Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Objem kufru?
Objem kufru je 341 litrů. Hodnotu 420 litrů ten kufr má možná ve Francii, kde se do vozu nedává plnohodnotná rezerva. Údaj 420 litrů někdo omylem převzal z Francie a ostatní to pak jen opisovali. Přesto jsou prameny, které uvádějí hodnotu správnou - viz např. magazíny AMS a Automobil.
Mimochodem, to že 420 litrů je nesmysl je vidět už na první pohled. Stačí srovnat kufr třistasedmičky s třistašestkou nebo podobnými vozy, u nichž o objemu není pochyb. -
« Objem kufru?
Zdravím příznivce 307.
Chci se vás zeptat, jak je to s objemem kufru?
V některých materiálech(např. tech. spec. od prodejce Autospol Praha) sem viděl 420 litrů. Ale v dalším materiálech(např. srovnávací test v AutoMotorSport 1/2002) se uvádí tuším něco kolem 360 l. Když sem ten kufr viděl osobně, tak se mi rozhodně nezdál větší než u Hondy Civic 5D, která má 370 l.
Tak jak je to!? -
-
« Re: Dotaz
U 307 je to tak, ze blinkry blikaji az do chvile, kdy je bud vypnete tlacitkem varovnych blikacu, alebo dokud nezacnete zrychlovat. Po zastaveni blikaji normalne dal. Aby se to cele spustilo, musis brzdit na suchu (jedna se o zpomaleni - myslim >-7m/s2) z rychlosti pres 50 km/h. -
« Re: Dotaz
No pokusim se o logiku :)) Tlacitko je mikrospinac, nebo klasicky gombík :-) Pokud to bude mikrospinac tak je jedno v jake je poloze a tedy se da ovladat softwarove a tedy je predpoklad ze se musi manualne vypnout (v ramci bezpecnosti). Pokud je to klasicke tlacitko typu zamackni-zapni vymackni-vypni tak by se zase dalo predpokladat, ze se vypne samo po urcitem intervalu. Nicmene zadne z techto aut nemam, nevim jak funguji, ale jen me tak napadla tahle teorie... :) -
matuS 19.12.01 06:04
« Re: Crash test
nejde o svihnutie, ale o jazdenie. inak sa jazdi ked sa bojis a ked sa nebojis.
priklad - sa zistilo, ze keby mali vodici namiesto airbagu vo volante kopiju, tak by jazdili omnoho bezpecnejsie ako ked maju okolo seba 8 airbagov.
euroncap som pozeral, ale tam robia len porovnavacky v ramci triedy. ale mna by zaujimalo celkove porovnanie. -
« Re: Crash test
MatuS> nemyslim, ze to hned nekam svihnu, ale treba ve Favoritu mam vylozene strach z nehody. Ve Felicii uz mensi, ale taky tam je. V Honde jsem se bal bocniho narazu. Ted vim, ze to auto udela vsechno pro to, abych dopadl dobre, kdyz se neco stane. Jistotu nemam nikdy, to vim, ale aspon me to auto neohrozuje svoji debilni konstrukci.
Zkus www.euroncap.com -
« Crash test
Uz jste cetli vysledek crash testu? Je v dnesnim magazinu, tak se na to podivejte. Mam pocit ze dopadl skvele - ****. Bocni naraz 100%, celni 75%, celkem 85%. No, konecne mam auto, ve kterym se nemusim bat. V mem predchozim Accordu jsem mel hruzu z narazu z boku, protoze jsem mel krabicku na stelovani vysky pasu primo na spanku. -
« Re: pavelpu, skusil si tie vyduchy ako to fuka tebe?
Mrkal, tak jsem to zkusil a mas pravdu. Kdyz si pustim aut. klimu jen na nohy, stejne to dycha i z vydechu vpredu. Asi to tak ma byt. Me osobne to tak vyhovuje. Zrovna dneska (-12 st.C) jsem to ocenil. Vzhledem k teplote u nas mam ted na chvilku s mytim utrum. V tehle zime se to neda. -
"-- skrytý --" 12.12.01 11:25
« Re: pavelpu, skusil si tie vyduchy ako to fuka tebe?
ja umyvam presne tak, ako matusko povedal. davam chalanom na pumpe a umyvaju rucne. aj vysaju, naimpregnuju gumy, vylestia interier, utru prach a nastriekaju tym sajrajtom, umyju okna z nutra. cele ma to vyjde tak 350sk. a robia to bozsky! pre tych z BA, spravim reklamu. Pumpa MOL pri nemocnici v petrzakle smer Rusovce, Wien. ta cesta, co ide z pristavneho mosta, okolo univerzity ekonomickej a porsche inter auto. tusim Dolnozemska. -
matuS 12.12.01 00:00
« Re: pavelpu, skusil si tie vyduchy ako to fuka tebe?
my mame tlakovu umyvacku, moc dobre to neumyje, ale ked to manik predtym umyje rucne, tak je to dobre. nechapem, ze nemate rucnu umyvaren.
chod do umyvacky a povedz chalanom, nech ti to za 200kc bezdokladu umyju rucne. u nas to tak niekde robia tiez. -
"-- skrytý --" 06.12.01 14:49
« Re: Objednavka P 307
lubosh1 ked chces a si z BA, kludne ta mozem povozit a mozme pokecat a ja si dobre aj zanadavam. ale mozno ty chytis iny kus :). kazdopadne ta neodradzam, je to velmi fajn zvezenie, ak by som mal vyberat znovu, vyberiem znovu 307, vo vybave, aku mam. ale asi s HDI. -
« Re: Objednavka P 307
Taky jsem svezl s obema. Honda ma motor typicky pro Hondu - dole liny, nahore ostrejsi. Ale taky patricne hlucnejsi. 307 se mi libila hlavne opticky mnohem vic. Svoji 1,6 jsem nezajizdel nijak specialne, jenom to do prvni prohlidky po 10000km nebudu dlouhodobe honit do extremu. Myslim, ze nemusim jezdit max. rychlosti. Spotreba je vcelku OK. Mimo mesto a dalnici do 7,5, jinak kolem 8 - 8,5. -
Lubos.1 06.12.01 09:55
« Re: Objednavka P 307
2 mkral> To neviem, ale predajca mi ukazoval original katalog alebo prirucku pre 307, kde bol popis vonkajsich farieb a k nim mozne interiery. K tej medenej farbe pre XT vybavu bol mozny jedine Diamant. Okrem toho si myslim, ze slonovina je dostneprakticka, aj ked urcite krajsia ako hocico ine.
Inak pisal si o motore 1,6, ze je to pomerne slabe. Ja som si dal testovaciu jazdu okrem P307 aj na novej Honde Civic 5D 1,6 a musim uznat, ze v Honde bol ten motor zivsi a pruznejsi. Okrem toho ma papierovo nizsiu spotrebu. Napriek tomu sa mi 307 paci viac, ci uz vybavou alebo interierom.
Mozes mi naopisat svoje skusenosti s tou 1,6? Je potrebne to zabehavat? Aka je spotreba? Ked som to testoval, bo som pomerne spokojny, ale jazdil som mozno 5 km, takze nic moc som nevyskusal. POtreboval by som viac informacii. Dik. -
"-- skrytý --" 05.12.01 13:14
« Re: Objednavka P 307
a to preco sa neda, ked som si ho normalne objednal? ked auto odchadzalo z francuzka, malo oznacenie medena farba + slonovina (ci ako sa to vola). aj na dodaku (orig. francuzkom, co ma predajca) to bolo. sedeli aj vyrobne cisla, len vo vnutri diamant. ak hovoris, ze sa objednat neda, ako potom cele tri mesiace od objednavky cez vyrobu to mohlo byt tak zaznacene? -
« Re: to pavelpu:
Myslim, ze to je normalni. To delaji (asi) vsechna auta. Tam je takovy mechanicky difuzor, ktery to usmernuje a on je sklopen tak, ze hlavni proud jde na nohy, ale trosku jde prece jenom ze predu. Muzes si zavrit vydechy. Ja to ale skoro nevyuzivam. Jsem ted (zase) v Nemcich, tak se ti na to o vikendu mrknu a dam ti vedet. -
"-- skrytý --" 04.12.01 09:55
« to pavelpu:
mozes mi prosim ta pozriet, ked prepnes klimu z AUTO tak, ze nastavis fukanie _iba_ na nohy, fuka ti trosku aj z prednych (stredovych) vyduchov? mne ano. a neviem teraz, ci je to dalsia chyba v elektronike, alebo to tak ma byt. ked dam fukat iba na celne sklo, tak zo stredovych nefuka. ked na nohy, ide aj zo stredovych, ale menej, ako ked dam iba na stredove, resp. nohy + stredove. pozri sa mi prosim na to. -
"-- skrytý --" 04.12.01 09:53
« Re: Objednavka P 307
ta medena je pekna, ja ju mam, ale hodi sa ku nej viac slonovina. skoda, ze mi miesto nej dali diamant chybou vo vyrobe ;))) ale uz nenadavam tak, ako kedysi. a este jedna vec, ta 1.6 je trochu slaba na to auto, resp. ona je fajn, ale auto by si zasluzilo viac. -
Lubos.1 04.12.01 09:30
« Objednavka P 307
Zdravim vsetkych. V piatok som si objednal Peugeot 307 XT Pack 1,6. Nechal som vsetko povodne, aj mechanicku klimu, doobjednal som si iba original koberce. Farbu som si vybral medenu a interier Diamant. Dam si tam este doplnit Construct, nemate nahodou s tym niekto skusenosti? Nie su s tym nejake problemy?
-
"-- skrytý --" 29.11.01 14:35
« Re: jedna basnicka otazka
ale si zase zober, o kolko je golf navrhom starsi, ako je 307 ;) nemozes to len tak porovnavat. golf bol kral ked prisiel. 307 lepsia, ked prisla (o par rokov neskor). akonahle pride nasledovnik golfu IV, bude lepsi ako 307, to je jasne. -
« Re: jedna basnicka otazka
Me se hodiny predbihaji po 3 mesicich asi o 1 min, coz je OK. Momochodem, jsem ted v Nemecku a mam pujcenyho uplne novyho Golfa 1,9 TDI (cerveny D i I). To se s Peugeotem vubec neda srovnat. Je to maly, tvrdy, hlucny, divne se v tom sedi... Jsem fakt prekvapeny, o kolik je 307 jina a podle me lepsi. -
"-- skrytý --" 22.11.01 15:36
« Re: Repraky
to je miesto na knizku (navod a servis) :). tam tazko, je to male. skus ale pozriet pod predne sedadla, je tam miesta a miesta. urcite ale aj vymena reprakov nieco pomoze. kazdopadne, ak budem mat cas, snad v sobotu (ak bude teplejsie) rozoberiem tie dvere (jedny predne, jedny zadne) a kuknem, co to tam vlastne je. a btw: ani ja nechcem radio menit. -
« Re: Repraky
To ti zavidim, jestli mas aspon NEJAKOU garaz. Moje auto holt trpi venku. Ale chystam se to zmenit behem pristiho roku. Kazdopadne ti budu moc vdecnej, jestli neco v tyhle veci zkusis a das vedet. Ja zacnu tema reprakama a zkontroluju, jestli se neopiraj o plastovou vypln. Menit radio se mi nechce uz kvuli tomu prima ovladani pod volantem. I kdyz i to by asi slo propojit, co rikate? A na pridavnej zesilovac buch asi tezko hledal misto. ...I kdyz, ted si vzpominam, ze v kasliku pred spolujezdcem je v horni casti na neco drzak (takovy 2 kolejnice). Nevite na co to je? -
"-- skrytý --" 22.11.01 12:05
« Re: Repraky
ja sa chystam to rozobrat, len nemam VYHRIEVANU garaz a nechcem prist o ruky. inac podla mna to chrapcanie je kombinacia chrapcania reprakov so skreslovanim od zosika (radio). (teda pokial mi nechrapcia prave zadne dvere, v ktorych asi zabudli vo fabrike srobovak. lebo zbytok auta je uplne ticho, iba hentie dvere, ked sa vypeckuje (hudba). -
« Re: Repraky
Mas castecne pravdu. Kdyz se to vybudi, tak se lepe oddeli vysky od stredobasu, takze je to poslouchatelnejsi. Jenze mi v tu chvili zacnou drncet basy. Mozna, ze je to jenom chybnym ulozenim ve dverich, ze nedrnci reprak, ale dverni vypln. Jestli se nekdo pustite do rozdelani dveri, dejte prosim vedet co zjistite. -
« Cena ND
Zjisteni HOSPODARSKYCH NOVIN ze 15.11. Citace:
Z telefonického pruzkumu zpravidla ve trech znackovych servisech po cele zemi v pripade kazdeho srovnavaneho vozu dopadl nejlepe Peugeot 307. Dvanact vybranych soucastek by prislo na 90 tisic korun. O necelych deset procent draz prijde stejna sada nahradnich dilu pro Skodu Octavia, o dalsich deset procent drazsi dily ma podle testu Opel Astra a Mazda 323 F. Nejdrazsi servisni naklady by si vyzadal Chrysler PT Cruiser, nakup dvanacti vybranych soucastek by byl o vice nez padesat procent drazsi nez v pripade P 307-142 tisíc korun.
Podotykam, ze jde vse o nizsi stredni tridu.
Kdy na toto zareaguji konecne nase pojistovny !!??