Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 02.12.06 22:35
« Re: Re: tlačit na servis
vravim ti, na fore to par ludom robilo, odpoved tam najdes hned. konkretne ta zadna naprava to robila aj mne, ziarovky mi nepraskali, kamosovi zase ano, vsetko vyriesene k spokojnosti. pokial ti mozem poradit, chod do ineho servisu - cim mensie mesto, tym lepsie - a mas po problemoch. -
« Re: tlačit na servis
Nejhustší na tom je, že jsem jim tam dal to auto kvůli bouchání a když mi ho chtěli vrátit, tak zase byla prasklá ta žárovka. Řikám jim, že to fakt už neni normální a oni pořád, že je to naprosto normální. Já nevim, co s nima. Čumí na mne jako na idiota a tvrdí, že jsem tam přišel jenom proto, abych dělal problémy. To si myslej, že já pojedu kvůli debilní žárovce za 200 do servisu a budu jim tvrdit, že je to vada, když by to praskalo jednou do roka???? Pak jsem odmontoval úplně tu mříž a bouchá to vzdau pořád. Jsou to rány, jako když bouchá něco ze spodu do karoserie, ale blbě se to pozná, takhle za jízdy. Koukal jsem na to zvenku (jsem ale úplný laik) a na tlumičích je jakási gumová krytka, která by asi měla být upevněna v horní části tlumiče, ale lítá tam jak hadr na koštěti a bouchá do karoserie. Typoval bych, že je to ono, ale kdo ví... V pondělí to budu řešit s šéfem pobočky ve Stodůlkách, tak pevně doufám, že ten se k tomu postaví inteligentně. Díky za typy ohledně žárovek na ten předřazenej odpor, ale mám obavu, že když to zatloukali do teď, budou to zatloukat i dál. Prostě každýmu radim: RUCE PRYČ OD DOMANSKÝ STODŮLKY!!!!! -
"-- skrytý --" 02.12.06 14:25
« Re: žárovky
www.peugeot-club.com/forum
tam najdes odpoved na vsetky svoje otazky, tie ziarovky sa riesili X-krat, staci tam dat odpor a je to, co sa tyka napravy tak to je vada od vyroby, rozhodne tlacit na nich a nenechat sa ukecat na mrezu, ona to nerobi. ale ako som povedal, navstiv nas na fore a tam najdes vsetko ;-) -
"-- skrytý --" 01.12.06 22:38
« Re: závady na Peugeot 307 Break
K těm žárovkám najdeš info na fóru Peugeotu. "Problém" je , že si tam lidi dávají žárovky s blbýma parametrama, kerý se pak přehřívají a rychle odchází. Pokud tam hodíš správný, je to absulutně bez problémů. Nechci jim křivdit, ale myslím, že o Domanským sem už taky ňáký zkazky slyšel. -
« závady na Peugeot 307 Break
Dobrý den, mám dotaz na diskutující. Vlastním Peugeot 307 Break necelé 2 roky starý a najeto cca 30.000 km. Velmi často (cca jednou měsíčně) mi praskají žárovky v předních světlech. V servisu mi na tuto stížnost řekli, že je to plastovými kryty na světlech, které neodvádějí teplo a že si mám trhnout nohou, protože žárovky jsou spotřební materiál a nikdo to dál řešit nebude. Dále mám problém s boucháním na zadní nápravě. Mám však auto předělané na N1 s přepážkou a v servisu mi stále tvrdí, že to dělá ta mříž (i když poprvé mi chtěli namluvit, že to bouchalo balení žvýkaček v kastlíku...???) Rozhodli se to tedy opravit tak, že mi tam zavrtali nějaké další šrouby, které trčí do prostoru kufru. Odmítl jsem jim to převzít, protože očekávám od servisu řešení hodné roku 2006 a ne 1982 (ještě vlastně přilepili nohy od mříže izolepou.... ????) a to už vůbec nemluvím o tom, že to tou mříží rozhodně není. Celé toto se odehrává v Peugeotu Domanský ve Stodůlkách. Prosím Vás proto o radu. Máte někdo obdobné zkušenosti s tímto servisem a myslíte si, že má smysl dál na ně tlačit ať s tím něco dělaj, nebo je lepší se na to všechno vykašlat a smířit se s tim, že Peugeot je auto tak akorát na půl roku ježdění a pak vyhodit a protože to v servisech vědí, tak se ani nesnaží nic opravovat... -
« Bez nadpisu
S 1,6 HDi 80 kW som zatiaľ veľmi spokojný. Auto ťahá plynule od 1500 do 4000 ot/min. Spotreba je v reále od 3,8 do 5,7. Tých 3,8 to som len skúšal, ale mal som malý priemer. Pri kľudnej jazde som mal priemer 4,4 a rýchlostný priemer 82 km/h. Tých 5,7 som spravil na Ukrajinu - 5 ľudí a naložené auto po strechu = využili sme maximálne zaťaženie vozidla. Chodievam po diaľnici do Čiech a tam mi to zoberie okolo 5,2 l/100km. Trochu ten 1,6 HDi nemá rád zimu. Spotreba oloja je asi 0,5 l/20 000 km. Ten 2,0 HDi 100 kW dosť žerie. Ak máš možnosť ísť niekam vyskúšať ten 1,6 HDi tak choď, budeš milo prekvapený. -
« 1.6 HDI
zo Mm: Jak jsi spokojený s motorem 1.6 HDI, předpokládám 80 kW.
Jakou má v realu spotřebu, zvukový projev, spotřebu oleje, .....
Připadá mi jako pro mě zajimavá varianta do budoucnosti. Teď jsem z 2.0HDI spokojený, ale 66kW není nic moc a chtěl bych změnu.
Zvažuji P307 1.6HDI 80kW nebo 2.0HDI 100kW.
Možnou alternativou je taky P407 s 2.0 HDI nebo 2.2HDI, ale tady bude zřejmě problém cena.
No uvidíme. :?: -
« Bez nadpisu
Tiež som presedlal zo škodovky na peugeot 307. Mám dosť najazdené v octavii. Pohodlie v 307 a Octavii sa nedá porovnať. Za 3 roky a 2 mesiace som najazdil s 307 2,0 HDi 175 000 km. Zo začiatlu som síce chodil dosť do servisu, ale po odstránení "detských" závad sa už len vymieňal olej a filtre a nalievala sa "ropa". Teraz mám 307 SW 1,6 HDi zatiaľ v pohode... -
-
"-- skrytý --" 31.10.06 15:36
« Re: Re: Re:
Petr Zahora: Samozřejmě, že jsou i měkčené plasty, u nichž je odpařování změkčovadel omezeno na minimum, jenže na rozdíl od těch "taky měkčených" stojí ranec.
Francouzské vozy všeobecně se vyznačují poměrně velkou škálou dílů pocházejících i v rámci nějakého krátkého období od velmi širokého okruhu subdodavatelů, a jsou tedy rozličné kvality, resp. provedení. A tak např. Renault 5 měl v r. 1985 (já vím, je to už dávno, ale nic moc se od té doby nezměnilo) shodou okolností 5 různých typů hlavního brzdového válce, z nichž (tuším) 3 byly vzájemně nekompatibilní! Prostě to, co bylo momenálně k dispozici, to tam fabrika montovala... -
« Re: Re:
to mand: To je skutečně problém. Všeobecně platí přímá úměrnost mezi velikostí a kvalitou servisu. Čím je servis větší, tím kvalita práce jde dolů.
Sám jsem zpočátku jezdil do Pardubic, ale parkrát mě omylem namontovali jiné díly než by měli, tak jsem rezignoval a začal jezdit do miniservisu v Choustníkově Hradišti a mohu vřele doporučit. Obávám se, že je to pro Vás daleko ?! V Praze, předpokládám servise "Auto Domanský" ? -
"-- skrytý --" 31.10.06 14:45
« Re:
Petr Zahora: Různé šarže výchozího materiálu samozřejmě nelze vyloučit, ale primárně to závisí zj. na tom, kde a za jakých podmínek auto převážně parkuje, resp. jezdí - v chladné temné garáži k tomu dochází méně, na ulici za slunečného počasí nesrovnatelně rychleji. Pozor: ta změkčovadla jsou zdraví škodlivá a uvolňují se z plastů (samozřejmě hlavně z těch "měkčených") po celou dobu jejich života! -
« Bez nadpisu
Ne, o servu v mém autě vůbec nevím. Před dvěma roky jsem "sestřelil" srnu na silnici a auto měl 14 dní v servise. Po tuto dobu mě zapůjčili P307 s 1.6 motorem. Auto mělo najeto cca 40 000km a rozhodně v něm nic nepískalo. Odkud jste, možná bych vám mohl doporučit nějaký servis ? -
« Pískání čerpadla posilovače řízení
Mám 1,6 benzin, 80 kW. Jízdní vlastnosti jsou zatím poměrně dobré, ale ten pískající zvuk čerpadla už asi dlouho nevydržím - rozhodně si na něj dle doporučení servismana nezvyknu. Vám servo nepíská vůbec, nebo jen málo, že jste schopen to tolerovat? A ten servis změním. -
« Re:
To je těžké říct. Kolega před 3 lety přesedlal s Peugeota na Škodu a má taky oči pro pláč. Škoda, že také není přispívatelem na Auto fóru, protože by asi mnohým lidem stávaly hrůzou vlasy na hlavě.
Problémy jsou od toho, aby se řešily. To co popisujete by pro šikovného mechanika neměl být problém. Skutečně zkuste změnit servis .
Já mám P307 už 4 roky, najeto 120 000 km, což už je slušná porce kilometrů a zatím maximální spokojenost.
Jaký máte motor ? -
« Re:
to Petr Zahora: Auto mám teprve 6 měsíců, tj. ještě rok a půl je v garanci. Servis mám v úmyslu změnit, ale předtím se chci vyzbrojit zkušenostmi jiných uživatelů této značky, abych věděl, co je a co není normální. Předtím jsem měl 9 let oktávku a byl jsem s ní spokojen. Protože škodovky za tu dobu dost zdražily, zkusil jsem přesedlat na 307, neboť jsem se bláhově domníval, že Pugeot nebude horší než Škoda. :-( -
« Bez nadpisu
to Mitsi: To zní logicky, ale jak je možné, že u jednoho auta se čelní sklo "špiní" více a u jiného méně. Že by se použivaly jiné materiály u stejného typu auta ?
to mand: To co popisujete rozhodně není normální stav a zaslouží si větší pozornost a vstřícnost servisu. Pokud ze strany servisu není chuť problém řešit rozhodně doporučuji změnit servis.
Je to auto ještě v garanci ? -
« Pískání čerpadla posilovače řízení
Mám novou 307 BREAK a kromě závad, o kterých v servisu prohlásili, že to je normální (chybná indikace vadného ABS, rachtavý zvuk motoru při volnoběhu - a to nemám nafťák! - , poruchové odemykání dveří zavazadlového prostoru atd. atd.), mám závadu, která mi fakt drásá nervy: je to nepřestávající HVÍZDÁNÍ ČERPADLA POSILOVAČE ŘÍZENÍ. (Toto začnou dělat některá auta zhruba po 10 letech provozu.) Dle vyjádření servismana je to u peugeotů běžná záležitost, jiným to prý nevadí a na funkci to nemá negativní vliv. Mám si na to zvyknout. Hotovo. Protože nemám možnost si nikde 307 poslechnout, může mi někdo z vás sdělit vlastní zážitek s tímto pískáním? Zatím se mi podařilo zjistit, že 206 to nedělá. -
"-- skrytý --" 31.10.06 09:13
« Re: Re: Re:
Problém "mastného/nevyčistitelného" čelního skla zevnitř je způsoben usazováním změkčovatel pocházejících z plastů, hlavně pak z plastů samotné palubní desky. Řešení to žádné nemá a sklo je třeba pravidelně čistit speciálními přípravky s vysokým obsahem čpavku. -
maky29 24.10.06 10:38
« Bez nadpisu
Ja mám na 307 okolo 17 000 km za necelého trištvrte roka a aj keď nie som nadšený kvalitou, zatiaľ sa to dá. To búchanie na zadnej náprave mám tiež a zdá sa mi že je to s príchodom zimy.... viac ma štve že pri naštartovaní sa z priestoru motora ozve nejaká vibrácia, a tiež pri pridávaní a uberaní, už mi to aj pozerali, zastriekali nejakým silikónom niekde pri uchytení motora, ale robí to zas.. začalo zase po nejakých 5000 km. Najväčšia bomba je ale to, že pri cúvaní a poémalom brzdení počas parkingu sa občas ozve taký zvuk od zadných bŕzd akoby som mal sedliacky voz.... :shock:
Ešte malý dotaz, je radenie rýchlostí v HDi verziach 1.6 iné ako v benzínovej 1.4? Ide mi o to gumené radenie, či majú HDi verzie presnejšiu kulisu a tak... -
« Bez nadpisu
Chyby su, kazde auto okrem niektorych japoncov ma, ja akurat idem do Peugeotu tesne pred vyprsanim zaruky a mam nasledovne:
- Pri brzdeni medzi 120 - 100 a potom medzi 60 - 30 velke vibracie volantu - zvlnenie brzd kotucov
- zaseknuty pas na strane vodica
- obcas zvonivy zvuk z vonkajsej strany pri urcitej rychlosti - ako nejaky uvolneny kovovy predmet
- pri prechadzani vytlku klepavy zvuk od zadnej napravy
- Posilovac - zopne sa po nastartovani az po niekolkych desiatkach sekund, a obcas vypadava pocas jazdy - asi malo kvapaliny -
« Brzdy
Zdravim,
Posledny tyzden som spozoroval ze po stlaceni brzdoveho pedalu, ked ho chcem uplne stlacit tak ako keby tam bol nejaky "spinac" pod nohou.
Mozno tam je nieco uvolnene... opticky som nan pozeral ale nic nevidno
Nestretol ste sa s tym niekto?
307SW 1.6 benzin 5/2005 12500km -
"-- skrytý --" 30.05.06 08:41
« STREŠNÝ NOSIČ NA 307
ZÁHRADKA NA P307 HB 5D SPOLU S NOSIČOM NA LYŽE PRE 3 PÁRY LYŽÍ ZA 3000,- SKK.
ZÁUJEMCOVIA: pierce@pobox.sk
P.S.: Vsetky maily, ktore som dostal, a na ktore som odpovedal, boli odmietnute ako spamy... Takze uz reagujem iba na sukromne spravy... -
« Peugeot 307 SW
Chtěl jsem Vás požádat, zvažuji v současné době koupi Peugeotu 307 SW 1,6 HDI 80 KW, tak rok starého ceny se pohybují okolo 450 tis. Nemáte někdo zkušenosti s tímto vozem? Doporučíte? Auto bude jezdit minimálně jednou za deset dní Praha-Záhřeb-Praha, takže tak nějak 5000 měsíčně. Díky -
"-- skrytý --" 25.05.06 18:03
« Re: Silentblock
silentblok je este asi neriesitelny, kazdy ma nejaku zarucenu radu, co treba urobit,ale nefunguje to :'-(
307 ma pachovy filter? pelovy by som vymenil, ale pri 12.000 km by mal byt OK...inac ak pelovy=pachovy, tak si kup ten s aktivnym uhlim. -
"-- skrytý --" 25.05.06 12:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vrzgajuca brzda+klima
len chcem poznamenat, ze mi v novom forde smrdela klima. ale smradelo to akoby NOVOTOU. ako plasty a tak. pri 20.000 servise mi vymenili i pachovy filter a fantazia - vzduch cistucky, bez zapachu. ako ma byt. casto pozabudnem vypnut vnutorny okruh - jazdou mestom vedla kamionov (hore brnenskou v BA) ju zapnem, pri malackach sa cudujem, preco je ten vzduch taky teply (vypnuta klima). ziaden zapach, nic.
odporucam radsej vymenit ten filter, nez dezinfikovat klimu. -
"-- skrytý --" 23.05.06 10:27
« Re: Re: Re: Vrzgajuca brzda+klima
ja som to strekol na klb pedalu a je OK, silical je silikonovy sprej. a tym indianom, co ti povedali, ze je to normalne uz nikdy auto nedones >:D klima sa normalne cisti, pretoze sa ti tam usadzuju kadejake bakterie a to je ten smrad. inac cisti to aj peugeot servis, mne napr. cistili posledne v blueboxe ZV. S klimou je vhodne jazdit tak, ze take 2-3 km pred vypnutim motora je vhodne vypnut klimu, aby sa ti ten bordel tam neusadzoval. -
« Vrzgajuca brzda+klima
Zdravim,
Vyriesil niekto tento problem? Oplati sa s tym ist do servisu?
Mam tiez problem s klimou ked ju vypnem ide z fukarov tazky-nedychatelny vzduch(asi tak 5 min.) a aj samotna klima nema cisty vzduch... vraj je to normalne, stretol sa s tym niekto?
307SW 1.6 benzin
Auto rocne v zaruke. -
"-- skrytý --" 22.05.06 13:09
« Tak a mám po záruke...
Tak včera bolo druhé výročie kúpy auta. Mám teda po záruke. Čo hovorí p. Murphy? Že čo sa môže pokaziť sa pokazí 3 dni po záruke???
:lol: >:D >:D >:D >:D >:D
Ale vážne. Ja som maximálne spokojný. Dnes som s tým bol až v Trnave na pravidelnú kontrolu (po tom, čo sa hovorí o servisoch v BA, ako miznú autá po návšteve atď. som radšej išiel mimo hlavného mesta).
Výsledky diagnostiky:
[odkaz]
Auto v absolútnom poriadku.
Majú tam sklo, cez ktoré je vidieť do dielne. Tak som sedel na stoličke a pozeral, čo stvárajú s mojim Miláškom. Technik raz vyšiel von ku kávomatu a pýtal sa, či naozaj žijem priamo v BA, lebo auto je veľmi zachovalé a vyzerá ako garážované (čo teda nie je ani náhodou). Tak som mu potvrdil, že som priamo z BA a auto stojí na sídlisku. Predné brzdové doštičky mám kdesi v polke opotrebenia (auto má najazdené 27 tisíc km).
Faktúra bola tiež slušná, oproti Honde jedna báseň:
[odkaz]
Takže fakt po dvoch rokoch prevádzky je, že si auto zatiaľ nevyžiadalo ani korunu na opravy. Všetky peniaze šli do spotrebky:
- PHM
- ostrekovač
- olej + filter po 2 rokoch
- peľový filter po 2 rokoch
- brzdová kvapalina po 2 rokoch
Počet vypálených žiaroviek = 0
Veci riešené v záruke:
- oprava klepajúcich zámkov (0 korún)
- čudné chovanie spojky pri prudkom zrýchlení (zmizlo samo po cca 10
dňoch)
Dojem zo servisu veľmi dobrý. Na opačnom konci mesta je fabrika Peugeot, boli tam aj autá s francúzskymi ŠPZ, takže predpokladám, že ten servis je ako výkladná skriňa pre Peugeot. -
"-- skrytý --" 22.05.06 12:07
« Re: Atermicke sklo
tibors, nie je to lacna zalezitost, bez dazdoveho senzora cca 20.000 Skk s lepenim. Da sa zohnat aj lacnejsie z Polska, ja som platil posledne 6.000, ale pocitaj plus robotu a lepidlo cca 1500. Mam uz stvrte sklo, stale sa rozbije v lete, nie v zime od kamienkov, ale v lete. Nakolko je rozhorucene od slnka a zvnutra mi fuka na opacnu stranu klima staci mikrokamienok od auta oproti - tak sa mi to stalo uz 3krat - a sklo je vtahu. Ak by si to chcel riesit cez poistku vedz, ze prave na tieto skla si davaju likvidatori pozor a na atermicke ho neukecas, ak si ho tam predtym nemal, ja som sa posledne s jednym zvadil, pretoze ma presviecal, ze ho tam nemam, on ten fialovy odtien "nevidel". Po poslednej vymene mi blbec co to lepil nalomil trosku torpedo, co som si samozrejme vsimol az doma 8-s
Podciarknute, je to dobra vec, ale v pripade 307 aj dost draha, to sklo je totiz obrovske. -
"-- skrytý --" 22.05.06 09:24
« Re: Atermicke sklo
Je to prostě pokovené sklo, které má velmi výraznou odrazivost v celé šíři spektra, tj. pod ním nedochází k takovému ohřevu. Výsledkem je např. to, že na volantu udržíš ruce - ve srovnání se stejným autem stojícím na stejném místě, ale bez atermického skla. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 vs. PDA GPS navi
To JarinoRS: Teď se na to nemůžu přesně mrknout, jelikož jsem ho půjčil známému na cestu ro Rakouska, ale je to velmi jednoduché. U TomTomu jsem nastavil jiná NMEA zařízení, pak GPS On Navigator a rychlost 9600. Zkoušel jsem tam i Pocket KIM a tam to bylo ještě jednodušší, ale navigace ubohá. S TomTomem to fachčí super, ale až na to atermické sklo u mého táty.