Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 04.09.05 22:52
« Zkusenosti P307
Zdravim vsechny,
jakozto byvaly spokojeny majitel P405 jsem pred rokem memu bratru doporucil koupi P307, 1.6.
Ne ze by mne proklinal, ale po roce uzivani (cca 23000km) i ja musim uznat ze Peugeot uz neni to co byval a na P307 uz se bohuzel divam jen jako na designove povedene auto. Jinak nic.
Abych byl konkretni:
-od zacatku ma problemy s klepajicim se volantem pri rychlostech kolem 120km. Kola nejdou lepe vyvazit, jine disky vcetne pneu ten probelm neresi. Peugeot krci rameny a nic nevyresil.
-pri obsazeni 4 lidmi a malych nerovnostech se od zadni napravy ozyvaji neskutecne rany. Peugeot vymenil zadni tlumice, ale dela to porad a krci rameny.
Kdyz byl na testu novych tlumicu tak pri prazdnem autu byl vysledek OK, pri 2 lidech sedicich vzadu byly tlumice na 30%. :-)
- hlucne servo rizeni. Peugeot vymenil, nicmene po vymene je to skoro stejne a pry je to OK. Je vsak divny ze ten hluk serva v kabine prehlusi hluk motoru na volnobeh. Servo funguje, ale otazka je jestli vydrzi v zaruce.
- asi pred pul rokem mu praskla spojovaci tyc stabilizatoru na prave strane predni napravy. Peugeot vymenil a rekl, ze tohle auto pry neni staveny na nase silnice. Asi pred tydnem bracha zjistil ten samy problem na leve strane.
At se na mne nikdo nezlobi, treba jsou vase zkusenosti s timto peknym autickem jine, ale tohle je realita. A bohuzel mne nikdo nepresvedci o tom, ze se ve vetsine pripadu nejedna o konstrukcni vadu auta.
Freedom. -
Saab 31.08.05 11:27
« Bez nadpisu
Osobní automobil „Peugeot 307”, pouze s benzínovým motorem o objemu 1,6 a 2,0 litrů. Sériová čísla: od 82001728 do 83046212. Výrobek neznámého původu.
Hrozí nebezpečí požáru. U modelu 307 může ve skříni řízení dojít k elektrickému zkratu, který může být způsobený korozí. Následkem zkratu hrozí riziko samovznícení. Bylo ohlášeno 10 případů vzplanutí vozidla.
[odkaz] -
"-- skrytý --" 31.08.05 09:35
« Bez nadpisu
Jestli máš benzínový motor, tak po 30000 km. Já mám P 307 nafťáka, r.v. 01 a nic mi tam nesmrdí, jen když vypnu klimošku, tak cítím chvilku vlhko, než se vyvětrá výměník. Před odstavením auta je asi dobré vůbec vypnout klimatizaci a pustit naplno větrák - kvůli plísni. -
"-- skrytý --" 30.08.05 13:31
« Re: Klimatizacia
filter bol meneny. teda aspon ho mali menit pri 60.000 km kontrole. ci ho naozaj. btw. myslime oboja to iste? - tzv. pelovy filter.
taktiez pred koncom jazdy vypinam klimu. najprv to bolo kvoli mojej vlastnej adaptacii na vonkajsiu teplotu, neskor aj kvoli vysuseniu klimy.
najhorsie to je pri vlhkych dnoch... -
« ciptuning Matus
Zdravim Matusa, citam to tu pravidelne, len prispievat velmi nie je o com. K chiptuningu; mozem len odporucat, ziadny problem, vyborny zatah, hlavne kopce su bonbonik. Cital som tu aj o zlych skusenostiach, snad je treba mat stastnu ruku na vyber firmy ktora to robi. Ja som to robil este v zaruke, takze sa to zabiehalo od zaciatku spolu s cipom a vsetko OK. Ten graf z brzdy na Matusovej stranke je moj, povodne HDI 66 kW. Nebojte sa toho. Prajem vela radosti a pozitku z jazdy. -
matuS 17.08.05 12:13
« Re: Re: tuning
A co se ti na P-boxu konkretne nelibi ?
Zadny zasach do jednotky, jednoducha montaz a uvedeni pri prodeji auta do puvodniho stavu.
ked zmenis cely cip, tak sa menia datove mapy, t.j. cely proces je prisposobeny presne k tomu motoru.
u p-boxu sa iba zvysuje davka paliva...preto p-box viac dymi -> v urcitych rezimoch pridava nezmyselne vela paliva. neviem ci to skodi motoru, ale je to jednoducho primitivnejsie zariadenie. -
"-- skrytý --" 16.08.05 18:18
« powerbox
Len ja som bol v auto Alba a mechanik mi tvrdil,že zákazníkovi niečo v záruke odišlo na motore.Mal tam powerbox,tak mu zrušili záruku a zvalili to na ten powerbox,že kvoli nemu sa mu pokazil motor.Viem,že je to asi haluz,ale priamo som rozpraval s tým mechanikom.tak neviem -
matuS 16.08.05 17:59
« Re: tuning
mne sa p-box tiez nepacil. tak som dal auto zmerat na brzdu: [odkaz]
na tej istej brzde bol aj iny chalan s tym istym motorom ibaze s upravou celeho cipu (od firmy autokomplex, ten clovek zvykol prispievat na motorcafe, ale uz som ho tu dlho nevidel)
krivky su prakticky rovnake, jediny rozdiel je, ze pri plnom plyne p-box viacej dymi.
dnes ma picasso s p-boxom 100.000km a nemalo ziaden problem s motorom. p-box je tam odkedy sme ho nove prevzali z predajne. -
« Re: spotreba
To Roman23: Sam jsem se kdysi zajimal o moznost zvyseni vykonu motoru a zjistil, ze v podstate existuji dve varianty :
1) Nechat precipovat primo ridici jednotku
2) Externi jednotka, ktera se pripoji jiz k existujici (nevim, jak to presne popsat. Zkratka neni potreba menit jiz existujici software)
Funkce -zjednodusene:
Vyssi vykon i kroutici moment je dosazen zmenou casu davkovani paliva.
Vyhoda externi jednotky je jednoducha montaz,demontaz a znovu pouziti na jinem voze. Tuto variantu mi nabidli primo v Peugeot servisu, cili i s garancemi, ale bohuzel si nemuzu vzpomenout na vyrobce, ale v pripade zajmu se muzu optat.
Spotreba ma udajne klesnout.
U 2.0 HDI 66 KW lze vykon bez jakekoliv ujmy motoru zvednout az o 20%. -
"-- skrytý --" 16.08.05 13:56
« spotreba
Mam 307sw 2.0Hdi 90koní.Spotreba sa mi zdala vyššia,ale ako tu čítam je to pri tomto motore normálka.Nemá niekto skúsenosť so zvýšením výkonu,preprogramovaním riadiacej jednotky?Robia to v auto Saby.Zdá sa mi 90koní málo.No slubujú 25 koní navyše a vyšší kruťak.Len neviem čo spotreba,a motor. :o -
Lubos.1 15.08.05 20:20
« Re: Spolehlivost 307
to Petr Zahora:
tak tak, uz mam rok nieco ine. Som rad, ze sa problemy konecne vychytali, pretoze ak by s nim neboli, je to super voz.
Poucenie z krizoveho vyvoja: nikdy nekupovat auto, ktore nie je na trhu menej ako 2 roky a u francuzskych pre istotu pockat az do faceliftu. -
Lubos.1 15.08.05 19:51
« Re: Spotřeba 2.0 HDI
Celkem jsem ujel 1976 km z toho 95 % po dálnicích.
Motor najeto 105 000 km.
Průměrná rychlost 150 km/h.
Průměrná spotřeba 6.9(podle počítače).
Aky mas motor v tej 307? Spotreba je vynikajuca (teda ak PP neklame).
Mne pri takejto rychlosti zerie auto 7,5-8 litrov. -
« Bez nadpisu
Miro - pisal som silne auto, co Megan nie je >:D Urobil som to s Maximou 3l 200PS a bolo to tak na hrane. So slabsim autom by sa to urcite nepodarilo, cez den je premavka (aspon na ceskej D1) hooodne husta. A mnohi ludia maju spatne zrkadla asi na cesanie sa a popravovanie si make-upu... >:-[] -
« 2.0 HDI - Odhlucneni
Absolvoval jsem stejny pocet kilometru s OT 1 s 1.9 TDI plus/minus stejna rychlost, ale ta hlucnost !!!!
Zlate HDI !!!!
Vim, ze existuje fura priznivcu TDI motoru a budou neco argumentovat o sile a spotrebe , ale co se tyka odhlucneni, se maji soudruzi v NDR hodne co ucit !!!







