Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 14.09.05 08:20
« Servisy
Vieš, ale moje dlhoročné skúsenosti poukazujú na skutočnosť, že sa auto väčšinou vráti zo servisu v horšom stave, ako do neho išlo. Alebo minimálne, že zatiaľ čo opravia jednu závadu, zapríčinia inú.
(Utrhnuté vnútorné spätné zrkadlo - nové nalepené na nesprávnom mieste, poškrabaný lak na viacerých miestach počas pobytu auta v servise, škvrny na sedadlách atď., atď.).
Inak to klepanie má kovový zvuk. Mohol by to byť zámok predných dverí? -
« Bez nadpisu
To Robiro123: Pokiaľ máš auto v záruke, tak neváhaj a zavez im tam to auto. Tí servisáci nevedia, tak ich treba k tomu dokopať.
Tie plasty treba vytrhnúť, sú tam na takých zaskakovačkách. V mieste zaskakovačky to trba podpáčiť skrutkovačom. Nepoškráb si farbu...
To yoyo: Ja si myslím, že ten uhlíkový filter by pomohol. Ja na svojej 307 používam len taký. -
"-- skrytý --" 13.09.05 20:15
« Kúpa auta je lotéria
Čoraz viac sa presviedčam, že kúpa akéhokoľvek auta je lotéria.
Sú proste dobré a zlé kusy bez ohľadu na značku.
Onedlho budem mať na mojej P307 najazdených 20 tisíc km (r.v. 2004) a jediná závada, ktorá by snáď stála za zastavenie sa v servise je, že mi niečo začalo klepať v oblasti stredového stĺpika na strane vodiča pri prejazde väčších nerovností.
Dal som vonku spodný aj vrchný vnútorný plast, obnažil celé vnútro stĺpika s uchytením bezpečnostného pásu vodiča, posadil sa dozadu a snažil počas jazdy identifikovať, kde to klepe. Všetko márne.
Nevie niekto poradiť? Je to buď v stredovom stĺpiku alebo v oblasti zámku predných dverí. Najradšej by som si to odstránil sám, lebo sa mi vôbec nechce dávať auto do servisu.
Vie niekto správny postup rozmontovania predných dverí na P307? Odstránil som všetky imbusové skrutky, ale tie plasty nejako držia v sebe a nasilu som to nechcel rvať dole bez toho, aby som vedel ktorým smerom a ktorý plast ako prvý.
Help please! -
"-- skrytý --" 13.09.05 14:03
« Bez nadpisu
add zosilnovac: na tej stranke ([odkaz] je uvedeny kontakt na cesku firmu.
add klimatizacia: v servise mi chcu "dezinfikovat" klimatizaciu. OK, ale dezinfikuju vyduchy, a tak si nemyslim, ze tym odstrania zapach. lebo ten mam len po zapnuti klimy, resp. po jej vypnuti. ked iba vetram, tak je vsetko OK. :?: mam im navrhnut vymenu toho filtra? pomoze to? staci mi jednoslovna odpoved :-) -
« Re: Zkusenosti P307
To Freedom:
Tú búchajúcu zadnú nápravu som mal aj ja. Celú ju vymenili. Tá náprava bola krivá (mala veľkú zbiehavosť). Dá sa to vyriešiť aj tým, že sa dajú väčšie podložky pod skrutky, ktoré držia tlmič v karosérii. (aspoň mne to tak urobili a pomohlo to) Takto sa vyriešilo čiastočne to búchanie.
Aký je to rok výroby? -
"-- skrytý --" 04.09.05 22:52
« Zkusenosti P307
Zdravim vsechny,
jakozto byvaly spokojeny majitel P405 jsem pred rokem memu bratru doporucil koupi P307, 1.6.
Ne ze by mne proklinal, ale po roce uzivani (cca 23000km) i ja musim uznat ze Peugeot uz neni to co byval a na P307 uz se bohuzel divam jen jako na designove povedene auto. Jinak nic.
Abych byl konkretni:
-od zacatku ma problemy s klepajicim se volantem pri rychlostech kolem 120km. Kola nejdou lepe vyvazit, jine disky vcetne pneu ten probelm neresi. Peugeot krci rameny a nic nevyresil.
-pri obsazeni 4 lidmi a malych nerovnostech se od zadni napravy ozyvaji neskutecne rany. Peugeot vymenil zadni tlumice, ale dela to porad a krci rameny.
Kdyz byl na testu novych tlumicu tak pri prazdnem autu byl vysledek OK, pri 2 lidech sedicich vzadu byly tlumice na 30%. :-)
- hlucne servo rizeni. Peugeot vymenil, nicmene po vymene je to skoro stejne a pry je to OK. Je vsak divny ze ten hluk serva v kabine prehlusi hluk motoru na volnobeh. Servo funguje, ale otazka je jestli vydrzi v zaruce.
- asi pred pul rokem mu praskla spojovaci tyc stabilizatoru na prave strane predni napravy. Peugeot vymenil a rekl, ze tohle auto pry neni staveny na nase silnice. Asi pred tydnem bracha zjistil ten samy problem na leve strane.
At se na mne nikdo nezlobi, treba jsou vase zkusenosti s timto peknym autickem jine, ale tohle je realita. A bohuzel mne nikdo nepresvedci o tom, ze se ve vetsine pripadu nejedna o konstrukcni vadu auta.
Freedom. -
Saab 31.08.05 11:27
« Bez nadpisu
Osobní automobil „Peugeot 307”, pouze s benzínovým motorem o objemu 1,6 a 2,0 litrů. Sériová čísla: od 82001728 do 83046212. Výrobek neznámého původu.
Hrozí nebezpečí požáru. U modelu 307 může ve skříni řízení dojít k elektrickému zkratu, který může být způsobený korozí. Následkem zkratu hrozí riziko samovznícení. Bylo ohlášeno 10 případů vzplanutí vozidla.
[odkaz] -
"-- skrytý --" 31.08.05 09:35
« Bez nadpisu
Jestli máš benzínový motor, tak po 30000 km. Já mám P 307 nafťáka, r.v. 01 a nic mi tam nesmrdí, jen když vypnu klimošku, tak cítím chvilku vlhko, než se vyvětrá výměník. Před odstavením auta je asi dobré vůbec vypnout klimatizaci a pustit naplno větrák - kvůli plísni. -
"-- skrytý --" 30.08.05 13:31
« Re: Klimatizacia
filter bol meneny. teda aspon ho mali menit pri 60.000 km kontrole. ci ho naozaj. btw. myslime oboja to iste? - tzv. pelovy filter.
taktiez pred koncom jazdy vypinam klimu. najprv to bolo kvoli mojej vlastnej adaptacii na vonkajsiu teplotu, neskor aj kvoli vysuseniu klimy.
najhorsie to je pri vlhkych dnoch... -
« ciptuning Matus
Zdravim Matusa, citam to tu pravidelne, len prispievat velmi nie je o com. K chiptuningu; mozem len odporucat, ziadny problem, vyborny zatah, hlavne kopce su bonbonik. Cital som tu aj o zlych skusenostiach, snad je treba mat stastnu ruku na vyber firmy ktora to robi. Ja som to robil este v zaruke, takze sa to zabiehalo od zaciatku spolu s cipom a vsetko OK. Ten graf z brzdy na Matusovej stranke je moj, povodne HDI 66 kW. Nebojte sa toho. Prajem vela radosti a pozitku z jazdy. -
matuS 17.08.05 12:13
« Re: Re: tuning
A co se ti na P-boxu konkretne nelibi ?
Zadny zasach do jednotky, jednoducha montaz a uvedeni pri prodeji auta do puvodniho stavu.
ked zmenis cely cip, tak sa menia datove mapy, t.j. cely proces je prisposobeny presne k tomu motoru.
u p-boxu sa iba zvysuje davka paliva...preto p-box viac dymi -> v urcitych rezimoch pridava nezmyselne vela paliva. neviem ci to skodi motoru, ale je to jednoducho primitivnejsie zariadenie. -
"-- skrytý --" 16.08.05 18:18
« powerbox
Len ja som bol v auto Alba a mechanik mi tvrdil,že zákazníkovi niečo v záruke odišlo na motore.Mal tam powerbox,tak mu zrušili záruku a zvalili to na ten powerbox,že kvoli nemu sa mu pokazil motor.Viem,že je to asi haluz,ale priamo som rozpraval s tým mechanikom.tak neviem -
matuS 16.08.05 17:59
« Re: tuning
mne sa p-box tiez nepacil. tak som dal auto zmerat na brzdu: [odkaz]
na tej istej brzde bol aj iny chalan s tym istym motorom ibaze s upravou celeho cipu (od firmy autokomplex, ten clovek zvykol prispievat na motorcafe, ale uz som ho tu dlho nevidel)
krivky su prakticky rovnake, jediny rozdiel je, ze pri plnom plyne p-box viacej dymi.
dnes ma picasso s p-boxom 100.000km a nemalo ziaden problem s motorom. p-box je tam odkedy sme ho nove prevzali z predajne. -
« Re: spotreba
To Roman23: Sam jsem se kdysi zajimal o moznost zvyseni vykonu motoru a zjistil, ze v podstate existuji dve varianty :
1) Nechat precipovat primo ridici jednotku
2) Externi jednotka, ktera se pripoji jiz k existujici (nevim, jak to presne popsat. Zkratka neni potreba menit jiz existujici software)
Funkce -zjednodusene:
Vyssi vykon i kroutici moment je dosazen zmenou casu davkovani paliva.
Vyhoda externi jednotky je jednoducha montaz,demontaz a znovu pouziti na jinem voze. Tuto variantu mi nabidli primo v Peugeot servisu, cili i s garancemi, ale bohuzel si nemuzu vzpomenout na vyrobce, ale v pripade zajmu se muzu optat.
Spotreba ma udajne klesnout.
U 2.0 HDI 66 KW lze vykon bez jakekoliv ujmy motoru zvednout az o 20%. -
"-- skrytý --" 16.08.05 13:56
« spotreba
Mam 307sw 2.0Hdi 90koní.Spotreba sa mi zdala vyššia,ale ako tu čítam je to pri tomto motore normálka.Nemá niekto skúsenosť so zvýšením výkonu,preprogramovaním riadiacej jednotky?Robia to v auto Saby.Zdá sa mi 90koní málo.No slubujú 25 koní navyše a vyšší kruťak.Len neviem čo spotreba,a motor. :o
[odkaz]