Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.04  07:39

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Ano, ale to je cena bez výměny spojky. Peugeot CR ale doporucuje vymenit oboji. Az ho budes menit podreuhe po 7-mi měsících jako já- budeš už měnit obojí. Jo a nezapomeň záruka na díly je jen 6 měsíců!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.04  19:30

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    To basil: Dnes jsem četl v AutoTipu test P307 HDi 79kW a tam ten setrvačník taky odešel v 78tis. km. Můj táta má s P307 1,6 problémy již v necelých 30tis.km a to takové, že mu někdy motor za studena hrká jako o život a někdy i chcípne. 307 je moc pěkná, ale je škoda že se Peugeot poslední dobou zabývá jen designem a spolehlivost je mu ukradená.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.04  15:18

    « Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Výměna dvouhmotnostního setrvačníku na mé307 2.0HDi mě stála "pouhých" :'-( 23000,-........ a to nepočítám odtah z Rakouska...
    nelze uznat záruku - výmluva Peugeotu
    Peugeot 307 už nikdy víc!!!!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.04  07:37

    « Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Jen pár mých zkušeností:
    Vozidlo jsem zakoupil v řijnu 2002 - tedy záruka 12 měsíců >:-[]
    při koupi nefungovali el. zrcátka-tedy hned za dva dny v servisu kde po třech hodinách konstatovali, že opravdu nejdou a musí je objednat a do týdne mi zavolají a budu si moci přijet znovu...tedy pokud to Peugeot ČR schválí a díl pošle(tato procedůra je u všech reklamací..).
    Nyní mám najeto 70 000 - byl jsem již dvakrát odtažen..
    Dále:
    Ř 2×rozbitá klimatizace-jednou jsem na ní čekal 3 týdny než ji přivezou a bylo ostré léto (SW má prosklenou střechu a venku bylo 35 stupnu...)
    Ř 3× přestaly jít elektor. zrcátka
    Ř odešlo chlazení a vozidlo bylo po dvou hodinách v křižovatce odtaženo do servisu
    Ř mechanika ručí brzdy – 1 měsíc vozidlo podkládáno cihlami
    Ř 2×výměna zámku zadních dveří
    Ř pískání z motoru – přítlačná klatka
    Ř oprava převodovky – 1 týden
    Ř pískání z motoru – ložiska
    Ř 2×rány v přední ose
    Ř výměna čidla nádobky aditiv 6.000,-
    Ř výměna spínače okna
    Ř oprava displeje-nejde
    Ř reklamace pískání z motoru v garanci – Autospol přislíbil opravit setrvačník v garanci – a protože prý byla závada způsobena špatným stylem jízdy, byla mi naúčtována práce, přestože jsem upozorňoval, že v jiném autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že je potřeba vyměnit i spojku, Autospol přislíbil, že ji zkontroluje…byla v pořádku..nyní mi chtějí vyměnit setrvačník i spojku a vše si platím-po půl roce opravy.
    Nyní opět vozidlo v servisu - opět setrvačník a převodovka.....
    Až doplatím leasing půjde z baráku
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.04  13:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Mitsi> No přesně. Na ráfky bez pertlu mi nalepili cca 100-120g závaží a na ráfek s pertlem 20-30g. Jasně že to nejde lépe. To je princip. Závaží až na rantlu = menší hmotnost + větší páka = totéž co lepené závaží více uvnitř ráfku. S převážením na zadek i předek jsem se setkal, zejména u hlinikáčů třetích výrobců, kde krom toho, že se musí používat středicí kroužky (to je jasné), nemusí být zcela přesně opracovaná vnější plocha ráfku, za kterou se do na vyvažovačce utahuje (= na ose vyvažovačky je konus na který se kolo přitahuje a tento středí v ose a z druhé strany matice s dosedací plochou, která by v měla kolo vystředit v rovině kolmé k ose vyvažovačky = v případě blbého al-ráfku s nepřesnou vnější plochou to jde do vinklu, proto pak vážit na zadek).
    Jinak s vážením ráfku a poté gumy, jsem se prakticky nikdy nesetkal, nikde mi to nikdy nenabídli, asi bych jim to musel vysvětlit sám ;-) A to i přes to, že jsem je nabádal, že mám problémy, strašlivě citlivé řízení a potřebuji vyvážit kola do mrtě.
    S tím dynamickým máš asi pravdu. Pokud jsou všechny točivé komponenty stoprocentní, měl by i výsledek být stoprocentní. Takže dynamické pak postrádá většího významu.
    A liťáky fakt jedině kvalitní a težší, levné liťáky jsou vážně "blato", a pokud to nemá člověk jen na ježdění na diskotéku 10km jedna cesta, kdy je jedno jestli to chvilku háže, se lacné liťáky skutečně nevyplatí. To už je lepší koupit originál plecháče.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.04  12:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    - To jj: Ano, takto je treba vyvazovat hlinikace, na nichz se pouzivaji lepici zavazi. A dobre pneuservisy to prave takto delaji! Jde o to srovnat nevyvazenost disku s nevyvazenosti pneu, aby se pouzilo co nejmene zavazi. V tom je hlavni nevyhoda hlinikovych rafku bez rantlu: pri vyvazovani lepicim zavazim "v rameni" se ho pouzije cca 2x tolik ve srovnani s vyvazovanim do rantlu. Rozhodne se nejedna o "nekvalitu" bezrantlovych disku, ale lemplacky pristup pneuservisu!
    PS: Zasadni rozdil mezi origos a neorigos hlinikaci je ve stredovem otvoru - u origo je presne obrobeny na prumer trnu na naboji kola, zatimco neorigo pouzivaji vyrovnavacich vlozek.
    - Nevim o tom, ze by vubec kdy nektery vyrobce pouzival dynamicke vyvazovani (na ose). K cemu by to ostatne u fungl novych gum bylo? Gumy potrebuji rovnez zabeh a pote znovu vyvazit!!!
    - I u tezsich litaku jsou lepsi jizdni vlastnosti, ponevadz jsou "pevnejsi": nepruzi tolik, jako plechace. Z toho pak soucasne vyplyva i jejich vyssi pozadavky na presnost vyvazeni!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.04  09:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Mitsi> Nevím, jestli jsem ten výraz "absolutní vyvážení" použil zcela přesně. Nicméně by se mělo jednat o zhruba následující postup (který mj. jsem ještě neviděl nikde praktikovat, zřejmě pro jeho dvojnásobnou pracnost = možná si tak vyvažují kola jen servicemani sami sobě): na vyvažovačce vyvážíš samotný ráfek, v místě kde dáš nejvíc závaží si uděláš čárku. na vyvážený ráfek (zatím se závažím) nazuješ gumu a znovu na vyvažovačku. v místě, kde bys měl přidat nejvíc závaží (nyní s gumou) si uděláš čárku. zuješ gumu z ráfku, sundáš závaží z ráfku. nazuješ gumu tak, aby čárky na ráfku i gumě byly přesně proti sobě na odlehlých straných (zrcadlově přes osu). takto obuté kolo vyvážíš.
    Příp ještě můžeš ověřit, že upneš na vyvažovačce z opačné strany (tj. vyvážit jak na předek tak na zadek)
    Samozřejmě dynamické vyvážení na ose je to nejlepší co může být, jenže to je většinou pouze z prvovýroby, neznám skoro žádný (pneu)servis, který by to uměl.
    S těmi hliníky máš zřejmě pravdu, ale na druhou stranu to krom efektního vzhledu dost postrádá smysl, zejména proto, že hliníky mají mít lepší jízdní vlastnosti pro menší neodpruženou hmotu. Rozhodně s "ozdobnými" ráfky (<3000czk á 1ks) mám ne zcela dobré zkušenosti. Když alu tak kvalitní a s pertlem. Lepená závaží jsou k ničemu, kolo je i s novými a dobrými pneu (ne budgetovými, např. GY či Bridge) k nevyvážení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.04  10:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    "A ještě dodatek: Není pravda, že plecháče jsou vždy těžší než hliníkáče. Naopak naprostá většina "produkčních" litých kol (nehovořím např. o speciálníách ráfcích z hořčíkové slitiny) je těžších, než jsou originál plecháče!"
    Tento nazor mam aj ja. Proste ked chytim tie dnesne bezne AL disky v obchode, tak sa mi zdaju hooodne tazke.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.04  10:36

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    To jj: Nevím, co znamená "absolutně" vyvažovat, ale vím, že každá vyvažovačka má dva rozsahy měření: "hrubý" (+-5g) a "jemný" (+-1 či dokonce 0g). Naprostá většina servisů však používá pouze onen "hrubý" rozsah, což může být u některých aut problém.
    Dále: Řada výrobců dodává dynamicky vyvažované (či spíše z výroby vyvážené) brzdové kotouče. Někteří ovšem ne. Tedy opět problém.
    A závěr: Nejlepší je vyvážení na jemný rozsah a následné dynamické vyvážení kola na ose, kdy se dovyváží nevyváženosti kompletu kolo/brzdový kotouč/pohyblivá část náboje kola.
    Pozor! Tím se však neřeší např. problém špatné ovality pneumatiky a drobné axiální či radiální házivosti disku.
    A ještě dodatek: Není pravda, že plecháče jsou vždy těžší než hliníkáče. Naopak naprostá většina "produkčních" litých kol (nehovořím např. o speciálníách ráfcích z hořčíkové slitiny) je těžších, než jsou originál plecháče!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.04  22:50

    « Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Lubos1> Ještě k těm Tvým kolům. Nebo spíš bývalým kolům :-) To, že plecháče pomohly víc je podle mě víceméně jasné. Sice jako druhotný efekt ale pomohly. Tím je gyroskopický efekt. Plecháče mají větší hmotnost proto je efekt při větší hmotě větší, tj. odstředivá síla hmoty převáží síly nevyvážené hmoty při rotaci vychylující kolo z osy. Tj. vibrace se míň projeví. (No nevím jesti je popis fyzikálně zcela přesný, fyzici odpustí ;-) U Almery jsem si to zažil, tak má tak neuvěřitelně citlivé řízení (posilovač), že mírně rozhozená kola jsou hned poznat. Jedině kola vyvážená z prvovýroby byla ok. (A to, že by nějaký pneuservis "absolutně" vyvažoval kola, tj. nejdříve ráfky, pak gumy a pak obojí dohromady, jsem fakt neslyšel)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  16:31

    « Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Ale musim uznat, ze ludia od importu sa povacsine snazili a boli celkom ochotni. Ze to casto nevyslo, j uz dalsia story :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  16:27

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    to si zarubal pekne vysoko. Ale spravne, ja mam tiez pocit, ze s pomocnym personalom sa nema vyznam bavit. Odbiju ta hociakou trapnou vyhovorkou ako napriklad( to mate este dobre, su taki, co to maju horsie). To by som mu najradsej jednu natiahol, alebo si ho vychutnal v podobnej situacii. Keby to bolo firemne auto, je to cloveku jedno, ale ked v tom ma clovek svoje bubaky ......... .
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  16:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Nepisal som, ze to bolo bez problemov :)
    Vymenil som si par mailov a telefonatov s vyrobcom, az potom sa nieco pohlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  16:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovn

    Lubos1: tak to sa k Tebe milo spravali, ked Ti tolko veci bez problemov menili, disky, pneumatiky, jedny napol.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  15:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných

    Ked som kupil elektrony, tak sa nezmenilo nic v suvislosti s vibraciami prednej napravy. Na povodne plechace som kupil na polovicku s importerom Peugeotu zimne pneu Michelin Alpin A2 kde to bolo potom v poriadku.
    Po 2 rokoch mi importer vymenil povodne letne Dunlop za Michelin. Nepomohlo to. Jedina vec, ktora pomohla, bolo to, ze mi este kupili nove plechace, a potom nastalo urcite zlepsienie.
    Elektrony som predal.
    Kedze to potom zacalo triast znova, skocil som uplnou nahodou do jedneho maleho pneuservisu v Zilöine, kde mi to vyvazili na nejakej starej vyvazovacke (bola predtym kalibrovana). Vibracie zmizli absolutne.
    S tym startovanim to bolo tak, ak si dobre pamatam. Ak som pustil klucik skor, ako motor naskocil (prvykrat), tak som potom musel drzat starter velmi dlho, aby sa motor chytil. Ale to som nepovazoval uza chybu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  15:41

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 1000

    Mne sa stalo po 60000, ze prave v najvacsom fofre (predvcerom) som nemohol nastartovat. Po asi 4 pokusoch som zacal volat servis, potom som to skusil este raz ...a naskocil. Naskoci aj nabuduce?... tuto znacku nechcem (pozri moj prispevok vyssie)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  15:38

    « Bez nadpisu

    Mam 307 SW HDI 90 koni, najazdene 60 000 km a dodnes som zaregistroval cca 25 zavad. Okrem ineho chvenie pri 130 km/h, chvenie na 2 stupni pri cca 1500 ot/min. Odstranuju to uz od zaciatku (1,5 roka) a vysledok mizerny. Hovoris ze po vymene pneu to preslo. Kto Ti zaplatil tie pneu - Peugeot, alebo si zodral tie povodne? Ake mas teraz (znacka, rozmer)Mne to robi na elektronoch menej, na plechacoch viac. Vraj je el. posilnovac na to citlivy a chce to poriadne vyvazit na specialnej masine, ktora na Slovensku zatial nie je. Spotreba je o 1 l vyssia ako na 1,9 TDI od VW (vlastna skusenost). Ten system sedadiel v 3. rade akoby vymyslal niekto s psychickymi problemami. Taketo auto by som uz nekupil. caute
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.09.04  15:17

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 1000

    lenze su ludia co s tym autom maju naozaj problemy a niesu to len ludia z tohoto fora.
    ja osobne by som si po tychto skusenostiach z pocutia 307 nikdy nekupil!
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  15:16

    « Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km

    to je pravda, ale tazko hodnotit typ alebo celu znacku na zaklade jedneho kusu
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 28.09.04  15:12

    « Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km....

    to Lubos1:
    To by uz bola riadna sila, keby kazdy majitel P307 bol aspon raz odtiahnuty... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  14:16

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km.....

    Ja osobne som najazdil s P307 84 000 km a aj napriek mnohym problemom sa nikdy nestalo, aby ma musel niekto odtiahnut.
    Vibracie prednej napravy prestali po vymene diskov a pneu a napodiv pol roka predtym, ako som auto predal, neboli s nim ziadne problemy.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.09.04  11:59

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km.....

    nemaju nejaky web?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  11:32

    « TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km.....

    Všem, kteří chtejí investovat nemalou částku do tohoto vozu doporučuju nejdříve přečíst objektivní test tohoto vozu v posledním čísle časopisu AutoTip.
    Dvakrát po dobu testu muselo být vozidlo odtaženo do servisu!
    Výměna setrvačníku, turba, vadné elektroniky, spojovací tyče řízení......
    Je tam kompletní výčet závad, které se opakují snad u všech vyrobených vozů - ani moje nebylo vyjímkou !!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.04  14:17

    « Re: Re: Re: Re:

    To luf: Kde se vyráběly CZ baterky nevím, ale určitě ne ve Slaném. Jejich baterky jsou totiž ultra-* :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.04  14:16

    « Re: Re: Re:

    To matuS: Tak mi vysvětli, jak je možné že Eurotel má jenom špatné série. Tím to rozhodně nebude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.04  09:01

    « Bez nadpisu

    Brazdic - no vidis, a na Koracell mi uz mnoho ludi prisahalo, ze su to najlepsie baterky, co sa daju kupit. Dobre ze si ma varoval, vyhnem sa im velkym oblukom. BTW v mojich Nokiach boli vzdy pri kupe baterky Made in Czech Rep. Kto ich vyrabal a daju sa niekde kupit? (povodne baterky vzdy fungovali najlepsie) A diky za potesujucu spravu k tej 5110, zachranil si ju pred cestou do kosa ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.09.04  21:08

    « Re: Re:

    je to mozne, operatori si kvoli cene objednaju velke mnozstvo aparatov, t.j. ide im jedna cela seria z vyroby. a ked je cela seria zla, je to na tu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  21:02

    « Re:

    To luf: Ta zelená Nokie s kolečkem byla Nokia 7110. Byl to jeden z né zrovna moc odolných telefonů, ale kolečko (roller) odcházelo jen velmi zřídka. V každém případě nechápu, jak mu kvůli tomu mohli vyměnit celý telefon, když výměna trvá cca 5 minut a roller stojí cca 450Kč i s prací. Tuto opravu jsme běžně prováděli na počkání.
    Ještě bych dodal jednu zajímavost. Vůbec nechápu jak to Eurotel dělá a možná se to nikdy nedovím, ale NOKIE se záručákem od Eurotelu mají obrovskou poruchovost, narozdíl od Nokií od ostatních distributorů a operátorů v ČR. Jeden čas na tom byl skoro stejně i T-Mobile, ale to najednou ustalo. Již cca 3 roky se tomu snažím přijít na kobylku. Je to jako kdyby EUROTEL kupoval nějakou druhou jakost. Rozdíl poruchovosti je totiž nepřehlédnutelný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  20:54

    « Re:

    To luf: To co píšeš obvykle způsobuje stará baterie. Pořiď si novou a bude to OK. Jen si dej pozor na to co kupuješ, protože v ČR se prodává cca 70% neoriginálních baterek, které neprojdou testem ani jako nové a způsobují stejné problémy již od zakoupení. Lidé si pak často myslí, že když jim to dělá i nová baterie, že je problém v mobilu a zbaví se ho. Pro lehčí orientaci vyjmenuju pár baterií, které patří k těm nejhorším: A-MAX, FOREVER, SMART-BATERIES, KORACELL, MOBIL-POHOTOVOST a td. U vyjmenovaných baterií je zázrakem najít dobrý kus. I tak ale třeba baterie A-MAX prodává třeba síť TESCO :D
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 14.09.04  18:23

    « Re:

    Podarilo...vymena diskov aj pneu + vyvazenie bez tolerancie.
    Blbli mi aj elektrony, pomohli obycajne - nove plechace a pneu Michelin.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.04  14:19

    « Bez nadpisu

    Zda sa mi, ze tato diskusia by sa mohla presunut na mobil.sk.... :D
    Podarilo sa niekomu nejako vyriesit tie vibracie pri 130 km/h ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  10:46

    « Re:

    Nech si přehrávát firmware,většinou to pomůže,ale doma si udělaj zálohu kontaktů a SMS.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  10:02

    « Bez nadpisu

    BTW ked sa vyznas do Nokii: Mam staru 5110 a ma problem, ze aj ked je nova a plne nabita baterka, tak sa pocas hovoru sama vypne, akoby bola baterka vybita. Samozrejme predtym aj prislusne zapipa, aby na to upozornila. Ktosi mi tvrdil, ze tam je nejaky odpor na ktorom sa meria ubytok napatia a ked napatie klesne, telefon sa vypne. A vraj toto meranie sa casom pokazi a ziadna baterka ho uz nikdy nezachrani. Podobne sa zacina spravat aj jedna starsia 3310. Co s tym je?
    Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  09:57

    « Bez nadpisu

    Asi je to v SR trosku inak. Ten telefon som kupoval v Orange, myslis ze oni predavaju nejake vytopene importy? A spomenul som si na kamaratov pripad, mal Nokiu (taka tmavozelena s velkym displayom, zasuvatelnym krytom klavesnice a koleckom) a to kolecko sa mu pravidelne kazilo. A pravidelne dostaval !NOVY! telefon od EuroTelu, az ho to prestalo bavit a zobral si nakoniec nejaky iny (zase Nokiu >:D ) a ten zije dodnes. IMHO Nokia robi najlepsie telefony, ale ten ich dnesny design 8-s
    Ale som prekvapeny, ze sa niekto obtazuje nieco opravovat. Uz na vyske som si poskladal pocitac z komponentov, co povyhadzovali v opravovni, casto stacila nejaka drobnost a fungovalo to zase, ale opravovanim sa nikto nezaoberal. A to bolo este v dobe, ked elektronika nejaku korunku stala ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.04  09:05

    « Re: Sagem

    Mám autorizovaný sevis Nokie, takže vím o servisních postupech a a také o jejich závadách. Pokud nejde u Nokie více kláves, je to v 99,9% tím, že je telefon vytopený. Jinak u Nokie se všechny závady vždy opravují a telefony se nikdy nemění. Výměnu může provést až prodejce, pokud zákazníkovi vznikne nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud ti tedy byl mobil při první opravě vyměněn, tak šlo o to, že sis koupil Nokii z tzv. šedého dovozu a tudíž u nás nebyla opravitelná. Prodejci v takovém případě buď mlží a vymlouvají se na vytopení vodou a nebo telefon vymění za jiný kus. Ještě bych dodal, že jediná závada, kterou nelze opravit je tzv. lepený procesor, který když odejde, tak telefon buď nejde zapnout, nebo dělá velmi závažné chyby a hlásí CONTACT SERVICE, nebo CONTACT RETAILER. I v takovém případě ase ale nikdy nemění celý telefon, ale pouze systémová deska!
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.09.04  10:23

    « Sagem

    BTW2 jeden Sagem My-X 2 mi tu prave lezi na stole. Ma uz nieco vyse roka a nebol s nim za tu dobu jediny problem. Ale zato som nedavno relkamoval jednu Nokiu, ktorej nefungovali niketore klavesy. Myslis, ze ju niekto opravoval? Nie, rovno mi dali novu. V dnesnej dobe ked je ludska sila taka draha a elektronika lacna sa nikto neobtazuje nieco opravovat :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.09.04  10:17

    « Sagem

    Na Sagem by som zrovna moc nenadaval. Robia dost vela elektroniky do Mirage a pochybujem, ze tato je poruchova. IMHO je to firma ako kazda ina. Keby mal clovek odsudit celu spolocnost podla mobilov, tak uz davno by nikto od Siemensu, Alcatelu ani Motoroly nic nekupil. A pritom ich telefonne ustredne su spickove...
    BTW Brazdic - nedavno tu riesili Fabiatici ze klima kuri, ked ma chladit. Takze to nie je problem iba frantikov. Kedze si asi z fachu, tak si vies predstavit, kolko dat tecie cez CAN-bus a staci, aby vypadol jediny bit a nejake zariadenie proste nezafunguje. Toto by som fakt nepokladal za zavadu, hlavne ak sa to neopakuje castejsie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.09.04  21:47

    « Re: Vibracie na volante

    To brha307: Tomu nefunkčnímu panelu klimatizace se vůbec nedivím. PSA totiž používá panely od firmy SAGEM a to je značka která u mě definitivně skončila. Jeden čas jsem od firmy SAGEM prodával mobily a faxy a ještě nikdy jsem se nesetkal s ničím poruchovějším. Pochybuju že umí vyrobit něco kvalitního. A jak řešil SAGEM opravy? Výměnou celého kusu za jiný a ten se často během několika dní až měsíců podělal znovu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.04  16:19

    « Vibracie na volante

    Vibracie mam od zaciatku, doteraz s tym v Blue boxe nepohli, mam nové hlinikove disky, skusal som optimalizaciu, vyskusal som uplne nove pneu,
    skusal som servisné kolesa z predvadzacieho auta, teraz idem na 60k prehliadku, tak im to znova zavesím na nos. Packy som menil raz, (v zaruke), teraz to robia znova (uz ich menit nebudem), dalej zadne klucky sa zadrhavaju (vzdy to nejako spravia a po polroku to robia znova)
    Mal som zvlastnu vec den pred dovolenkou - nastartujem a nefungoval celý panel klimatizacie (klima, ventilator, rozmrazovanie, vnutorna cirkulacia), vypol som na 2 min. motor a potom to nabehlo....
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.09.04  14:23

    « Servis Autospol Praha

    Zdravim vsechny.
    Ma nekdo s pritomnych zkusenosti se servisem Autospol. Ceka me garancni prohlidka, tak me zajima, na co se mam pripravit.
    Diky...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…