U 2.0HDI mi prijde taky kulisa razeni o hodne presnejsi nez u 1.6 benzinu.
    Jinak sterace "nevrzou" a okno je zevnitr ciste.
    Chce to za 1x sezonu vymenit u steracu gumicky a okno zevnitr 1x za rok vycistit.
    Spis mam problem mastneho okna u Fabky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.06  21:11

    « Re:

    maky, ja som isiel v kamosovej 1.6 HDi a fakt je, ze to radenie bolo o dost presnejsie a pohodovejsie ako v mojej 1.6 benzin
  • 00 Reagovat !

    foto Davido07

    Davido07 24.10.06  10:44

    « Bez nadpisu

    Taky máte na vasich 307 tak strasne hlucne sterace a priserne mastne/nevycistitelne predni sklo (zevnitr vozu)??????????????
  • 00 Reagovat !

    foto maky29

    maky29 24.10.06  10:38

    « Bez nadpisu

    Ja mám na 307 okolo 17 000 km za necelého trištvrte roka a aj keď nie som nadšený kvalitou, zatiaľ sa to dá. To búchanie na zadnej náprave mám tiež a zdá sa mi že je to s príchodom zimy.... viac ma štve že pri naštartovaní sa z priestoru motora ozve nejaká vibrácia, a tiež pri pridávaní a uberaní, už mi to aj pozerali, zastriekali nejakým silikónom niekde pri uchytení motora, ale robí to zas.. začalo zase po nejakých 5000 km. Najväčšia bomba je ale to, že pri cúvaní a poémalom brzdení počas parkingu sa občas ozve taký zvuk od zadných bŕzd akoby som mal sedliacky voz.... :shock:
    Ešte malý dotaz, je radenie rýchlostí v HDi verziach 1.6 iné ako v benzínovej 1.4? Ide mi o to gumené radenie, či majú HDi verzie presnejšiu kulisu a tak...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.06  17:32

    « Re: Re: Re: Re: Ja nie

    yoyo si toho na 307SW odkrutil dost, neboj
  • « 00 Reagovat !

    foto Davido07

    Davido07 23.10.06  16:17

    « Re: Re: Re: Ja nie

    NECH SI FORDA A BUD RAD, ZE MAS S P O L E H L I V O U ZNACKU!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.06  17:50

    « Re: Re: Ja nie

    Robo, za kolko? aka vybava??? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.10.06  08:23

    « Bez nadpisu

    Chyby su, kazde auto okrem niektorych japoncov ma, ja akurat idem do Peugeotu tesne pred vyprsanim zaruky a mam nasledovne:
    - Pri brzdeni medzi 120 - 100 a potom medzi 60 - 30 velke vibracie volantu - zvlnenie brzd kotucov
    - zaseknuty pas na strane vodica
    - obcas zvonivy zvuk z vonkajsej strany pri urcitej rychlosti - ako nejaky uvolneny kovovy predmet
    - pri prechadzani vytlku klepavy zvuk od zadnej napravy
    - Posilovac - zopne sa po nastartovani az po niekolkych desiatkach sekund, a obcas vypadava pocas jazdy - asi malo kvapaliny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  21:54

    « 307

    coze 307ckari, nic sa nekazi, ziadne problemy? :shock:
    asi dokonale auto... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  17:40

    « Re: Ja nie

    Ja spokojny nie som, mam 1,5 rocne auto(kupovane nove) a predvam ho.
    Uz som objednal Hondu accord 2,2CDTi exetuvie.
    Francuzke auto uz nexem ani vidiet!!
    Ak by mal niekto zaujem o kupu tak:307SW zelena idaho je k dispozicii... :)
    naj km:16.000
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.06  16:29

    « Ja tiež

    Ja som tiež spokojný s mojou 307-čkou.
    Aj keď len tento víkend prekročím magickú hranicu 30 tisíc najazdených kilometrov... >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.06  09:04

    « Re: Re:

    Vždyť říkám, že se mi to nezdá. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.06  20:48

    « Re:

    To nieje pravda, ja som tiež po 307 2,0 HDi, najazdených 175 000 km, kúpil 307 SW 1,6 HDi. Za 1 rok som spravil 44 000 km a s priemernou spotrebou do 5l/100km ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.07.06  16:20

    « Bez nadpisu

    to Hunter:
    Tak to jsem opravdu rad, ze v tom nejsem sam.
    Ale ze by P307 vsichni prodali a koupili si Focuse nebo Ochcavku, to se me opravdu nezda. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.07.06  10:05

    « Bez nadpisu

    jj, ja takisto - okrem forcefeedbacku od volantu je to parada...tuk tuk na drevo... Ale v Peugeote slubili ze mi kotuce zbrusia, tak uvidime co to spravi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.07.06  11:07

    « Bez nadpisu

    Zatim si nemuzu na auto stezovat.
    Mam uz hodne pres 120 000 km a zatim jsem do oprav nemusel vrazit ani kacku. :-!
    Nepocitam vymenu oleje,desticek,.....
    Ze bych skutecne mel auto vyrobene ve stredu ? :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.06  09:01

    « Re:

    tak , tak príspevky nie sú, 307 sa stala etalónom spoľahlivosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.06  08:42

    « Bez nadpisu

    ahaaa, toto bol problem...neboli prispevky...:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.06  08:40

    « Bez nadpisu

    Kde sa stratila cast peugeot? nejako ju nemozem na hlavnej strane najst... ale mozno iba zle vidim... :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.06.06  14:05

    « Brzdy

    Zdravim,
    Posledny tyzden som spozoroval ze po stlaceni brzdoveho pedalu, ked ho chcem uplne stlacit tak ako keby tam bol nejaky "spinac" pod nohou.
    Mozno tam je nieco uvolnene... opticky som nan pozeral ale nic nevidno
    Nestretol ste sa s tym niekto?
    307SW 1.6 benzin 5/2005 12500km
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…