Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Pre Roman23
Zdravim Peugeoťákov
Zadné dvere sa stále otvárajú ťažko. V servise v Trnave tie dvere asi 10x otvorili a zatvorili a povedali, že je to OK. Potom som dvere rozobral, premazal a zložil. Dvere sa už o niečo lepšie otvárajú, ale nieje to ono. Ja som sa informoval o vrzgani podvozku a povedali mi, že je to od stabilizátoru. A to bolo všetko. Vibrácie sa mi tiež objavili, ale bolo to od zle vyvážených kolies. Este by ma zaujimalo Roman 23 kam chodis do servisu. Ja chodim do Trenčína. Inak výmeny olejov a filtrov si robím sám. Tá zvýšená hlučnosť môže byť od použitého nesprávneho oleja, napr. Castrol TXT softec 5w40 on spĺňa parametre a nepasuje tomu motoru lebo má všeliaké čistiace prísady. Použi Total alebo Esso a plnú syntetiku. Pod 5 stupňov sa spúšťa 800W dohrev motora. Aj to môže byť príčinou zvýšenej hlučnosti. Spotreba na tomto motore za 160 000 km 5,3 l/100km. K tejto hodnote som sa dopracoval až vtedy, ked som začal používať olej Total. Aké má to SW jazdné vlastnosti, tiež tam tak búcha zadná náprava?
Mm -
"-- skrytý --" 30.11.04 12:42
« Re:
Ahoj!
čítal som tvoj príspevok na fóre.Mám také isté auto.ajú máš spotrebu?Tá písaná v papieroch je nerealna.Dalej mi nejako vrzga podvozok,zle sa zatvaraju zadne dvere.keď je yima,tak už okolo 5 stupňov,tak motor pri volnobehu je velmi hlučný,tak klepoce.to nehovorím o vibrácii volantu pri 130.
Roman -
"-- skrytý --" 30.11.04 12:33
« Re: Mm
Zdravím!
čítal som tvoj príspevok peugeot na fóre.mám 307 sw 2.0hdi asi rok.No všetci tuším majú rovnaké závady.ako si dopadol s tými vadnými dverami,ktoré sa ťažko otvárali?Mne museli na jedných vymeniť zámky.na druhé sa chystám reklamovať.Lebo sa mi tuž ťažko otvárajú.Páčku smeroviek mi raz už menili.Ešte mi aj nejako vrzga podvozok.No mal som opel a tieto problemy som nepoznal.
Roman -
« Řazení
Tak jsem tady nedavno psal jak tátovi v P307 1,6 cuká při studeném startu motor a už je tady další skvělá věc. Nevím jak dlouho mu to dělá, ale když jsem mu dnes potřeboval popojet autem, tak jsem myslel že má zmknutý Defend Lock, ale neměl. Znovu jsem tedy nastartoval a zkusil zabrat za řadičku, která byla v pozici zpátečky. Už jsem chtěl vypnout motor a vzdát to, ale v tom jsem zabral opravdu na maximum a řadička poskočila do pozice neutrálu. Jednička už tam šla nepatrně lépe než vyřazení R, ale i tak jsem musel použít sílu takřka nadlidskou. U auta starého necelé 2 roky s najetýma 25tis.km je to teda síla.
Kdysi jsem jsem přítelkyni koupil P205 1.8D a když to stálo v zimě ve velkém mrazu venku, tak po ranním nastartování chvíli šlo trochu ztuha řadit, ale tohle jsem ještě u žádného auta nezažil a to dnes bylo 6 stupňů.
Opět uvádím to co jsem již jednou uvedl. Moc hezké auto, moc chytře vyřešené, ale zoufalá kvalita. Stále víc si říkám, že snad není poruchovější auto. -
"-- skrytý --" 12.11.04 14:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k
Bacha na závady... díky dnům Peugeoutu a prohlídek zdarma mají servisy termíny za 3 neděle a to i u aut, které hlásí stop, závada chlazení motoru... není nad autorizovaný servis. Bože kdy už se toho krámu zbavím.. -
« Prosim o radu!!!
Ve stredu jdem se znamim koupit 307 2.0 HDi rocnik 2001 a najeto 52000 km. Rad bych vedel na co u tohoto auta davat pozor a co je tam za nejcastejsi zavady a zda se daj jednoduse vyresit a nebo jsou spise financne narocne.A taky by me zajimalo jaky ma pristup Peugeot pak pri reklamaci vozidla.Dekuji moc a doufam ze mi nekdo dokaze usetrit hezkych par penez :-) Zaznamenal jsem tady ve foru ze Peugeot servis rad pri reklamaci pouziv to je stylem jizdy dokonce i tuto vetu pouzili pri reklamaci destoveho senzoru :-) dekuji za veskere Vase reakce! -
Lubos.1 28.10.04 00:25
« Re: Re: Mazda
Mam 6 s dieselom 120 k/310 Nm. Zatial soikojnost. Jediny problem - prefukovanie od zadneho okna - v porovnani s P307 drobnost.
Vazne som uvazoval na Mazdou 3 v dieseli. Testoval som ju pred pol rokom a bol som prijemne prekvapeny. Sice je tento motor vyvijany v PSA/Ford, takze by bolo mozno vhodne chvilu pockat, kym sa nejaky problem neprejavi.
Tazko povedat. V kazdom pripade s takou Mazdou 3 1.6 benzin sedan nic nepokazis. -
"-- skrytý --" 27.10.04 16:20
« Mazda
Já měl Mazdu 323F novou před Peugeotem - 3 roky záruka -a to byl rok 1999 a snad jedna garančka. Servis na počkání -jezdil jsem v Praze na Spořilov. Když mi rozbili zadní okno zloději za hodinu bylo opravené. U peugeota jsem tři dny jezdil náhradním vozidlem. Kámoš mi slíbil přivézt to táhlo k řadící páce z Itálie. Peugeot ČR je stále jak mrtvý brouk, už jsem skoro měsíc bez auta. Ať si nemyslí benzíňáci, že jsou z kola ven!!! -
-
« Mm
pre Haldo:
Tak ideme na závady: prehratie mapy počítača riadiacej jednotky, predné okná sa prestali zatvárať, zvýšená spotreba nafty po prvej výmene oleja asi o 0,5 l/100km a zníženie maximálnej rýchlosti o 15km/h, odpadnutie podblatníkov a spodného krytu motora, 5. dvere sa prestali otvárať - porucha mikrospínača, obidvoje zadné dvere sa ťažko kľučkou otvárajú aj po premazaní, 1x vypnutie elektiky za jazdy, preskakujúca páčka smeroviek, myslím, že je to všetko. Tie ostatné poruchy už zapríčinili už mechanici v servise. Po čase ma to prestalo baviť chodiť do servisu a niektoré maličkosti som si odstránil sám. Takže veľa šťastia v servisoch... -
"-- skrytý --" 22.10.04 16:36
« SOS
Neporadíte mi někdo kde sehnat 2400V7 kulisa řazení. Ta moje 307, stará 18 měsíců je už 22 dní v servisu a ted mi volali, že linka na výrobu tohoto dílu je přetížena a Peugeot nestačí a díl je v nedohlednu.....neví se kdy by se měl dostat k nám do Afriky..... >:D -
« Re: dneska
Lehnout, polehnout -> polehlive vozidlo.. To si radsej nekupim..
Inak "polehlivevozidlo", ty si tu dost koledujes. To, co tu robis, je spinave. My si tu chodime citat a pisat zaujimave clanky a nie sme zvedavi na tvoju reklamu, ktora by mala byt platena, kedze je komercna (ako si priznal, beries 15%). -
"-- skrytý --" 15.10.04 19:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu
To, že ložisko je momentálně OK, ještě neznamená, že při jízdě "dokáže to kolo udržet v lajně". Tady totiž rozhoduje dynamické chování, a pokud na ložisko působí příliš velká páka (např. v důsledku jeho špatné pozice či příliš "vystrčeného kola" - tzv. "tuneři" tento problém dobře znají), tak s tím nikdo (kromě konstruktéra) nic neudělá! -
"-- skrytý --" 15.10.04 15:42
« Re: Re: Re: Re: Pneu
Jde proste o to, ze lozisko musi byt v urcite poloze vuci rovine protinajici kolo (tedy v rovine kolme na osu kola), jinak je nadmerne zatezovano, opotrebovava se a "neudrzi" kolo ve spravne poloze, coz se nejvice projevi prave v pilovitem opotrebeni pneumatiky. Ale je pravda, ze nektere pneumatiky "vytvareji pilku ochotneji", nez jine. -
"-- skrytý --" 15.10.04 15:34
« Re: Re: Re: Pneu
Bohužečl tomu příliš nerozumím a v Peugeotu asi taky. Disky - hliníkáče mám originály co jsem si objednal. Dneska mi volal pan Domanský (auto je u nich v servisu přes 14 dní) - prý se proslýchá, že kolem 24. mají do Francie dorazit táhla řazení...... Zdá se že brzo bude brázdit silnice můj švihák!!! Vzpomínáte jak se sháněly plynový lanka na škodovky?? Člověk by si myslel, že to auto snad dělaj na Kubě. :roll: -
modus ponens 15.10.04 11:57
« Re: Re: Pneu
to basil: co znamena "do pilky"?
Inak, to fakt nechapem, ako sa im mohlo "podarit" taketo auto. Nic v zlom, ale splachnut tie prachy do zachoda by bolo mozno lepsie nez si kupit P307. Minimalne kvoli usetrenym nervom a dalsim vydavkom v servise. O nenaplnenych ocakavaniach pri kupe auta radsej ani nehovorim. -
« Re: Pneu
Taky jsem měl problémy s pneu. O samého začátku se mi sjížděly do "pilky" prý to mělo být tlumičema, test ale neprokázal chybu tlumičů. Pak mi řekly v Peugeotu že udělají geometriii náprav, ta taky prošla bez problému.
Výsledek závada nezjištěna. V Peugeotu řekly mi: hmmm, kupte si nové pneumatiky... :-(
Koupil jsem tedy nové pneu, ale žádná změna opět se po pár tisících sjely do "pilky". Jsou doskákané až běda....V autě to pěkně hučí když jedu víc jak 50Km/h
Takže to řešim tím, že si pustím rádio víc nahlas >:D
Mám letní 205/55/R16 značky Bridgestone POTENZA RE720
Předtím jsem měl GOODYEAR EAGLE NCT5
Dnes se z mnou zastavil kamarád a tak trochu jsem ho vyzpovídal, má totiž taky 307 HDi a říkal že mu teď v Peugeotu měnili přepínače blinkrů již posedmé..... nemluvě o nápravách, třesoucím se volantu při 120 - 130Kilometrové rychlosti a dalších prkotinách provázejících tento vůz od samého narození ..... -
"-- skrytý --" 15.10.04 10:21
« Pneu
45.000 na orig pneu - to jsi šťastný člověk! Když mi při 35.000 měnili gumy a řekli, že to je stylem jízdy, tak jsem se nehádal a cvaknul 25.000,- . Ale kolegyně s tím samým SW je měnila v 36.000 taky. Myslím, že je moc náhod najednou. Zadek sjetej k jedný straně a předek jak se špatnejma tlumičema. Mám teď 70 a myslím, že se mi to čeká zas.. Je fakt, že jezdím většinou po Praze. -
"-- skrytý --" 15.10.04 10:08
« Bez nadpisu
když to tady tak čtu :-( . jsem docela spokojený uživatel Xsary s motorem 1,6/16 (stejný motor v rámci PSA používá Peugeot). V roce 2002 jsem se taky rozhodoval (ale P307 byla naštěstí moc nová a drahá :-) ( ten motor nežere moc, jede docela dobře ale....... už mi jednou měnili těsnění pod hlavou, potom - ještě pořád v roční záruce i hlavu (to jsem si ale musel napsat důrazný dopis >:-[] ) protože pořád různě vytékala chladicí kapalina. Nějakou dobu byl klid ale už zase to začalo nějak slintat i když zatím jenom trochu (60 000km). Tak mě zajímá - jsem jediný anebo jste to vzhledem k ostatním závadám nechali být. Jinak jsem velice spokojený , dá se říct fanda i když starší C. byly zajímavější.
P.S. Nová C4 má prý být postavena na základu 307 - tak to se asi máme na co těšit :( -
« Re: Re: datum vyroby
MM: mohol by si secifikovat niektore z tych neobvyklejsich zavad? Aby som vedel na co sa pripadne zamerat ???
S tymi pneu to je sila. To by clovek prinajmensom necakal taku odpoved.
SirAnton: viem, ale musel som sa spytat. Za rok sa da z autom najazdit dost km a nejaky obrazok do puzzle by to dalo. Ale zatial to vyzera ze ste ma odradili, iked so ho asi pojdem aspon pozriet. -
« Re: datum vyroby
Pre Haldo:
Ja mám P307 2,0 HDi r. v. 4/2002, najazdené 150 000 km. Mal som viacero problémov. Napr. zadná náprava mala veľkú zbiehavosť a tak mi za 45 000 km zodralo zadné pneumatiky v servise mi povedaj, že kúpte si pneu Pirelli, tie sa Vám drať nebudú - >:D Toto mi povedal "odborník v servise Peugeot..." Po premeraní geometrie a odovzdaní výsledkov dovozcovi som dosiahol výmenu zadnej nápravy. Boli aj iné malé závady, ale to sú drobnosti, na ktoré by stačili možno dve strany.
Prechodil som asi 4 sevisy a zdá sa mi, že všetko je o ľuďoch a ich schopnostiach. S autom som spokojný. Zdravím peugeoťákov... -
"-- skrytý --" 14.10.04 18:35
« Changer
Už půl roku se mi sekal CD changer co dává Peugeot(Blaupunkt) pod to autoradio (cena 11.0000,-) -kašlal jsem na to-vždycky se nějak rozběhl. Volali mi teď ze servisu. Je to zasekla mechanika a ta se vyměňuje celá - cena 7.000,-. Záruka 12 měsíců prošla před čtyřmi měsíci. Myslím, že mě provoz tohoto vozidla zrujnuje!
Tomu člověku co přemýšlí o koupi Peugetu: Nechceš jednoho? Dva roky starý, kompletně repasovaný! Changer dám zdrama! :P -
modus ponens 14.10.04 18:03
« Re: datum vyroby
to Haldo:
ak chces smerodajne udaje o spolahlivosti, nemozes sa pytat ludi, ktori maju auto kratko, prip. s nim nestihli vela odjazdit. R.v. 2003 uz nieco naznaci, ale co citam aktualne prispevky (v tejto rubrike) o servisnych sluzbach Peugeotu, je to hruza a des. Aby som sa ja ako zakaznik delil s importerom (a aj to v tom pre mna stastnejsom pripade) na 1/2 na cene opravy niecoho, co je evidentne vadne od vyroby, to je sila pripominajuca socikovske motto "drz hubu a krok a prezijes" :x
Cakat na nahradny diel co i len 2 tyzdne (poniektori mesiace !!) a este k tomu nie raz? Zvaz si, ci to naozaj chces. To by si musel chytit kus, ktory by bol uplne bez poruchy, aby si sa tymto "sluzbam" vyhol. O pravdepodobnosti takehoto javu sa radsej dalej zmienovat nebudem.