Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 307...problemy
Podla mna by si sa mal dozadovat vymeny, teda pokial je ten problem v kolesach. Aspon ja osobne by som sa bal jazdit s autom, kde by som si nebol isty ze su kolesa 100% OK. Prehodenie z predu do zadu problem neriesi, iba maskuje. Co ked je naozaj jedna pneumatika poskodena a ked najblizsie pojdes na dialnici 160 tak povoli definitivne? -
Saab 24.04.02 18:29
« Re: 307...problemy
to Lubos1: postupoval bych přesně jak popisuje Snehulak. Ten problém mohl vzniknout při převozu auta, někdo s ním mohl někam blbě najet.
to Snehulak: Corolla je myslím v této třídě nejdražší, ale ještě jsem detailně neporovnával výbavy. Mít zbytečných 600tis., tak ji koupím s motorem 1.6, už se těším až se zúčastním té akce 80.000km s Corollou. A za pár let budu vnoučatům vysvětlovat jak jsem přispěl do Guinessovi knihy rekordů :-))) -
« Re: 307...problemy
Snehulak cirou nahodou cte i P307 forum. Byt Lubosem, tak si necham na auto dat jejich kola z nejakeho predvadeciho P307, ktery zadne vibrace nema. Pokud vibrovat nebude, je problem jednoznacne v pneumatikach/rafkach. Pokud ano, problem je nekde na naprave (cepy, poloosy, neco nemusi byt poradne dotazene, ...).
Jinak P307 se mi libi, ale nemuzu si pomoct, hodne se z profilu podoba Nissanu Almera :-). Na muj vkus ale stoji moc (ono nakonec asi vsechny novy nizsi stredni modely - viz Corolla - taky pekna palka). -
« Re: 307...problemy
s oknom som mal aj ja raz zahadny problem na asi dva tyzdne starej fabke - a sice neslo samo automaticky zatvorit, vzdy vyslo hore a o 2 sekundy uplne dole, tak som to zatvoril "manualne" (tzn. som musel drzat tlacidlo) a po 2 hodinach to uz slo, odvtedy 3/4 prebehlo a ziadny problem ... tak sa mi vidi, ze nam vyrobcovia vyrabaju samouciace auta vyznacujuce sa umelou inteligenciou - vsetko sa prv asi musia naucit :))) -
Lubos.1 24.04.02 13:42
« Re: 307...problemy
Mozno si to moc beriem, ale serie ma to dost. Ani s mojim starym 5-rocnym autom som nemal taketo problemy. Ved je to nove auto. Cakal som, ze ked si ho kupim, tak s nim nebudu min. 3 roky problemy.
Okrem toho, nemozem na to *, lebo mam po 20 km rychlostou 130 km/hod ruky vytrasene ako stara ..... :)
A nedajboze pustit na chvilku volant na rovnej ceste, za chvilu som v lavom pruhu. :) -
-
« Re: 307...problemy
Niekedy kmita riadenie aj ked su predne gumy Ok a na zadnych je nejaky problem. Mal som tiez prasknuty kord, ale na zadnej gume, a kmitalo mi riadenie pri urcitej rychlosti. Celkom nahodou na to prisli v servise, ked hladali co je za problem na prednej naprave. Gumy predtym boli prevazene a na tento problem sa neprislo. -
« Re: 307...problemy
ja som uz 2x mal problem s gumamy, behal som po roznych geometriach, vyvazovani a potom som dal zimne a bolo po problemoch. Jeden problem bol ze auto slo na stranu a pri tom geometria a secko OK a potom raz som mal roztrhany kord v gume a to sa prejavovalo tak, ze pri nizkych rychlostiach kmital volant v rytme otacania kolies. Vo vyssich to vzdy ustalo ale casom sa to zhorsovalo, az som na dialnici raz radsej zastal, a ked som zhodil koleso dole, zistil som ze to ma jednom mieste na jedje starne behuna "bublinu" vo velkosti dlane. Ale to co pises ze je to od - do tak to fakt vyzera na nevyvazenie. -
Lubos.1 23.04.02 14:19
« Re: 307...problemy
Bol by som rad, keby mi to sadlo ako Tebe, ale ako mi prevazili kolesa,tak je to asi este horsie ako to bolo. A mozno to suvisi aj s tym, ze to taha do strany. Okrem toho mi v servise povedal, ze nie som sam s tymto problemom...
k tomu casu: nemam ho moc na behanie do servisu, ale nerad by som nieco zanedbal a potom mal este vacsie problemy. Okrem toho, idem tam 1.krat cez tyzden, minule som bol v sobotu a cez vikend mam casu pomerne dost. :) -
"-- skrytý --" 23.04.02 14:08
« Re: 307...problemy
len mi povedz, preco to sadlo mne? inac asi sa v piatok v tom servise stretneme. co sa tyka vrzgania, ja skor myslim prednu napravu, ako plasty :-( aj ked, ked teraz nad tym rozmyslam, mne plasty nevrzali ...
btw: fascinuje ma, ze mas tolko casu behat do servisu :) -
Lubos.1 23.04.02 13:11
« Re: 307...problemy
To, ze to nikde taha, mozno bude iba geometriou (aspon dufam), preto idem v piatok do servisu. Ale to, ze mi vibruje volant, sa nenapravilo ani pravazenim kolies. Takze to bolo nahlasene importerovi a teraz sa caka na odpoved z Peugeotu France. Som zvedavy, cim to bude a co s tym budu robit. -
Lubos.1 23.04.02 12:59
« Re: 307...problemy
Auto mi vrzga menej, ale nieco pocujem z palubnej dosky, ale to je zanedbatelne. Trochu mi drhne volant pri otacani. O spinacej skrinke zatial neviem nic, ani s nou nemam ziadne problemy. Najviac ma stve to tahanie dolava a vibrovanie volantu. Mozno je to v prednej naprave :(
V piatok som objednany o 14:00 do servisu, dufam, ze to stihnem. Prijimaci technik mi spominal, ze to vrzganie je typicke pre vsetky P307, je to sposobene velkym mnozstvom plastov ze to nie je poriadne urobene uz z vyroby. -
"-- skrytý --" 23.04.02 10:45
« Re: 307...problemy
s tym zadkom som ti hovoril, o tom vrzgani, ze to bude ono. ja som dnes zistil, ze mi auto zacalo tahat tiez dolava a to ze dost. sklon cesty doprava dole, auto zacne tocit samo do kopca, tj do lava! dobre ze mi to pises. okrem toho vyzera, ze mi tecie chladiaca kvapalina spod hlavy valcov. to praskanie a pukanie od prednej napravy je uz dost silne. a este aj volali, ze treba vymenit spinaciu skrynku. hmmm. -
Lubos.1 22.04.02 08:54
« 307...problemy
V sobotu som bol v servise. V pispevku c. 456 som opisoval jednu 'chybu'. Bolo mi vysvetlene, ze to nie je ziadny problem a je to sposobene zadnymi brzdami. Auto ma tendenciu sa cele posuvat do strany pri toceni volantom, tak praskaju celuste zadnych brzd. Vypodlozili mi este nadrz, lebo mi tam nieco hrkalo, mozno to bolo ono. Stale mam problem s tym, ze sa mi trasie volan pri 130 km/h rychlosti. Pravzili mi znova kolesa a dnes to bolo to iste. Vraj budu kontaktovat Francuzov, co s tym. Okrem toho mi auto taha trochu dolava, takze este pojdem na geometriu. Mam radost. -
« Re: Porovnání: Ford Focus vs 307 vs Honda Civic 5d vs Seat L
Focus: myslim, ze toto auto je zo vsetkych najpelsie - dizaj je fantasticky ( aj co sa tyka interieru ), jazdne vlastnosti a riadenie je super a hlavne ma potesilo vypracovanie interieru! - v porovnani s Leonom alebo Civicom je neporovnatelne.
Na 2. mieto by som asi dal 307-ku, - vela priestoru, dobre sedadla, len vnutri je dost slaba - palubna dosta a stred. panel je az moc "nemecky".Co by som jej este vytkol su brzdy-az privelmi silne!
Civic je dobry viz, ale vzhlad je 0 bodov
Leon je skodovka z Spanielska
----------------------------------------… /> kazdopadne - PISTE svoje nazory - je to zaujimave -
Lubos.1 17.04.02 17:03
« Re: Porovnání: Ford Focus vs 307 vs Honda Civic 5d vs Seat L
Z mojho pohladu:
Ford Focus je vraj velmi kvalitne auto s vynikajucimi jazdnymi vlastnostami, ale design ma hrozny, aspon co sa tyka interieru.Okrem toho je zbytocne vysoka cena.
Honda Civic bude urcite z tejto skupiny najkvalitnejsie. Jazdil som v tom, ale malo to pomerne hlucny, aj ked pruzny motor (1.6), bolo to dost makke a interier bol hrozny. Malo odkladacich priestorov. Dobra spotreba.
Seat Leon ma podvozok podobny ako ma Golf IV alebo Octavia, takze je to pomerne male. Inak celkom pekne auto, aj ked Spanielom moc neverim :-) 1,6 - slaby motor.
Napriek vsetkym jeho detskym chorobam (ktore sa dufam rychlo odstrania) ma Peugeot 307 najviac uputal. Dobre jazdne vlastnosti, super design, vela odkladacich priestorov, slusny motor, atd. Viac je toho rozpisaneho v tejto diskusii. -
« Re: Tak se mi zda ...
Sice picha, lupe, boli, ale pacient na to nezomiera. Ono to bude skor kritickostou ludi co to auto maju. Vacsina prispevkou je o tom ako niekde nieco klepe, praska a pod, aj to iba za nejakych specifickych podmienok (prava zakruta, plny kotol, spln mesiaca a pod). Vacsina osatnych ludi take prejavy ani nepostrehne. Staci si pozriet rubiku Fabia, kde si vsetci iba prichvaluju, ake fasa kary maju, dokonca aj MPI 44 chodi po miernom tuningu vyse 200 km/h >:D -
"-- skrytý --" 16.04.02 12:54
« Tak se mi zda ...
... ze je to tady jak debata duchodcu u doktora. kazdyho nekde neco picha, lupe, boli. Mate nekdo z vas P307 bez problemu? :o) Je to sice uz ted vitez vsech moznych anket, ale dobrym autem bude, pokud vubec, tak nejdriv za rok az se "zajede vyroba" a vychytaj detsky nemoci ... -
« Re: Povolani do servisu
ace2: taku jsem si myslel, ze tam lanko byt nema. Vsude inzeruji "fly by wire". Ale pak jsem se podival k pedalu a je tam a u motoru je taky, zkratka jsem nezjistil rozdil, oproti normalnim autum.
To praskani mi nedela. Takovy vrzani jo, ale praskani to neni. -
« Re: Povolani do servisu
Mám za sebou opravy v rámci záruční prohlídky: -výměna přepínače blinkrů(nevracel z polohy vpravo), -výměna spínací skříňky(klíč drhnul při otočení do 1.polohy). Po přezutí na hliníky se odhalily dost hrubé rýhy v zadním brzdovém kotouči. Nemáte podobnou zkušenost? -
Lubos.1 15.04.02 10:38
« Re: Povolani do servisu
S tymi napravami mam ten isty problem, ale (zatial) iba so zadnou.
Pavelpu> Vyskusaj si nasledujucu vec - najlepsie pri parkovani. Pri stojacom aute stlac brzdu a toc volantom az na doraz. Ak nic nepocujes, tak sa trochu posun dopredu a skus to znova. Ak nic nepocut odzadu, tak to mam asi iba ja. Mne to vtedy zacne dost hlasne praskat akoby niekde od zadnej napravy. Uz som sa objednal do servisu :( -
« Re: Povolani do servisu
Lubosl:> S tim dalkovum nevim. Od te doby se mi to zase nestalo, ale az pojedu do toho servisu, tak se zeptam.
Jinak mi porad obcas vrzou napravy. Nevim, kde to je a necham to prohlidnout.
Neprijemne je brneni do pedalu plyny. Mam pocit, ze se bud to uchyceni, anebo lanko nekde dotyka vyfuku/prevodovky/spojky anebo tak neceho, co se pri jizde chveje.
A taky se mi nejak nezda zvuk vyfuku. Jako by uz byl deravy, anebo nekde netesni.
Myslim, ze si me v tom servisu zamiluji :-) -
"-- skrytý --" 12.04.02 11:29
« Re: 307...zrychlovanie
hej, ale to nie je nic nenormalne. proste to dobre nehori. ale mne to robi 200metrov, potom je to ok. su auta, ktore az ,,cukaju'', pripadne sa prejavuju horsie.
a tusim to robi iba v rozmezi 2000-3000 otacok, ak sa dostanes nad ne, je to ok. -
-
Lubos.1 11.04.02 14:32
« Re: Povolani do servisu
No mam radost. Mkral spominal nieco o napravach, teraz zas skrinka zapalovania.
Pavelpu: Mas este nejake problemy s autom, vrzganie atd., alebo to uz prestalo?
Inak niekde v Tvojom starsom prospevku som cital, ze si nemohol dialkovym ovladanim odomknut auto. Stalo sa mi to iste dva krat. Nevies, kde bol problem? -
Lubos.1 10.04.02 09:44
« Re: zacinaju problemy ?
matuS >
s tym, ze by to mohlo 'sadnut' - vyzera to tak ze sa mi volant trasie uz menej (chodim stale po rovnakej ceste rovnakou rychlostou), problem s klucom sa uz neobjavil. Akurat mi cosi hrka pr prejazde priecnych nerovnosti, akoby to islo niekde z kufra. Otvoril som kufor a vypadol mi nejaky srobik. Ano bohovi som nemohol najst, odkial vypadol. Nakoniec som nasiel nejake dierky, a to v miestach, kde sa dam chytit zvnutra kufor kvoli zatvoreniu. Su tam dve a jeden srobik tam uz chybal.Ale asi to hrka kvoli tomu, ze tam chyba a je to uvolnene. -
"-- skrytý --" 09.04.02 13:55
« Re: ventilator
U dnešních aut by už cívka neměla bejt trvale napájená. Obzvlášť u aut s VN lištou. Ale máš pravdu, moc dobré to není, když je zapnutá celá elektronika motoru, bylo by lepší, kdyby větrák fungoval už na první stupeň klíčku (u mýho starýho krámu to tak funguje, na první stupeň jde větrák i okna) -
« Re: ventilator
Aha no to jsem potřeboval vysvětlit.... :-) No stejně, když to necháš běžet půl hodiny. A to máš větrák 10A plus spotřeba proudu v cívce ne ? A to už může přece dělat zajímavé číslo... Jinak kdyby ten větrák fungoval na první stupěn kličku, tak je to jasný, ale když to máš už na druhém stupni tak budeš mít už spotřebu docela vysokou a k tomu ještě ten větrák. To není přece moc dobré. -
« Re: ventilator
Jo to u mě takhle funguje taky. Větrak se mi díky klimatizace zapne taky až když to mám v pohotovostní, nebo když nastartuju. Tohle mě zase nějak neštve, stve me to že nejdou okna, kdyby tam bylo třeba 3min ochrané pásmo. No nicméně když tam dáš klíče a uzavřeš okna, tak se toho moc nestane. Jenže když někde na někoho 10min čekáš, tak to bude mít odběr, bych tak odhadoval kolem 20Ah což dělá při deseti minutách 200Ah a když máš baterku asi tak těch 650ah tak to máš 1/3 vybité kapacity... Nehledě na to, že tím odchází pravděpodobně i cívka, kde se zbytečně indukuje vysoké nápětí do svíček.
Nejsem mechanik, ani elektrikář tedy čistá teorie a zkušenost když jsem zůstal diky své blbosti stát na parkovišti u Obi... -
pallas 09.04.02 12:47
« Re: ventilator
ace2 no ok, ale ved ked niekto potrebuje ventilator pri vypnutom motore, tak co ine mu poradit? BTW napriklad aj u Forda je to blbo zariadene, ze ovladanie okien ide iba v polohe kluca II. Cize ked niekam pridem, vypnem motor a vyberiem kluce - a potom si uvedomim ze som nezavrel okno, tak znovu zasunut kluc, do polohy II., zavriet okno a vybrat kluc. nebudem predsa kvoli tomu startovat. -
matuS 09.04.02 02:26
« Re: zacinaju problemy ?
Lubo> ako si ma auto sadnut? to sa mi zda ako dobra kravina. ked sa to serie teraz, tak je to rozosrane, imho. ked dosla alfa alebo c5, nic nesadalo. tie auta boli dobre od zaciatku. klepat to zacalo potom :-)
mkral, ked na niekoho cakas, tak je to o ohladuplnosti, ze napr ked si pod niekoho oknom a cakas pol hodinu, tak motor vypnes. je to troska aj o ekologii... -
"-- skrytý --" 08.04.02 20:41
« Re: ventilator
naco by som vypinal motor, ked v lete potrebujes klimu a chladit, alebo v zime kurit?! nejak mi to nedava logiku a ako hovorim, v zivote som to nepouzil. (nezhasol motor) jedine ak som opustal auto. (ted nepouzil od prveho auta, v ktorom som mal klimu, pred tym to bolo jedno, teplo bolo tak ci tak) -
"-- skrytý --" 08.04.02 13:37
« Re: ventilator
to s tym ventilatorom robia aj auta s manualnou klimou, mozno aj kusy bez nej. sam som na takom jazdil vramci predvadzacky. este aj pri manualnej ma prehodenie polohy fukania urcity delay, vyzera to, ze vnutro je rovnake (ovladanie vyduchov a ventilatora), len v automatike je program, ktory to riadi od cidiel teploty. -
Lubos.1 08.04.02 10:32
« Re: zacinaju problemy ?
Auto je ako celok fajn, v triede asi naozaj to najlepsie. ja mam to auto necele dva tyzdne, takze tieto problemy budu pravdepodobne sposobene tym, ze si to musi celel sadnut a musi sa to vybehat. To sa ale samozrejme netyka toho dialkoveho ovl. Motor mam 1.6, nie je to ziadny sportovec, ale staci.Okrem toho, to auto ani nie je urcene na sportovu jazdu. Pri jazde ma clovek pocit, ze ide v nejakej velkej limuzine, takze si jazdu skor vychutnava a moc na to nedupe. :) -
Lubos.1 08.04.02 09:07
« zacinaju problemy ?
Cez vikend sa mi 2 x stalo, ze som nemohol otvorit dialkovym ovladanim auto. Skusal som vsetko mozne. Tak som musel otvorit klucom, pustil sa alarm, takze som musel rychlo pustit zapalovanie. Ludia okolo si mysleli, ze auto kradnem.
Dalsia vec: Ako som tu uz pisal, pri rychlosti okolo 130 a viac mi sa mi trasie volant. Bol som v servise Peugeot, kde som spominal problem s klucom aj s volantom. Auto mi napojili na pocitac, ktory im nakonic samozrejme nenasiel ziadnu zavadu. Je mozne, ze bol kluc stlaceny nahodne vo vrecku a potom sa to nejako rozzsynchronizovalo. Ale moc sa mi to nezda. Mimochodom, dialkove v servise islo absolutne bez problemov.
Co sa tyka prodnych kolies, boli uplne presne vyvazene. Spominali ze to moze byt v nabojoch alebo v naprave, ale presne tiez nevedeli. Ale mkral mi spominal, ze mu to 'sadlo' za par tyzdnov, takze este pockam.