Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 01.02.06 22:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Ešte nemusí byť tak zle
Robiro...4 ostrekovace za 3 roky, staci? 3 sa odsrali tak, ze ostrekovali len vpredu, tento konecne slapal rok, tak sa radsej prehrial, akoby mi mal este sluzit...tak ale uz som dneska Pazoutikovi doprial aj kryt motora, dufam, ze to oceni a bude sluzit nejaky piatok este v pohode.. >:D
A tebe vsetko sluzi OK? -
"-- skrytý --" 01.02.06 21:01
« Re: Re: Re: Re: Ešte nemusí byť tak zle
Robiro, bol to ostrekovac, uz konecne svetla sviti, ostrikovace strikaji, klakson troubi....
Ľem tote Paužouty še furt ňejak kaža, ta ňe?
Pre českých kolegov pridávam preklad:
Jenom ty Paužouty se nějako věčně kazí, no ne?
>:D >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 31.01.06 23:22
« Bez nadpisu
Zdravím,
nafta vám zamrzá proto, že Peugeot u tohoto motoru nedodává k palivovému filtru předehřívání nafty, takže to v pohodě nastartujete a po pár kilometrech to v mrazech chcípne. Zatím to je stále v řešení... Řeči, že je to českou naftou, jsou nemístné. Sice se to údajně v Německu nestává, nicméně česká nafta splňuje normy a Peugeot by proto měl normálně jezdit. Peugeot hlavně šetří na příslušenství k motoru. Má P 307 2,0 HDi naštěstí ohřívání má a zatím se mi ještě nestalo, že bych někde zůstal viset kvůli zatuhlé naftě ve filtru... -
"-- skrytý --" 31.01.06 21:17
« Ešte nemusí byť tak zle
Jarino, snáď to nebude také zlé.
Aj ja som mal pred týždňom rovnaký problém. Parkujem vonku a teploty -15C spôsobili, že som týždeň nemal funkčné ostrekovače (musím uznať, že na mojej starej Felícii bola situácia lepšia v tomto ohľade).
Ale najhoršie bolo, že som počas týchto dní ani len nepočul bzučať motorček ostrekovača, čo ma priviedlo k rovnakej myšlienke, že odišiel na večnosť.
Asi pred 3-4 dňami (aj vďaka niekoľko hodinovému parkovaniu v podzemnej garáži) sa to rozchodilo a všetko je teraz je OK.
Ešte nehádž flintu do žita. Možno to tvoj Pažout rozchodí. :roll: -
"-- skrytý --" 31.01.06 01:25
« Ostrekovac
tak asi mi dneska odisiel ostrekovac...nejak mi to neostrekovalo asi tyzden, ani nebzucalo, bral som to ako zrejme slaby pomer nemrzky a vody v nadrzke a proste to zmrzlo, ale cez vikend som to dal do teplej garaze a rano ostrekovac nic, ani bzzzz, myslite, ze je vtahu? volal som jednemu automechanikovi a ten mi povedal, ze nemusi, ze stale moze byt zmrznuty, stalo sa to uz niekomu? -
"-- skrytý --" 23.01.06 23:23
« výměna rozvodového řemenu a napínacích kladek
Zdar,
kdo má Hdi, ať nedá na doporučené intervaly výměny rozvodových řemenů a napínacích kladek. Mám najeto 105000 km a začalo mi cinkat ložisko kladky. Odvezl jsem Pežuli do servisu, kde se můj automechanik nestačil divit, jak špatné jsou kladky v HDi. :shock: Prý jsem měl kliku, že se to nepotkalo, jak se to povedlo jiným... Doporučené intervaly jsou 120000 km a 160000 km. U nových HDi prý ještě delší (240000 km a kladky mají přitom stejné - výrobcem je nějaká italská firma...). Měňte raději mnoooooooohem dřív.
:!: -
"-- skrytý --" 23.01.06 22:30
« Re: Re: Re: Peugeot 206SW 1.4HDi zamrza za jizdy!!!
Je ale neskutočné, že Peugeot nemal takéto problémy predtým. Až peknou a ľúbivou 307 sa začala neskutočná éra trápnych technických chýb a nedotiahnutých chorôb, ktoré ani po toľkých rokoch sa nedajú vyliečiť...
Snáď sa z toho PSA poučí.... -
« Re: Peugeot 206SW 1.4HDi zamrza za jizdy!!!
do nafty si kup este nejake aditiva specialne na zimu a potom sa ti * v servise nebudu moct vyhvarat na nekvalitnu naftu. ja by som tu karu vratil. Napokon, ak ti to zdochne za jazdy je jasne, ze ta to ohrozuje na zivote. Mozu byt radi, ze to nedas na sud.
so servismi len tvrdo, su to svine - bez vynimky.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] -
« piskanie
Zdravim,
mam takyto problem:
pocas jazdy sa mi obcas ozyva piskanie od zadnej napravy. Trva to par sekund az par minut potom zase prestane a potom zase zacne. Atd.
ma s tym niekto skusenosti ? a ked hej ako to riesil ?
Podotykam, ze to nie su brzdy samotne, tie mi piskaju inak :-(((
V service to zahmlili na nejake neurcite necistoty v brzde. Totizto robili mi to uz minule leto, po zasahu servisu bol asi 3 mesiace klud a teraz zase.
Pteri -
« Peugeot 206SW 1.4HDi zamrza za jizdy!!!
Zdar,
auto r.v. 2003 i pri vysokych mrazech (-20C) nastartuje, ale behem jizdy na 5-ku plynulou jizdou se rozsviti kontrolka palivoveho systemu a chcipne. V Peugeotu Domansky to svadeji na naftu, ale beru SHELL. V pohode nastartuje a po rozjeti chcipne znovu.
Stalo se mi to uz potreti za 3 roky - vzdy kdyz je pod -13C je to auto nebezpecne.....
Please nemate nekdo podobne zkusenosti?
Diky, Tomas
---------------------------------------<… /> Dobry den pane Kucera,
letos nás to nepotkalo, neboť mrazy tady v Praze nebyly velké. Ale zjistil jsem, že moji kolegové měli také problémy v Alpách z 1,4 HDi. Je-li společně dvěmi auty a ten co dojel do Alp na "českou naftu" měl smůlu, oproti tomu druhému, který musel tankovat u Mnichova. Na základě tohoto jsem začal "bádat" na rozdílu naší nafty a Evropské. Bohužel rozdíl je mimo jiného také v hustotě, ta naše je mnohem hustší již za normálních teplot. V tom asi vidím největší problém.
S pozdravem
> "Kucera Tomas" 14.2.2005 9:47 >
Dobry den,
Pro info :
Minuly tyden jsem byl se svoji 206SW 1.4HDI v Alpach a opet jsem za jizdy zamrznul v -15C. Situace byla uplne stejna jako před rokem v Cechach : Auto nastartuje, par kilometru jede a pak chcipne. V nejblizsi době pujdu do servisu jim to omlatit o hlavu.
Mate nejake nove informace?
Predem dekuju,
Tomas Kucera
-----Original Message-----
Sent: Tuesday, February 17, 2004 10:04 AM
To: Kucera Tomas
Subject: Re: 206 1.4HDI a mráz
Dobry den,
noveho neni skoro nic. Dovozce to svadi na naftu, prodejce tape (Federal Cars Praha). Mam pocit, ze se snazi reseni odalit do obdobi tepla, protoze to nebude mozne vyzkouset. Jedine co jsem zjistil od ostatnich majitelu 206, tak je problem pouze s modelem 2003 (koupeny 5.03 - 9.03). Predchazejici modely to nedelaly. Dale vim, ze starsi modely maji jiny typ palivoveho filtru, ktery neni tak jemny. Ale servis se boji mi ho dat do noveho modelu. Dale je zajimave, ze se to objevilo pouze u modelu prodanych v CR.
Jedine co je pozitivni, ze stejny problem mel prodejce s predbvadecimi vozy, ktere zamrzli mezi Libercem a Prahou. Spatne je, ze nikdo s ostatnich majitelu si nestezuje, protoze uverili, ze natankovali nekvalitni naftu. U mne neuspeli, protoze v rodine a ve firme mame pouze naftaky. Naftu bereme u stejnych pump a nikdy jsme nemeli problemy. Muzete mi napsat kdy a kde jste vozidlo zakoupil?
_____________Originální zpráva ____________
Předmět: 206 1.4HDI a mráz
Datum: Tue, 17 Feb 2004 09:46:12 +0100
Zdravim,
stalo se mi 2x za den (pred mesicem) ze auto 206 SW 1.4HDI (najeto
8000km) v -14C. nastartovalo(asi na potreti) a při jizde(cca 10km v obou
pripadech) za jizdy chciplo. Bral jsem nejlevnejsi naftu u JETu, tak sem to svadel na naftu a volal jsem servisu - udajne tam kvuli tomu volalo hodne lidi - pry nekvalitni nafta,... Mate nejake nove info?
Tomas
-------------- [odkaz]
Zdravím,
má někdo zkušenosti se zamrzáním nafty během jízdy. Naftu beru u Aralu a OMV (alpine), přidávám aditiva (OMV). Když poklesne teplota pod -10st C auto nastartuji bez problémů, ale po ujetí 10km se auto zastaví. Už bylo 3x v servisu během 14 dnů. -
Lubos.1 20.01.06 13:47
« Re: Re: Zmena nazoru... :-)
Tak toto bolo fakt ale fakt dobré
A to predošlé auto, do ktorého sa toľko obúva, namá fakt chybu.
ja sa do nicoho neobuvam (len som porovnaval), a Corolla, ktoru som mal, bola vyrobena v roku 96, tzn, je 2 generacie dozadu. Takze so sucasnym modelom mala spolocne akurat vyrobcu. -
Lubos.1 20.01.06 13:43
« Re: Zmena nazoru... :-)
Ľuboš, ale tu to svoje bývalé autíčko celkom chváliš!
[odkaz]
Celkom ako celkom, ved ja ho nehanim ani na tomto fore s vynimkou casu, ked sa mi vela veci na nom sralo a bol som dost vytoceny. A ako som tam aj napisal, uz by som si ho asi znova nekupil. -
Lubos.1 20.01.06 01:10
« Re: Re: Re: Re: Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
Nejde ani tak o aerodynamiku P307, ako skor o jej vyborne odlhucnenie. Podvozok P307 bol sice tvrdsi ako predosle peugeoty, ale chybala mi spätna vazba od vozovky. Jednoducho povedane, pripadalo mi to, ako by som soferoval autobus, to znamena, ze mam predne kolesa niekde za sebou. Ale mozno je to iba moj pocit.
Bolo pocut razy naprav pri prejazde nerovnosti, inak bol podvozok tichy.
Co sa tyka vybavy, teraz sa Corolla dotiahla na P307, ale napr. taka malickost, mozes si ju dovybavit dvojzonovou klimou? Asi tazko.
Neporovnavaj terajsiu Corollu a vtedajsiu 307. Porovnavaj vozy vyrobene v tom istom case.
TS je samozrejme o niecom inom, aj ked si osobne myslim, ze tou klasickou zadnou napravou s torznymi tycami moc rozruchu nenarobi. -
"-- skrytý --" 20.01.06 00:42
« Re: Re: Re: Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
Moja TS je Máj 2002. P307 bol August 2002, čiže oba modeli boli časovo spolu na trhu. Aerodynamika 307 je jedna vec, druhá vec je neskutočný podvozok, ktorý je tak hlučný, že to kritizujú aj fr redaktori. Moja 307 mala tiež hlavový airbag, ale môžeš ho dnes dokúpiť aj do Corollky. VSC a TRC mám sériovo, hoci je to len pre TS. Čo ma ale štve, je že nemá možnosť Follow me home... A to 307 mala. Ale nemúžeš porovnávať tieto autá, to je totálny rozdiel. 307 bola pohodlná a letargická, TS je tvrdé športové dravé auto... -
Lubos.1 20.01.06 00:38
« Re: Re: Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
Píšeš, že Corolla nebola, To je nezmysel. Ja som kupil P307 v auguste 2002 a v tom čase sa už Corolly predávali veselo
Ked som kupoval P307 ja, tak este nebola (kupoval si asi po mne). Prisla asi po pol roku. Corolly hlucne boli aj su. Jedna z vyhod P307 bol nizky aerodynamicky hluk aj hluk od motora, co Corolla nedosahovala ani nahodou, dokonca ani moje sucasne auto, tiez japonec strednej triedy. Aj Avensis, co sa tyka aerodynamickeho hluku, je na tom horsie.
Po facelite Corolly neviem, mozno to vylepsili. Pred faceliftom mala Corolla vybavu slabu a na P307 v tejto oblasti nemala. O hlavovych ABG sa jej mohlo iba snivat. Seriovo VSC nemala ani nahodou, to nemal ani Avensis, ked prisiel na trh.
Pojmy nie su dojmy, to je pravda, ale v opacnom garde :D
Inak proti Corolle nic nemam, rocnik '96 bolo moje prve auto, takze nebudme urazlivy :-) Mal som ju poli roka a spokojnost. Osobne viem, ze budem do buducnosti kupovat iba japonske vozy, takze pohoda. Avensis 2.2 D-CAT je v uzsom vybere :) -
"-- skrytý --" 20.01.06 00:23
« Re: Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
Lubos, si nejaký rozbehnutý na mna dnes >:D >:D B
Take it easy, pls :-!
Píšeš, že Corolla nebola, To je nezmysel. Ja som kupil P307 v auguste 2002 a v tom čase sa už Corolly predávali veselo. Vraj sú hlučné? To si sa asi neviezol v sedane Corolly. Slabá výbava? oja Corolla má všetko ako P307 XT pack okrem automat stierača a svetiel - je tam toho... okrem toho má sériovo VSC a TRC, a to je podstatné plus! Takže radšej si prever niektoré fakty... Pojmy nie sú dojmy >:D >:D -
"-- skrytý --" 19.01.06 11:18
« problemy
no, ja som so svojou 307SW nemal jediny zavazny problem. len mi prekazala vymena stabilizatora (pri 60.000 km). to, ze bola potreba vymenit jeden zadny tlmic mohlo byt sposobene mojou chybou (chvilku to fungovalo ako nakladiak a vozilo 600 kg), ale servis to opravil v ramci garancie a vymenili oba.
voz isiel bez problemov 89.500 km, potom zachranil posadku pri naraze do stromu. medzitym sa pysil celkom slusnou spotrebou (celorocny priemer 7,3 - 1,6e 16v MT).
z auta sme mali doma vsetci radost. priestrane, pohodlne i na dlhe trate - ziadna unava, ani vodica(vodicov) i ked absentovala bedrova opierka.
ale moze byt tym, ze to bolo SW (skywagoon :-).
a tiez si myslim, ze taketo diskusne forum funguje najma za ucelom upozornenia ostatnych pouzivatelov, pripade ako pomoc na najdenie riesenia pri drobnych problemoch... skratka neviem, aky zmysel by tu mali prispevky typu "moje auto ide bez problemov..." (preto som sem i malo prispieval) -
Lubos.1 19.01.06 10:18
« Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
AKÝ SOM ŠŤASTNÝ, ŽE SOM SA ZBAVIL TOHO NEMOŽNÉHO AUTA, KAČKY NA KOLESÁCH, KTORÁ SA VOLÁ 307
307 som mal a mal som s nim problemy. Tiez som bol rad, ze som sa ho zbavil, ale len preto, lebo nebolo spolahlive. Inak bolo OK. Sucasna Corolla este vtedy na svete nebola, ale aj keby ano, nesiel by som do nej. Skor tu by som hodnotil ako nemozne auto, bez ohladu na motor :D
Jedina jej vyhoda bola spolahlivost. Inak malo miesta vsade, hlucny motor, biedna vybava atd. -
« Re: Re: Problem so svieckami??
Znackovy benzin - kupujem iba Shell V-Power. Nic ine do auta som nedal, uz iba v-power racing :P
To klepanie v aute som mi pripomina ako ked date na bycikli na zadne koleso rapkacku od jogurtu. Presne to vystihuje ten moj zvuk, ktory vydava motor. Je zohriaty, ked na volnobehu pridate a klesnu otazky tak presne to pocus z pod kapoty.
Niekedy ho aj ja vytocim do zavratnych vysok. -
"-- skrytý --" 18.01.06 18:25
« Re: Problem so svieckami??
Asi kupuješ benzín na nekvalitních čerpacích stanicích. Já mám 307 SW benzín,žádný problém,auto je fantasticky pohodlné,prostorné a velice živé.Co slyším o motorech 2.HDI spotřeba jak u 1,6 benzínu, možná o 0,5L míň.Někdy ten benzín není jenom o ceně, ale můžeš si poškodit auto, kupuj u značkových firem a problém bude vyřešen. -
"-- skrytý --" 17.01.06 15:11
« Re: Problem so svieckami??
P307 vraj nie je vhodne pre jazdu v meste!!!!! - vyjadrenie servisu /100 BODOV/ -- no to dik, to som sa vážne dobre zasmial , čo za ľudia v tých servisoch robia, tak to mám dosť. Už sa teším, kedy budeme autá okrem iného kupovať aj podľa toho, či sú vhodné do mesta, alebo na diaľnice , okresky, či dediny. -
« Problem so svieckami??
Minuly tyzden sa mi stal nasledovny problem:
vlastnim auto 307sw benzin 1.6; najazdene 7000km, kupene v 5.2005
pri jazde s nim zacalo cukat, ako ked zaradite namiesto 3st, 5st. (nebolo to tym)
zacal blikat zlta kontrolka a po chvili zacala trvalo svietit, samozrejme som auto odstavil na bok. Po vypnuti a nastartovani motora sa problem uz neprejavil, ihned som kontaktoval servis, ktory asom nasledne navstivil.
Servisak mi ukazal sviecky z mojho motora, ktore boli cierne - vsetky styri. Vraj jazdim po meste a auto dostatocne nevytacam, dusim motor. Je okrem sviecok je este nieco zanesene a vraj sa to vycisti pri dostatocnych otackach motra. moj problem s kontrolkou diagnostikovali ako vynechanie sviecky.
P307 vraj nie je vhodne pre jazdu v meste!! - vyjadrenie servisu
Ja jazdim pri 2000 - 3000 otackach. a nemyslim si ze ho dostatocne nevytacam. Teraz su mrazy a nebudem jazdit so studenym motorom 4000 otacky.
Odvtedy pri zohratom motore (aj na volnobeh) ide spod kapoty taky zvuk ako keby tam bol zapnuty ventilator, ktory je pocut...neviem ten zvuk presne popisat, predtym to nerobilo.
Aky je vas nazor na tento stav? Nie je 307sw auto vhodne na jazdu po meste??? co moze byt s autom?? -
« Re: Spotreba
no jooo... dyt to rikam-mam 2litr a jeste k tomu r.v. 10/2001 V Cechach jsem predjizdel, kde to slo pri kazde prilezitosti - na tom snehu.. 8-s , a Nemecko jsem projel tak 150-190km/h Nez jsem prejel do Belgie, mel jsem dokonce prumer 9l... :'-( ,ale pak uz jsem vedel, ze mam vic casu a jel jsem v prumeru 'jen' 110-120, tak jsem to stahl za tech 650km na prumer 8. Jo a take jsem mel celou cestu zaplou digitalni klimu-jestli to ma na to vliv..? -
"-- skrytý --" 13.01.06 14:01
« Re: KONIEC SRANDY - Prva vaznejsia vec na Peugeote 307
no, to iste mi robi na jednej multiple v rodine. mal som ten voz pozicany. ked som potreboval surne zrychlit (predbiehanie) - najprv vyskocili otacky, akoby to auto malo 500 koni, po 1-2 sekunde mierne klesli a auto zrychlovalo normalne... bol to diesel 1,9 jtd, asi 115 koni. podla mna to je spojka, nokolko i cudne zaberala v tom voze. majitelovi som to povedal, neriesi to....
takze stretol som sa s tym, no neviem co to je.... -
« Re: Re: Re: Re: Manual k 307
no tak jsem dnes volal do jednoho autosalonu domu do Cech a tam mi rekli, ze to klidne objednaji. Delaji to pry bezne a stoji to 950,-KC :roll: takze tuhle moznost jsem vyradil. Ted se asi brzy skocim kouknout k nejakemu dealerovi tady v Londyne a uvidime co bude dal... A kdyby to tam taky chteli zaplatit, tak si ho ale uz definitivne koupim v anglictine na tom netu za par zlatek. -
« Bez nadpisu
no jo, ale kdyz zvazim, ze je to starsi auto (r.v. 2001) a ze jsme mu nalozili plny kufr i zadni sedacky, tak se to vse asi projevilo...co?? 8-s A tech 8 litru mi vyhodil pocitac, ja jsem to nepocital, na to nemam cas-snad priste, tak nevim jestli se tomu da verit. Slysel jsem nazory z obou stran = ano i ne... -
"-- skrytý --" 09.01.06 21:35
« Tak to je dosť vysoká spotreba
Priemerná spotreba 8 l u dízlového motora na dlhé trasy?
Tak to je príliš veľa.
To by aj moja benzínová 1,6 spravila za 7,5 l alebo tak. A ak by som tú 307 vyslovene nehnal po dialnici, tak aj za 6,5 l.
Príklad: Bratislava - Východné Slovensko, cca. 400 km. 55% dialnica (135 km/h) a 45% cesty 1 triedy (110 mimo obce, 70 v obci). V lete priemerne za 6,8 a teraz naposledy v zime za 7,3. -
« Re: Zimna spotreba
3.-4.1. Na trase Koprivnice-Londyn 1681 km z domu do domu, kdy jsem to v Cechach a v Nemecku docela hnal,a v Belgii, Francii, a Anglii uz jel pomaleji (vedel jsem, ze mam cas a stihnu dojet v pohode) jsem nakonec dojel s prumerem rovnych 8l./100km...
Mate nekdo zkusenosti s delsimi trasami kolem 1000km a nad ?? Jakou jste meli spotrebu vy ?? -
« Re: Re: Dotaz na priemernu spotrebu 307SW 1.6 benzin
robo: ano, 1.6 benzin a je to len za jazdu v meste a teraz v zime. V lete som do 7l, ale nemozeme sa porovnavat, nemame rovnaku trasu. Ja sa na prvych 2km po resete tiez nedostanem pod 13-15l. Spotreba mi klesa az potom a malo jazdim centrom v kolonach. Cestu nemam uplne hladku bez zastavenia a svetiel ale ..... .
no a teraz mam 27tkm, ale tu spotrebu mam taku skoro od zaciatku, teda po cca 5tkm -
« Re: Re: Manual k 307
to robiro123 and jarinoRS: diky chlapi, al;e se mnou je to trosku slozitejsi. Ten manual shanim po netu a na netu, protoze jsem s tim autickem jel rovnou do GB, kde jsem dlouhodobe pracovne. Uz jsem i psal dva maily dvema prodejcum s prosbou (i o pripadne zaslani na dobirku) bohuzel zatim nereagovali :'-( Uz jsem se dival i tady v anglii na netu - jsou na prodej za par drobnych. Pro mne by to nebyl problem, ale kdyz mam auto z Cech, s ceskou znackou, a rizenim vlevo, tak ten manual chci taky cesky... Asi to vidim tak, ze jim zkusim zavolat a domluvit se s nimi... -
"-- skrytý --" 09.01.06 00:28
« Re: Manual k 307
rompos, ja som SK manual zohnal normalne u predajcu, slusne som ho poprosil a vysvetlil mu, ze s francuzskym daleko nezajdem >:D urobil som tam mensi nakup (koberceky, povinna vybava) a v pohode, normalne mi ju daroval, tak ja som mu daroval butylku vinka a boli sme spokojni obaja >:D inac kupit sa to neda a nenasiel som ani na webe SK/CZ verziu -
"-- skrytý --" 08.01.06 18:15
« KONIEC SRANDY - Prva vaznejsia vec na Peugeote 307
Moja 307-čka vykazuje prvú vážnejšiu závadu, ktorá sa vyžaduje návštevu servisu (záruka mi končí v máji tohto roku, času je teda ešte dosť).
Poprosím vás, zamyslite sa nad nižšie uvedeným textom a napíšte mi, čo by to mohlo byť. Ja mám svoj názor na túto poruchu, ale nechcem ho uvádzať, aby som vás neovplyvnil.
Takže popis poruchy:
-------------------------
1) Zaradím určitý prevodový stupeň (robí to pri všetkých rýchlostiach), napríklad trojku, a idem v kľude hoci aj minútu cca. 50 km/h, ľavá noha je položená úplne mimo pedála spojky, ktorého sa nedotýka.
2) Výrazne stlačím plynový pedál (napríklad pri predbiehaní), ktorý následne držím stlačený v tej istej polohe až dovtedy, kým auto nedosiahne požadovanú rýchlosť, teda pri trojke je to cca. 100 km/h.
3) Namiesto plynulého zrýchlenia a zvyšovania otáčok motora sa však deje čosi podivné. Najskôr otáčky motora neprirodzene vystrelia do vysokých hodnôt (cca. 4600-4800), motor ako keby trochu "zvrieskne", a cítiť také trochu neprirodzené zrýchlenie a správanie sa auta.
4) Po cca. 2 sekundách (plyn je stále stlačený v rovnakej polohe a auto zvyšuje rýchlosť z 50 na 100 km) sa udeje čosi zvláštne, keď otáčky motora klesnú o cca. 200-400 (napriek tomu, že auto fyzicky zrýchľuje!), respektíve stoja na niekoľko sekúnd na mieste.
5) Následne sa všetko vráti do normálu a otáčky ďalej rastú v súlade s fyzickou rýchlosťou auta.
---------------------------------------<… /> Tak a teraz poraďte. Čo to je?
Len pripomínam, že otáčkomer je určite v poriadku, a otáčky ktoré ukazuje zodpovedajú otáčkam motora.
Taktiež pripomínam, že počas celého tohto zrýchlenia sa ľavá noha vôbec nedotýka spojkového pedála.
Dúfam, že mi to uznajú. Motor musí byť totiž zohriaty a nie je celkom jednoduché nasimulovať túto situáciu. Pri nedávnej ceste z východu Slovenska do Bratislavy sa mi to však stalo cca. 20 krát.
Dúfam tiež, že motor pri tom veľmi netrpí a že som niečo "neodpálil". -
« Manual k 307
ahoj vsem,
hlasim se vam do klubu stastnych majitelu 307icky >:D
Koupil jsem ojetou z autobazaru a bohuzel u ni nebyl manual. Tak jsem vas chtel poprosit jestli nekdo nevite, kde by se dal sehnat ?? (popr. i za mensi poplatek..)
Predem moc diky za kazde info. -
"-- skrytý --" 17.12.05 19:56
« osvětlení informačního displaye
Zdravím,
dnes jsem ráno nastartoval auto a s hrůzou zjistil, že mi přestala skoro svítit pravá krajní část informačního displaye (kde je uveden čas, teplota atd.). Může někdo prosím poradit, zda se to dá nějak levně opravit nebo se musí display kompletně vyměnit?
Předem díky -
"-- skrytý --" 17.12.05 19:54
« osvětlení informačního displaye
Zdravím,
dnes jsem ráno nastartoval auto a s hrůzou zjistil, že mi přestala skoro svítit pravá krajní část informačního displaye (kde je uveden čas, teplota atd.). Může někdo prosím poradit, zda se to dá nějak levně opravit nebo se musí display kompletně vyměnit?
Předem díky!
Hej. Dokonca aj spojka sa sama opravila cca. po 1 týždni. Keď skúšam teraz nasimulovať poruchu, ktorú som opísal nižšie cca. pred 3 týždňami, tak sa nič neprejavuje. Všetko OK.
Ale aj tak som si cez Amazon.co.uk objednal servisný manuál P307, že keď sa niečo poserie, tak budem trochu múdrejší.
[odkaz]
Je to dobrá knižka, nič podobné v SK ani CZ neexistuje.
Inak o spojke sa tam píše, že je hydraulická a samonastavovacia. Asi je to teda pravda.
Takže jediná "závada" sú trieskajúce zámky v zadných dverách na obidvoch stranách. Budem to riešiť tesne pred skončením záruky.
:roll: :roll: :roll: