Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: zámek
Mám taky PRES a už prodejce mě upozorňoval, že DO je pouze na jednom. Jen tak mimochodem, jak vám funguje automatické zavírání oken s DO? Mě střídavě - absolutně nespolehlivě.DO má navíc funkci vyhledávání vozidla, na co tam je, když to reaguje při 5 metrech? -
« Re: na startě je to strašně líný
to mrkal: diky, jeste jsem se chtel zeptat zda se jiz nekomu podarilo vyresit problém vybrujiciho volantu: osobní zkusenost s vyvazováním kol je taká ze se vybrace zmensily 0 50% ale nevymizely.
Mimochodem kamarád má C5 resil stejný problém s vybracema nakonec po nekolika desitkách vyvazování (dokonce i na dynamické vyvazovace) pouze stacilo vymenit plecháce za lité kola a bylo po problému a závada prý jsou ty plecháce lehcené a mají tendenci se "roztahovat a stahovat". Jenze se mi nechce vrázet peníze do litaku abych zjistil ze je to to samy. -
Lubos.1 01.07.03 11:18
« Re: zámek
Ja mam nejaky PIN-Lock. Je to nejaka varianta Defend-Locku, ale zamok sa nevybera, ale iba povytiahne tak, ze trci asi 2 cm. Je to rovnako drahe ako Construct, ale vraj sa da Construct zospodu odstranit. Neviem, ci je to pravda, ale v kazdom pripade mi ten PIN Lock nevadi a nie su s nim ziadne problemy.
Co sa tyka klucov, osobne som dostal 2 kluce, ale obidva mali DO. Mozno sa to lisi kvoli verzii, ja mam XT Pack. -
« zámek
Zjistil jsem, že kromě zámků zpátečky Construkt a nebo Defend montují v Peugeotu i zámek "TITAN" (?). Nevíte zda existuje nějaký důvod, proč bych měl upřednostnit ten či onen systém ? Předpokládám, že všechny tři systémy fungují stejně a jsou snad i stejně bezpečné, ale přece jen co když ..... (např. trčící zámek, mech. spolehlivost, ...). A ještě jeden dotaz - k 307 XR PRES jsem dostal dva klíče, z toho je jeden s DO - je to tak OK ? Díky za informace. -
« Re: motory
Resim ted dilema, mam jit na garancku a budou mi pri te prilezitosti menit i olej. Drive jsem byl pevne rozhodnutej ze tam dam syntetiku ale kdyz jsem byl naposledy v servisu tak mi technik rikal ze pro motor 1,6 v benzinu je to zbytecne a budu muset casto dolevat a at tam necham tu polosyntetiku co mam ted. I motor je pry o chlup tizsi s polosyntetikou. Tak ted fakt nevim co tam dat. -
"-- skrytý --" 26.06.03 20:10
« Re: Ventilator chlazeni
ja som mal podobny problem, pri meneni ziarovky mi uletela ta strunka, co drzi ziarovku na stretavackach. predavat samo sa to nepredava, tiez mi chceli nanutit novy reflektor cely :)
nakoniec ich napadlo, ze predsa maju kopu reflektorov po burackach, tak sahli do smeti a vytiahli. podla mna to musi byt riesenie aj v tvojom pripade. -
Lubos.1 22.06.03 21:50
« Lozisko alebo brzdy?
Dnes som po dlhsej jazde nahodou vyskusal teplotu kolies (mam elektrony). Neviem, co ma to napadlo, ale v kazdom pripade bol pravy predny disk v strede horucejsi ako ostatne. Neviem, ci je v * lozisko, alebo to moze byt sposobene brzdami? Je pravda, ze pri pomalej jazde mi odpredu nieco pisti (bez brzdenia), akoby boli spinave brzdy. -
"-- skrytý --" 20.06.03 22:06
« Re: to Motorkar
To Viados: Hele, moje auto mi nehaňte! Díky němu, tedy spíše díky až neskutečným problémům s ním (ano, přiznávám...), jsem získal tolik nových kontaktů, známých a dokonce (dovolím si tvrdit) přátel, o nichž se většině "spokojených" majitelů aut (tedy těch bezproblémových) ani nesnilo. Holt, všechno zlé je k něčemu dobré. Ostatně, člověk je tvor společenský. A ke mně se (na rozdíl např. od "kutila" s Fordem Mondeo) alespoň vždy chovali u dealera, v servisu, u dovozce, u evropského zastoupení, u MMC v Japonsku atd. slušně - byť to hlediska technické asistence mému vozu nebylo povětšinou mnoho platné... PS: Záruka skončila, ale kontakty zůstaly a jsou možná ještě vřelejší. Inu, teď už přece jdou ty opravy/úpravy na můj účet! -
« To Viados
Já jsem už asi nějak poznamenaný, mě rozhodí každá malá závada, a ta moje emotivní poznámka k bezzávadovosti Nissana byla právě takto motivována. Já bych z toho byl asi fakt na budku, kdybych měl tolik závad, co tady někteří uvádějí, a asi bych to auto radši prodal. Takhle jsem mimochodem prodal Oktávii TDI, pořád se nějak dostával olej do chlazení, nebyli to schopni v servisu odstranit, tak jsem to prodal a koupil tu almeru... K původním destičkám: u mně je to taky rekord, už od 90 tisíc km se mi tomu nechce věřit, ale ve 137 tisíc mají destičky fakt pořád 4-5 mm tloušťku. Ale to není tím, že bych jezdil pomalu, jezdím hodně a někdy taky docela rychle, ale asi nebrzdím... Jezdím hlavně sám a s prázdným autem. -
« Re: A co raději Astru?
Mohu jen potvrdit. Nějaké destičky + pár kotoučů, výfuk (dva díly ze čtyř) z druhovýroby (perfektní původní nerez jsem několikrát proškubl - ale moje blbost), jediná žárovka zadního osvětlení za 7 let (auto má víc než deset), ale stála orig něco přes 100 Kč - to je fakt,...., prostě prkotiny. A jinak jen filtry, olej, svíčky, řemen a ... a benzín + občas umejt. Údržba téměř nic, když otevřu haubnu, abych se jako podíval jestli něco není třeba, tak se pokochám změtí trubek, hadiček, kabelů a nakonec jen doleju vodu ostřikovače. Každopádně jsou náhr. díly opravdu drahé, ale já je moc nepotřebuju. A taky je fakt, že "můj" mechanik po výměně různých filtrů nadává, že zas má odřený ruky. Takže nějaká negativa ty JAP auta opravdu mají ..... . To, že nyní měním značku, má úplně jiné pozadí. Kdyby byla stejná možnost u Toyoty jako mám nyní u Peugeota, tak neváhám ani chvilku. Ale o peníze jde bohužel až v první řadě. -
"-- skrytý --" 20.06.03 13:52
« to Motorkar
Já vím, že ten seznam 7 závad může majiteli japonského auta připadat divně a směšně (i když zeptej se tady na Motorcafé Mitsiho na jeho Mitsubishi ;o)), ale s Octávií by byl ten seznam podobný a P307 se podle líčení na tomto fóru ... už od prvních kilometrů. No, já vím, P307 je taky novější než Astra a asi to není jen můj pocit, že čím novější auto, tím poruchovější - o iluze přijdete, přečtete-li si zde na MC např. rubriky o nové Laguně nebo Mondeu.
Ale taky si vezmi, o jaké závady u mě šlo. Nebylo to nic zásadního. Mít verzi bez klimy a bočních airbagů, neměl jsem až na ty sjetý brzdy problém. Obecně myslím platí, že čím větší výbava, tím více možných poruch.
Mít ve 137 tisíc km původní destičky? Hmm, to já sice nejezdím jako puberťák ale taky ne jako čepičář. Jezdil jsem celý rok každý týden Praha-Frankfurt 140-180 kmh tacho.
A s tím Peugeotem 307 to nechápej špatně. Já z toho vůbec nemám škodolibou radost, Peugeotu fandím, protože P307 i další pažouti se mi designově líbí (na rozdíl třeba od brutalistních orig.VW nebo Audi), a je mi to proto spíš líto. (Málem jsem měl jako druhé auto do rodiny jetý P405 1.9D od ace2 a doteď trochu lituju, že jsem do něj nešel.) Každé automobilce se někdy něco nepovede - divné mi ale přijde, že zrovna takové auto dostane titul Auto roku a je to mezi lidem a novináři takový hit.
Obecně máš samozřejmě pravdu, je to smutný. Ideální by byly auta bez poruch. Managerský tlak na úspory a rychlost vývoje se ale asi někde musí projevit. Hrr, hrr a nedovyvinutá auta se testují na zákaznících zblblých reklamou. V oblasti PC to už léta dělá Microsoft a jak mu to vychází! ;o((( Jsem zvědav, jak Japonci udrží kvalitu aut, když budou vyrábět v Evropě. Zdali se Toyoty z Kolína udrží na prvních místech ve statistice spolehlivosti stejně jako Toyoty made in Japan ... -
"-- skrytý --" 20.06.03 12:44
« Re: A co raději Astru?
Japonské značky jsem taky nikdy nepomlouval. Do stejné kategorie jako P307, Š Oct a Astra patří asi Nissan Primera a Toyota Avensis. Myslím, že tehdy stály v kombi a dieselu přes 700 tisíc, (stejně jako třeba P406), což je jednoduše vyřazovalo z mého výběru. Limit jsem měl 620 tisíc. Další rok šli Japonci hodně dolů a když přišla ta nová (podle mě příšerná) sci-fi Primera, tak tu původní (podle mě pěknou) šlo koupit i pod 600 tisíc. Kdyby měly cenu srovnatelnou s Astrou (v té době!!!), šel bych spíše než do Astry do Primery nebo Avensisu. A to už jen kvůli té 3leté záruce.
A Almera je menší, ta byla mimo kvůli velikosti.
-
« Re: A co raději Astru?
Ja sem zabrousil nahodou. A kouknul jsem se i do fóra "Opel Astra 1.6 16V a jiné", co tam Viados píše. Musel jsem si to srovnat a přečíst 3x, abych pochopil, jak myslí ten rozdíl mezi "šmejdem" atd. Nestačím se divit - to vyjádření znamená v podstatě spokojenost s Oplem!!! Když jsem si přečetl ten seznam závat, tak jenom žasnu, kam jsme klesli a co jsme ochotni považovat za akceptovatelné. Proto se tady připojuji se svou trochou do mlýna pro všechny pežotisty a oplisty: Nissan Almera r.v. 2001, 137 tisíc km, a závady: NIC, NIC, NIC, vůbec nic! Dvě žárovky v předních světlech, to je všechno!!! Mám původní kotouče a destičky! Fakt se tomu musím jenom pousmát, když čtu příspěvky, kde se pomlouvají japonské značky!!! -
"-- skrytý --" 19.06.03 16:52
« A co raději Astru?
I já jsem si před 2 roky poctivě přečetl vše, co se psalo tady na auto.cz i jinde o Oplu Astra a motoru 2,0 DTI. Že prý Opel je nekvalitní a motor chlastá olej. No, taky jsem si řekl, že to snad tak hrozné nebude. Teď mám najeto přes 100.000 kilomtrů a zkušenost? Už vím, jaký je rozdíl mezi "šmejdem" a "autem roku" ... více viz fórum "Opel Astra 1.6 16V a jiné" -
« Re: motory
Taky mě to zajímalo, průběhy momentů a výkonu mě ukázal v servisu vedoucí technického oddělení v jejich originální dokumentaci, převodový poměry ale neměl, o ty jsem si potom mailem zažádal na hlavní centálu peugeot.cz, odkud mi je pak jeden technik poslal. -
« jen tak
V sobotu bych se měl stát dalším majitelem P 307.
Snad i šťastným. Poctivě jsem přečetl prakticky všechny příspěvky a tak doufám, že budu spokojen .... . Nyní ještě u domu stojí Toyota Carina a do té opravdu jen leju benzín, jezdím měnit olej a tak. No uvidíme ... Každopádně jsem chtěl dát o sobě vědět. Nejspíš se i ozvu s nějakým dotazem - předpokládám, že to auto bude nějakou chvilku chytřejší než já. -
« Re: Ventilator chlazeni
Jo sorry omlouvam se mit ty prachy tak bych do Peugeota uz asi nesel za 4 mil to uz by bylo i na nejaky Porsche. No dneska jsem byl v no-name servisu kterej se ale specializuje na Peugeoty ale bohutel taky na nic neprisli takze me ceka opravdu nakup toho paketu. Je zajimave ze na 306 nebo na 206 se tahle svorka sama prodava a stoji cca 20 kc. Ale neda se pouzit na 307. Ty prachy vem cert ale vice me stve to ze jsem auto potreboval na vikend ale skvely zasobovaci system Peugeotu to je schopen dodat az v pondeli nebo v utery. -
« Ventilator chlazeni
Stala se mi dosti pozoruhodna ale bohuzel velmi neprijemna zavada. Ustrelila mi vrtule od ventilatoru. Behem minuty se auto prehrivalo a tak jsem musel okamzite vypnout motor. Kdyz jsem na to koukal tak jsme zjistil ze vrtule i motorek je asi ok ale ta svorka ktera drzi vrtulku na ventilatoru je pryc. Kdyz jsem volal na P. Asistance tak mi rekli ze to nemaj a ze nejdrive to tady bude za tyden. Bohuzel svorka se samotna nedodava tak me asi ceka nakup celeho paketu za cca 4000 tis. kc. Chtel jsem se zeptat jestli nekdo nemel podobnou zavadu a neresil to nejak jinak. -
« Re: silenblok vyfuku 307
Kdyz si stezujete na to, ze se to dusi, jake mate motory? To cvakani o kterem jsem psal kdesi dole neni v predu vubec slyset. Je to v zadu. Neresim to ale, tento tyden to dam do servisu a uvidime. U pacek blinkru neschledavam zadne problemy. Chtel jsem se ale zeptat, jak vam funguje vypinac na vypinani airbagu spolujezdce. Ted o vikendu jsem to vypinal poprve a po otoceni klicku do polohy OFF zustal vypinac v teto poloze. Kdyz jsem to chtel zase zapnout, nejak se zamku nechtelo, tak jsem trochu pritlacil. Cosi cvaklo a ted kdyz otocim klickem na OFF, klicek necham zastrceny v zamku a pustim klic, tak se to samo vrati do ON. Proste se zasunutym klicem nedrzi v poloze OFF. Kdyz chcu vypnout, musim zatlacit do OFF a vytahnout klic. Jde vam to taky tak, nebo jsem ten zamek dojebal? -
"-- skrytý --" 13.06.03 10:04
« Re: silenblok vyfuku 307
ad spotreba: mne skor klesla... resp. po prvych 10.000 a odvtedy je rovnaka, teda ak pominiem to, ze oproti minulemu roku sa mi pomer dialnica/mesto prehodil z 70/30 na 30/70. spotrebu mam teraz, ked mam viac mesta 8.7. ale ja to nesetrim.
raz som po precitani konfery fabia a podobne skusal lahku nohu a funguje to, da sa aj za 7.6, menej sa mi tusim nepodarilo. -
"-- skrytý --" 13.06.03 09:58
« Re: silenblok vyfuku 307
tak som rad, ze ja som po druhej vymene uz chytil dobre packy. s tymito som spokojny ;)
ako ti prestane blikat? akoby neboli pustene blinkre? (tj. akoby boli vypnute?)
so spotrebou ti nepomozem, ale ja som si vsimol, ze cim je teplejsie, tym je ten motor znacne lenivejsi. a mozno iba pri mne je tam vadne to cidlo (nasavaneho vzduchu, lebo cim je teplejsie a vlhkejsie, po starte sa to nechce ani rozbehnut) a stale to nechcu priznat ;) -
Lubos.1 13.06.03 09:50
« Re: silenblok vyfuku 307
Mne to napodiv licuje :-)
Mne menili prepinace blinkrov uz 2x, ale stale to nie je ono. Zapnem dolava otocim volantom, volant pustim, vrati sa mi do povodnej polohy, packa sa nevypne, ale prepne do opacnej strany :)
Okrem toho som si vsimol, ze lavy blinker niekedy prestane blikat, aj ked je packa zapnuta.
Ten cvakavy zvuk ide niekde od predu zprava, je to ventil na odsavanie par z nadrze (ako pise mkral). Cvaka iba na volnobehu. Ak ho aj vymenia, i chvilu zacne znova :-)
Vsimol som si jednu vec: Oproti minulemu roku sa mi asi o liter zvysila spotreba. Jazdim rovnako, klimu mam pustenu rovnako, rovnaka trat. Asi 20% mesto, 60% bezna cesta, 20% dialnica. Teraz jazdim za 8.5 l, minuly rok za 7.5.
Okrem toho sa mi zda, ze to aj akosi slabsie taha.
Mozno uz budu v * sviecky, alebo je spinavy vzduchovy filter. Mam 41 000 km a este som ich nemenil. Mali by sa menit az po 60 000 km, co sa mi zda privela. Menil ich niekto uz skor? -
"-- skrytý --" 12.06.03 12:50
« Re: silenblok vyfuku 307
licovanie. nelicuju nikde (ak myslis predny blatnik a predne dvere). dvere su hlbsie. prepinace blinkrov sa *, ale vymienaju ich v pohode.
co sa tyka toho praskania a cvakania, nie je to iba zapinanie/vypinanie kompresora? okrem toho este z pravej prednej strany este moze vychadzat taky zvuk, periodicky, cca 2x za sekundu. vraj to je nejaky pretlakovy ventil neviem coho (alebo nieco podobne) a je to uplne normalne. -
« Re: silenblok vyfuku 307
Dela mi to same z oblasti motoru pri zapnute klimatizaci, po vypnuti praskani a cvakani ustane - klimatizaci mi promerili, pry je to normalni. Na tom aute je takovych normalnich nenormalnich veci az mi to leze na nervy - napr. licuje nekomu blatnik a dvere a jak vam funguje prepinac blinkru? -
« Re: silenblok vyfuku 307
Reknu ti asi nekdy pristi tyden. Myslim, ze mam podobny problem. Projevuje se to tak, ze pri volnobeznych otackach, kdyz vystoupim z auta slysim takove nejake divne praskani, cvakani, nebo co. Byl jsem s tim v servisu, auto je jeste v zaruce a domluvil jsem se s nema na pristi tyden. Tak jsu zvedavej. -
« teplomer
Dnes som rano nastartoval , v garazi v podzemi, na teplomeri 9 stupnov. V pohode. Bohuzial po 30 min. jazde cez mesto som tam mal stale 9 stupnov, podotykam ze bolo cez 20 urcite. Ked som zaparkoval , tak som vysiel na obrubnik a zrazu to skocilo na 21 a uz sa aj rozbehla klima atd... Mam dojem ze to je nejaky kontakt... Stretol sa s tym uz niekto?
-
« Re: peripetie s 307
Diky za existenci tohoto fora. Mam dost spatnou zkusenost se servisem, protoze se na me vzdycky divaji jak na vola kdyz neco reklamuji a jakoby pochybuji, ze to urcite u noveho auta neni mozny. Takhle se muze clovek alespon necemu dopidit a navest servisaky co maji delat. Jsou vubec servisy v CR nejak propojene, aby se vzajemne informovali co se kde objevilo a jak se to resilo?
---------------------------
Ted bych tam zase pro zmenu zasel s klepanim volantu. Uz to tu nekde bylo a myslel jsem si, ze se me to netyka (nejezdil jsem vice nez 120). TO Lubos: Jak se ti to projevovalo? Ted kdyz jsem to hnal po dalnici, tak volant vibroval o nejakych +-2 cm vertikalne. Bylo to dost neprijemne. Kola mam prevazene po vymene gum. Co mi na to reknou v servisu? Budou ochotni se mnou jet 50 km k nejblizsi dalnici? Diky za odpoved -
« Re: peripetie s 307
Pokud mám na mysli co ty (projevuje se to např. při zhoupnutí auta, nerovnosti atd. ze začátku to bylo takový chroupání a nyní bouchání od předku)ve čtvrtek s tím jedu do servisu donutil jsem je aby se mrkli na uložení předních pružin.
Prý by to mohlo být ono, dokonce my to technik sám přiznal že už maj taky nějaký echo.A sami neřeknou nic i když vo tom vědi.Takže dám vědět. -
« Re: peripetie s 307
Dik za odpoved.Ze by nam nekde neco jen vrzalo zatim neresime.CD menic nemame-jen kazetak:-) To co jsem v palubce popisoval neni jen nejake povrzavani,jsou to nekdy i slusne rany jako by se tam uvolnila roura co vede do zarizeni ke klimatizaci auta-stred palubky.Ale nekdy to tluce hezky po cely sirce-mozna zas tahla od steracu.Fakt nevime a nevi to ani v servisu-ti se to pokusili zpravit tim ze omotali jeden ubohy kablik izolackou.Kdyztak dik za radu. -
Lubos.1 05.05.03 10:15
« Re: peripetie s 307
Ja som mal s tym takisto dost problemov, hlavne s vibraciami riadenia. To by malo byt nateraz vyriesene. Dal som kolesa prevazit na vyvazovacke Hunter GSP 9700, ktora ma prave tzv. kontrolu vibracii.
Tesnenie pod hlavou valvou mi menili tiez, zatial mam odvtedy 6000 km a zatial pohoda. Inak celkovo cca 38 000 km.
Vrzganie interieri si riesim sam a to silikonovym olejom, ktory nastriekam tam, kde sa dotykaju 2 plasty. Je to omnoho lepsie.
Co sa tyka toho drncania a klepania za studena od palubovky, ja som mal problem s plastovym uloznym priestorom, kde sa dava menic CD. Treba ho vytiahnut (silou) a vytlmit. -
« peripetie s 307
nazdar lidi,
tak uz rok jezdime s 307 1,6 XR Presence. je to fajn auto, ale ta technika a servis !!! Uz sme z toho nestastny. Kdyz sme to kupovali tak sme si rikali ze servis vzdaleny 60 km od bydliste neni problem, ze auto roku poruchy moc mit nebude - blbost! Nejdriv sme tam jeli asi cca 5 s automatickyma steracema. Stirali jak sileny ikdyz padlo jen par kapek a ne a ne zastavit.Pomohlo az vymena ridici jednotky.Ted uz pohoda.
Pak se nam zacala oddelovat kastle od auta.Je to pridelany takovyma plastovejma nejtkama.Ty samovolne vypadavali a tak predni blatnik misto na 5 nejtech visel jen na dvou. (Jeden treba vypadl kdyz sem umyval auto)- staci nejtek vytahnout drivn nez upadne a pridat trochu silikonovyho tmelu-ted to fakt drzi
No a pres celou zimu nam zacalo auto na nerovnostech v zatacce pekne klepat cca u motoru ci hluboko v palubce u "klimy", je to neresitelny pro servis, kdyz tam dojedem tak auto je nahraty a uz neklepe,ale jinak je to sileny.Ted pres leto je to bez klepani-konecne.
Posledni velka zavada je ze se podelalo tesneni u hlavy motoru a tak si ho tam zanedlouho nechaj na tyden a vymeni tesneni.Problem je v tom, ze sme cekali na obednavku 14 dni.Pak sme tam auto nechali pul dne - jen aby se koukli ze opravdu tece a pak nas preobednali za dalsich 14 dni-ze nemaj nahradni dily.:( Nahradni auto se "nevede".
Jo jeste jedna blbost se obevila.Brzo nam odesla packa od blinkru a tu obednavali na dvakrat skoro 1/2 roku - silenost.
Pry jeste ze se obcas vyskytne klepani,ze se lehce uvolni palivova nadrz - to sme zatim jeste nemeli a snad ani mit nebudem.
Tak lidi,tak se vykaslete ze vam to vrze u radia a budte radi ze vam to tak hezky zatim jezdi,protoze jinak je to fajn auto. (az na cca 1/2 dovoleny v haji straveny v servisu)
Tak zatim hodne spokojenych kilometru.
NIKDO1
PS:jestli si vite rady s tim klepanim v palubce pod oknem, za studena, tak predem dik za radu.
-
« Re: Zhasínání přístrojové desky za jízdy
basil: Jen tak pro info, kdyz nikdo nepise. Me se
takhle u jineho auta take pristrojovka vypinala.
Byl vadny prepinac svetel, kde upadl jeden drat
a elektrika se uzavirala jinudy, cimz docasne
vypadla elektrika pro pristrojovku. A hledat
takovouhle blbost je fakt uzasna zabava... No, uvidis, co to je u tebe :-)) -
« Zhasínání přístrojové desky za jízdy
Mám 307 2.0Hdi 110k, při jízdě se mi už několikrát stalo že zhasla pristrojová deska, budíky na nule, nevedel jsem jakou rychlosti jedu, kolik mam otacek... vyplo se radio, automatická klima, palubní počítač, ale auto jelo dál, ale žádná kontrolka nesvítila ani podsvícení přístrojovky. Po chvíli, tj, asi po 5 - 10 vterinách bylo vše zase ok. Při jízdě v noci a ve 150kilometrové rychlosti na dálnici je to tak trochu šok......... Stalo se to někomu? -
« Odrene zadni tlumice
Vcera jsem byl na vymene pneumatik a vsimnul jsem si, ze jak byla svesena zadni kola, tak jsou odrene vnejsi plaste obou zadnich tlumicu. Jsou tam takove podelne ryhy a odrena barva. Pres tyto tlumice jsou takove umelohmotove chranice, ale nezda se mi, ze by to odrely. Nesetkal se s tim nekdo? Ze by dalsi duvod k reklamaci? Diky za odpoved. -
« Re: horror ?
No, vzhledem k tomu, kolik problemu melo nove Mondeo (od 2001?) - hlavne s novymi diesel motory, hvizdanim karoserie atd. - bych spis rekl, ze u novych aut je stale vice pravidlem, ze je doladuji az za behu. A tak zatimco drive se auto vyvijelo 6 let a vic a tyto detske nemoci byly malo caste, dnes se automobilky chlubi, ze zvladnou vyvoj za 2-3 roky a skoro kazde nove auto (v nizsi a stredni tride) ma problemu habadej. To je podle me horor. -
« Re: Buchanie od motora pri studenom starte
Mam 307 XS 1.6 uz rok a pol. Mne sa tento problem vyskytol tiez. V zime sa motor iba dusil, ale napodiv teraz, ked je uz teplejsie, zacalo buchat nieco pri rozbiehani od motora a zaroven to dusi. Uz sa to podarilo vyriesit? V com je problem a co bude potrebne vymenit? -
« Re: Problemy s vrzganim, rezonanciou, ....
zucchero> Vydrz, reknu ti za mesic. Jsem totiz stejneho nazoru jako ty. Kdyz si nekdo koupi novinku, nesmi se divit, ze jsou problemy. Navic vzhledem k poctu prodanych aut tu pisou skoro ti stejni lidi, takze jsem neodolal a objednal ho. Bude v pulce kvetna. Jsem zvedavej. -
« Problemy s vrzganim, rezonanciou, ....
Sledoval som diskusie na temu Peugeot 307. Napriek tomu, ze je tu vela stazovatelov, neodradilo ma to uplne. Vsetky novinky maju svoje muchy, ktore sa vsak postupne vychytaju. Myslim ze ta otazka tu uz padla, ale odpoved na nu som nenasiel. Takze sa chcem spytat este raz: Ak si kupil si niekto Peugeot 307 (zvlast ma zaujima SW, alebo Break) zaciatkom 2003 ma stale problemy, o ktorych sa tu pise???? -
"-- skrytý --" 08.04.03 13:43
« Re: horror ?
Nekdo ma holt smulu a padne na spatny kus, a to nezavisle na znacce. Ja mam forda (Focus 1.8i kombi) tri roky s najetymi 40 kkm a zadne problemy jsem dosud nemel. Jen mi obcas na nerovnostech slabe zarezonovalo vnejsi el. zrcatko; na konci rozsirene 3lete zaruky mi ho vymenili. Jinak ani sebemensi dalsi problem jsem nemel. Naprosta spokojenost. -
« horror ?
kdyz to tady ctu tak jsem rad , ze jsem koupil nove Mondeo :o) ..... nic proti pazoutum, sam jsem mel kdysi 605ku ale precetl jsem si zpetne asi 50 prispevku a stavi se mi vlasy ma hlave z tech skripani, klepani, vibrovani, resetovani jednotky .... sorry panove uprimnou soustrast. Jo a pro ty co se zacnou obouvat do fordu .... je to moje 16 auto ale ani ty predchozi sec o generace starsi nemely ty 307kove nemoci -
« Re: Elektrika
snapbar, diky za pokec o Tvojom SW, dlhsie som tu nebol, preto az teraz pisem. Zaujimave testy boli teraz uverejnene v AUTOMOTOSPORT a AUTOAKTUALi, kde porovnavali auta nizsej strednej triedy, tusim ze to 307 vyhrala a porazila aj novy Megane. Tak co tu stale vsetci frflete, ked sa vozite v najlepsom aute triedy v Europe ?!