Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: brzdovy asistent
Ne, ja to myslel tak, ze muzu vyuzivat libovolne brzdny ucinnek a asistent mi sepne presne v ten momemnt kdy ho cekam a pak nastane maximalni brzdny ucinnek! Brzdovy asistent byl vynalezen prave na to, aby byla co nejlepe vyuzita ucinnost brzd! Holt se musis naucit zachazet s brzdovym pedalem! Jen pro zajimavost, na ESP si clovek musi zvykat daleko vic nez na brzdovy asistent, je daleko zakernejsi! Ale ucinny, hodne ucinny! -
"-- skrytý --" 20.10.01 20:37
« Re: brzdovy asistent
v tom je ta pointa. ty brzdis, dlhsie a on zopne az skoro polibis predne sklo (ako si napisal). ja ak by som potreboval polibit predne sklo, radsej si pocas toho dlhsieho brzdenia viac zatlacim na brzdu. ale ja viac brzdit nepotrebujem. teraz prave som to bol ukazovat kamaratovi. dva krat som brnkol po brzde, na treti brnk zabral a aj ked som pustal brzdovy pedal, ucinok neslabol. mne sa to proste nepaci. -
« Re: brzdovy asistent
Mne teda BAS spina ¨v ten moment, kdy ho potrebuju a to bud kdyz hodne rychle dupnu na brzdu nebo brzdim dlouho a postupne zvysuju ucinnek. To je totiz dost zajimavy, ja brzdim a kdyz si myslim, ze uz to auto bude flekovat a nemuze vic brzdit, v tom se spusti BAS a ja vzdycky malem polibim predni okno! :-) A nikdy si nevsimnu, jestli mi blikaji varovny svetla! -
« Re: brzdovy asistent
S BAS som nastastie doteraz nejazdil. Pred 307 som mal Alfu 156 " Ach este teraz sa sa mi zviera srdce ked si ma mu spomeniem len dufam ze ten Poliak co Nam ju lopol sa knej sprava milo ". 307 sme kupili ked nam poistovna preplatila poistku. Mame ju asi dva mesiace a ma najazdenych 12000km zatial bez najmensej zavady. Toto naprosto ocenujem lebo Alfa bola bozska pokial fungovala co bohuzial nebolo casto, ale co by clovek milenke neodpustil :-) Ale este tomu BAS na 307 je to velmi citlivo nastavene to mi potvrdil aj kamarat ktory ma MB E430 kde je ties BAS ale to nereaguje tak hystericky. Asi maju Francuzsky jemnu nozku. -
« Re: brzdovy asistent
Souhlasim s tebou. Mam nalitano 3000km a jeste mi to neseplo. Ti kluci snad musi brzdit levou nohou, ne? Ale je fakt, ze jsem se "vyucil" na Audi A6 s peknejma jedovkama a tam se taky jakakoli neopatrnost pri brzdeni vymsti. Jinak k 307: Nemyslim si, ze by delali horsi auta na vychod. Je treba asi brat v uvahu, ze je to uplne novy model a holt jeste neni uplne vsechno vychytany. Jo a ta zelena barva - nerikam, ze jsem z toho nemel strach. Ale pak jsem to videl na zivo a me to auto pripada takovy vesely. Ale musim uznat, ze jsem vcera videl zlatou a to byla krasa! -
matuS 19.10.01 00:00
« Re: brzdovy asistent
mkral> neviem, mozno ano, ale ked som jazdil 2 tyzdne s c5, tak som pomaly rozhodne nejazdil, a nikdy mi to nezoplo. treba totiz predvidat ;-) a nie kukat po babach na ulici, pripadne si preladovat radio alebo klimu
ale ok, nebudem ta uz provokovat :-)
7265> uz si niekedy s bas jazdil? a vobec, nemas co jazdit hentak riskantne.... -
« BAS
Ach Brzdovy assystent je najvedsia blbost toru vymysleli. Poviem Vam priklad, predbieham kolonu vozidiel a potrebujem sa rychlo medzi nich zaradit, ta zosliapnem brzdu rychlo ale lem na 50% lebo to na plynule zaradenie staci. Ale ze je tu BAS tak "prask" a zrazu to brzdi naplno a vodici zamnou rezivaju "mrazive chvile". A nejlepsie nakoniec BAS brzdi stale naplno aj ked pustate brzdu " vsak on vie lepsie co chcem urobit :-)" pomoze len upne pustit brzdovy pedal! BAS je mozno dobry pre moju manzelku ale nie pre mna. A este nieco BAS sa neda ziadnym sposobom daektivovat :-( -
"-- skrytý --" 18.10.01 14:31
« Re: brzdovy asistent
no ved jasne, ze spina len vtedy. ale staci, aby si velmi rychlo a prudko zatlacil na pedal napriklad do 1/3 (co ja zvyknuty z auta bez asistenta viem, aky je ucinok) a on zopne. ten rozdiel v tom co som chcel a ako to zabrzdilo je znacny. a v tak hustej premavke, ako je vo viedni len cakam, kedy vdaka tomu niekto do mna zo zadu vleti. jazdim tyzden a stalo sa mi to dva krat. pokakany som bol z toho tenkrat poprve. samozrejme, ze si treba zvyknut necukat vzbrklo na brzdu. ale chcete mi povedat, alebo aj ty matuSko, ze si nikdy v rizikovej situacii rychlejsie nezadupol na brzdu, kedy nebolo treba plneho brzdneho ucinku? -
« Re: Tak uz ho mam
Ja jsem si stahnul Peugeot magazin cislo 1/2001 a tam je napsane toto (cituji) ze strany 4: "Mimoriadnym prínosom k ochrane životného prostredia je: partikulárny časticový filter FAP motore 2,0 HDi, 110 k (známy zo 607-ky, viď Peugeot magazín 3/99 – 2,2 HDi)". Ale jsete mi to nikdo nepotvrdil.
-
matuS 18.10.01 04:34
« Re: predaje
ano, objednavaju sa auta. ale oni sa nerobia tak, ze teraz robime toto s klimou a teraz toto bez klimy...
nazbiera sa urcity pocet objednavok a potom sa x-dni v tyzdni robi len jeden model s jednou vybavou, a napr pondelok sa robia cervene s drevom vo vnutri, v utorok sa robia zelene s drevom vovnutri atd...
no a potom ide auto na vystupne testy, napr sa pozrie licovanie karoserie, vrzganie, vykon motora...a ja si myslim, ze tie horsie idu k nam, a tie lepsie idu do svajcu, do nemecka a podobne -
« Re: Tak uz ho mam
S 307 jsem spokojen.Sice jsem toužil po sedanu(předtím 306 TD sedan),ale Golf se mi taky vždy líbil.Zvolil jsem HDI,Presence s aut.klimou a pal.poč.,spotřeba zatím 6,7(převážně město).Repráky ve dveřích se frantíkům asi nevydařily,taky drnčí levý přední. -
"-- skrytý --" 16.10.01 21:32
« brzdovy asistent
este vam musim povedat, na co som * ale naozaj dost. trosku som sa zapozeral v pondelok vo viedni do strany a vsimol som si neskor, ze sa predo mna niekto pcha. tak som prudsie stupil na brzdu a zopol sa brzdovy asistent. co je od neho pekne, az na to, ze som zostal stat na mieste (bolo to v cca 40kmh). skoro sa za mnou (do mna vratane) jebli tri auta :-( a dnes sa mi to stalo v ba, pri trosku netrafenom preslapeni z plynu. celkovo v starom aute som mal brzdu tuhsiu, asi si treba zvyknut tu na makkost a jemnost. ale aj tak. imho zabera moc vzbrklo. alebo by mal byt montovany len na zelanie. ved kto z vas nevie poriadne dupnut na brzdu? aj podla nejakych statistik, co som videl, zle brzdi (malo zatlaci) len cca 25% ludi. -
"-- skrytý --" 16.10.01 21:25
« Re: Tak uz ho mam
Mam XT Pack, k tomu CD menic, upgrade na automaticku klimu. lutujem, ze som nezobral automat. a ano, je tam ten firemny alarm. nic viac som k tomu nedaval. farbu mam tu medenu - goa, farba ma efekt ako farba na nokiach 6110. podla nasvietenia sa meni. vyzera lepsie ako na obrazku, na druhej strane tou tvojou zelenou som bol velmi sklamany na zivo. lenze to je vec vkusu, mozno tebe sa bude pacit. to treba vidiet. co sa tyka tych opierok, mne velmi vyhovuju. totizto sa ti posuvaju aj ked dvihas alebo spustas sedadlo, takisto naklanaju s operadlom. okrem toho pri mojej polohe sedadla su presne v takej vyske, ako opierka na dverach, takze ked spustim ruky, mam obe v rovnakej vyske a nie som vytoceny bud doprava, alebo dolava. odkladaci priestor mas aj tu, v predlzeni stredovej konzoly co konci az za prednymi sedadlami. tym benzinom som nakoniec dost poteseny, aj ked nabuduce uz naozaj kupim dizel. poslednou dobou jazdim 1000km tyzdenne a pomaly kazdy treti den som na pumpe. fuj. mal som este 100k priplatit, na dizel a automat. aspom viem pre buduce auto :) -
« Re: predaje
Nieje to velmi doverihodna informacia, ale kedysi mi kamarat co robi v Bratislavskom VW popisoval, ake su rozdiely v kontrole kvality pre auta na zapadny a vychodny trh. Udajne do Svajciarska a este niekolkych krajin sa vyberaju auta s najlepsie sediacimi dielmi karoserie a auta nemozu mat ziadnu drobnu chybicku. Auta s drobnymi chybami idu do vychodnej europy... -
« Re: Tak uz ho mam
A co mas za vybavu? Mas CD menic, tempomat, ESP,
elektrony, automat AC, ...? A v jake barve?
Mas tam firemni alaram a pridal jsi tam nejake jine zabezpecovaci zarizeni?
A co loketni operky - vyhovuji Ti tyhle separatni?
Ja ted jezdim s Lagunou I a tam je stredova spolecna, ale je niz a ma odkladaci prostor. Takze kdyz jsem si sedl do 307, tsk mi ty operky pripadaly moc vysoko a neumel jsem si najit spravnou polohu. Mozna je to jen zvyk.
Ja vaham mezi 1.6 16V a 2.0 HDI 110k. Nejdrive jsem byl vice nakloneny tomu dieslu (podle prospektu ma ten motor i filtr pevnych castic (jak 607 2.2 HDI), ale ted kdyz sleduju tuhle diskuzi, tak se mi zacina libit i ta 1.6.
Jen me stve, ze kozeny volant + paka je jen v nejvyssi vybave (XSI) a neda se do nizsich dodat.
BTW. Videl jsem na prospektu tu svetle zelenou, jak tady nekdo ma a vypada zajimave, ikdyz se krome me nikomu nelibila. Jen ji tak videt na zivo. -
matuS 16.10.01 09:17
« predaje
vcera som kecal s jednym manikom a teraz mi to vrta hlavou, aj po tom co sa stalo mkralovi.
neni mozne, ze ked sa robia vystupne testy v tovarni, tak tie horsie auta sa posielaju do strednej a vychodnej europy?
mojho otca alfa moze byt tiez jeden priklad.
a pravda je, ze ludia ktore si kupuju fakt drahe auta, si ho nechaju doviezt priamo z nemecka, alebo rakuska.
mozno je to paranoia, neviem. ale pomylit si vnutornu vybavu, tak ako v tomto pripade, to sa ani neda, to proste musi byt naschval. aspon si to myslim -
"-- skrytý --" 15.10.01 13:19
« Re: Tak uz ho mam
povoz je to velmi fajn. dnes som spravil par desiatok km v mondeu novom a okrem toho, ze malo kozu a viec miesta vzadu, nepostrehol som rozdiel medzi nizsou strednou a strednou. inac, mne drnci membrana v pravom prednom. tiez to dam spravit. este to oblozenie podlahy vzadu, inac vsetko facha ako ma. spotrebu mam nizsiu ako ty, priemer zatial 7.2l, 700km. je to mesto blava, vieden, cesta medzi tym. a ta prevodovka mekne, to je pravda. inac ake mas na tom gumy? ja good&year, su hlucne :-( btw: na mondeu od 100kmh prefukuju na zadnych dverach okienka :-( sila. -
« Re: Tak uz ho mam
Gratuluju a preju prijemne svezeni. Pockej par kilometru a vsechno si sedne. Ja cekal na auto na objednavku presne mesic a 12 dni a vse bylo OK. S razenim jsem problem nemel, ale verim, ze se to obeha za 14 dni. Mam ted najeto cca 3000 km a spotreba si krsne sedla. Praha - Plzen - K.Vary - Plzen - Praha prumer 7,6 l/100km. a to nejsem zadnej sporilek a obcas to rad prozenu. Treba zrovna kopec za Becovem na Plzen jsem si vcera fakt vychutnal. Zpracovani - nejak mi nejde utahnout zajistovaci sroub vlevo na palubce pod volantem na pristup k pojistkam a drnci mi levy predni reproduktor. Necham to opravit pri prvni prohlidce. Jinak maximalni spokojenost. -
"-- skrytý --" 12.10.01 15:42
« tak uz ho mam
mam ho zabiehat?
k tym otazkam, ten hlinik, alebo drevo sa zmenit neda. do XR nejde drevo, do XT hlinik. bohuzial. ale to radio sa da, pri XT treba vypytat kazetak a prikupit CD menic. inac som trosku sklamany, lebo som na auto na objednavku cakal 4 mesiace a miesto slonoviny vo vnutri mi doniesli diamand. mohol som odmietnut, ale zobral som ho. este na dodaku z tovarne bola slonovina. posral to tam niekto pekne.
btw: chvilu som sa trapil, ako zapnut automaticke zapinanie svetiel, bolo vypnute, stacilo ale precitat prirucku, tak isto ako zmena jazyka na palubaku a osvetlenie (resp. intenzita) palubovky. dalsia vec, uz som nasiel aj par chybyciek v spracovani, resp. skor to je chyba navrhu. napriklad ako koberec vzadu ide pod plast pod sedakmi, vytahujes sa :-( ale som celkom poteseny motorom. aj na tu hmotnost sa to auto celkom hybe a motor ide krasne do otacok. ale nepaci sa mi radenie dvojky. velmi ztuha ide. tak isto napriklad ide lahko smer 3-4, ale tazko do stran. mate rovnake skusenosti? -
« Re: Výbava
S hlinikovym panelem u XT nevim. Taky se mi libil vic, nez to "drevo". A protoze jsem chtel navic jeste cerny listy apod., vybavil jsem si XR Presence. Cenove jsem skoro stejne, jako u stejne vybavenyho XT-cka.
Mam radio s kazetakem, 6 repro a CD changer. Pohoda. Dolby B to ale nema. Ony i funkce CD changeru jsou omezene. Nema to napr. Random, editovani nazvu skupin apod. To je vec, ktera me mrzi. -
« Výbava
Má někdo zkušenost s výbavou:
1.Lze při výbavě XT získat hliníkový panel? Pokud chci ho mít, tak bych musel dovybavovat na vyšší úroveň XR, ale pak to příjde podstatně dráž.
2.Lze zkombinovat radiokazeťák z měničem CD? Tato varianta MG+CD měnič se mi jeví velmi zajímavá. Má magneťák Doby B? -
« Re: motor 1.6
Dneska rano jsem jel cca 100km po dalnici porad kolem 140km/h. Vcetne startu z mesta a nekolika zpomaleni (i zastaveni) na uzavirkach a za kamiony jsem mel prumernou rychlost 115km/h a spotreba byla 8,3l/100km a to neni spatny. Jel jsem pritom uplne normalne. -
« Re: motor 1.6
Teda ty mas otazek ;-). Ale od zacatku. To autoradio mam samozrejme zapnuty, ale je to spis takopva blbost. Ono je to asi tak, ze kdyz jedes pomalu, tak to hraje potichu (podle toho, jak to nastavis). Pak asi pri 40 km/h to prida lasitost a stejne asi pri 80. Ale nejak to nevnimam. Stejne mam ovladani radia pod volantem, takze si s tim porad hraju. Pocitac mam a je to prijemna hracka. Dokonce mam i to aut. klima a podle me to funguje velmi dobre. Otec ma Audi A6 a pro me je ta 307 prijemnejsi. Jedu skoro porad na automaticky program cca 21-22 st. a pohoda. Ta spotreba pri stale rychlosti 150 je prumerne kolem 9 l/100. Dneska jsem to kvuli tobe meril. Jinak mam zatim pocit, ze spotreba je dost vysoka (prum asi 8,5) a doufam, ze to spadne. Uffff. Ze toho dneska bylo! -
"-- skrytý --" 05.10.01 12:14
« Re: motor 1.6
ved je to 16v. niet sa co divit. skusal si inac tu funkciu automatickeho regulovania hlasitosti autoradia na zaklade vnutorneho hluku v aute? ako to funguje? mas palubny pocitac? aku to ma zhruba spotrebu (aj take to tvoje surove este) pri 150-160 kmh? a este jedna otazka. mas automaticku klimu? v testoch napriklad octavie s automatickou klimou prave vycitali dost zlu automaticku reguliaciu ofukov a teploty napriek tomu, ze v tom aute su tri cidla z toho jedno pod prednym oknom (kvoli prazeniu slnka cezen). ako je na tom p307? -
« Re: motor 1.6
Asi od vseho trochu. To auto je asi do 150m/h extremne tiche, ale pak najednou behem chvilky se hluk pomerne podstatne zvysi. Spotreba nevadi. Ta je porad slusna. A ten motor ma v tu chvili porad tak slusny zatah, ze by takova sestka do rychla vubec nevadila. -
« Re: motor 1.6
to mkral: Neboj, jsou nastavitelne a velmi pohodlne. Maji moc prijemny tvar a da se nastavovat jejich spodni oraj dopredu-dozadu. Ja jsem se nikdy v zadnem aute nemohl oprit, ale ted je to bez problemu. A moje spolujezdkyne si uplne lebedi ;-) A mam jeden dalsi postreh: mam tu svetle zelenou metalizu Ouranos a otaceji se po tom aute i zensky! -
"-- skrytý --" 04.10.01 16:55
« Re: motor 1.6
to pavelpu: este mi povedz jedno. su opierky hlavy nastavitelne aj dopredu/dozadu (resp. sklon), alebo aspom pri opreti nepozeram do stropu? predvadzacku si uz nepamatam a svoju dostanem az niekedy o tyzden dva. nie, ze by to teraz uz nebolo jedno, ale trapi ma tato otazka dost teda :) -
« Vybava
Ma to spoustu uzitecnych veci i prijemnych kravinek. Z tech prvnich je to 6 airbagu, ABS+EBD, servo, aut. klima (priplatek 48 tis.), bezp. operky hlavy, aut. sterace (misto cyklovace), aut. rozsvec. svetel. Z kravinek je to CD changer (pripl.), prizpusobeni hlasitosti radia rychlosti auta, pocitac (pripl.), metalizu, takovou sadu odklad. prostor (pripl.). Ja proste nedokazal odolat. A spotreba? Zatim o tom nemuzu moc mluvit, auto je syrove, ujel jsem sotva 300km, z toho 40 km po meste a 200 na dalnici. Ale i tak uz jsem na 8,9l/100. Myslim, ze se v prumeru da jezdit kolem 7,5 - 8. -
« Tak a mam ji!
Tak jsem si vcera po mesici cekani konecne zasel pro novou 307. Koupil jsem 1,6 ve vybave XR Presence s "nekolika" prvky zvlastni vybavy. Vcera jsem najel asi 60 km mimo obec, pak asi 40 km po meste a dneska rano 80 km po dalnici. Moje postrehy:
1. KLID A TICHO. To auto je fakt neuveritelne tiche. I v rychlosi 160 km/h je aerodynamicky hluk velmi nizky a motor, prestoze toci asi 4500, skoro neslysite. Jedine, co je slyset je trochu sumu od pneumatik.
2. Zivy motor. Je to sice jeste syrove, ale stejne je ten motor velmi zivy a do rychlosti 150 km/h ma skvele reakce.
3. Podvozek. Je to zvlastni, ale clovek si na nej musi zvyknout. Sedite totiz vys a tak mate pocit, jako u MPV. Ale pritom je to auto velmi stabilni.
4. PROSTOR. O tom asi nema cenu psat. Vpredu se uvelebi i dlouhani a tlustosi (jsem oboji :-)) a vzdu je mista i tak dost. Vzadu necekejte limuzinu, ale 4 dospeli se usadi velmi pohodlne.
Celkovy dojem - zatim super. Ale jsou to jen prvni dojmy, tak uvidime dal. -
« 307 HDI
Byly u nas předváděcí jízdy. Pugeot měl k dispozici 307 se všemi variantami motorů (teda mimo té 1,4 HDI o které se zde někdo zmiňuje). Jako majitel Octavie TDI 66kW r.v. 1998 jsem si tedy počkal na HDI 81kW abych si to mohl prakticky porovnat (byla zde samozrejme i 66kW verze, ale chtěl jsem si to vychutnat). První překvapení (a veliké) byla skutečně nízká hlučnost jak na volnoběch tak v otáčkách. Tedy musím přiznat že to moje TDI se i po zahřátí při volnoběhu vedle tohoto vozu projevuje jako traktor. Jinak zátah asi tak od 1500ot/min je zhruba stejný a i ta malá prodleva turbodmychadla je zde také velmi podobná, i když se mi zdálo trochu jako by nárust výkonu byl pozvolnější. Ale největší překvapení bylo za cedulí konec obce. podřadil jsem na 3 (při cca 70km/hod) a dal plný plyn. A nic moc se tedy nedělo. Tedy moje TDI 66kW v relativně těžší Octavii mě pořádně zatlačí do sedačky. Ale tohle bylo kruté zklamání, nevím jestli je to odstupňováním převodovky (teď mě asi zdejší znalci roznesou na kopytech) ale tohle lehčí auto které ma paírově o 20 koní více mě velice zklamalo. Ale ta 307 je báječně tichá, při rychlosti 130km/hod je dokonce i aerodynamicky mnohem tišší než Octavie, prostě akusticky báječná pohoda. Ideální by bylo z obou těchto aut namixovat vnitřní prostor a tichost motoru 307 a ten zátah motoru a objem kufru z Octavie. Ale to jsou jen takové představy. Ve skutečnosti si všichni kupujeme taková auta která jsou na trhu. -
« Re: 1.4 HDi
Tomas>Ja to na mojej 1.4 16V vidim inak, ak je predo mnou dizel tak ked skonci 50, tak mozno aj trochu rychlejsie zrychli(ak som teda meky tam tu dvojku pichnut) ale netrva dlho, manik preradi a v ten moment som uz daleko pred nim, lebo tam kde mu ten dizel zvedne, moj benzin sa prave zobudi z dedinskej letargie - ako vravim - je to o vykone, mas ho, zrychlis, nemas ho, nezrychlis, nikto nikomu nekaze zaradovat nevhodnu rychlost v nevhodny cas s nevhodnym motorom. Bezne jazdim na 4000 - teda tam kde mam najvecsi tocak - to je pri tych 50 na trojku, nie na stvorku. Never tomu ze 16V benzin ma mensi rozsah otacok, mne to to taha v pohode od 2000 do 6000. pod 1500 nema moment a nad 6300 vypina. Dizel fachci od 1500 do 4000 to je porovnatelne. -
« 307 SW
TomaszPlzne:Plne s tebou souhlasim. Jel jsem v 2.0 HDi a co me fascinovalo ten nabeh turba uz od volnobehu. Zadny turbo efekt. A to ticho !!! Jako s benzinem. Akorat ze o hodne levneji.
A propo co rikate na 307 SW ??? Je super !!! Mit pul melounu tak je jasny favorit!!! (samozrejme ze by mi to nestacilo, ale za meho 9 let stareho Civika bych taky jeste neco dostal :)) -
« Re: 1.4 HDi
Aby si sa rozbehol ako 1.4HDi, staci ti podradit na trojku a HDi zostane v spatnom zrkadle. Motor nereve, spolucestujuci si netukaju a nemusis radit ako blazon. Ale ak chces rychlo obehnut, podradis tak, aby si bol blizko max. vykonu a vtedy pojde benzinak rychlejsie. -
« Re: 1.4 HDi
Jedeš 50 km/h v obci, která končí, chceš jít rychle na 90 km/h - BENZÍN: na 4 tam máš tak 2000 otáček. Abys využil ten výkon, tak by to znamenalo tam rychle dát dvojku, plnej, okamžitě trojku, plnej, okamžitě čtyřku plnej. V tom HDi tam tu čtyřku necháš a šlápneš na plyn. Je to o nějakou tu korunu levnější, pohodlnější a normálně i rychlejší, protože s tím postupem u benzínu si musíš hrát na závodníka a motor řve a spolujezdci si ťukají na čelo a strachy vyskakují za jízdy, zatímco u toho dieselu si toho ani nevšimnou. -
« Uz na nej cekam
Panove, po nekolikatydennim vybirani jsem nakonec zvolil 1,6 XR Presence. Ten motor mi prisel super. Ja nejsem veliky priznivec dieselu, takze jsem zvolil tohle. 110 koni je akorat, do 160 to jede skvele. A dal me to moc nezajima. Ale verim, ze to pujde do tech 190. Tahle vybava ma 6 airbagu, ABS s EBD a spoustu prijemnych veci za 475 tisic. Ja jsem si tam jeste nechal dat par "drobnosti", takze to bude asi za 550. Uz se nemuzu dockat! -
« Re: 1.4 HDi
1.6i 8V 90k je tak akorát na běžné ježdění s 306-kou, která váží 1000 kg. 307-ka váží 1200 kg a ta 1.6i 16V má výkon 110k. Zhruba to odpovídá zvýšené hmotnosti, takže se zachová to, jak jde za plynem, jen se to posune trochu k vyšším otáčkám - 306-ka 8V je s max. výkonem jen v 3000 ot. mezi současnými benzíny už docela rarita. U dieselu zůstává sice výkon 90k, ale krouťák je o mnoho výš, takže při normálním ježdění je HDi podstatně svižnější kvůli tomu rychlému zátahu odspodu. To HDi musí při dodržování předpisů za koncem obce benzínům 1.6i strašně ujet a na rovince ho pak 2.0i dohoní. :-) -
« Re: 1.4 HDi
2marv-nerekl bych, ze francouzsky benzinovy motory zaostavi za ostatnim, spis bych rekl, ze jsou nadprumerne vykonny(alespon Renault), jinak fr. naftaci jsou sice trochu vykonnove pozadu, ale zacina se to lepsit. a hlavne fr. auta maji nizsi emise, takze jsou cistci!
-
« Re: 1.4 HDi
Ja jezdim ve Fabii 1.4 MPI (40kW) pomerne casto a opravdu za plynem vubec nejde. Ale 307 s 1.4 bych si asi opravdu neporidil. V Nemecku se vubec neprodava. I 1.6 na s tou vahou auta co delat. Idealni by byla 1.8 :-) A vubec nejidealnejsi 1.4 HDi 66kW !! Ale bohuzel :(((







