Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.01  17:19

    « Re: 1.4 HDi

    Kdyz mas dobry svetla, tak nepotrebujes ani xenony! Myslim cira svetla s dvojitou optikou jaky dela Renault u nekterych modelu! Ja jsem tomu neveril, ale ted, co jezdim Scenicem, tak je to bomba. Mozna ze to dela taky to, ze sedim vysoko, ale ten svetelny tok je fakt dost velky a hlavne to sviti taky hodne dostrany, tak mas prehled i o tom, co se deje kolem auta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.01  12:47

    « 1.4 HDi

    Nevite nekdo neco blizsiho o novem motoru 1.4 HDi? Konkretne me zajima cena v porovnani s 2.0 HDi. Cetl jsem v Hospodarskych novinach, ze novy 1.4 HDi se bude do 307 davat v nejvyssim vykonu a to 66kW a 200 Nm. To je jako 2.0 HDi, ktery asi nahradi. Spotreba do 4,5l. Ale co me hlavne zajima kdy bude a za kolik. Jel jsem v tom 2.0 HDi a prekvapilo me jak tahne uz od nizkych otacek. Myslim, ze to bude stejny, ale nizsi spotreba. 2.0 HDi se bude dodavat se 110 konmi. Je to super auto, ale mohlo by byt trochu levnejsi. Taky tam jako priplatek mohli dat xenony, kdyz ja uz dava Renault do Clia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.07.01  23:42

    « Re: projizdka v tomto skvelem voze

    Taky jsem prosvištěl 1,4ku a 1,6tku. 1,4ka je strašně líná ve všech otáčkách, takže nic pro mě (asi bych tam usnul :o)). 1,6tka je na tom o něco líp. Zátah má docela slušný, akorát nad cca 5000 otáček už moc nejede. Vadil by mi zase trošku nedodělaný elektrický plyn - neklade žádný odpor. A pak ještě jedna věc - zadní řiditelná náprava - to auto jde pořád v prudkých zatáčkách jakoby do smyku, akorát protože to není smyk, ale ty kola se tím směrem točí, tak se s tím nic dělat nedá a já se cítil skoro jako v kánoi bez kormidelníka. Zajímavé jsou docela ty automatické světla - asi si to taky jako možnost do auta udělám :o) A to velké okno taky není k zahození, ale to už mi do auta asi nepůjde :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.07.01  11:07

    « projizdka v tomto skvelem voze

    Mel jsem tu moznost se projet v tomoto voze s motorem 1.6 a sezeni je opravdu vysoko nez ostatni vozy, ale vubec to neni na skodu. Motor prefketni, rad se vytaci, ale pri 150 Km/h neni citelne zrychleni. Sedacky bych prirovnal jako v Octavii, takze meke moc nejsou, ale zada z nich asi take bolet nebudou. Odhlucneni motoru vyborne, ale od 4 tisic je slyset trochu vice.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.07.01  09:50

    « Re: 307 XR 1,4 50 kW

    Taky se to tak dá použít :-))) Ale já zatím naštěstí nemám tchýni a to auto není moje...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  18:36

    « Re: 307 XR 1,4 50 kW

    Ten airbag spolujezdce se vypíná když vezete tchýni ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  20:54

    « 307 XR 1,4 50 kW

    Příbuzná si koupila XR 1,4 50 kW v základu za 420 tisíc. Je to opravdu skvělý auto - má dva airbagy v základu, ten druhý si můžete vypnout. ABS, přední okna v elektrice, dálkové ovládání. Zvláštní je, že nemá zamykací čudlíky na dveřích, nepoznáte zvenku, jestli je zamčený nebo ne. Na to je na ovladači speciální čudlík, který stisknete a auto se ohlásí, když je zamčené. Vzadu i vpředu je místa habaděj, je to spíš MPV než klasický hatchback. Když to stojí v řadě, dost vyčnívá, protože má asi o 10 cm více než běžná auta. Vzhled je super, s 306 to nemá nic společnýho. Opravdu doporučuju, pokud máte dost peněz. Je to lepší než Octavia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.05.01  11:25

    « Re: 307 u nás

    videl jsem ji u federalu vedle 406ky a vypada mohutna, velika a dooost vysoka. trosku fokus, trosku mpv. s 306 to nema mnoho spolecneho. ale to, snad, neni na zavadu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.05.01  09:59

    « CENA

    Na strance [odkaz] .ch/307_de.html (vymazat mezery) jsou ceny 307. Sice jenom pro Svycarsko, u nas to bude asi tak, tipl bych si o 3% mene. Nevypada to tak spatne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.05.01  16:40

    « 307 u nás

    Jel jsem předevčírem po výpadovce z Plzně na Prahu a jel jsem za tahačem, který vezl 307-ky ! Jen nevím, jestli už do Prahy na náš trh (mají tu být až v červnu, ne ?) nebo přes republiku jen jako tranzit, ale kam by po dálnici Plzeň - Praha jel ? No, vypadaly hezčí, než na obrázku. Byly to klasické pastelové barvy modrá, červená, zelená, béžová. Když jsem je ve svém Peugeotu předjížděl, přede mnou jel další očumovač taky v Peugeoutu, 309-ce a taky nekoukal moc na cestu. :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.04.01  12:14

    « No neco o cenach

    Bylo jasny, ze cenove bude 307 o neco malo vic nez 306, ale urcite nabizi vyssi pomer mezi nabizene hodnoty a ceny. Muj odhad je neco kolem 400 000 Kč. Ve Francii stala 70 000 Fr.
    Ja jsem sice se zakladnim motorem nejel, ale kamos rikal, ze jde krasne od spoda a v otackach je jako doma.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.01  17:24

    « Re: Jel jsem v ni

    Můžeš srovnat se 306-kou ? Já mám 306-ku taky 1600 ccm a 90 koní, ale má jen 1030 kg. Ta 307-ka bude o dost těžší, tak musí mít mnohem větší výkon, aby nebyla línější. Je to 16V, tak to může mít 110 koní ? Moje 306-ka od 4000 otáček taky dělá dost kravál, když chci na dálnici poslouchat rádio, tak musí řvát, možná, že je to tím, že z ní předchozí majitel ukradl kryt motoru ? Automechanici se nemůžou shodnout na tom, zda měla mít kryt motoru pod haupnou nebo ne. Je to 9/1997 XR. Jako náhradní díl bude asi ukrutně drahej, ale bral bych nějakej jetej. Taky by mi zajímalo, jestli se už Pežoti vyléčili ze svých klasických nemocí - co zpátečka, ta tam jde dát ? :-)))) Fandím jim za to, že už konečně dávají slušné vybavení do základu, vždyť já mám na 306-ce okna v elektrice, metalízu, 2 airbagy a elektrickej šíbr jen proto, že první majitel za to vyhodil nekřesťanskej doplatek, jinak bych okna stahoval kličkou - ještě v roce 1998 se nestyděli za skoro 400 tis. Kč nabízet okna na kličku, bez airbagu, bez ABS, jen 1400 ccm, ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.01  08:53

    « Re: Jel jsem v ni

    Jo, tak při takovejch proporcích se to dá pochopit.


    Tady ještě nemaj pro 307 ceny. Nebylo nějak v tý Francii zřejmý cenový srovnání s předchozí 306 ?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.01  15:02

    « Re: Jel jsem v ni

    Ne, ve trech jsme sice nejeli, ale ramenem a loktem jsem se porod bouchal do vyplne C sloupku, nebo do dveri, je fakt, ze mam 2 metry a 110 kg.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.01  11:16

    « Re: Jel jsem v ni

    S tím místem vzadu (lokty a ramena) jste seděli ve třech nebo proč se ti zdálo menší ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.01  13:05

    « Re: Jel jsem v ni

    Takze zacneme barvou. Byla to modra metaliza, ktera byla hodne podobna barve Piana z 607. Motor: byla to 16ti stovka a zdala se mi docela svizna, i kdyz byla trochu hlucnejsi.Balubni pocitac byl na podobnem miste, kde je displej 206, akorat nebyl tak zapustenej. Mohli tam dat jiny pismena, protoze ze zadnich sedacek se spatne cetli. Mista tam bylo opravdu hodne, jenom se mi zda, ze vzadu v oblasti loktu a ramen to neni nijak slavny. Kdyby jste se mne chteli na neco zeptat, jsem k dispozici.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.01  20:46

    « Re: Jel jsem v ni

    Závidím, která barva se Ti nej.. líbila, jaký motor si měl, kde je palubní počítač, kolik mista na sedadlech a kolem ? Je těch otázek dost ale předem dík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.01  17:57

    « Jel jsem v ni

    Hura, jsem asi nejvetsi stastlivec na svete, protoze se mi povedlo projet se 307. Byl jsem ve francii v Cannes u nejvetsiho dealera Peugeotu - Ortelliho , a ten jich tam mel pul tucet a s jednou se delali predvadeci jizdy. No a muzu potvrdit, ze Peugeot se zase vysvich, protoze je to neco uzasnyho.Zavidte a teste se :))))))...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.01  17:40

    « Jakto ze u nas jeste nejni

    Zajimalo by me jakym nedopatrenim u nas jeste neni. Ja jsem ji videl v Zeneve a pdnul jsme pred jeji krasou na *, ale taky bych se v ni rad projel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.01  01:24

    « Autosalon v BA

    Auto na vystave vyzeralo perfektne, sedel som v nom a pozeral aj do motora. Zdalo sa mi v nom malo miesta, je to auto pre stihlejsich. Porovnavam to s inymi typmi vzidiel. Ak budem mat peniaze na rozhadzovanie, tak si ho kupim. Na nase cesty je zbytocne ...
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 27.03.01  02:11

    « Re: 307

    ta 5D co sa tocila na tocni bola taka nejaka svetlo zlta s ciernym interierom, ta 5d ktora bol otvorena a v ktorej sa dalo sediet, bola modra metaliza (taka stredne tmava) a interier bol v kombinacii zmavosivej a okrovo zltej, nieco ako fabia elegance, a vyzeralo to velmi dobre, na rozdiel od tej modro-sivej kombinacie co bola v zeneve.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.01  00:00

    « Re: 307

    No vidno ze si oci nechal na tej 607, lebo jedna 307 bola aj dole a interier videli vsetci co chceli :-))..
    No ja som tiez pozeral na tu 607, takze interier moc popisat nefiem, iba to ze bol nejaky bledy v kombinacii s ciernou (nieco na styl passat) ale to je subjektivne..
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.03.01  22:07

    « Re: 307

    milan> videl som ju, ale oci som nechal na 607,takze ti nepomozem :-(
    ale bola postavena na vyvysenom podiu, takze interier imho nevidel nikto. farba exterieru bola podobna ako je podklad motorcafe
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.03.01  21:27

    « 307

    Neviděl někdo vystavenou P 307 v Bratislavě ? Zajímá mě názor, jaká barva, interier.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.03.01  10:46

    « Re:

    Pokud to neodvolas, tak te udam na veterinu, ze mas slitavku a kolhavku, ty chrochtalisto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.01  23:21

    « Bez nadpisu

    Neperte se pánové. Z trochu jiného soudku, musíte uznat že Peugeot šel s 307 oproti Prométheovi pěkně dolů, Ten vzhled prototypu byl přímo úžasný, kdežto 307 je pěkně usedlá. Neříkám, že 307 není hezký, ale ten prototyp - chrocht chrocht...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.01  21:00

    « Re: K těm motorům

    To Svejk. Sys mě z nekým splet! Já jsem tady dikdy nenapsal, že PSA má 8V motory špatné!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.01  18:13

    « Re: K těm motorům

    Takže, to ze pises v 307 o motorech z 206WRC mi nevadi, ale to, ze kecas mi strasne vadi. Jak muzes rict, ze peugeotacky motory 8V byly spatny, vzdyt na ne nemel lecjakej moderni motor. Sohlasim teda, ze je velkej rozdil , jestli jedu v my 607 3.0, nebo v matine 205, ktera ma jeste ten 8 ventilovej, ale jel jsem se slavnym motorem GDi od Mitshubishi a ten je o tolik horsi, nez stara 8V, ze mi z toho bylo az na bliti.
    A jeste, v jakym servisu delas? Bojim se abys mi nesahnul na auto:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.01  22:55

    « Re: K těm motorům

    Jsme sice v 307 ale,ještě se vrátím k motorů. Kouknul jsem se na ten web. S čím bych souhlasil je 406 a Partner,tam akorát není nový DW8 a TU5JP4. Jinak v tom maji zmatek oni mají to Z skoro za každým typem, a není to podle mě ani jiným vstřikováním, sever. země. Kromě toho jsem tam našel věci, které nemůžou být pravda např. u 405 GLI GRI mají motor XU9M což je jednobod. vstřik. a I znamená vícebod. Po neděli se kouknu do dokumentace na 405 T16 a napíšu přesný info. Z toho vyplívá, že dělám v servise technika.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  22:16

    « Re: K těm motorům

    Nasel jsem to na www.bonauto.se/ city/teknisk/ peugeot_405.htm (vymazej si, prosim, mezery). Ja bych si toho typu motoru u WRC nevsiml, ale prislo mi take zvlastni, ze tam davaji tenhle staricky motor. A ta T16 ma vazne v zakladu 200 PS, ale nachipovat se da samozrejme na vic, na MI16 jsem videl chip na 180 PS, takze tech 230 u T16 je sklidem mozny, je jenom ohromna skoda, ze jich u nas tolik nejezdi. Jinak z toho, ze mas pristup k mikrofisim, tak usuzuji, ze delas nekde Peugeot Servisu? Nebo nejaky zavodni tym?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  21:43

    « Re: K těm motorům

    Hezký informace. K WRC, já na web Peugeotu koukám kvůli jiným věcem ale neoficiální info znělo, že do dobrýho 206 WRC neměli loni hotový motor, tak tam dali z T16, on ten motor už v rally jel s 205 a možná i s 405 to si nejsem jist. Ten výkon seriový jsem nevěděl přesně ale 200 PS to nebude.
    Jinak v orig. dokumentaci i mikrofiších jsem některé motory( XU9J4Z, XU10J4DZ), které uvádíš nikdy nenašel a to se tím živím 6 let. Napiš víc, odkud to máš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.01  01:09

    « Re: K těm motorům

    Ja jenom prepisuju to, co jsem se dozvedel na jinych strankach. Napr. na www.peugeot.com pisou, ze WRC ma motor XU9J4 a na spouste dalsich strankach jsem se to take docetl i dalsi informace, jako napriklad vykon 300 PS pri 5250 ot. za min a kroutak 535 n.m pri 3500 otackach za minutu. Jinak XU10J4TE se skutecne daval do 405 T16 ale az v roce 95 a nemel seriovy vykon 230 PS, ale "jenom" 200 PS, pred tim to byl XU10J4TEZ (rok 93 a vys) a podobny motor se daval i do Mi16 Lemans (rok 93 a vys) XU10J4DZ (bez turba), no a kdyz uz jsme u toho, tak Mi16 mezi 90 a 93 se daval XU9J4Z a do Mi16 rv. 88 a 89 ten XU9J4. Ale to svezeni Ti zavidim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  22:29

    « Re: K těm motorům

    V Peugeot 206 WRC není motor z MI 16 XU9J4, ale z P 405 T16 XU10J4TE. Motor má o 100 cc vyšší obsah a navíc Turbínu, seriový výkon 230PS. Měl jsem možnost se několikrát povozit, můžete závidět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  17:41

    « Re: K těm motorům

    Ten PSA motorovy handicap si myslim, ze docela slusne dohnali HPI motorama, jejichz parametry jsou vice nez slusne, hlavne spotreba a emise. Souhlasim s tebou, ze Peugeot nabizel v prevaze 8V motory, ale mel take par 16-ti ventilovych a ty staly ale za to. Vzdyt si vem napr. 13 let starou Mi16-ku, byla to 1.9 a vykon od 147 do 160 PS pri 6400 otackach (ve 2000 taky slusne tanhe) a ten motor dnes davaji do 206 WRC, 13 let stary motor!! A jestli se nemylim, tak s nim vloni vyhrali pohar. konstrukteru. Jinak 307 se jim moc povedla, jenom doufam, ze cenove bude jako 306, to pak bude konkurence pro Fabii.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  10:27

    « K těm motorům

    Jen upřesnění: to "už hlavně benzínových" mělo znamenat, že Peugeot tradičně orientovaný na diesely u vývoje benzínových motorů zaspal - jako jeden z posledních nabízel stále v převaze 8V. Mělo to sice své kouzlo - Peugeotí benzíny jsou superúsporné a bezvadně se chovají v nízkých otáčkách, ale pak v papírovém srovnání výkonu a zrychlení zaostávají. Teď se přechodem na 16V srovnaly s konkurencí, ale doufám, že to nebudou zase o moc hladovější a nebudou se muset víc točit. Peugeotí benzín 8V má max. krouťák ve 3000 otáčkách a třeba japonci tek ve 4000 - 5000. I ostatní Evropa tak okolo 4000. Takovej Peugeot už kolem 2500 otáček jde za plynem, Honda se v takových otáčkách rozsype a chcípne. Prostě peugeotí benzín si vždycky snažil hrát na diesela. Jenže P306 v 4000 - 5000 otáčkách už dělá takovej kravál, že jestli ty nové 16V budou (a budou) posazené= z hlediska otáček výš, tak doufejme, že vyřešili hlučnost, jinak to bude něco strašnýho. Tolik můj laický pohled.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  10:16

    « Prezentace na www.peugeot.com

    Na francouzských stránkách má Peugeot 307 (ale i 607) pěknou interaktivní předváděčku s natáčením interiéru i exteriéru ze všech stran, .... Pěkné autíčko, zdá se, že všechny nevýhody 306-ky by tím mohly být vyřešené: 307-ka má modernější spektrum motorů, už hlavně benzínových, více prostoru, je i vyšší, mnohem lepší výbavu v základu. Snad zůstane mechanická kvalita podvozku a jízdních vlastností 306-ky, která bude vylepšena tou elektronikou. Doufejme, že Peugeot konečně dal do pořádku klasické neduhy Peugeotů jako je životnost převodovky a elektroinstalace.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 10.03.01  12:30

    « Re:

    no, na slovensku urcite nie ... tu je velmi silny lobbizmus VW gruppe (prepojenia so statnou spravou atd.).
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.01  11:15

    « Bez nadpisu

    307 - nadhera.
    Nemam viac co povedat.
    VW dostane na *.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.01  21:28

    « Re: Nekecejte.

    Za mylnou info o počtu :-( Airbagu se omluvám, oficialni představení v ČR je stanoveno na červen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.01  19:02

    « Nekecejte.

    Tak za prvy: na oficialni strance Peugeotu jsem se docet, ze ve stredni Evrope se zacne prodavat koncem cervence.
    A za druhy: vy zakladu nema 2, ale 6 airbagu.
    ALFO 147, TES SE!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.02.01  06:47

    « u nas?

    kdy se necha cekat na thru? urcite to rozjedou do leta (kveten/cerven) v zapadni evrope a u nas tak v zari?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.01  21:38

    « Re: Za kolik bude?

    Cena se zatím neví, vzhledem k základní výbavě (ABS, 2x Airbag, variab.servo atd) jsem taky zvědav. V tisku proběhly inf. základ asi 3 dveř. pod 400.000,-
    Motory benzin- 1.4 8V 75PS, 1.6 16V 110PS, 2.0 16V cca 140PS diesel - 1.4 Hdi !!! common rail 70PS, 2,0 Hdi 90PS a 110PS
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.01  04:27

    « Za kolik bude?

    Ahoj, nevite někdo kolik bude stát a jaký bude výběr motorů, dik.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…