Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 05.10.05 17:03
« Re:
JarinoRS: Asi takhle-já tomu pracovně říkám EU 1. liga a EU druhá liga.
Kontrolní otázka: SK je která z nich? Nebo Česko?
Jinak: nedělám si iluze a je mi jasné, že zástupci PSA nebo Renault tyto stránky nečtou. Jsme pro ně bezvýznamní. Fajn. Musíme přejít k těm, co se snaží a berou nás jako KLIENTY. Testuji 2,5 měsíce Suzuki a zatím to vypadá(už 2 x opravovali), že jsme klienty... Mají novou Vitaru, nechme stranou, jestli se to líbí či nelíbí atd., ale: třeba se koupí (za nějakou dobu). Nebo nekoupí. Rozhodne o tom přístup servisu. Říkejme tomu neviditelná ruka trhu.
Mám první a současně jistě poslední auto z F,a to tam není zase až tak dramatický problém, jako se vyskytují u P307.S tím autem jsem dokonce spokojen, seč jsem mohl koupit lepší, ale nekoupil. ;-) -
"-- skrytý --" 05.10.05 16:49
« Bez nadpisu
matuS: díky, za doplnění, v zatáčce to bylo zpočátku přetáčivé+malá přítl. síla na kolo. Ale řešili to, přece mohli sdělit: "Vážený(á), jeli jste příliš rychle".
Jde o to, že každý má občas prušvih, ale ne každý jej přizná a napraví.Jde o peníze.Někomu i o pověst a proto mění preventivně.
Přístup francouzů(prostřednictvím prodejce) je obecně milý do okamžiku podpisu kupní smlouvy a prodeje auta.Potom výmluvy. -
"-- skrytý --" 05.10.05 16:04
« Re: Re: Re: Ukľudnite sa ľudia!
v CR to iste, az kym to nebolo v Nove
To all: kto z nas Slovakov to napadne tiez a zavola do JOJky alebo Markizy? :idea:
Inac tymto ma Pug pekne nas... >:-[] , ako je mozne, ze vedia o tom, uznaju si sami svoju chybu a na SK je to OK? Takto si vazia svojich zakaznikov? Moje dalsie auto tymto padom uz urcite nebude z produkcie PSA!!! >:-[] -
"-- skrytý --" 05.10.05 15:37
« P307
Nejde o paniku, viz jeden příspěvek. Jde o princip! Tohle je moc krásné auto, ale příliš mnoho problémů, co tak vím. To, že shořelo 10, nikoliv 8 ks P307 neznamená, že je vše OK. Asi 2-3 roky nazpět několika lidem střelil vak řidiče u Audi,ještě než stačili nastartovat a jet, většina nepřipoutána a shodněme se, že tohle člověk fakt moc nečeká... byl asi i 1 smrtelný úraz a Audi povolalo řádově 1 mil aut k výměně senzoru. Audi TT se několika lidem převrátilo v zatáčce, jistě jeli rychle, ale uznali chybu a všem dodatečně dávali dozadu malé křidélko a snad(ale to jsem fakt vypustil) tužší tlumiče. Někdo to upřesněte.
Já mám pocit, že výrobci vědí, jaké jsou silnice v ČR či SK, jinde by se daly najít také ne zrovna ideální (kostky v Paříži, např.), tak ať napraví a řeči o tom, že je vše OK si nechají. Je třeba si pamatovat a příště nekoupit. Také to tak udělám. -
"-- skrytý --" 05.10.05 12:00
« Re: Ukľudnite sa ľudia!
Tak som sa dockal! Dnes sa mi ozvala jedna mila slecna z Peugeotu SK a oznamila mi nasledovne: nakolko na SK vibraciu prednej napravy neuznavaju ako zavadu, mozem sa ist dat vypchat 8-s co sa tyka samovznietenia, tyka sa to IBA aut kupenych na Slovensku, ale kedze sa jedna o dost zavazny problem, tak poslali ziadost na posudenie do Pariza a cakaju na vyjadrenie. Inac pristup pekny, boli skutocne zlati, uvidim, co vybavia. :?: -
"-- skrytý --" 05.10.05 09:50
« Ukľudnite sa ľudia!
Hej ľudkovia! trochu kľudu.
Koľko tristosedmičiek chodí po cestách v celej Európe?
OK, Pažout zistil, že hrdza v zapaľovaní môže spôsobiť požiar (čo sa aj stalo u cca. 8 kusov áut).
Nuž tak ich zvolávajú postupne do servisu a robia príslušné opatrenia.
Iné automobilky museli riešiť horšie veci. -
"-- skrytý --" 04.10.05 20:34
« Bez nadpisu
Robino 123: Čistě teoreticky-záruka platí stejně, pokud chceš slovíčkařit, prosím, zejména, jsi-li majitelem P307 tak to má svůj "význam". Já bych řešil spíš ten průser, pokud o něm vím, ne kdy se vstupovalo do jakéhosi spolku... Osobně tenhle skvost nemám. Jinak je zcela normální, že je svolávačka na auta po záruce, takže spíš je problém, že je průser a ne kecy o tom kdy kdo kde byl v roce 2002.Tečka. Jasný? Peugeot se u nás či SK tváří, co tak vím, že je vše OK. Myslím si, ale nevnucuji. Nemám ani Mazdu RX8, takže ani tam se mne svolávačka netýká, ani ropáka od VW na spojku u 2 TDI_PD či TDI šrouby čerpadla, ani kulové čepy u jiných či palivová čerpadla, nebo rámy motocyklů Honda...atd...Já jsem v pohodě :D -
"-- skrytý --" 04.10.05 00:00
« Bez nadpisu
Ta formulace je tam nešťastná. Peníze nevracejí, ale dělají bezplatné opravy, teda: v západní části EU ano a v té naší...???Tváří se, že je vše OK. Je třeba po nich jít a trvat na odstranění problému. Jak je to zveřejněno v RAPEXu, končí sranda a jde tuhého. Právo je na straně zákazníka. Jistě, pokud je informován,že jo. Peugeot není třeba Saab, viz poslední stahovačka modelů 2000-2002 (benzín), takže to tiše přechází a tváří se, že NIC...Je třeba se k nim vypravit na přátelskou návštěvu. Prodali, tak ať to opraví. -
"-- skrytý --" 03.10.05 22:38
« Re: Je topravda, ale nič som nedostal
Parada...myslite, ze dostanem nieco podobne, aj ked nemam auto zakupene v SR? Pretoze ma Peugeot eviduje, nakolko chodim na pravidelne prehliadky do autorizovaneho servisu... :?: kurnik, mam cislo 82374242, teda patrim medzi tych chudakov... >:-[]
Citujem:
" Výrobce dobrovolně požádal spotřebitele o vrácení již zakoupených automobilů a provedl nápravná opatření."
to akoze vracaju peniaze? ;-) -
matuS 26.09.05 22:15
« Re: Display 307sw
ake mas stare to auto?
v australii pouzivali na staniciach plazmove obrazovky na zobrazenie harmonogramu a boli tam urcite informacie, ktore tam svietili asi 18 hodin denne.
ked tam tie informacie nesvietili, ajtak si tam po nich videl stopy, boli akoby vypalene v obrazovke. -
« Display 307sw
Este jedna vec je ktoru som nespominal. Mozno blbost, ale:
Dispej na ktorom sa zobrazuje cas, stanica, spotreba atd... pri vyssom podsvetleni nechava smuhy akoby tiene od cislic a pismen(take ciary zretelne viditelne), je to normalne ?
Najlepsie to je viditelne v tme, ak nie su zapnute svetla.
Porovnaval som to s displejom na automat. klime a tam to nie je.
Mozte sa niekto pozriet ci sa to takto sprava aj u Vas?
Dakujem -
« Re: Musíš byť dôrazný
skusim to este raz potom pojdem do Ke. alebo budem kontaktovat importera.
Este jedna vec je ktoru som nespominal. Mozno blbost, ale:
Dispej na ktorom sa zobrazuje cas, stanica, spotreba atd... pri vyssom osvetleni nechava smuhy akoby tiene od cislic a pismen(take ciary zretelne viditelne), je to normalne ?
Porovnaval som to s displejom na automat. klime a tam to nie je. -
"-- skrytý --" 20.09.05 16:03
« Musíš byť dôrazný
Miro,
choď do servisu a dôrazne ich požiadaj (pod hrozbou neustáleho sťažovania si priamo importérovi na ich neschopnosť):
1. kompletné preprogramovanie riadiacej jednotky (odstránenie nezmyselného chovania pri štarte)
2. poriadne uchytenie výfuku (ostránenie pískania)
3. výmenu prevodovky (aj je to tak, ako píšeš - máš na ňu nárok - môjmu otcovi menili prevodovku na Renaulte po cca. 3/4 roku)
Alebo choď do Košíc a skús šťastie tam. Každý autorizovaný predajca je povinný riešiť tvoju reklamáciu v záruke. Neboj, oni na tom neprerábajú, lebo potom všetko faktúrujú importérovi. -
« Re: Re: Oblieva ma hrôza
a este ohladom toho ci som cakal alebo nie, stale cakam kym si pocitac vsetko skontroluje az potom startujem.
Je pravda ze v poslednom case lne blikne ta STOP-ka, nepipa...
Uz to mali aj na pocitaci v servise a nic.
Ak by som iseil do ineho sevisu v inom meste, su povinny sa mi na auto pozriet bezplatne ak je auto v zaruke ?? -
« Re: Oblieva ma hrôza
No teda fakt, neviem.
Ked nastartujem auto a rychlost je 0, tak hned mi blikne 3x STOP.
Auto niekedy piskne trikrat zaroven so stopkou niekedy nie, neviemodsledovat kedy a ako to robi, pretoze niekedy to pipne len raz a 3x blikne STOP-ka...
Servis sa vyjadril ze to je ok, nejake hlasenie z pocitaca, ale ake to uz nevedel...
V ziadnom pripade mi neblikne ani nepiskne STOP-ka pocas jazdy.
Piskanie mi uz raz opravili, ako som spominal, menili kruzky vo vyfuku ale po tyzdni sa to objavilo znovu. Problem je ze v mojom servise - PGT, s.r.o Presov to velmi nenasimujem, kedze tam pridem stale s teplym motorom a vtedy sa to neprejavuje. Minule som im ho nechal na 2 dni aby rano zistili ze to fakt piska! Pritom tam dali kruzky z novych 307-ciek.
A ta prevodovka ma tiez fakt stve, normalne sa tazko radi 3 a 5st. ako keby tam nieco drhalo... neviem!
vraj je to normalne.. -
"-- skrytý --" 20.09.05 11:08
« Oblieva ma hrôza
Robo, držím palce, aby sa ti podarilo všetko vyriešiť.
Zase ma raz začala oblievať hrôza z faktu, že vlastním podobné auto (1,6 ale hatchback).
Kurnik, veď sa zdalo, že tú elektroniku už mali zvládnutú. Mne za rok a pol nič neblblo. Ty máš o rok mladšie auto a blbne?
To je strašné. >:-[]
Čo sa týka tej stopky pri štarte, napíš, či to naozaj bolo tým, že si nečakal, kým ti zhasnú kontrolky na displeji. -
"-- skrytý --" 19.09.05 15:14
« To Robo:
Auto Ti po nastartování nemá co pískat a stopka by Ti neměla třikrát zablikat. Blbne Ti tam SW - mně zase někdy píská, když to smažím více než 130 km/h. Servis Tě oblbuje, protože sám neví, co by s tím měl dělat. Peugeot vždy nasadí nějakou elektronickou novinku, předtím nevyzkoušenou, a pak hledá závady. Není výjimkou, pokud technické centrum Peugeotu v Manchesteru samo neví, jak závadu odstranit... . Co se týče výfuku, tak to netuším. Mám P 307, 2,0 Hdi z roku 2001 a zezadu se mi ozýval drnčivý zvuk, protože mi uhnil stínící plech výfuku a bouchal do výfuku... -
Lubos.1 19.09.05 14:03
« Re: Problemy s 307sw
1. bezna vec, nema nic spolocne so spojkpu, ale s pohybom vyfuku. Mne to menili 3x. vzdy cca po pol roku. Uz vtedy slubovali, ze sa tato cast bude vyrabat z nejakeho ineho materialu :)
Ako vidim, sluby ostali iba slubmi
2. Skus pred nastartovanim nechat kluc v polohe II (neviem presne polohu, posledna pred startovanim :)) a pockaj, kym ti zhasnu kontrolky. Trva to asi 2 sekundy. -
« Problemy s 307sw
Zdravim,
307sw 1.6 benzin som kupil 5/2005
1. Piskanie spojky. - Po preradeni rychlosti a pusteni spojky v zadu v aute piskne. Bol som v servise vymenili akesi kruzky na vyfuku. Nerobilo to asi tyzden, teraz to robi znovu. Nestretol sa s tym niekto?
2. Pri nastartovani auta je jedno aka je teplota motora /aj studeny/ na displayi sa zobrai 3x stop a niekedy to pipne. Napr. Rano nastartujem a 3x pipne, druhy den nastartujem a nepipne. Ako to? Podla coho vydava ten zvukovy signal? Prirucka k auto o tom nic nepise.
Vyjadrenie servisu - nomalne chovanie, ale nevedeli mi vysvetlit na zaklade coho to pipne...
3. Prevodovka
Pri zaradovani 3 a 5 st. cistit pod rukou ako keby tam nieco skrabalo. Ostatne st. idu normalne. V servise mi povedali ze to je normalne.
Mate s tymito problemami niekto skusenosti? :'-(
k tej Grand Vitare: sedel som v nej na vystave v Nitre, mal som z nej vazne vyborny dojem. Plna vybava - 2.0 benzin, koza, 'drevo' atd, predajca spominal cenu pod milion Sk. S dieselom buduci rok cca o 50 000 Sk viac.
Ale ked sme sa niekedy bavili o vnutornom hluku : v nejakom teste sa stazovali na vyssi aerodynamicky hluk po 130 km/h v tomto voze, preto som sa zameral aj na tesnenia dveri a vsimol som si, ze je velmi jednoduche a urcite tam hluk bude. Auto ma ako celok vazne zaujalo, ale ak by tam bol vazne vysoky hluk, tak zaujem urcite stratim.
Este jedna vycitka - bude sa dodavat pomerne slaby diesel:1,9 96 kW/300 Nm. Nechapem, preco v tomto obdobi nesiahli po niecom silnejsom (neviem, ci je to vlastny vyvoj). Na druhej strane nie je Vitara auto na dosahovanie rychlostnych rekordov, ale zrychlenie 0-100 km/h za 13,5s by mi asi vadilo. Ale kym neotestujem, nebudem robit zavery. Skoda, ze diesel bude na trhu (aj na zapade) az na buduci rok.