Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
Lubos.1 10.04.02 09:44
« Re: zacinaju problemy ?
matuS >
s tym, ze by to mohlo 'sadnut' - vyzera to tak ze sa mi volant trasie uz menej (chodim stale po rovnakej ceste rovnakou rychlostou), problem s klucom sa uz neobjavil. Akurat mi cosi hrka pr prejazde priecnych nerovnosti, akoby to islo niekde z kufra. Otvoril som kufor a vypadol mi nejaky srobik. Ano bohovi som nemohol najst, odkial vypadol. Nakoniec som nasiel nejake dierky, a to v miestach, kde sa dam chytit zvnutra kufor kvoli zatvoreniu. Su tam dve a jeden srobik tam uz chybal.Ale asi to hrka kvoli tomu, ze tam chyba a je to uvolnene. -
"-- skrytý --" 09.04.02 13:55
« Re: ventilator
U dnešních aut by už cívka neměla bejt trvale napájená. Obzvlášť u aut s VN lištou. Ale máš pravdu, moc dobré to není, když je zapnutá celá elektronika motoru, bylo by lepší, kdyby větrák fungoval už na první stupeň klíčku (u mýho starýho krámu to tak funguje, na první stupeň jde větrák i okna) -
« Re: ventilator
Aha no to jsem potřeboval vysvětlit.... :-) No stejně, když to necháš běžet půl hodiny. A to máš větrák 10A plus spotřeba proudu v cívce ne ? A to už může přece dělat zajímavé číslo... Jinak kdyby ten větrák fungoval na první stupěn kličku, tak je to jasný, ale když to máš už na druhém stupni tak budeš mít už spotřebu docela vysokou a k tomu ještě ten větrák. To není přece moc dobré. -
« Re: ventilator
Jo to u mě takhle funguje taky. Větrak se mi díky klimatizace zapne taky až když to mám v pohotovostní, nebo když nastartuju. Tohle mě zase nějak neštve, stve me to že nejdou okna, kdyby tam bylo třeba 3min ochrané pásmo. No nicméně když tam dáš klíče a uzavřeš okna, tak se toho moc nestane. Jenže když někde na někoho 10min čekáš, tak to bude mít odběr, bych tak odhadoval kolem 20Ah což dělá při deseti minutách 200Ah a když máš baterku asi tak těch 650ah tak to máš 1/3 vybité kapacity... Nehledě na to, že tím odchází pravděpodobně i cívka, kde se zbytečně indukuje vysoké nápětí do svíček.
Nejsem mechanik, ani elektrikář tedy čistá teorie a zkušenost když jsem zůstal diky své blbosti stát na parkovišti u Obi... -
pallas 09.04.02 12:47
« Re: ventilator
ace2 no ok, ale ved ked niekto potrebuje ventilator pri vypnutom motore, tak co ine mu poradit? BTW napriklad aj u Forda je to blbo zariadene, ze ovladanie okien ide iba v polohe kluca II. Cize ked niekam pridem, vypnem motor a vyberiem kluce - a potom si uvedomim ze som nezavrel okno, tak znovu zasunut kluc, do polohy II., zavriet okno a vybrat kluc. nebudem predsa kvoli tomu startovat. -
matuS 09.04.02 02:26
« Re: zacinaju problemy ?
Lubo> ako si ma auto sadnut? to sa mi zda ako dobra kravina. ked sa to serie teraz, tak je to rozosrane, imho. ked dosla alfa alebo c5, nic nesadalo. tie auta boli dobre od zaciatku. klepat to zacalo potom :-)
mkral, ked na niekoho cakas, tak je to o ohladuplnosti, ze napr ked si pod niekoho oknom a cakas pol hodinu, tak motor vypnes. je to troska aj o ekologii... -
"-- skrytý --" 08.04.02 20:41
« Re: ventilator
naco by som vypinal motor, ked v lete potrebujes klimu a chladit, alebo v zime kurit?! nejak mi to nedava logiku a ako hovorim, v zivote som to nepouzil. (nezhasol motor) jedine ak som opustal auto. (ted nepouzil od prveho auta, v ktorom som mal klimu, pred tym to bolo jedno, teplo bolo tak ci tak) -
"-- skrytý --" 08.04.02 13:37
« Re: ventilator
to s tym ventilatorom robia aj auta s manualnou klimou, mozno aj kusy bez nej. sam som na takom jazdil vramci predvadzacky. este aj pri manualnej ma prehodenie polohy fukania urcity delay, vyzera to, ze vnutro je rovnake (ovladanie vyduchov a ventilatora), len v automatike je program, ktory to riadi od cidiel teploty. -
Lubos.1 08.04.02 10:32
« Re: zacinaju problemy ?
Auto je ako celok fajn, v triede asi naozaj to najlepsie. ja mam to auto necele dva tyzdne, takze tieto problemy budu pravdepodobne sposobene tym, ze si to musi celel sadnut a musi sa to vybehat. To sa ale samozrejme netyka toho dialkoveho ovl. Motor mam 1.6, nie je to ziadny sportovec, ale staci.Okrem toho, to auto ani nie je urcene na sportovu jazdu. Pri jazde ma clovek pocit, ze ide v nejakej velkej limuzine, takze si jazdu skor vychutnava a moc na to nedupe. :) -
Lubos.1 08.04.02 09:07
« zacinaju problemy ?
Cez vikend sa mi 2 x stalo, ze som nemohol otvorit dialkovym ovladanim auto. Skusal som vsetko mozne. Tak som musel otvorit klucom, pustil sa alarm, takze som musel rychlo pustit zapalovanie. Ludia okolo si mysleli, ze auto kradnem.
Dalsia vec: Ako som tu uz pisal, pri rychlosti okolo 130 a viac mi sa mi trasie volant. Bol som v servise Peugeot, kde som spominal problem s klucom aj s volantom. Auto mi napojili na pocitac, ktory im nakonic samozrejme nenasiel ziadnu zavadu. Je mozne, ze bol kluc stlaceny nahodne vo vrecku a potom sa to nejako rozzsynchronizovalo. Ale moc sa mi to nezda. Mimochodom, dialkove v servise islo absolutne bez problemov.
Co sa tyka prodnych kolies, boli uplne presne vyvazene. Spominali ze to moze byt v nabojoch alebo v naprave, ale presne tiez nevedeli. Ale mkral mi spominal, ze mu to 'sadlo' za par tyzdnov, takze este pockam. -
Lubos.1 04.04.02 09:23
« Re: 307
...robte si srandu :-)
Mam to od stvrtku a bol som na tom podobne ako pavelpu, jazdil som do vecera a nabehal asi 300 km. Teraz mam okolo 700 a zatial sa mi nevyskytlo nic podobne ako u mkrala. Mozno neskor :-)
Mam ale iny problem. Do rychlosti 100 - 110 km/h je vsetko v pohode, ale pri vyssej sa mi zacina pravidelne triast volant. Je to pomerne vyrazne. Nemate s tym niekto skusenosti? Najpravdepodobnejsie su zle vyvazene kolesa (zatial som do ziadnej jamy nevletel), akurat mi je cudne, ze sa to moze stat na novom aute. -
"-- skrytý --" 26.03.02 10:24
« Re: ...stale nic...
to matus: uz to tu bolo rozobrate. k mojej farbe sa nerobi interier, ktory som chcel. to som sa dozvedel az mesiac po prevzati auta. moj predajca o tom nevedel. zaujimave ale je, ze objednavku taku fabrika prebrala a vsade (aj pocas vyroby) tak bolo auto dokumentovane. -
"-- skrytý --" 26.03.02 10:22
« Re: ...praskanie prednej na
to pallas: ok, beriem. nepredstavuj si kazdeho ako * ;) apropo: vec sa ma takto, budu to homokineticke klby, alebo ako sa to vola. vymena. ale zo zdroja, ktory si nezela byt menovany som sa dopocul, ze zachrani to (v tomto konkretnom pripade (asi p307)) sice vymena, ale aj s poloosami. lebo ze v opacnom pripade ich budem menit kazdych 10l km. teraz otazka je, ako o tom presvedcit kompetentneho na reklamacnom. alebo pojdem rovno za importerom, ked ma uz vsetci poznaju :) -
"-- skrytý --" 22.03.02 18:04
« Re: ...praskanie prednej na
volal som uz do servisu, chlapik hovoril, ze dufa, ze po problemoch, co mal 307 so zadnou napravou to nie je nejaka nova chyba napravy prednej. ze on osobne by sa uz na tom bal jazdit a ze mam dojst. pekne. tiez ma bohuzial 307. -
pallas 22.03.02 17:42
« Re: ...praskanie prednej na
mkral, ako tak citam - pozeral si uz navod na obsluhu? Kolesa vytocene naplno do rajdu, plyn na podlahu... Alebo prestan skusat tuto "skusku", alebo si coskoro priprav peniazky na nove homokineticke klby... takto ich totiz znicis bleskovo na kazdom aute s prednym nahonom, to nie je ziadna specialita Peugeotu. -
"-- skrytý --" 22.03.02 15:19
« Re: ...stale nic...
je to mozne s tym posuvanim na rozne trhy po vystupnej kontrole, kazdopadne moje bolo robene na objednavku, nebol to kupovany standardne robeny kus. potom by skor prisla na rad matuSkova teoria, ze chvilu sa montuje to, chvilu hento a potom vyberu, ktore z toho komu posunu. kazdopadne to praskanie co pisal pavelpu, mam aj ja. od garancky. obcas nie, obcas cely den. robi to ked je zatazena naprava velkym tocakom a vytocene kolesa. hlavne doprava. vlastne, dvojka, plyn na podlahu, spojka tak, aby drzal otacky, volant doprava. a urobi to na 99%. ale do servisu sa mi nechce. -
« Re: ...stale nic...
to BOB_> nie si ty nahodou dealer aut ?
Celkom dobre si to viem predstavit! Priklad:
Jeden tyzden vyrabame pre vychod, pretoze turbo na sklade je od vyrobcu B a ten nema take presne stroje a kontrolu ako vyrobca A! A dokonca vyrobca B pouziva nezinkovane casti ! Alebo iny priklad:
Hovori ti nieco ESD ? V podstate ide o ochranu elektronickych chipov pred sokom od cloveka, ktory je nabity statickou elektrinou. Ked sa to nedodrziava, tak chipy odchadzaju, ale az po dlhsom case (1 rok az 10 rokov!)T.j. chip funguje pri teste, ale po zatazi moze odist ... A to nehovorim o teplotnych testoch (-30 az +70 C), kde sa ukaze kvalita chipov (vlastna skusenost).
To su len priklady. Na vsetkom sa da osrat.
A nakoniec ... nemam to len z vlastnej hlavy ;o( -
« Re: ...stale nic...
Nieco na tom urcite bude, kazde auto prejde vystupnou kontrolou a tam ho zaradia napr. na export na vychod. Ako inak sa da vysvetlit, ze P309D, ktory bol kupeny priamo vo francuzsku ma najazdenych 500tis takmer bez problemov a rovnako stary, ale kupeny u nas ma 300tis a par problemov uz na konte. A takisto ten z fr. jazdi ovela lepsie, ma vyssi vykon (je to dost podstatny rozdiel) a nizsiu spotrebu, pritom motory v oboch su rovnake. Celkom by som veril, ze auta nie celkom podarene sa vyexportuju na trh, ktory nie je pre automobilku vobec dolezity. BTW pozrite si rubriku o Ford Focus kolko maju s tymi autami problemov a podla nemcov je to najspolahlivejsie auto? -
Lubos.1 21.03.02 10:06
« je to tu !!!
Predstavte si, ze auto mi uz v utorok prislo na Slovensko. Aj by sa patrilo. Kym sa to precli a dovezie k dealerovi, tak to potrva este tyzden. Pojdem si po neho vo stvrtok, lebo to este musia vycistit a namontovat Defend-Lock. Takze od objednania do prevzatia su presne 4 mesiace!!!
Co sa tyka toho Defend-Locku, spominali, ze maju nejaky novy system Pin-Lock. Nepoznate to niekto? Malo by to byt podobne ako Construct. -
« Re: ...stale nic...
majco: neni tve druhe jmeno paranoia? :-)
Podivej se na ty chyby cos popsal a zkus si
predstavit tu vystupni kontrolu:
"Hele, tady se asi rozpadne naprava... Sup s nim
do B".
"Hm, tohle turbo urcite nevydrzi -- sup s nim
do B".
"Palivove cerpadlo -- v kristalove kouli vidim,
ze se brzy rozpadne -- sup s nim do... B".
Misto toho, aby se to vse rovnou opravilo, tak
se to vyexpeduje a pocka se, az se to posere
zakaznikovi a on (patricne nasran) odjede do
servisu, ktery to opravi (stejne na naklady
vyrobce). Rozumim tomu, ze se pro nektere trhy
dovazi auta z jedne tovarny a pro nektere z jine,
ale takovych pripadu je IMHO velice malo.
Dokazi si predstavit i to, ze se fakt nekdo
(pripadne) spletl a nekomu da jinou barvu
interieru. Uznavam, ze muze byt interier spatne
slicovan a vrzat. Ale ty vady cos popisoval ty
jsou spise z rise "kristalova koule, vesteni
a kouzla" a jejich ignorovanim vyrobce automobilu
nic neziska. -
« Servis a vyroba
Panove, byl jsem se podivat v Plzni v servisu, aby mi rekli, co mi tam obcas buchne. Sam jsem u too byl, takze vim, ze prohlizeli snad vsechno na podvozku i motoru a nikde nic. Dokonce se nam vubec ten zvuk nepodarilo za jizdy napodobit.
Samozrejme nevim, jak to vypada s vyrobou u framtiku ale v Audi, kde jsem to prolezl jdou aute jedno za druhym bez ohledu na typ, motor, specifikaci apod. Takze mate na lince sedany, kombiky, Allroady, V8, V6.... To nevypada na to, ze by nekam dodavali spec. B-cka. Ja bych spis tusil, ze vyroba tech novych typu jeste neni vychytana a ze se bude casem kvalita zlepsovat. Vzpomente na prvni novejsi BMW 3 z roku 1990-91. To byl kvalitativni pruser. A za 2 roky uz to bylo dobry. -
« Re: ...stale nic...
Majco, vobec ich nesetri, kludne spomen schizofrenicke pocitace na C5 matuSovho tatka a Mrackovom Sceniku, vytecenu kvapalinu na mojom meganovi po 5000 km (niekto nedotiahol maticu na tlakovej hadici). Je tu aj iny pohlad, napriklad renolt vyraba auta v Tu recku ktore na zapadny trh VOBEC nejdu ako napriklad Megan kombi a Thalia ... ale aby sme turkom nekrivdili, niekedy mam pocit ze sa objavuju "zahadne" poruchy pak kilometrov po navsteve znackoveho servisu ... mozno si potrebuju nahnat nejaku robotu ... -
« Re: ...stale nic...
Takze sa mozme zhodnut, ze na kazdom je trochu pravdy. Z toho vyplyva, ze sa k nam lifruje v podstate B trieda. Ako by som si mal inak vysvetlit pokazene turbo na audi allroad po 6 dnoch, rozsypanu prednu napravu na VW passat po 3 mesiacoch a 10tkm, opel vectre odide palivove cerpadlo po 4 mesiacoch, lak na A6 ma prasklinky po kratkom case, mkralovi vrzga vsetko mozne ...atd. Asi len mercedes to nerobi :o( Zato 12 rocne AUDI 80 (240tkm)kupene v SRN nema ziadnu poruchu okrem menenych tlmicov z nasich "OFFROAD" ciest ! Tot je otazka ! -
matuS 19.03.02 23:06
« Re: ...stale nic...
pallas, lubo> nikto tu nehovori o tom, ze sa odflakne auto pri vyrobe.
ked mi vysvetlovali, ako sa robia c5tky, tak mi bolo povedane, ze sa robia serie. t.j. jeden tyzden sa robia trojlitre, iny tyzden dvojlitre so strednou vybavou atd... predpokladam ze podobne sa budu robit aj pazouty.
je uplne samozrejme, ze nie kazde auto je rovnako kvalitne. (len vw su vsetky rovnako nekvalitne :-) ) ked auto odchadza z linky, malo by vyjst vystupnou kontrolou. manik ho zoberie a nieco poskusa, napr si vsimne ze karoseria uplne presne nelicuje, alebo interier atd, a prideli autu Bcko. No a dalsi manik pozera kde vsade su objednavky na to a to auto a rozdeluje, kam to auto pojde. a vidi ze tu mame jedno Bcko, tak sup ho mkralovi do vychodnej europy (na slovensko) to ze nesedi farba interieru - * na to.
lubos a tento fakt nezahovaraj, to ze to nejde tak skombinovat nieje mozne, ved matus hovoril, ze videl potvrdenu objednavku od importera. -
pallas 19.03.02 18:03
« Re: ...stale nic...
pani, nechcem rusit vasu debatu, ale to tvrdenie o "B triede" je fatalizmus. Na linke predsa nikto nerobi rozdiely, auto ma pridelene VINko hned pri zvarani karoserie (este pred povrchovou upravou - keby vyrazali cislo do nalakovaneho auta, predsa by na tom mieste auto zacalo hrdzaviet). Bol som osobne a viackrat v pezotackej fabrike, a garantujem vam, ze manici ktori auta na linke kompletuju, absolutne netusia, kam je to-ktore auto urcene. Auzo sa pohybuje po montaznom pase uplne anonymne - sice s cislom VIN a specifikaciou, ale nie je uvedeny koncovy trh - len v pripade, ze sa jedna o specificku zasielku, kedy sa meni vybava voci standartnym specifikaciam. Samozrejme, ina je situacia vtedy, ked si slovensky zakaznik vyberie u dealera zo skladovych zasob - obcas sa stane, ze niektory zo silnych importerov nepreberie svoju objednavku, bud pre nekvalitu, nejaky technicky problem, alebo proste preto, ze mu odstupil fleetovy zakaznik. V takom pripade sa auta dodatocne repasuju (ak mali nejaky technicky problem) resp. tvrdnu niekde na sklade, a vyrobca ponuka taketo auta jednotlivym importerom za zvyhodnenu cenu. Taketo auto sa vsak da lahko odhalit podla toho, ze v okamihu predaja u dealera v SK je minimalne 6 mesiacov stare - presny datum vyroby mozete zistit u hociktoreho dealera. Co sa tyka Audi, ktore tu ktosi spominal - tam je skor pravdepodobne, ze zakaznik na Slovensku kupi leziak, resp. nepodarok, slovensky importer je totiz iba dcerskou spolocnostou rakuskeho importera, a rakusaci sa radi zbavia nepredajneho auta z ich skladu tym, ze ho za zvyhodnenu cenu posunu na Slovensko - a samozrejme, SK importer sa predsa zakaznikovi nepochvali, ze na jeho aute zarobil dvojnasobnu marzu. -
« Re: ...stale nic...
Mas pravdu, ze vo vyrobe nikto nevie kam to ide, ALE su predsa koncove testy (zabeh) a tam sa dost vela veci ukaze ! Dalsia vec je to, ze vyrobca aut predsa nema len jedneho dodavatela na dany diel. Ale ak to ide na vychod, tam zoberie toho lacnejsieho resp.horsieho dodavatela. Nie je material ako material. -
Lubos.1 19.03.02 10:31
« Re: ...stale nic...
Nie som si isty, ci sa robia rozdiely medzi vychodnym a zapadnym trhom. Pytal som sa u importera Peugeotu, tam mi vysvetlili, ze to v podstate ani nie je mozne, pretoze sa nekompletuju auta oddelene pre zapad a vychod. Beru sa postupne objednavky a vo vyrobe nikto nevie, kam je to auto urcene. Samozrejme, potom mi nesedi ta vec, ze v Rakusku to trva 2 mesiace a na Slovensku 4. Bieco je tam divne. A je samozrejme mozne, ze importer nehovoril pravdu. Co sa tyka Mkral-a, interier ma v poriadku, to zase posral predajca, k tejto farbe a vybave nie je mozne objednat iny inerier. Videl som to v origanlnom katalogu pre predajcov vo francuzstine. Objednavku zrusit ani nemozem, ani nechcem, lebo ine auto nechcem a keby som to objednal inde, tak cakam zase par mesiacov. Ale mam to slubene na tento mesiac a este to nie je ani na Slovensku. Z centralneho skladu ku predajcovi to trva 4-5 pracovnych dni, takze to stihnu tazko. To by muselo prist najneskor zajtra alebo pozatra do centr. skladu. Som zvedavy a budem Vas informovat o situacii :) -
« Re: ...stale nic...
matuS ma pravdu, uz som to videl aj na inych autach (opel vectra, audi Allroad!). Vozi sa k nam B trieda. Mam lepsie skusenosti s lahko jazdenymi autami v EU(DE) ako s novymi zo SR. Ja by som uz zrusil objednavku (ak sa da). A nielen auta ... Nemyslis, ze porusuju obchodnu zmluvu s tebou ? Do pekla s nimi, nech taki radsej zbankrotuju ... (oprava) -
« Re: ...stale nic...
matuS ma pravdu, uz som to videl aj na inych autach (opel vectra, audi Allroad!). Vozi sa k nam B trieda. Mam lepsie skusenosti s lahko jazdenymi autami v EU(DE) ako s novymi zo SR. Ja by som uz zrusil objednavku (ak sa da). Nemyslis, ze porusuju obchodnu zmluvu s tebou ? Do pekla s nimi, nech taky radsej zbankrotuju ... -
« Re: ...stale nic...
matuS> no nemozem si pomoct, ale tomuto nemozem ine, len viac ako verit, teda zo skusenosti ... ale zase neverim ze su to nejake podstatne veci, ale skor ze nejaky diel celkom nesadol ako mal, a opravit by to stalo rozobranie celeho auta, blbe je ked nesadlo nejake tesnenie ... dopocul som sa ze hlavne prve nove laguny sem chodili v takom stave, ale nevidel by som to az tak zle pokial clovek nekupuje skodovku ... ta je v tomto smere jasna hviezda ... poznam vela ludi co si pokupovali hlavne fabie a oktavie a na skoro kazdej bolo treba volaco volakde dotiahnut alebo opravit - aj ked zoberiem nejake casopisove testy - naposledy Superb versus pezot 607 - zasekli sa im zadne dvere a nesli otvorit. Pytal som sa kolegov v Nemecku, ci je to normalka - oni ze nikdy nic take - proste je to tak nasinec si mysli ze skoda je dobra lebo si na nej mozem secko spravit sam, tak ma nejake odpadavanie nemoze rozhodit ked je to len najednom srobiku tak co - no a potom nejaka mala nedokonalost pri presedlani z favorita na 307 cloveka neprekvapi - a oni to vedia ... ale za to si mozeme len my, rovnako ako za vlada :-) -
matuS 19.03.02 03:09
« Re: ...stale nic...
lubo, ak ti pride auto, a bude nieco ine, ina vybava, alebo ina farba, nepreber ho. vyser sa na nich. nemam to nikde potvrdene, ale zacinam verit tvrdeniu, ze k nam na trh sa dovazaju nepodarky. pozri sa na mkralov pripad. dostal sice vybavu co si objednal, ale v inej interierovej farbe. preco?
a navyse sa mu to auto kazi. podla mna, kazde auto ma nejaku vystupnu kontrolu. ked nieco moc nesedi, tak sa to posiela na vychodne trhy, lebo nejaky * si mysli, ze ked sme tu doteraz jazdili na zigulakoch, tak z nejakeho zapadneho auta padneme na *...
to je moja rada. kazdopadne ti prajem vela stastia.








