Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 06.05.04 22:16
« Pevna mreza v N1
Chcem sa opytat vsetkych majitelov 307SW alebo break, ktory maju namontovanu pevnu mrezu oddelujucu batozinovy priestor.
Na Slovensku pri odpocte DPH dodavaju taku hlupu :'-( , ktora sa neda rozlozit, ak by som chcel sklopit sedadla a zvacsit tak batoz. priestor. Je to naozaj chore, ved ked mam uzitkove vozidlo, chcem, aby malo co najvacsiu uzitocnost... :x
Tu na auto.cz som videl :idea: v teste obrazky 307SW s odpoctom, ktora ma rozkladajucu sa mrezu.
Mate niekto taku? -
"-- skrytý --" 06.05.04 21:56
« Superuzamiykanie a zatvaranie okien
to Palik:
no, s postupom, ktory tu pises, nesuhlasim. mam superuzamykanie a okna zatvorim tak, ze pri zamykani stlacim tlacidlo na dlhsiu dobu - cca 2-3 sekundy. ak stlacim toto tlacidlo na viackrat, teda ako ty pises, tak sa deaktivuje superuzamykanie. ak ti teda niekto rozbije okno, zvnutra si otvori dvere. -
« Re: Automatické zatažení oken při centr. uzamčení.
Ahoj, ja si myslim, ze by to malo fungovat, len vtedy keby si mal Superuzamykanie. To znamena, ked stlacis na dialkovom prvy krat - zavre sa, ked nasledne za tym podrzis druhykrat na dialkovom zatvaranie, malo by zavret okna. Toz tak... -
« Muzika
Tak jsem si byl v sobotu pro ní (307) čekal jsem 2 měsíce ale stálo to za to. Zatím se žádný z uváděných problému neprojevil, sleduji hlavně ty vibrace. Teď se chystám na nějakou tu muziku, už tam mám rádio Panasonic s MP3 ale nevím jak dál. Na baterce je šílený přichycení kabelu takže vůbec nevím jak tam napojit napájení na zesík. Netahal jste někdo kabely pro zes. ? Dále bych potřeboval vědět jak sundat tapec. z př. dveří a jak se dostat pod palubku pro protažení kabelů k těm výškáčům. -
« Automatické zatažení oken při centr. uzamčení.
Névíte někdo jestli se mají okna zavřít při uzamčení centrálem. Mám verzi XR s el. oknama vpředu a v manuálu píšou že po přidržení tlačítka A pro uzamčení se okna automaticky zavřou, ale u mě se nic neděje. Prodejce tvrdí že v manuálu je chyba a že je to pouze u vyžší výbavy. Tak jak je to ? -
"-- skrytý --" 09.04.04 23:55
« Re: Re: Přední reproduktory do 307
presne nieco take si planujem urobit. kolko financii si na to mam priblizne odlozit? repraky by som si vedel "zohnat".... :-) horsie to vsak je s vytlmenim priestoru.
a mas tie noeve repra upevnene v podvodnom uchyteni alebo nieco nove, "podomacky" pripevnene o kov??? -
« Chip etc.
Neber jim ty iluze! "Veď s tým power boxom to ide priam bohovsky..." >:D >:D >:D >:D
Každej se nějak živí, i firmy jako Cimbu a spol. a když jsou lidi ochotni solit desettitíce za" sytý zvuk" dopřej jim to. Já se tomu JEN směju. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :D
Mimochodem- chtěl bych vidět ty ladiče motorů "v Eliášovciach", panenkomarjá, to musí bejt squadra >:D >:D >:D >:D >:D >:D :D -
« Re: Přední reproduktory do 307
Třistasedma má ve předních dveřích 16 ,nebo 17cm repráky. Do zadních dveří jen 13cm. Protože stávající aparutura hraje dost mizerně, nainstaloval jsem do předních i zadních dveří repro firmy PIONEER z řad nejvyšších s oddělenými basovými a výškovými reproduktory a pasivní vyhýbkou. Po zatlumení prostoru ve dveřích to ted hraje fakt super. Bez zatlumení prostoru dveří jsou slyšet rezonance plastů. Nejlépe je však instalovat repro přímo do dveří a ne do plastu na dveřích, jak je tomu u třistasedmičky. Ale to u toho auta není možné. 8) -
« Přední reproduktory do 307
Nevíte někdo jak velké reproduktory se standardně (bez úprav) dají nacpat do předních dveří, příp. do zadních.
Já doufám že průměr 16cm. Pokud je to jenom 13 tak je to pěkně na h...o.
Jo a ještě se zeptám jak problematické je tam instalovat muziku - tahání kabelů apod. -
« Re: Re: Re: Re: chip, spotreba...
Ale nesúhlasim s tebou, že totiž prečipovaním atmáku dostaneš ten istý atmák... ak zvýšenie točáku a pár koníku nahor je to isté, tak potom neviem...
Porovnával som Octavku TDI 81KW s mojou 307 1,6 80KW - ako - úprimne s mojím točákom 149 Nm by som to s ňou ťažko stíhal, najmä v priečnom zrýchlení...
Takže len aby perá neuschly :-)) >:D -
"-- skrytý --" 02.04.04 00:44
« Re: chip, spotreba...
Přestaňte už konečně blbnout! Přečipováním atmosférického benziňáku určitých parametrů totiž dostanete... atmosférický benziňák stejných parametrů. Možná se vám "někam" hnou v rámci otáček, ale zisk bude (téměř) nulový. Pokud však vrazíte dalších 100 klacků do "železa", pak z toho třeba vymáčknete 10-20 procent výkonu navrch. Ale to tu už ostatně někdo psal. -
"-- skrytý --" 01.04.04 22:19
« chip, spotreba...
videl som 206 benzin precipovana, sportovy vzduchovy filter, vyfuk. naviem, ci to bola 1,1 alebo 1,4. chalpik spominal vykon 90 koni. ale najvacsia sila je, ze zvonku ziadna uprava, vo vnutri starsi pan a krasny syty zvuk...
inak, jazdim na SW 1,6 manual 205ky pnue - spotreba 7,1 l defenzivnou jazdou. -
Lubos.1 01.04.04 15:15
« Re: Radsej som kupil stary dobry Focus
Na Focuse su dobre jedine jazdne vlastnosti, to sa mu neda upriet. Ine veci su o nicom. Oproti 307 su vychytane muchy, co je logicke. Keby som mal kupit Focus s rovnakou vybavou ako mam v 307, dal by som asi o 150 000 viac (okrem akcii). -
« Re: Re: Re: Chip?
Tunning people hovoria seriózne, že chipom sa dá z tohto nášho pekáča vyžmýkať 8-10 HP. Keď vymeníš filter za nejaký KD a príp. zameníš celý výfuk, môže to byť celé o 20 - 25 Hp viac. Otázkou zostáva, či je to hodné toľko "money money"...
Takže ak má niekto chip 307 na benzíne, nech sa ozve, sme zvedaví... :shock: -
« Radsej som kupil stary dobry Focus
Priatelia, priznám sa, ze toto forum tajne sledujem uz asi 2 roky, a veru i vdaka Vasim prispevkom som daaaleko zavrhol myslienku na kupu 307-ky - aj ked sa mi povodne velmi pacila - a pred tyzdnom som kupil stary dobry osvedceny a s najlepsimi jazdnymi vlastnostami v triede bajne ospievany FOCUS. Este raz dakujem, ze ste ma odradili od 307ky, zatial si myslim, ze som sa dobre rozhodol. -
« Re:
Ináč to dobre prehnali s cenou na 307CC, človek slintá a potom pýtajú za to nevedia čo by chceli... Ale za exkluzivitu sa platí, že?
Luboš, koľko máš reálnu spotrebu, predpokladám, že máš 1,6 manuál. Ja sa teraz hrám s plynom a všade max 90km/h a vychádza mi na diaľkových trasách 5,7 l/100km. Ale to počúvam francúzske šansóny a nechápavo pozerám na všetkých náhliacich sa dookola >:D -
« Re: Re: Chip?
To práve neviem, s turbom nie je problém nahnať koní koľko chceš, ale s naším atmosferákom nie som si istý, všade, čo čipujú, či v Eliášovciach či v Ružomberku dávajú tak 8-10 koní, skôr vidia zmysel v točáku, ktorý zvýšia...
Ten inzerát som videl, neviem, či je to reál... Ináč tých predpísaných tachometrových 192 km/h sa mi ešte na rovine nepodarilo, žeby gumy 205? :*) -
Kolík80 29.03.04 15:16
« Bez nadpisu
Kamos ma druheho partnera s HDi motorem, na obou menil remenice, na tom prvnim i celou ridici jednotku, ted mu dvatrat odeslo cidlo polohy valce ci co, taky mu odesel palivomer. Ten se servisem to resil asi pul roku a behem ty doby mu pri jedny garancce. Dolili naftu s tim, ze tam prijel s praznou nadrzi >:D . Puvodne chtel az dopati leasing jit taky do 307, ale zacian hodne vahat... -
"-- skrytý --" 20.03.04 19:53
« 307
tak jsem si precet forum a teda je to sila :shock: . ja se jdu zitra podivat na starsi 307ku. auto je to opravdu pekne, ale ted jsem v rozpacich. mate nekdo dvoulitr HDI? co jsem slysel, jsou to dost dobre motory, meli jste nekdo s nim problem. tady pokud jsem neco neprehlidl, tak si stezovali jen na benzivone motory. -
Lubos.1 17.03.04 11:47
« Re: Vibrace na volantu
Mne sa vibracie prejavovali hned od zaciatku. Malo by to byt vazne v nevyvazench kolesach a prilis citlivej prednej naprave 307. Teraz je to uz v pohode, vraj "to vedia vyvazit".
Ked to budes kupovat, prevez sa na tom medzi 120 - 150 km/h min 5 minut a uvidis sam. Ak to tam bude, tak sa to prejavi. -
« Vibrace na volantu
Dobrý den, mám obědnanou francouzku 307 (5D) a chci se zeptat jestli byli už vychytané ty nejzávažnější problémy (vibrace na volantu, tekoucí chladiče apod.). Ta moje půjde do výroby poslední týden v březnu. Bude to 1.4 16V XR. Jaké jsou zkušenosti s tímhle motorem ? Projevovali se vibrace hned od začátku ? Uvažuji že se dohodnu s prodejcem a pojedu to nejdřív vyzkošet na dálnici než to zaplatím. Je nějaká šance že problém rozpoznám hned ze začátku ? -
« Automaticka hlasitost
Automaticka hlasitost na radiu clarion u C3 funguje na zaklade polohy plynoveho padalu a otacok motora, nie od rychlosti. Aspon tak je to napisane, mozno aj v u 307 je to tak. Takze cim viac huci motor tym hlasnejsie hraje radio. Neberie to do uvahu hluk z odvalovania kolies a pod. -
"-- skrytý --" 13.03.04 11:34
« Bez nadpisu
nejaka ta zmena sa mi zdala, to musim priznat - avsak len od tej doby, co ma na to upozornili, tak som mal pocit, ze si namyslam.
inak skrkanie volantu a zle ovladanie packy stieracov som odhalil - asi zle nasadili volant, resp. velmi dotiahli plasty. uz sa tesim, ako zasa idem do servisu... 8-s
a to autoradio...tiez sa snezim zistit z casu na cas, ci sa tato funkcia nejako prejavuje. bud je to take dobre, ze si to nevsimnem alebo nefunguje... -
« Sterac
No ja mam hatchback 5dv. zadní sterac by mel byt zavisly na rychlosti
tak mi to tvrdili pri koupi, tak mi to funguje cim rychleji jedu tim ma kratsi interval stirani. Sice neni nijak razatni ale je. spis me trapi automatická hlasitost radia v zavislosti na rychlosti absolutne nefunkcni alespon u mne.
Slisel jsem tento system fungovat v jiném aute (BMW). -
"-- skrytý --" 11.03.04 10:53
« gumenne oblozenie dveri
u vodica sa mi obodralo, u spolujazdca menej. po reklamacii mi vymenili len tu na vodicovej strane s dovetkom, ze som si to sposobil sam - otieranim pri nastupovani. v ziadnom aute sa mi to nestalo...
ako vyzeraju vase "gumy"?
na zaciatku to vyzera ako stara, "zhranala" guma a drobi sa. -
"-- skrytý --" 11.03.04 10:44
« stastie?
tak je mam na sw 1,6 21.000 km a doteraz v pohode. radost jazdit v tomto aute. bohuzial existuje mnozstvo malych much, ktore ma otravuju a ktorymi som uz prestal otravovat servis ja.
packu smerovky mi menili druhykrat. zatial ide bez problemov, ale odkedy ju mam, tak mi vadi spravanie sa packy stieracov a stane sa, ze mi zaskrka volant pri otacani. radsej nechcem chodit do servisu, lebo jednu vec odstrania, dalsie dve sa vyskytnu.
chcem sa spytat na vas nazor - v servise som sa pytal chlapika, ci sa da nastavit interval zadneho stieraca - zda sa mi, ze je kratky. odpovedal mi, ze sa to nastavuje samo, podla toho ci je na skle vod alebo nie. ak je sklo suche, potom sa zohreje nejaky kondenzator a dalsie utretie nastane az ked sa ochladi...
odvtedy to sledujem a neviem...zda sa mi to rovnake. -
« zkušenosti po 30 000 km s XR Présence 1,6
Tak po dlouhé době zas něco přidávám do fóra. V celkové záruční lhůtě jsme museli navštívit servis cca 22x :-(. Třeba jen nedávno někým zmíněné zmatené automatické stěrače jsme řešili při 6 návštěvách servisu a po bludných výmluvách pomůže jen výměna řídící jednotky pro palubní počítač - pokud to nemáte v záruce = drahý špás. Chladič či převodovka nám dosud a snad to i vydrží dosud netekla, ale netěsnila nám hlava válců. Až na potřetí nám ji museli zbrousit a pak to přestalo týct - předtím dvakrát praskaly i těsnění na vačkovce. Od tý doby je klid. Co je nevyřešitelný je nějaký taky tady už zmiňovaný povrzávání od čelního skla a servis si stím opakovaně neví rady. Je to jen když je auto ztuhlý, ale než dojedu do servisu tak je po problému - je to těžko prokazatelný, ale za studena to vrže v jednom kuse:-(. Tak pokud byste věděli co s tím tak napište. Jo, poslední závada - špatnej "silenblok" mezi motorem a výfukem. Při ubrání plynu se zhopne motor a pak to vždy zapíská. Už to měnili jednou, ale zas se to vrátilo a teď po půl roce prý vyvinuli novější model toho čehosi a tak po výměně jsme zvědaví jak dlouho to vydrží. -
« OT ... 206 akce ???
Omlovam se za OT, ale muze mi nekdo objasnit akci Peugeotu na jejich WEBu [odkaz]
jakou ma tento konkretni model vybavu? Je stejna cena za 3 a 5ti dverovou verzi?
Nejak se v jejich akcich neorientuji.
Potrebuji neco kolem 260tis. s max vybavou. Co byste doporucili?
Srovnavam s Renaultem Clio 1.2 43kW/60k 5dv. s 2x airbag, servo, el.okna, central s dalkou, stavitelny volant i sedadlo ridic(ky :o) cca 260tis.
Diky za jakoukoliv radu...
R. -
« Re: Re:
Přidám plyn, to bylo v létě. Vždy jsem poznal že jedu cca 130. Teď v zimě na Pirelli 190 Snowsport 205/55 na stejných discích bez problému. Na podzim jsem koupil v akci elektrony a na nich mám letní Dunlop Sp Sport 2000E 205/55, tak uvidím až přezuji na jaře. Obě sady disků jsou 16“ Peugeot. -
"-- skrytý --" 21.02.04 21:12
« autoradio
chcem si dat ine radio, nejake pioneer s cd/mp3 a rad by som mal aj ovladanie pod volantom a zobrazovanie na displeji. naozaj to nejde? mate s tym niekto skusenosti? urcite to musi ist...inak vymenit iba repraky a nechat tam to ubohe radio...neviem... badatelne sa ti asi zvuk nezmeni. i ked mozno ano. daj mi sem hned vediet, ako ich vymenis, ci to pomohlo. ja uvazujem tiez o pioneer, dopredu TS-H1702, vzadu TS-H133. to su starsie modely. mozno ich uz ani nepredavaju. novsie budu podobne oznacene. odporucil mi ich jeden znamy.s hudbou v tomto aute je to biedne. -
« Re: Drncanie...
Ja si osobne myslim, ze to bude niekde v motore (nejaky plastovy kryt) a nie v palubovke... Auto mam este v zaruke, ale nemam cas ist do servisu... A pritom tam mam kamaratov... :o))
Ozaj, viete niekto poradit nejake kvalitne reproduktory? Rad by som to cele vymenil a pridal subwoofer. Radio asi menit nebudem, aby som neprisiel o ovladanie na volante. Celkom sa mi pozdavaju Pioneer... -
« Drncanie...
Znovu sa pridavam s novym postrehom ohladom drncania pri 1600-1800 otackach. Je to velmi kuriozne, ale zistil som, ze ked je vonku do +6 stupnov drnci to a ked je +7 a viac nic nepocut... Pravdepodobne to bude nejaky plast, ktory pri nizsich teplotach stuhne a ten sposobuje tieto pazvuky... O)))
Co vy na to? -
« Bez nadpisu
Několik poznatků s provozu Peugeot 307 1.6 XT , výroba 11/2001, najeto 35 000km :
Při výběru vozu ve srovnatelné kategorii a opakovaným zkušebním jízdám s auty užšího výběru tj. CITROËN Xsara, Opel Astra, Honda Civic a Peugeot 307 vítězily dva posledně jmenovaní. Civic odradil kosmickými cenami volitelného příslušenství, např. spoiler zadních dveří 15990,- loketní opěrka 5832,-, středová konzole s ministolkem 7351,-, střešní box 18757, - 23379,- atd. a vnitřní absencí středového panelu a tím neútulností předního prostoru. Mluvím o podzimu 2001, na jaře 2002 již Honda nastartovala akci s příslušenstvím tj. litá kola, ochranné lišty atd.
Vyhrál tedy Peugeot 307 XT 1.6 s několika doplňky např. el. zrcátka a el. okna vzadu, litá kola 16 / 205, aut. klima, CD měnič, metalíza, zadní spojler, construkt atd. Uvádím jen kvůli celkové ceně v roce 2001 vůči konkurenci, která byla velmi srovnatelná vzhledem k uvedení nového modelu i např. proti Škoda Octavia s přibližně stejnou výbavou – Peugeot 307 : 6 Airbeg, aut.klima, dešťový senzor, aut. světla atd. Poznámka : v druhé půli prosince 2001 proběhla akce Peugeot leasing s nulovým navýšením a havarijní pojistkou zdarma – stačilo měsíc počkat, ale to se mi prodejce nesvěřil, a myslím že, to v listopadu netušil ani dovozce.
V době koupě jsem oceňoval především nový desing, vnitřní uspořádání interiéru, rozvor a tím i místo na zadních sedadlech a jízdní vlastnosti, obsah zavazadelníku který se ale zmenšil z deklarovaných 420 l na dnes uváděných 370 l v různých testech.
Tedy ke zkušenostem z provozu po skoro 35000 km :
Vibrace volantu při cca 130 km nastaly po opětovném přezutí na letní pneu po zimní sezóně, letní Dunlop Spsport 2000E 205/55, zimní Pirelli 190 Snowsport 205/55 na stejných discích. V zimě 2001 jsem toto skutečně nemohl postřehnout – sníh od prosince do března.
Tekoucí chladič vyměněn v záruční době samozřejmě po třech návštěvách v servisu, kdy se mě technik snažil přesvědčit, že jde o kapalinu vysráženou z aut. klimatizace, podruhé vyměnily údajně zjevně volnou objímku hadice a na potřetí objednali nový chladič, napočtvrté ho vyměnily – od té doby O.K.
Prolínání oleje z převodovky bylo opět bagatelizováno šmírem odněkud?, na třetí pokus provedena demontáž převodovky a její rozebrání, přetěsnění a výměna symerinků včetně převodového oleje – pozn. : technik slušně ale přece jen vznesl dotaz, zda jsem ochoten symerinky a olej zaplatit!? Po záporné odpovědi účet zmačkal, totéž se mi stalo i při garanční prohlídce při 10 000km po doplnění oleje a nádobky ostřikovačů ( jsou to prý náklady servisu!?). Stejnou zkušenost má i kolega vyznavač značky Peugeot 307. Převodovka vyřešena v záruční době – od té doby O.K.
Tato závada postihla i mého známého měsíc před koncem garance – stihl to, auto má o dva měsíce starší tj. rok výroby také 2001.
Dešťový senzor – v některých fázích jízdy nepoužitelný, jako by splašené stěrače se chystají opustit čelní sklo a činnost i na sucho. Bohužel jsem tuto závadu nedotáhl do konce vlastní nedůsledností a proto trvá stále. V servisu mi kropily sklo z hadice a stěrače stíraly – vždyť je to v pořádku! Viz test Peugeot 607 v sobotu 14.2.04 na Primě – stejná závada a komentář s otazníkem, zda si výrobce dovolí hazardovat s image značky, což jistě můžeme podepsat.
Když jsem se rozhodoval o typu vozu, naprosto jsem vylučoval zásadní závady typu prolínání oleje z převodovky a tekoucího chladiče, ale po přečtení tohoto fóra jsem dospěl k závěru, že skutečně šlo asi o problémy plynoucí z rozjezdu výroby nového modelu. Je paradoxní, že 10 let starý služební Š Favorit neukápl za tuto dobu ani kapku oleje či jiné kapaliny, nesrovnávejme další vlastnosti.
Tyčka stabilizátoru (táhlo předního příčného stabilizátoru) – měněno při 28 000km po záruce. Zajímavý zvuk od řidiče - jakoby se v kufru převalovala brambora v krabici od bot, na správnou lokalizaci mě musela upozornit manželka z místa spolujezdce.
Další postřehy jsou již kladné – tiché, slušně živé auto (můžu srovnat se Š Octavia TDI 81kW tzn. Peugeot 307 1.6 je dle mého subjektivního názoru min. stejný rychlík spíše rychlejší a především fajnovějšího svezení – výraz známého s dlouhodobou zkušeností s oběma vozy nemluvě o vnitřním prostoru, nebavme se o ekonomice PHM nafta - benzin ) s vynikajícím desingem zvenku i zevnitř. Spotřeba přiměřená – já mám průměr za více než dva roky 7.4 včetně popojíždění, Chorvatsko plně naloženi ve čtyřech tam za 6.9 a zpět 7.2 (žádní slimáci), nejméně jsem se dostal na 5.9 při zkoušce ekonomické jízdy – musím přiznat se zatajeným dechem. Všechny údaje dle počítače a zkoušky dle údajů při čerpání.
Na závěr – vždy se těším když do Francouzky (je to přece sedmička) usedám, jak se svezu a to přeji i Vám.
PS – známý chce provést tuning sw motoru 1.6 z 80kW na 95kW, pokud se to povede tak Vás budu samozřejmě informovat.
-
"-- skrytý --" 14.02.04 16:49
« brzdy
brzdy su v poriadku. inymi slovami si mam zvyknut na to neprijemne drhnutie a piskanie (ktore vraj vznika kvoli nejake primesy v brzd. oblozeni pre zvacsanie zivotnosti ????). sa citim ako vo felicii jedneho znameho. ale ta ma vzadu bubny.ad plynove lanko: nie je nahodou v 307 elektronicky nahradene? niekde som to cital... -
« Re: brzdy
Ja teda neviem, ale ked som sa ja bavil v servise o brzdovom kotuci, povedali mi, ze napr. pri jeho zvlneni to neuznavaju ako garancnu opravu.....V kazdom pripade vela stastia.
Nestretli ste sa niekto s tym, ze sa vam zasekne asi na 3 sec. brzdovy pedal a potom vyskoci?? Inak mam pocit akoby som nieco citil uvolnene cez brzdovy pedal. -
-
"-- skrytý --" 06.02.04 12:39
« brzdy
prave som si cital na www.langzeittest.de/307cc mesacny report majitela tohto auta. brzdy mu piskali a drhli - bolo ich dost pocut. v servise mu vymenili kotuce za nove. asi urobim to iste - je to uz na nevydrzanie. predne mi piskaju aj ked sa hybem. len dufam, ze ak mi ich vymenia, tak sa to nebude opakovat. -
« Re: Plastový kryt motoru u 307SW 1,6 benzín
Došlo k poruše měřiče hladiny oleje. A k němu se lze dostat pouze při sundání nápravnice. Proto si myslím, že mi tam ten kryt po této operaci nedali. Bohužel mám s tím autem zatím pořád jen problémy. V září po 14000 se mi po jednom chladném ránu rozsvítila kontrolka mazání. Po kontrole měrkou byl motor suchý resp. ve vaně nic nebylo. Po doporučení mého servisu jsem tam nalil 1l SHELL 5W/40, Když jsem pak ujel cca 100 km, tak jsem zjistil, že ten motor je přelitý cca 3,5 cm nad horní rysku. Ráno asi ten olej pouze nestekl dolů. Dvakrát mi to upouštěli. A jak teď byly mrazy, tak mi se mi na displeji objevilo hlášení o chybějícím tlaku oleje. To zmizlo po zahřítí motoru. Při kontrole v servisu zjistili, že odešlo olejový čerpadlo. Při výměně vyndali z vany cca 0,5 l nějakýho sajrajtu, který se při nízkých teplotách mění v "lepidlo". Prý to právě vzniklo po nalití shellu. Tak jsem ten vzorek vzal a domluvil jsem se s SHELLem, že udělají rozbor. Podle jejich mínění se pravděpodobně bude jednat o průsak chladící kapaliny nebo benzínu do motoru. Vně nic není vidět. Tak uvidíme. Už mi to docela s...e :-(((. Nejradši bych jim tam to auto nechal a chtěl jiný. -
« Plastový kryt motoru u 307SW 1,6 benzín
Prosím Vás, mohli byste mi ti z vás, kdo má 307SW 1.6 benzín (možná i break a krátká verze) zjistit, zda máte pod motorem plastový kryt motoru. Já jsem na 95% přesvědčenej o tom, že tam u SW 1.6 je a že mi ho při opravě motoru nevrátili zpátky a zašantročili ho někam. Prosím o odpověď :(. Nerad bych se hádal neoprávněně. Zatím byli velmi solidní. Díky. -
« Caute pežoťáci...
Má niekto skúsenosť s klaksónom? Mne niekedy trúbi, niekedy nie, ako sa mu chce... Štve ma, že netrúbi, keď to najviac potrebujem...
Mimochodom aj cd menič blbne, keď prehadzuje cd, zasekne sa, začne blikať a je nefunkčné, musí sa vypnúť motor a po čase sa to spraví...
Luboš1, dík za typ o vŕzganí sedačiek... -
« Re: drnčanie
Hej to je presne ono. No vidim ze uz som v klube s drncajucimi, vrzgajucimi a piskajucimi vecami. Som dufal ze budem vynimka a na mojom P307SW to uz nebude blbnut. Minule mi aj volant triasol pri 130 (bol som plne nalozeny) tak som si hned spomenul na toto diskusne forum :).
Inak pre info. Davnejsie som tu spominal, ze mi hra autoradio strasne slabo (mal som bo bezne na 18tke) problem vyriesili nahranim spravneho software k radiu. Hned zacali hrat aj zadne, su o dost silnejsie basy a teraz radio pocuvam bezne na 8icke.
PS: 5te dvere mi nastastie este nezacali blbnut.
dane a smrt. 2 naprosto iste veci...
a nie je to zle. pri prudkom zabrzdeni mi nic neurve sedadla.