Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 05.10.05 12:00
« Re: Ukľudnite sa ľudia!
Tak som sa dockal! Dnes sa mi ozvala jedna mila slecna z Peugeotu SK a oznamila mi nasledovne: nakolko na SK vibraciu prednej napravy neuznavaju ako zavadu, mozem sa ist dat vypchat 8-s co sa tyka samovznietenia, tyka sa to IBA aut kupenych na Slovensku, ale kedze sa jedna o dost zavazny problem, tak poslali ziadost na posudenie do Pariza a cakaju na vyjadrenie. Inac pristup pekny, boli skutocne zlati, uvidim, co vybavia. :?: -
"-- skrytý --" 05.10.05 09:50
« Ukľudnite sa ľudia!
Hej ľudkovia! trochu kľudu.
Koľko tristosedmičiek chodí po cestách v celej Európe?
OK, Pažout zistil, že hrdza v zapaľovaní môže spôsobiť požiar (čo sa aj stalo u cca. 8 kusov áut).
Nuž tak ich zvolávajú postupne do servisu a robia príslušné opatrenia.
Iné automobilky museli riešiť horšie veci. -
"-- skrytý --" 04.10.05 20:34
« Bez nadpisu
Robino 123: Čistě teoreticky-záruka platí stejně, pokud chceš slovíčkařit, prosím, zejména, jsi-li majitelem P307 tak to má svůj "význam". Já bych řešil spíš ten průser, pokud o něm vím, ne kdy se vstupovalo do jakéhosi spolku... Osobně tenhle skvost nemám. Jinak je zcela normální, že je svolávačka na auta po záruce, takže spíš je problém, že je průser a ne kecy o tom kdy kdo kde byl v roce 2002.Tečka. Jasný? Peugeot se u nás či SK tváří, co tak vím, že je vše OK. Myslím si, ale nevnucuji. Nemám ani Mazdu RX8, takže ani tam se mne svolávačka netýká, ani ropáka od VW na spojku u 2 TDI_PD či TDI šrouby čerpadla, ani kulové čepy u jiných či palivová čerpadla, nebo rámy motocyklů Honda...atd...Já jsem v pohodě :D -
"-- skrytý --" 04.10.05 00:00
« Bez nadpisu
Ta formulace je tam nešťastná. Peníze nevracejí, ale dělají bezplatné opravy, teda: v západní části EU ano a v té naší...???Tváří se, že je vše OK. Je třeba po nich jít a trvat na odstranění problému. Jak je to zveřejněno v RAPEXu, končí sranda a jde tuhého. Právo je na straně zákazníka. Jistě, pokud je informován,že jo. Peugeot není třeba Saab, viz poslední stahovačka modelů 2000-2002 (benzín), takže to tiše přechází a tváří se, že NIC...Je třeba se k nim vypravit na přátelskou návštěvu. Prodali, tak ať to opraví. -
"-- skrytý --" 03.10.05 22:38
« Re: Je topravda, ale nič som nedostal
Parada...myslite, ze dostanem nieco podobne, aj ked nemam auto zakupene v SR? Pretoze ma Peugeot eviduje, nakolko chodim na pravidelne prehliadky do autorizovaneho servisu... :?: kurnik, mam cislo 82374242, teda patrim medzi tych chudakov... >:-[]
Citujem:
" Výrobce dobrovolně požádal spotřebitele o vrácení již zakoupených automobilů a provedl nápravná opatření."
to akoze vracaju peniaze? ;-) -
matuS 26.09.05 22:15
« Re: Display 307sw
ake mas stare to auto?
v australii pouzivali na staniciach plazmove obrazovky na zobrazenie harmonogramu a boli tam urcite informacie, ktore tam svietili asi 18 hodin denne.
ked tam tie informacie nesvietili, ajtak si tam po nich videl stopy, boli akoby vypalene v obrazovke. -
« Display 307sw
Este jedna vec je ktoru som nespominal. Mozno blbost, ale:
Dispej na ktorom sa zobrazuje cas, stanica, spotreba atd... pri vyssom podsvetleni nechava smuhy akoby tiene od cislic a pismen(take ciary zretelne viditelne), je to normalne ?
Najlepsie to je viditelne v tme, ak nie su zapnute svetla.
Porovnaval som to s displejom na automat. klime a tam to nie je.
Mozte sa niekto pozriet ci sa to takto sprava aj u Vas?
Dakujem -
« Re: Musíš byť dôrazný
skusim to este raz potom pojdem do Ke. alebo budem kontaktovat importera.
Este jedna vec je ktoru som nespominal. Mozno blbost, ale:
Dispej na ktorom sa zobrazuje cas, stanica, spotreba atd... pri vyssom osvetleni nechava smuhy akoby tiene od cislic a pismen(take ciary zretelne viditelne), je to normalne ?
Porovnaval som to s displejom na automat. klime a tam to nie je. -
"-- skrytý --" 20.09.05 16:03
« Musíš byť dôrazný
Miro,
choď do servisu a dôrazne ich požiadaj (pod hrozbou neustáleho sťažovania si priamo importérovi na ich neschopnosť):
1. kompletné preprogramovanie riadiacej jednotky (odstránenie nezmyselného chovania pri štarte)
2. poriadne uchytenie výfuku (ostránenie pískania)
3. výmenu prevodovky (aj je to tak, ako píšeš - máš na ňu nárok - môjmu otcovi menili prevodovku na Renaulte po cca. 3/4 roku)
Alebo choď do Košíc a skús šťastie tam. Každý autorizovaný predajca je povinný riešiť tvoju reklamáciu v záruke. Neboj, oni na tom neprerábajú, lebo potom všetko faktúrujú importérovi. -
« Re: Re: Oblieva ma hrôza
a este ohladom toho ci som cakal alebo nie, stale cakam kym si pocitac vsetko skontroluje az potom startujem.
Je pravda ze v poslednom case lne blikne ta STOP-ka, nepipa...
Uz to mali aj na pocitaci v servise a nic.
Ak by som iseil do ineho sevisu v inom meste, su povinny sa mi na auto pozriet bezplatne ak je auto v zaruke ?? -
« Re: Oblieva ma hrôza
No teda fakt, neviem.
Ked nastartujem auto a rychlost je 0, tak hned mi blikne 3x STOP.
Auto niekedy piskne trikrat zaroven so stopkou niekedy nie, neviemodsledovat kedy a ako to robi, pretoze niekedy to pipne len raz a 3x blikne STOP-ka...
Servis sa vyjadril ze to je ok, nejake hlasenie z pocitaca, ale ake to uz nevedel...
V ziadnom pripade mi neblikne ani nepiskne STOP-ka pocas jazdy.
Piskanie mi uz raz opravili, ako som spominal, menili kruzky vo vyfuku ale po tyzdni sa to objavilo znovu. Problem je ze v mojom servise - PGT, s.r.o Presov to velmi nenasimujem, kedze tam pridem stale s teplym motorom a vtedy sa to neprejavuje. Minule som im ho nechal na 2 dni aby rano zistili ze to fakt piska! Pritom tam dali kruzky z novych 307-ciek.
A ta prevodovka ma tiez fakt stve, normalne sa tazko radi 3 a 5st. ako keby tam nieco drhalo... neviem!
vraj je to normalne.. -
"-- skrytý --" 20.09.05 11:08
« Oblieva ma hrôza
Robo, držím palce, aby sa ti podarilo všetko vyriešiť.
Zase ma raz začala oblievať hrôza z faktu, že vlastním podobné auto (1,6 ale hatchback).
Kurnik, veď sa zdalo, že tú elektroniku už mali zvládnutú. Mne za rok a pol nič neblblo. Ty máš o rok mladšie auto a blbne?
To je strašné. >:-[]
Čo sa týka tej stopky pri štarte, napíš, či to naozaj bolo tým, že si nečakal, kým ti zhasnú kontrolky na displeji. -
"-- skrytý --" 19.09.05 15:14
« To Robo:
Auto Ti po nastartování nemá co pískat a stopka by Ti neměla třikrát zablikat. Blbne Ti tam SW - mně zase někdy píská, když to smažím více než 130 km/h. Servis Tě oblbuje, protože sám neví, co by s tím měl dělat. Peugeot vždy nasadí nějakou elektronickou novinku, předtím nevyzkoušenou, a pak hledá závady. Není výjimkou, pokud technické centrum Peugeotu v Manchesteru samo neví, jak závadu odstranit... . Co se týče výfuku, tak to netuším. Mám P 307, 2,0 Hdi z roku 2001 a zezadu se mi ozýval drnčivý zvuk, protože mi uhnil stínící plech výfuku a bouchal do výfuku... -
Lubos.1 19.09.05 14:03
« Re: Problemy s 307sw
1. bezna vec, nema nic spolocne so spojkpu, ale s pohybom vyfuku. Mne to menili 3x. vzdy cca po pol roku. Uz vtedy slubovali, ze sa tato cast bude vyrabat z nejakeho ineho materialu :)
Ako vidim, sluby ostali iba slubmi
2. Skus pred nastartovanim nechat kluc v polohe II (neviem presne polohu, posledna pred startovanim :)) a pockaj, kym ti zhasnu kontrolky. Trva to asi 2 sekundy. -
« Problemy s 307sw
Zdravim,
307sw 1.6 benzin som kupil 5/2005
1. Piskanie spojky. - Po preradeni rychlosti a pusteni spojky v zadu v aute piskne. Bol som v servise vymenili akesi kruzky na vyfuku. Nerobilo to asi tyzden, teraz to robi znovu. Nestretol sa s tym niekto?
2. Pri nastartovani auta je jedno aka je teplota motora /aj studeny/ na displayi sa zobrai 3x stop a niekedy to pipne. Napr. Rano nastartujem a 3x pipne, druhy den nastartujem a nepipne. Ako to? Podla coho vydava ten zvukovy signal? Prirucka k auto o tom nic nepise.
Vyjadrenie servisu - nomalne chovanie, ale nevedeli mi vysvetlit na zaklade coho to pipne...
3. Prevodovka
Pri zaradovani 3 a 5 st. cistit pod rukou ako keby tam nieco skrabalo. Ostatne st. idu normalne. V servise mi povedali ze to je normalne.
Mate s tymito problemami niekto skusenosti? :'-( -
"-- skrytý --" 14.09.05 08:20
« Servisy
Vieš, ale moje dlhoročné skúsenosti poukazujú na skutočnosť, že sa auto väčšinou vráti zo servisu v horšom stave, ako do neho išlo. Alebo minimálne, že zatiaľ čo opravia jednu závadu, zapríčinia inú.
(Utrhnuté vnútorné spätné zrkadlo - nové nalepené na nesprávnom mieste, poškrabaný lak na viacerých miestach počas pobytu auta v servise, škvrny na sedadlách atď., atď.).
Inak to klepanie má kovový zvuk. Mohol by to byť zámok predných dverí? -
« Bez nadpisu
To Robiro123: Pokiaľ máš auto v záruke, tak neváhaj a zavez im tam to auto. Tí servisáci nevedia, tak ich treba k tomu dokopať.
Tie plasty treba vytrhnúť, sú tam na takých zaskakovačkách. V mieste zaskakovačky to trba podpáčiť skrutkovačom. Nepoškráb si farbu...
To yoyo: Ja si myslím, že ten uhlíkový filter by pomohol. Ja na svojej 307 používam len taký. -
"-- skrytý --" 13.09.05 20:15
« Kúpa auta je lotéria
Čoraz viac sa presviedčam, že kúpa akéhokoľvek auta je lotéria.
Sú proste dobré a zlé kusy bez ohľadu na značku.
Onedlho budem mať na mojej P307 najazdených 20 tisíc km (r.v. 2004) a jediná závada, ktorá by snáď stála za zastavenie sa v servise je, že mi niečo začalo klepať v oblasti stredového stĺpika na strane vodiča pri prejazde väčších nerovností.
Dal som vonku spodný aj vrchný vnútorný plast, obnažil celé vnútro stĺpika s uchytením bezpečnostného pásu vodiča, posadil sa dozadu a snažil počas jazdy identifikovať, kde to klepe. Všetko márne.
Nevie niekto poradiť? Je to buď v stredovom stĺpiku alebo v oblasti zámku predných dverí. Najradšej by som si to odstránil sám, lebo sa mi vôbec nechce dávať auto do servisu.
Vie niekto správny postup rozmontovania predných dverí na P307? Odstránil som všetky imbusové skrutky, ale tie plasty nejako držia v sebe a nasilu som to nechcel rvať dole bez toho, aby som vedel ktorým smerom a ktorý plast ako prvý.
Help please! -
"-- skrytý --" 13.09.05 14:03
« Bez nadpisu
add zosilnovac: na tej stranke ([odkaz] je uvedeny kontakt na cesku firmu.
add klimatizacia: v servise mi chcu "dezinfikovat" klimatizaciu. OK, ale dezinfikuju vyduchy, a tak si nemyslim, ze tym odstrania zapach. lebo ten mam len po zapnuti klimy, resp. po jej vypnuti. ked iba vetram, tak je vsetko OK. :?: mam im navrhnut vymenu toho filtra? pomoze to? staci mi jednoslovna odpoved :-) -
« Re: Zkusenosti P307
To Freedom:
Tú búchajúcu zadnú nápravu som mal aj ja. Celú ju vymenili. Tá náprava bola krivá (mala veľkú zbiehavosť). Dá sa to vyriešiť aj tým, že sa dajú väčšie podložky pod skrutky, ktoré držia tlmič v karosérii. (aspoň mne to tak urobili a pomohlo to) Takto sa vyriešilo čiastočne to búchanie.
Aký je to rok výroby? -
"-- skrytý --" 04.09.05 22:52
« Zkusenosti P307
Zdravim vsechny,
jakozto byvaly spokojeny majitel P405 jsem pred rokem memu bratru doporucil koupi P307, 1.6.
Ne ze by mne proklinal, ale po roce uzivani (cca 23000km) i ja musim uznat ze Peugeot uz neni to co byval a na P307 uz se bohuzel divam jen jako na designove povedene auto. Jinak nic.
Abych byl konkretni:
-od zacatku ma problemy s klepajicim se volantem pri rychlostech kolem 120km. Kola nejdou lepe vyvazit, jine disky vcetne pneu ten probelm neresi. Peugeot krci rameny a nic nevyresil.
-pri obsazeni 4 lidmi a malych nerovnostech se od zadni napravy ozyvaji neskutecne rany. Peugeot vymenil zadni tlumice, ale dela to porad a krci rameny.
Kdyz byl na testu novych tlumicu tak pri prazdnem autu byl vysledek OK, pri 2 lidech sedicich vzadu byly tlumice na 30%. :-)
- hlucne servo rizeni. Peugeot vymenil, nicmene po vymene je to skoro stejne a pry je to OK. Je vsak divny ze ten hluk serva v kabine prehlusi hluk motoru na volnobeh. Servo funguje, ale otazka je jestli vydrzi v zaruce.
- asi pred pul rokem mu praskla spojovaci tyc stabilizatoru na prave strane predni napravy. Peugeot vymenil a rekl, ze tohle auto pry neni staveny na nase silnice. Asi pred tydnem bracha zjistil ten samy problem na leve strane.
At se na mne nikdo nezlobi, treba jsou vase zkusenosti s timto peknym autickem jine, ale tohle je realita. A bohuzel mne nikdo nepresvedci o tom, ze se ve vetsine pripadu nejedna o konstrukcni vadu auta.
Freedom. -
Saab 31.08.05 11:27
« Bez nadpisu
Osobní automobil „Peugeot 307”, pouze s benzínovým motorem o objemu 1,6 a 2,0 litrů. Sériová čísla: od 82001728 do 83046212. Výrobek neznámého původu.
Hrozí nebezpečí požáru. U modelu 307 může ve skříni řízení dojít k elektrickému zkratu, který může být způsobený korozí. Následkem zkratu hrozí riziko samovznícení. Bylo ohlášeno 10 případů vzplanutí vozidla.
[odkaz] -
"-- skrytý --" 31.08.05 09:35
« Bez nadpisu
Jestli máš benzínový motor, tak po 30000 km. Já mám P 307 nafťáka, r.v. 01 a nic mi tam nesmrdí, jen když vypnu klimošku, tak cítím chvilku vlhko, než se vyvětrá výměník. Před odstavením auta je asi dobré vůbec vypnout klimatizaci a pustit naplno větrák - kvůli plísni. -
"-- skrytý --" 30.08.05 13:31
« Re: Klimatizacia
filter bol meneny. teda aspon ho mali menit pri 60.000 km kontrole. ci ho naozaj. btw. myslime oboja to iste? - tzv. pelovy filter.
taktiez pred koncom jazdy vypinam klimu. najprv to bolo kvoli mojej vlastnej adaptacii na vonkajsiu teplotu, neskor aj kvoli vysuseniu klimy.
najhorsie to je pri vlhkych dnoch... -
« ciptuning Matus
Zdravim Matusa, citam to tu pravidelne, len prispievat velmi nie je o com. K chiptuningu; mozem len odporucat, ziadny problem, vyborny zatah, hlavne kopce su bonbonik. Cital som tu aj o zlych skusenostiach, snad je treba mat stastnu ruku na vyber firmy ktora to robi. Ja som to robil este v zaruke, takze sa to zabiehalo od zaciatku spolu s cipom a vsetko OK. Ten graf z brzdy na Matusovej stranke je moj, povodne HDI 66 kW. Nebojte sa toho. Prajem vela radosti a pozitku z jazdy. -
matuS 17.08.05 12:13
« Re: Re: tuning
A co se ti na P-boxu konkretne nelibi ?
Zadny zasach do jednotky, jednoducha montaz a uvedeni pri prodeji auta do puvodniho stavu.
ked zmenis cely cip, tak sa menia datove mapy, t.j. cely proces je prisposobeny presne k tomu motoru.
u p-boxu sa iba zvysuje davka paliva...preto p-box viac dymi -> v urcitych rezimoch pridava nezmyselne vela paliva. neviem ci to skodi motoru, ale je to jednoducho primitivnejsie zariadenie. -
"-- skrytý --" 16.08.05 18:18
« powerbox
Len ja som bol v auto Alba a mechanik mi tvrdil,že zákazníkovi niečo v záruke odišlo na motore.Mal tam powerbox,tak mu zrušili záruku a zvalili to na ten powerbox,že kvoli nemu sa mu pokazil motor.Viem,že je to asi haluz,ale priamo som rozpraval s tým mechanikom.tak neviem -
matuS 16.08.05 17:59
« Re: tuning
mne sa p-box tiez nepacil. tak som dal auto zmerat na brzdu: [odkaz]
na tej istej brzde bol aj iny chalan s tym istym motorom ibaze s upravou celeho cipu (od firmy autokomplex, ten clovek zvykol prispievat na motorcafe, ale uz som ho tu dlho nevidel)
krivky su prakticky rovnake, jediny rozdiel je, ze pri plnom plyne p-box viacej dymi.
dnes ma picasso s p-boxom 100.000km a nemalo ziaden problem s motorom. p-box je tam odkedy sme ho nove prevzali z predajne. -
« Re: spotreba
To Roman23: Sam jsem se kdysi zajimal o moznost zvyseni vykonu motoru a zjistil, ze v podstate existuji dve varianty :
1) Nechat precipovat primo ridici jednotku
2) Externi jednotka, ktera se pripoji jiz k existujici (nevim, jak to presne popsat. Zkratka neni potreba menit jiz existujici software)
Funkce -zjednodusene:
Vyssi vykon i kroutici moment je dosazen zmenou casu davkovani paliva.
Vyhoda externi jednotky je jednoducha montaz,demontaz a znovu pouziti na jinem voze. Tuto variantu mi nabidli primo v Peugeot servisu, cili i s garancemi, ale bohuzel si nemuzu vzpomenout na vyrobce, ale v pripade zajmu se muzu optat.
Spotreba ma udajne klesnout.
U 2.0 HDI 66 KW lze vykon bez jakekoliv ujmy motoru zvednout az o 20%. -
"-- skrytý --" 16.08.05 13:56
« spotreba
Mam 307sw 2.0Hdi 90koní.Spotreba sa mi zdala vyššia,ale ako tu čítam je to pri tomto motore normálka.Nemá niekto skúsenosť so zvýšením výkonu,preprogramovaním riadiacej jednotky?Robia to v auto Saby.Zdá sa mi 90koní málo.No slubujú 25 koní navyše a vyšší kruťak.Len neviem čo spotreba,a motor. :o -
Lubos.1 15.08.05 20:20
« Re: Spolehlivost 307
to Petr Zahora:
tak tak, uz mam rok nieco ine. Som rad, ze sa problemy konecne vychytali, pretoze ak by s nim neboli, je to super voz.
Poucenie z krizoveho vyvoja: nikdy nekupovat auto, ktore nie je na trhu menej ako 2 roky a u francuzskych pre istotu pockat az do faceliftu. -
Lubos.1 15.08.05 19:51
« Re: Spotřeba 2.0 HDI
Celkem jsem ujel 1976 km z toho 95 % po dálnicích.
Motor najeto 105 000 km.
Průměrná rychlost 150 km/h.
Průměrná spotřeba 6.9(podle počítače).
Aky mas motor v tej 307? Spotreba je vynikajuca (teda ak PP neklame).
Mne pri takejto rychlosti zerie auto 7,5-8 litrov. -
« Bez nadpisu
Miro - pisal som silne auto, co Megan nie je >:D Urobil som to s Maximou 3l 200PS a bolo to tak na hrane. So slabsim autom by sa to urcite nepodarilo, cez den je premavka (aspon na ceskej D1) hooodne husta. A mnohi ludia maju spatne zrkadla asi na cesanie sa a popravovanie si make-upu... >:-[] -
« 2.0 HDI - Odhlucneni
Absolvoval jsem stejny pocet kilometru s OT 1 s 1.9 TDI plus/minus stejna rychlost, ale ta hlucnost !!!!
Zlate HDI !!!!
Vim, ze existuje fura priznivcu TDI motoru a budou neco argumentovat o sile a spotrebe , ale co se tyka odhlucneni, se maji soudruzi v NDR hodne co ucit !!!