Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Bez nadpisu
BTW ked sa vyznas do Nokii: Mam staru 5110 a ma problem, ze aj ked je nova a plne nabita baterka, tak sa pocas hovoru sama vypne, akoby bola baterka vybita. Samozrejme predtym aj prislusne zapipa, aby na to upozornila. Ktosi mi tvrdil, ze tam je nejaky odpor na ktorom sa meria ubytok napatia a ked napatie klesne, telefon sa vypne. A vraj toto meranie sa casom pokazi a ziadna baterka ho uz nikdy nezachrani. Podobne sa zacina spravat aj jedna starsia 3310. Co s tym je?
Diky -
« Bez nadpisu
Asi je to v SR trosku inak. Ten telefon som kupoval v Orange, myslis ze oni predavaju nejake vytopene importy? A spomenul som si na kamaratov pripad, mal Nokiu (taka tmavozelena s velkym displayom, zasuvatelnym krytom klavesnice a koleckom) a to kolecko sa mu pravidelne kazilo. A pravidelne dostaval !NOVY! telefon od EuroTelu, az ho to prestalo bavit a zobral si nakoniec nejaky iny (zase Nokiu >:D ) a ten zije dodnes. IMHO Nokia robi najlepsie telefony, ale ten ich dnesny design 8-s
Ale som prekvapeny, ze sa niekto obtazuje nieco opravovat. Uz na vyske som si poskladal pocitac z komponentov, co povyhadzovali v opravovni, casto stacila nejaka drobnost a fungovalo to zase, ale opravovanim sa nikto nezaoberal. A to bolo este v dobe, ked elektronika nejaku korunku stala ;-) -
« Re: Sagem
Mám autorizovaný sevis Nokie, takže vím o servisních postupech a a také o jejich závadách. Pokud nejde u Nokie více kláves, je to v 99,9% tím, že je telefon vytopený. Jinak u Nokie se všechny závady vždy opravují a telefony se nikdy nemění. Výměnu může provést až prodejce, pokud zákazníkovi vznikne nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud ti tedy byl mobil při první opravě vyměněn, tak šlo o to, že sis koupil Nokii z tzv. šedého dovozu a tudíž u nás nebyla opravitelná. Prodejci v takovém případě buď mlží a vymlouvají se na vytopení vodou a nebo telefon vymění za jiný kus. Ještě bych dodal, že jediná závada, kterou nelze opravit je tzv. lepený procesor, který když odejde, tak telefon buď nejde zapnout, nebo dělá velmi závažné chyby a hlásí CONTACT SERVICE, nebo CONTACT RETAILER. I v takovém případě ase ale nikdy nemění celý telefon, ale pouze systémová deska! -
« Sagem
BTW2 jeden Sagem My-X 2 mi tu prave lezi na stole. Ma uz nieco vyse roka a nebol s nim za tu dobu jediny problem. Ale zato som nedavno relkamoval jednu Nokiu, ktorej nefungovali niketore klavesy. Myslis, ze ju niekto opravoval? Nie, rovno mi dali novu. V dnesnej dobe ked je ludska sila taka draha a elektronika lacna sa nikto neobtazuje nieco opravovat :!: -
« Sagem
Na Sagem by som zrovna moc nenadaval. Robia dost vela elektroniky do Mirage a pochybujem, ze tato je poruchova. IMHO je to firma ako kazda ina. Keby mal clovek odsudit celu spolocnost podla mobilov, tak uz davno by nikto od Siemensu, Alcatelu ani Motoroly nic nekupil. A pritom ich telefonne ustredne su spickove...
BTW Brazdic - nedavno tu riesili Fabiatici ze klima kuri, ked ma chladit. Takze to nie je problem iba frantikov. Kedze si asi z fachu, tak si vies predstavit, kolko dat tecie cez CAN-bus a staci, aby vypadol jediny bit a nejake zariadenie proste nezafunguje. Toto by som fakt nepokladal za zavadu, hlavne ak sa to neopakuje castejsie. -
« Re: Vibracie na volante
To brha307: Tomu nefunkčnímu panelu klimatizace se vůbec nedivím. PSA totiž používá panely od firmy SAGEM a to je značka která u mě definitivně skončila. Jeden čas jsem od firmy SAGEM prodával mobily a faxy a ještě nikdy jsem se nesetkal s ničím poruchovějším. Pochybuju že umí vyrobit něco kvalitního. A jak řešil SAGEM opravy? Výměnou celého kusu za jiný a ten se často během několika dní až měsíců podělal znovu. -
"-- skrytý --" 07.09.04 16:19
« Vibracie na volante
Vibracie mam od zaciatku, doteraz s tym v Blue boxe nepohli, mam nové hlinikove disky, skusal som optimalizaciu, vyskusal som uplne nove pneu,
skusal som servisné kolesa z predvadzacieho auta, teraz idem na 60k prehliadku, tak im to znova zavesím na nos. Packy som menil raz, (v zaruke), teraz to robia znova (uz ich menit nebudem), dalej zadne klucky sa zadrhavaju (vzdy to nejako spravia a po polroku to robia znova)
Mal som zvlastnu vec den pred dovolenkou - nastartujem a nefungoval celý panel klimatizacie (klima, ventilator, rozmrazovanie, vnutorna cirkulacia), vypol som na 2 min. motor a potom to nabehlo.... -
-
« Re: Turbo 2.0 HDi
Spis jsem videl jak borec dava cely novy motor z bouracky i se fsim moznym (chladic stlaceneho vzduchu) a ten 66kW prodava z upne noveho auta. Pry se to vyplati. Samozrejmosti u teto kontretni upravy byly lepsi brzdy (nejake chlazene vrtane - nedelam do toho), sportovni vyfuk + kat (i kdyz zvuk to moc nezmeni), nejake upravy karoserie (spis jenom pro OKO), nejake upravy sani... Super auticko!!!
Ale bacha na homologace!!! To plati pro vsechny upravy! -
« Re: Spotreba
palik: no ja mam sice Renaulta, ale tiez 1.6 Grandtour a moj rekord je mimo dialnic, pianko dla limitov cca 300km za 5.2l/100km pri cca 70km/h. Pri pruznejsej jazde do 6l. Ale bez bikov :-) Neviem o kolko zdvihaju spotrebu. 0.5l ? Ta klima bola nastavena na 19 ci vonku bolo 19' C ? -
"-- skrytý --" 03.08.04 20:01
« spojka
asi sama od seba nie... alebo hej?
nechcem nikomu ukrivdit, ale da sa jazdit za 6 litrov, i za 12 (307sw 1.6e), pneumatiky sa vedia zodrat za jednu letnu sezonu, no i za styri... dokonca i brzdove kotuce - jedny vydrzia 20.000, ine 100.000 km ... (rovnaky typ kotucov i platniciek) -
« co to je?
Caute vsetci.
Viete mi povedat, naco su dobre tie umelohmotne vybezky s plieskom naokolo v mechanizme uzatvarania kufra (nie na kufrovych dverach)? Pretoze dnes som nasiel jeden z tychto vybezkov odlomeny... a nerad vidim toto auto rozpadavat sa. :'-(
Vdaka za kazdu radu. -
"-- skrytý --" 02.07.04 13:13
« HDi 1.6
veru tak. aj ja by som chcel vediet... >:D
najma, aku mate spotrebu (podla jazdneho stylu)...
lebo som pocul, ze je dost vysoka.
no, a su tu nejaki so skusenostami novych HDi dizlov? 1.6 obzvlast? podla mna je to super, vykonovo rovnako, objemovo mensi...mensie dane a tak. je i lahsi??? co je na tom, ze je od Fordu - je to dobre? alebo zle? -
« Re: Re: tlmice
Zdravim vsechny Peugeotaky. Nevite o nekom, kdo by mel zajem o bouranyho, ale pojizdnyho Peugeota?Jelikoz jsem trochu nezvladl jizdu na mokre vozovce a skoncil jsem mimo silnic, zhorsily se jizdni vlastnosti meho auticka. Momentalne nejsem schopen doprat mu vse co by potrebovalo, a proto ho musim prodat. Jedna se o 405GRI, r.v.90, strikacka-!na LPG!, mam vyzkouseny, ze spotreba je 1,30,- na 1km. Okna v elektrice, stresni okno, zlata metaliza, sportovni ladeny vyfuk stary 1mesic, mirne promackly zadni blatnik a nesedi zadni dvere. Spojka by si taky zaslouzila nejake opravy. Ale jinak s nim normalne jezdim, ale ne rychleji jak 100km/h, protoze pak se mi zda jeho chovani nestandartni. Blizsi info je mozne na kar.novak2004@volny.cz. Cena 33000,- je mozno domluvit se na sleve, v pripade rychleho jednani.
Diky za kazdou pomoc.
Mejte se Ales -
"-- skrytý --" 19.06.04 12:34
« tlmice
bol som na 30.000 km kontrole a pred tym som si vsimol, ze jeden zadny tlmic je vlhky, od oleja... skontrolovali ho a objednali. na moje prekvapenie budu menit len ten jeden. je to normalne? som zvyknuty, ze treba vymenit naraz dva, na jednej naprave.
vas nazor? -
"-- skrytý --" 19.06.04 12:30
« re bmw
samozrejme. 307 je vybrane auto podla kriterii CENA. BEZPECNOST, atd. podla mna vynikajuca volba. len ma prekvapila kvalita reprakov, ved 307sw sa od obycajnej 307 lisi len tym, ze ma viac plechu a skla. to najdrahsie - elektronika je to iste, tak preco potom? -
"-- skrytý --" 19.06.04 11:59
« to vanya
no, ked sme pri tom, podla mna bmw patri k autam, ktore su tip-top. take spojenie elegancie, komfortu a techniky....
mne sa toto nove bmw 5koveho radu velmi paci a myslim, ze je bombove co sa techniky tyka. motor, RIADENIE!!!, no parada... a krasne funkcne detaily 5 touring? nemam slov. nie ako 307SW s polskymi papierovymi reprakmi s umelohmotnym sasi. a 13kami reprakmi, ktore su vzadu, pri nohach, kde ich nikto nepocuje, lebo su to stredy... a este k tomu pripevnenie na calunenie dveri.
ale nezabudejme, ze toto je PEUGEOT sekcia! -
"-- skrytý --" 18.06.04 12:45
« cistenie musiek
to vanya:
na sklo je naozaj dobre dat nejaky rainkiller (napr. take male cierne flasky od sheronu so sovou na obale - uz spominane). ale treba to pouzit presne podla navodu, lebo inak sa vodic aj zblaznis, najma v noci, ked sa ti svetla oprotiiducich vozidiel budu rozlievat po celom skle... ale je dobre to dat aj na predne bocne okna - dazdova voda sa na nich neudrzi a tym padom sa na nich nezadrzi tolko spiny a tak to prispieva k bezpecnosti.
musky na karoserii odstranis najlepsie bez skrabancov vodou. vela, vela vody, ked nejde, treba namocenu spongiu nechat par minut polocenu na problemovom mieste a potom by to mohlo ist lepsie. pomoze aj obycajny autosampon a tepla voda.
ale pri predstave, ze behom jednej nocnej jazdy mozes tento preces opakovat, vykaslal by som sa na to a nezmyval to pol dna...
ine su vtacie exkrementy. tie treba umyt hned, lebo inak aj napastovany lak dokazu poskodit. ak ho nechas par dni na aute a na slnku...pomoze zasa mokra huba polozena na niekolko minut. -
matuS 15.06.04 14:54
« Re: Cistota, pol zivota
ja to umyvam normalne spongiou, namocit, umyvat nieco ine, zasa namocit, treba tie musky nechat poriadne rozmocit a potom to ide dole super.
Drahsie riesenie mam tiez, mam na motorku taky super castrol cistic, s ktorym ide paradne dole vsetko mastne a aj tie muchy, problem je ze ta flaska (0.5l) stoji skoro 500sk.