Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: K těm motorům
Ja jenom prepisuju to, co jsem se dozvedel na jinych strankach. Napr. na www.peugeot.com pisou, ze WRC ma motor XU9J4 a na spouste dalsich strankach jsem se to take docetl i dalsi informace, jako napriklad vykon 300 PS pri 5250 ot. za min a kroutak 535 n.m pri 3500 otackach za minutu. Jinak XU10J4TE se skutecne daval do 405 T16 ale az v roce 95 a nemel seriovy vykon 230 PS, ale "jenom" 200 PS, pred tim to byl XU10J4TEZ (rok 93 a vys) a podobny motor se daval i do Mi16 Lemans (rok 93 a vys) XU10J4DZ (bez turba), no a kdyz uz jsme u toho, tak Mi16 mezi 90 a 93 se daval XU9J4Z a do Mi16 rv. 88 a 89 ten XU9J4. Ale to svezeni Ti zavidim. -
« Re: K těm motorům
Ten PSA motorovy handicap si myslim, ze docela slusne dohnali HPI motorama, jejichz parametry jsou vice nez slusne, hlavne spotreba a emise. Souhlasim s tebou, ze Peugeot nabizel v prevaze 8V motory, ale mel take par 16-ti ventilovych a ty staly ale za to. Vzdyt si vem napr. 13 let starou Mi16-ku, byla to 1.9 a vykon od 147 do 160 PS pri 6400 otackach (ve 2000 taky slusne tanhe) a ten motor dnes davaji do 206 WRC, 13 let stary motor!! A jestli se nemylim, tak s nim vloni vyhrali pohar. konstrukteru. Jinak 307 se jim moc povedla, jenom doufam, ze cenove bude jako 306, to pak bude konkurence pro Fabii. -
« K těm motorům
Jen upřesnění: to "už hlavně benzínových" mělo znamenat, že Peugeot tradičně orientovaný na diesely u vývoje benzínových motorů zaspal - jako jeden z posledních nabízel stále v převaze 8V. Mělo to sice své kouzlo - Peugeotí benzíny jsou superúsporné a bezvadně se chovají v nízkých otáčkách, ale pak v papírovém srovnání výkonu a zrychlení zaostávají. Teď se přechodem na 16V srovnaly s konkurencí, ale doufám, že to nebudou zase o moc hladovější a nebudou se muset víc točit. Peugeotí benzín 8V má max. krouťák ve 3000 otáčkách a třeba japonci tek ve 4000 - 5000. I ostatní Evropa tak okolo 4000. Takovej Peugeot už kolem 2500 otáček jde za plynem, Honda se v takových otáčkách rozsype a chcípne. Prostě peugeotí benzín si vždycky snažil hrát na diesela. Jenže P306 v 4000 - 5000 otáčkách už dělá takovej kravál, že jestli ty nové 16V budou (a budou) posazené= z hlediska otáček výš, tak doufejme, že vyřešili hlučnost, jinak to bude něco strašnýho. Tolik můj laický pohled. -
« Prezentace na www.peugeot.com
Na francouzských stránkách má Peugeot 307 (ale i 607) pěknou interaktivní předváděčku s natáčením interiéru i exteriéru ze všech stran, .... Pěkné autíčko, zdá se, že všechny nevýhody 306-ky by tím mohly být vyřešené: 307-ka má modernější spektrum motorů, už hlavně benzínových, více prostoru, je i vyšší, mnohem lepší výbavu v základu. Snad zůstane mechanická kvalita podvozku a jízdních vlastností 306-ky, která bude vylepšena tou elektronikou. Doufejme, že Peugeot konečně dal do pořádku klasické neduhy Peugeotů jako je životnost převodovky a elektroinstalace. -
« Re: Za kolik bude?
Cena se zatím neví, vzhledem k základní výbavě (ABS, 2x Airbag, variab.servo atd) jsem taky zvědav. V tisku proběhly inf. základ asi 3 dveř. pod 400.000,-
Motory benzin- 1.4 8V 75PS, 1.6 16V 110PS, 2.0 16V cca 140PS diesel - 1.4 Hdi !!! common rail 70PS, 2,0 Hdi 90PS a 110PS
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Jinak v orig. dokumentaci i mikrofiších jsem některé motory( XU9J4Z, XU10J4DZ), které uvádíš nikdy nenašel a to se tím živím 6 let. Napiš víc, odkud to máš?