Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Vaše zkušenosti
Tak jak si čtu příspěvky na ostatních fórech tak vidím, že ostatní řeší spíše tuningové záležitosti a další příjemné věci se zvyšováním výkonu opod. V našem případě bohužel řešíme základní elementární problémy.
Naočkován vašimi problémy stále sleduji co mi kde vrže, praská a zda má motor dobrý chod. Říkám si, že když se dožiju konce leasingu bez větších problémů, tak to bude zázrak. V současné době jsem identifikoval následující problémy (5000 km):
- Rezonance v prostoru nad přihrádkou spolujezdce v rozmezí otáček 1500-1800.
- Rytmické cvakání v prostoru PP blatníku. Všimnu si toho, když je auto na volnoběhu. Občas to přestane a za nějakou dobu to zase začne. Nevím co to může být. Možná nějaké relé od klimazace nebo od vstřikování.
- Pískání brzd
Mátě někdo s podobnými závadami zkušenosti?
-
« 307 HDi 110k - výrobní vady?
Tak pánové už podruhé výměna páček, resp. celého bloku přepínačů blinkrů, vrzající spojkový pedál, neustále pískající brzdy(už několikrá čištěny v servisu), ze sedáku za spolujezdcem se sypou nejaké částečky bílé hmoty............... ale jinak jezdí opravdu pěkně, až na ty nervy při reklamacích. Čekal jsem na páčky přepínače blinkrů měsíc pak už jsem to nevydržel a zavolám prodejci a prodejce povídá " no páčku tady pro Vás máme, ale nemůžeme Vám je vyměnit dříve, dokud nám nepošlou z Prahy potvrzení že Vám je můžeme vyměnit........." to je * jezdit bez blinkrů, to Vám teda povím.......... doufejme že se situace zlepší
-
Lubos.1 03.02.03 09:25
« Re: Poruchovost novejsich 307
Viki307>
Pochybujem ze sa ti teraz ozve niekto , kto ma vyrobene auto po 06/03 :)
V piatok som bol na prehlaidke, vymene oleja atd. po 30 000 km. Dal som tam Castrol SLX 0W-30. Auto startuje podstatne lepsie a lepsie ide do otacok. Uvidim, ako spotreba :)
To ma utvrdzuje v tom, ze budem menit olej castejsie , asi po kazdych 20 000 km, hlavne pred zimou. Spravili mi tam aj nejake veci, napr. to drncanie od priestoru na ulozenie CD menica. Uz je to v pohode. Nieco este pocujem od kufra, ale najprv budem musiet skusit upevnit vsetky veci, ktore tam mam nahadzane a pozriet sa aj na to, ci nieco nebucha aj od naradia ulozeneho v rezerve. Nechcelo sa mi v tom teraz hrabat, je zima :) -
« Poruchovost novejsich 307
Ahoj, skutecne jsem si precetl neco pres tisic prispevku v tomto foru a mam dotaz ohledne stavajici spolehlivosti. Zlepsila se u novych modelu? Mate nekdo v posledni dobe nejake problemy s 307. Mam na mysli novejsi modely vyrobene po 06/03? Jak prosim zjistim datum vyroby meho vozu. Neumim rozkodovat VIN. -
-
Lubos.1 23.01.03 11:18
« Hodnota 307 po 3 rokoch
Kde by som nasiel priblizne vypocty straty hodnoty po urcitom obdobi pre jednotlive znacky aut? Rad by som aspon priblizne vedel, za aku cenu by sa dala 307 predat po 3 rokoch s poctom kilometrov cca 100 000. Nie su niekde nejake odhady? Mozno by sa dala strata hodnoty 307 porovnat s 306. -
« Re: folie
pockam az to nafotite a potom sa rozhodnem ci dam opat folie alebo pokovenie. cenovo je to ale 1/2 z ceny za folie co je super.
na to ci cez tvoje auto vidi ten co ide za tebou sa mozes vykaslat, pretoze cez auto nevidis ani ked ten pred teou ma cierne folie, no a ked ide pred tebou autobus alebo dodavka, tak nevidis tiez nic ;o) -
"-- skrytý --" 22.01.03 16:49
« Re: folie
ja to mam tak isto. s elementom sme to davali skoro naraz. s vyrezanim je to tak. ten chlapik to proste robit nechcel. ze to ide, ale nechcel to robit. ak mu zapltis tie dva litre, snad to spravi, ale naozaj, co ten vyhrev, nehovoriac o tom, ze snad lepsim variantom by boli dve titanovky (folie) na seba, potom by to bol efekt ako u pokovenia na 7 minut (za vyrezanie okna a nalepenie chcel dalsie dva tisice, co je 50% ceny, co to stalo bez toho ;) ). ta titanovka vyzera ako pokovenie, nie ako folia.
treba ale mysliet este na jednu vec. ak si das dozadu taku tmu, ako na boky, clovek neuvidi cez teba brzdove svetla auta pred tebou, co moze byt dost nebezpecne. takto tie svetla uvidi. ak vo vnutri nie je svetlo, vidno iba obrysy (tiene), nie detaily.
to element. nafotit to mozme, ale ked bude svietit slnko. v tomto pocasi co teraz vidim cez okno je to o nicom. ale zase zatial mam nabliskane auto ;)
to lubos1: zajtra mi idu robit geometriu komplet. -
« Re: P 307 1.6 XS
tak nafotit by ste to mohli to by bolo super!
co sa tyka jazy v noci s pokovenim je to uplne ina liga nez folie. V Cechach som sa viezol v aute, ktore vypadalo ako pohrebny voz, malo totalne cierne pokovene vsetky skla vratane celneho, zvonku nebolo dovnutra vidiet absolutne nic, no a ked sme sadli dnu (sice cez den), tak som myslel, ze to auto nijake tmave skla nema. v porovnani s foliami je to uplne o niecom inom, cierna folia spravi v aute neprijemnu tmu a nevidno absolutne nic, o tej nacernejsej uz ani nehvoorim. -
-
"-- skrytý --" 20.01.03 22:44
« Re: P 307 1.6 XS
ad1) fotky nemam
ad2) ano, s tymi colnikmi do rakuska to myslim vazne
ad3) neviem presne co pisu na webe, ale odtien, ktory to chyti zavisi len a len od povodnej farby skla. ak mas cire sklo, budes to mat presne ako zrkadlo v kupelke. ak povodne tonovanie je do zelena, budes mat ako zrkadlo v kupelke zakalene do tmavo zelena. atd atd atd.
ad4) aby bolo jasne. 7 minut pokovenia znamena zrkadlo doslova. -
« Re: P 307 1.6 XS
a este som sa ta chcel spytat, pozeral som ten web tonovanie.sk, ako je to s tym vyberom odtiena skla? kolko je toho na vyber, napis mi este nieco okolo toho. mna folie stali 7t bez danoveho dokladu, robili to chlapi od obeda cca 12.00 do vecera do 20.00 a neflakali sa, bol som cely cas pri aute, takze drahe to bolo dost a casovo narocne tiez.
kupujem teraz este jedno auto, tak by som to dal hadam radsej pokovit, da sa aj strieborny farebny efekt? -
« Re: P 307 1.6 XS
jasne, nemas nahodou nejaku fotku velmi rad by som to videl...
ja mam na svojom aute folie aj vpredu aj vzadu, folia je original taka strieborna a zelene tonovane sklo tomu dalo taky zaujimavy nadych, takze to vyzera nieco medzi sedo-zelenym tonovanim. papier mam len na zadne aj ja, policajti mi stale obisli cele auto aspon dvakrat a nikdy sa im nic nezdalo podozrive, nepytali nikdy ani ziadne papiere, pretoze asi nevedeli ci folie vobec nejake mam, ked su vsade okolo v mode len cierne. priehladnost do vnutra by som hodnotil ako 7******* z 10**********, takze dovnutra mierne vidiet, ale zavisi opat od pocasia. v sychrovom a dazdivom pocasi je z toho totalne zrkadlo, takze nevidis dovnutra nic najviac vidis dovnutra pocas bezoblacneho slnecneho dna, ale vidis tak, ze maximalne rozpoznas, ze tam niekto sedi nic viac.
ja mam rad tiez v aute sukromie, preto som to dal robit aj na predne skla, chcel som povodne pokovenie (videl som v cechach aj pokovene celne sklo! - totalne cierne) ale nenasiel som firmy co by to tu robila, tak som zvolil folie. rakuske a ceske hranice no problem, nikdy si nic nikto nevsimol.
to s tymi rakusakmi myslis vazne? nikdy ta nezdrbali za to? -
"-- skrytý --" 20.01.03 16:57
« Re: P 307 1.6 XS
robila mi to fimra ,,kovostroj'' [odkaz] v predu mam 3 minuty, vzadu 7 minut. vzadu je to zrkadlo, v predu je to priehladne (ale tmave s odrazovym efektom). policajti nic, mam na to papiere, teda na ten zadok. a kedze predok je iny, ziaden to zatial nestudoval, ci nahodou ten predok nie je iny, ako bol original. hranice nic. iba par krat sa mi stalo, ze ma odstavili rakusania, zavolali celu smenu (obrazne) a kukali, ake to je perfektne.
a povedal by som k tomu tolko, je to uzasna vec. ked v aute sedis, necitis sa ako na verejnom WC, lebo mas sukromie. a klima je v aute tiez ina, lebo ti neprazi slnko a podobne. zvykol som si na to tak, ze ked idem v aute, ktore to nema, citim sa nesvoj. -
"-- skrytý --" 17.01.03 16:36
« Re: P 307 1.6 XS
co sa tyka tej automatickej klimy v autach koncernu VW, nadava na jej logiku skoro kazdy. dokonca ju zvozili v auto moto und sporte.
ja sa dotykam automatickej klimy v p307 iba ked prestane/zacne svietit slnko. v noci +1, cez den jeden uberiem. v zime, ked slnko nesvieti, nedotykam sa jej vobec (ale to moze byt aj tym, ze ja mam komplet pokovene okna a je ten rozdiel citit). nehovoriac o tom, ze automat ma take vyhody, ze nezacne fukat vzduch (v zime), pokial je studeny, takze sa nestaras. spolu s dalsimi prkotinami ako lubos pise to velmi prispieva celkovemu pohodliu. ono sa to nezda, ale ked si clovek na to raz zvykne, uz nizsie ist nechce. -
Lubos.1 17.01.03 12:39
« Re: P 307 1.6 XS
Mena>
tak niektore veci som si nevsimol. Pokial viem, Almera mala el. ovladane spätne zrkadla, ale nemala ich vyhrievane. Pouzivam to sice malo, ale ked je namraza, tak to fakt pomoze.
Co sa tyka automatickej klimy, tak pises o rezime 'auto', ale mozes si ju samozrejme ovladat aj manualne, ta znamena ak nechces, aby to fukalo moc studeny vzduch, tak si zvysis teplotu. Takze ziadny problem. -
« Re: spotreba 1,4 HDi
Nie je to nejako moc? P309 s 1.9D zoberie menej pri dost sviznejsej jazde (5.5-6l). Ja viem, ze porovnavam jablka s hruskami, ale za 10 rokov vyvoja by som cakal lepsie motory ako to, co pises. Ale mozno je ta 1.4ka na toto auto prilis slaba a tak jej treba slapat na krky. BTW kolega ma s 1.6 benzinom pri tebe podobom sposobe jazdy spotrebu pod 7l. Nejako sa mi tu straca vyhoda dieselu... -
« Re: P 307 1.6 XS
Mlhovky mam taky, vyskove nastavitelny sedadlo spolujezdce taky a tim reflexnim sklem si nejsem jistej ale tusim ze taky. O zrcatkach nic nevim, ale docela by mi to zajimalo.
Mimochodem me pride manualni klima lepsi nez automaticka. Tata ji ma v Leonu a kdyz je venku slunce a v aute vedro, tak mu to fouka desne studenej vzduch, dokud ta teplota uvnitr nedosahne ty co si nastavi. Zatimco ja si muzu foukat trosku studenou (muzu si regulovat teplotu toho proudiciho vzduchu). Sice to trva dyl nez to ochladim, ale neni to takova svestka pro organizmus. Co vy na to?
Este mi napadlo, kdyz sem kupoval tu Almeru, tak byla sleva na vsechny modely Sport 30.000,-. Kamos kupoval sedana a slevili mu dalsich 20.000,-, protoze pockal a koupil si ji az v prosinci (vlastne ma model 2002 v roce 2003). -
Lubos.1 17.01.03 10:24
« Re: P 307 1.6 XS
To beriem co sta tyka 307 XR. Almera Invitation je akciovy model. Pri 307 som dobre akcie nevidel :-( Ja som skor porovnaval tie najvyssie (skoro porovnatelne) vybavy, ale v najviac vybavenej Alemere oproti 307 chybaju: hlavove ABG, PP, vyhrievane zrkadla, dazd. senzor, svetelny senzor, aut. klima, alarm, hmlovky (neviem, ci su v Almere, mozno ano), reflexivne celné sklo, vyskovo nastavitelne sedadlo spolujazdca. Casto su to iba sprostosti, ale potesia... -
« Re: P 307 1.6 XS
Ja mam Nissan Almera Invitation 1.8 5D za 455.000,- Kc. Kdyz sem si sestavoval cca stejnyho P307 - XR 1.6 16V 5D (standardni vybava + man. klima + bocni a hlavove airbagy (Almera nema hlavovy) + metaliza + CD prehravac) za 534.600,-. Na Almere mam navic 16" hliniky. -
« Re: P 307 1.6 XS
suhlasim s tim prilisnym vystrcenim ovladania otvrania okien do interieru, to mi trochu vadi. mozno som spravil chybu, o 307 som sa prestal zaujimat po precitani si tohto fora. teda nie len tohto, este som nasiel jednu stranku v anglicku a tam to bolo v podstate o tom istom. pri alemere ziadne staznosti, pri 307 aspon 30. tusim by si predajcovia aut mali viac vsiamt internet, lebo nas je tusim viac, ktori daju na diskusne fora na internete.
je pravda, ze 1,5 na almere nie je ziadny pretekar, ale do mesta mi to zatial vyhovuje. ja som tych 10000 cenoveho rozdielu naratal oproti 307 z motorom 1,4 a ten je predsa este slabsi. 307 zo silensjim motorom bude asi este o hodny kus drahsi. -
Lubos.1 17.01.03 09:35
« Re: P 307 1.6 XS
davr> Ked sa 'vyriesili' problemy s vibraciami riadenia, tiez mam z 307 omnoho lepsi pocit. Vadia mi uz prakticky iba dve veci: nieco mi drnci z palubovky (plastovy priestor na CD menic) a nieco mi trieska od kufra. Este mi okolo 130 km/h nieco drnci od prevodovej paky. Zistili, ze je to mechanizmus debilneho defend-locku, ktory mi ale montovali v servise v Ziline, takze musim ist to vyriesit tam. V BA s tym nic nemaju.
Inak nemas pravdu, ze 'teď se hodně lidi svěřujou s každým menším problémem, nad kterými by se u jiných aut ani nepozastavili'. Keby som mal hociktore ine auto a mal tieto problemy, tiez by som sa s nimi zverim, mozno v inom fore. Nato to tu predsa je... -
Lubos.1 17.01.03 09:26
« Re: P 307 1.6 XS
Mena>
Co sa tyka designu, je to vec nazoru, ale podla mna ma aj 307 urcity sportovy image. Ked som isiel kupovat auto, bol som sa predtym pozriet aj na Almeru. Zarazila ma nemoznost PP v akejkolvek vybave a vyhrievanie spätnych zrkadiel(novy model to uz ma). Okrem toho to auto bolo vnutei vyslovene male, aj ked som priemerne vysoky (186 cm). Vadila mi hlavne vnutorna sirka auta. Takisto je velmi zle riesene umiestnenie ovladania okien. Moc vystrcene do intrieru. Okrem toho vyslovene nevykonne motory. O 1.5 nemusim ani hovorit (66 kW), 1.8 na objem takisto slaba a strasne hlucna. Diesel v testoch zvozeny pod ciernu zem. Malo miesta vzadu. Cena dobra, lebo Nissan zvykne robit fajn akcie (cena Almery 1.8 Sport = 307 1.6 XT Pack, ale vybava neporovnatelna).
Aby som nehovoril iba o zaporoch, jazdne vlastnosti lepsie ako 307, aj ked si na to nestazujem.
V ziadnom pripade nechcem povedat, ze Almera je zle auto, ale som rad (fuj, ale som skodoradostny), ze sa aj na japoncovi objavili tie iste problemy ako na francuzovi.
Nova Almera moze byt zaujimavejsia, bude postavena na podvozku noveho Megane (mimichodom v testoch hodnotenom vynikajuco), takze bude väcsia. Ak to neposeru s designom, dalo by sa uvazovat...ale az ked splatim 307. -
« Re: P 307 1.6 XS
Já s ním už žádné problémy nemám a pochybuju že někdo s ním vůbec nějaké vážné problémy má. A pokud se najde pár případů komu se třese volant při určité rychlosti nebo má nějaké pazvuky tak to nepovažuji za vážný problém. 307 měla od počátku prodeje u nás vysoko položenou laťku kvality takže teď se hodně lidi svěřujou s každým menším problémem, nad kterými by se u jiných aut ani nepozastavili, takže teď to vypadá, že všechny 307 mají samé vážné problémy, což není pravda.
-
« Re: P 307 1.6 XS
Pokud chces prostor, tak si kup Nissan Almera Tino ;-). Uznavam ze je P307 zvenku o neco hezci nez Almera. Uvnitr je to uz ale obracene. Navic Almera vypada sportovnejs, P307 je spis takovej knedlik pro staryho fotra s rodinou. A cena se opravdu neda srovnavat, tam uz je Almera o tridu lepsi. -
« Re: P 307 1.6 XS
307 má proti Nissanu velkou výhodu - vypadá podstatně lépe jak zvenku tak uvnitř. Když se na ní podíváte zepředu zboku, tak nemá konkurenci, hlavně v modré metalíze Recife. Vnitřní prostor má také větší. Tyto klady určitě vyváží některé počáteční nedostatky, třeba rachocení, které se dají odstranit a rozhodně nemusí znamenat, že tyto problémy má většina 307. -
« Re: P 307 1.6 XS
Ja som toho istého nazoru ako jj, investícia do Almery je podla mna rozumnejsia, ako do P307. Je viditelne z oboch diskusii, s ktorym autom su vacsie problemy. Som majitelom Almery N16, v ktorej sa sice objavuju nejake tie pazvuky a mal som este nejake mensie problemy, ale nic viac oproti P307. A dufam, ze ziadne vacsie problemy mat nebudem. Taktiez vybava Almery je porovnatelna s Peugeotom. Jedine co mi v nej chyba je palubny pocitac, ale v modelovom rade 2003 je uz k dispozi i ked tento rad je oproti minulemu o cca 40000,- Sk drahsi.
To paulus> kde si pocul tu spravu, ze Peugeot kupil Nissan? Ja som sa naposledy docital, ze sa tieto dve spolocnosti nespoja a nespoja sa ani vtedy ked sa Carlos Ghosn v aprili 2005 stane riaditelom oboch firiem. On vyhlasil, ze ked bude hrat v aliancii veducu ulohu, tak nedojde k fuzii. Tieto automobilky su len ciastocne prepojene. A co sa tyka dizajnu, kazdemu sa paci nieco ine.
-
« Re: P 307 1.6 XS
Lubos, Paulus> Nazdárek vespolek. Musím se tedy docela jako Nissanista ohradit. Nechci tady vyvolávat nějaký flamewar ohledně značek, ale sorry, srovnáváte jablka a hrušky. Pravda, že na několika málo Almerách se vibrace projevily, ale to je fakt jen sporadický výskyt (a možná ani nebyly tak silné (ale to je subjektivní)) a někdy mi nějaký ten plast v Almeře zavrže, ale jen někdy a to je dané teplotní roztažností hmoty a dělá to zejména v tuhé zimě. Jinak je to auto naprosto spolehlivé ve všech ohledech, žádné jiné závady ani v nejmenším a v porovnání s tím co zde uvádí majitelé P307 je to 100 a 1: - rachocení zámku kufru, - rachocení zámků zadních sedaček, - rachocení víka kufru, - uložení tlumičů, - rezonance při nízkých otáčkách, - špatné čidlo oleje, - chroupání v motoru, - klepání zahřátého motoru, - teče voda kolem termostatu, - prasklé těsnění hlavy válců, - tupé rány do předních podběhů... Tak toto všechno u Almery a u Nissanu všeobecně skutečně není! Do Nissanu liju jen benzín a umývám ho. To je vše. Co se týče výbavy u Almery (nedělal jsem si komparační tabulku v Excelu ;-), ale dostanete za své peníze rozhodně víc (krátce jsem kouknul do ceníků) než u P307. Nabídka motorů není špatná, každý si myslím vybere z 1.5-16V, 1.8-16V NVCS, 2.2-16V DTI, možná menší než u Peugeotu, ale podle mě je důležitější spolehlivost než si vybírat motor po 1dcl objemu. Spojení s Renaultem rozhodně neznamená že se Almera vyrábí ve Francii. Ta se stále pro Evropu vyrábí v UK v Sunderlandu. Btw. již poněkolikáté dostal Nissan v konkurenci ostatních automobilek ocenění za kvalitu a produktivitu. Takže na kvalitu z rukou francouzkécho dělníka u Nissanu zapomeňte. Spíš si při jízdě Velsatisem ve kterém buble 3.0L motor od Nissanu vzpomeňte na Japonce... :-)) -
« Re: P 307 1.6 XS
Do Donald> Bud vklidu, myslim ze tyto problemy u auta, ktere neni starsi jak 3 roky, nejsou vyjmecne. Od r. 2003 je nova modelova rada, jak mi tvrdil prodejce a verim tomu, ze to bude OK. Ja si ho hodlam objednat na konci tohoto mesice. Jinak jezdil jsem ve VW Golf 1.4 bezin a byla to fakt hruza. Stacolo se kolenem oprit o calouneni a ty zvuky, to snad nedela sni brachova S120. -
« P 307 1.6 XS
Hi all.
Zvazujem kupu P 307 XS 1,6. Chcel by som sa spytat na vase skusenosti s tymto autom. Trochu som prescreenoval posledne prispevky a to ma dost odradza. V hre je este mozno Golf alebo predsa priplatit a vziat Passata? A co ten dost blby vyhlad dopredu, da sa rychlo zvyknut? Dakujem. -
"-- skrytý --" 11.01.03 23:40
« Re: Airbag
Žádný prášek proti popálení neexistuje. Naopak v případě soudní dohry řešení jednoho případu, kdy si spolujezdec dodatečně (po nehodě) přesedl na místo řidiče (řidič byl pod vlivem...) bylo nakonec rozhodujícím důkazem to, že "nový" spolujezdec měl kromě ksichtu (vystřelily oba airbagy) popálená i zápěstí, tudíž řídil on!
PS: Nejedná se o případ řešený v ČR. -
« Re: Airbag
Existuje nejaky prasok v airbagu proti spaleniu tvare??? Tak mne pred dvoma mesiacmi strelili airbagy na VW POLO a prepalilo mi to na troch miestach dve bundy co som mal na sebe - na brusnej casti a co ma uplne dorazilo na zilach (!). Keby bolo leto a idem v tricku s kratkym rukavom, tak ma ten airbag zabije. A to vsetko sa odohralo pri rychlosti okolo 30-40 km/h, pretoze som prvym prednym kolesom vbehol do kanala. -
"-- skrytý --" 09.01.03 17:47
« Re: trasenie
Ještě jeden tip ohledně třesení: Před pár dny jsem vyměnil přední kotouče a hle, najednou vibrace v řízení tak kolem 140 km/h (bez použití brzdy). Důvodem je evidentně skutečnost, že ty nové (na rozdíl od původních) nejsou ve výrobě dynamicky vyvažovány - na rozdíl od starých jsem na nich nenašel žádné "odpichy materiálu" či vyvažovací "spony mezi žebry". -
Lubos.1 07.01.03 10:15
« Re: trasenie
Zdravim!
Mne to na volante nevidno tiez, ale je pravda, ze niekedy to citim v rukach, ale az pri 140 km/hod. Uz vazne neviem, co s tym, lebo s ludmi od importera je to dost problematicke, aj ked na druhej strane mi dost vychadzaju v ustrety. Podla nich je to trasenie uz v norme. Tazko sa hadat. Neviem, ci na to existuje nejaka 'norma', ci su pripustne nejake odchylky...ale pochybujem. Riadenie by malo byt podla mna pevne.
To trasenie som uz skoro pustil z hlavy, teraz sa venujem roznym pazvukom z interieru :-)
Napr. je tam jeden neprijemny zvuk z priestoru na menic CD, ked ho tam poriadne zatlacim, tak zmizne. Je to na * spravene, vela dotykajucich sa plastov atd.
-
« Airbag
Atak kolega potkal 307 na bok. Nedala mu přednost. Bylo to v rezidentní čtvrti, takže rychlost nic. Trefil 307SW na střední sloupkek Ačkoliv dveře jen mírně promáčklé a sloupek mítně zvohýbaný, jen na povrchu dle oka. Ani neprasklo žádné okno atd.. boční airbagy venku. Jsem netušil, že stačí tak málo. No alespoň vítě, že fungují. Jo a co nás zaujalo. Žádný prášek, Jenom pytle. Možná se dává prášek proti spálení tváře jen do předních, nevím. Tak to jen taková vsuvka. -
"-- skrytý --" 06.01.03 10:02
« Re: trasenie
Pokusil bych se o nejjednodušší možné řešení: Pokud je sbíhavost nastavena na +-0, dal bych tam maximum povolené plusové či minusové odchylky. To by mělo při jízdě přinejmenším vymezit vůle v nábojích kol. Pokud to nepomůže, bude alespoň zřejmé, že příčinou nejsou ložiska. PS: Měl jsem podobný problém s třesením volantu při brzdění, a po několikeré výměně kotoučů se přišlo na to, že se náboje kol "netočí dost do kulata". Úprava sbíhavosti to víceméně vyřešila. -
« Re: trasenie
Asi by som ale pomeral celu napravu, kotuce, homokinet.klby,
vsetko co sa da...
Hm, este tak vediet ake tolerancie tam maju byt...
nevie to niekto??
Ale skusim sa popytat chlapov v praci, co si o tom myslia.
Dam Vam vediet. (ked sa ale dozviem volaco nove).