Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 21.11.05 14:58
« ? premenlivý interval výmeny oleja benzín 1,4 75 k
Od kúpy nového ma poslal indikátor na výmenu oleja do servisu asi po 20.000 km a viac sa jazdilo po meste, teraz naopak jazdím viac mimo mesta a mám najazd. 30 000 km a do výmeny mi ukazuje 6500 km takže urobím max. tak 15.000 km čo nejak nechápem ako to počíta ? -
"-- skrytý --" 09.11.05 07:49
« Možno to je pravda
Ale Ľuboš nemôžeš poprieť, že existuje také niečo ako "výrobné várky".
Možno jedného času mali v Pežote problém s dodávateľom, ktorý nestíhal, a tak dočasne použili nejaké noname kotúče, aby im výroba nestála.
To je celkom pravdepodobné zdôvodnenie. -
« Brzdové kotúče
Na P307 som najazdil 175 000 km. Predné brzdové doštičky menené pri 120 000km. Po 175 000 km sú kotúče originál. Auto som predal a teraz mám 307SW 1,6 HDi. Zatiaľ spokojnosť. Hlavne v nižších výbavách boli použité najlacnejšie diely, napr. kotúče, tlmiče, brzdové doštičky a pod. ... -
« Re: Brzdové kotúče 307 break - 30000 km
ono mozne je vsetko, otazka je, ci je to normalne, aby si kotuce menil kazdych 30tkm :idea: Rozhodne ak te neklamu, vydrzali hodne malo. U mna sa zda, ze idu tiez dost rychlo drat. Uvidim koko vydrzia. Mozna Frantici pouzili nieco lacnejsie a tak to vypada. Inak je to divne, ved fabrika nemoze mat az take zle ceny a usetrit 4x20EUR, alebo 8x20EUR uz pri cene 15000 je smiesne, hlavne ak sa jedna o setreni na brzdach -
"-- skrytý --" 03.11.05 08:06
« Brzdové kotúče 307 break - 30000 km
Minulý týždeň som dostal defekt a v pneuservise mi povedali , že mám zjazdené predné brzdové kotúče, doštičky som ešte nemenil , ale ešte nie sú celkom zjazdené a to mám iba necelých 30000 km a jazdím úplne kliďánko. Je to možné, aby sa kotúče zjazdili skôr ako doštičky , mali ste niekto niečo podobné ???? -
Lubos.1 14.10.05 13:28
« Re: Nejaký problém?
Keď zistia, že kabeláž nie je potrebé skontrolovať, tak ich požiadaj, aby sa aspoň mrkli na diagnostiku nafťáku. Veď v Mazde máš prezlečený HDI motor z Pažouta, nie?
Omyl, v Mazde 6 je diesel iny, Mazda si ho vyvinula sama. A tak to bude dufam aj v buducnosti :) -
"-- skrytý --" 14.10.05 09:54
« Nejaký problém?
Nejaký problém, Ľuboš?
Šak zober svoju Mazdu 6 a nasáčkuj sa im tam...
:lol:
Keď zistia, že kabeláž nie je potrebé skontrolovať, tak ich požiadaj, aby sa aspoň mrkli na diagnostiku nafťáku. Veď v Mazde máš prezlečený HDI motor z Pažouta, nie?
>:D -
Lubos.1 14.10.05 09:32
« Re: Nejsme sami
Hm, ja osobne poznam par ludi, ktori 307 maju a ziadny z nich nie je spokojny. Tym ale samozrejme netvrdim, ze su nespokojni vsetci :)
Len tak mimochodom, sice uz vyse roka 307 nemam, ale prisiel mi list z Peugeotu, ze je potrebne zajst do servisu skontrolovat kabelaz, aby sa zamedzilo pripadnemu samovznieteniu auta :)
Tato skutocnost je znama uz asi 2 roky a az teraz sa Peugeot odhodlal vykonat nejaku kontrolu. Sice neskoro, ale predsa. Asi bolo tych pripadov samovznietenia viac :) -
« Vibrace
Chtel bych se zeptat, komu se na P307 objevily vibrace. :?:
Zejmena, jakou maji dotycni motorizaci.
Mam 100 000 km a zatim nic. :-!
Nesouvisi to treba se zatizenim predni napravy . :?:
Jinak s kolegou, ktery mam OT 1 jsem absolvoval kolecko po skodovackych servisech. Duvodem byla spatna vaha vzduch u TDI. Prekvapilo me, jak notoricky znama zavada muze byt pro radu servisu problem. Jedni by menili cele cerpadlo, jini si chteli nechat auto tyden na pozorovani, ...... >:D Nakonec mu vahu vymenil jeden soukromnicek hned za 3500 Kc. :-! Tot vse k servisum.
Jsem asi jsem jeden zmala, ale meho "Jeana" bych nemenil. :-!
Pracuji v NDR a prekvapilo me kolik P307 tady jezdi. Ze by nemeli na lepsi ? :D -
"-- skrytý --" 05.10.05 23:45
« Re: Re:
IT: Prva liga, druha liga, co sa tyka novych krajin EU tak to uz nie je liga, skor prales >:D prva liga je jasna, v druhej tak spanieli, portugalci, mozno taliani no a my chudaci sme zvysok, ten prales ;-)
Ale tak ma napada, ked uz sme v tej EU, nedalo by sa z pristupu Pugu na EU sudnom dvore nieco vytlct? :idea: Nieco ako diskriminacia zakaznikov v niektorych krajinach...To s tou prednou napravou je super priklad, v CZ ano, v SK nie...tym ma napada, ze SK nie je ani ten prales >:D Niezeby som sa chcel s nimi sudit, mam ich asi tam, kde oni mna, myslim si, ze koli mojmu odradzovaniu znamych od kupy Peugeota fabrika neskrachuje >:D , ale niekto by sa na tom mohol vyblaznit, napr. ako ten chlapik v obcianskom jude, postazoval sa a vyhral to pre vsetkych ceskych majitelov 307. Ozaj, nevie niekto nieco ohladom uznania vyrobnej chyby zadnej napravy v nejakej EU krajine? Myslim to priserne buchanie... -
"-- skrytý --" 05.10.05 22:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Luboš1: Jak v zimě, celoročně :!:
Foukání beru a souhlas, to je kus pravdy, vidím to jak dnes, byl tehdy trochu vítr (venku navíc zima), motor dělali snad v Číně, resp. ani se nějak moc nechtěl zahřát, prostě shoda blbých okolností u hezkého auta.
Dnes jsem jich potkal(M6) za 3 hod asi 8ks, ale L2 snad jen o1-2 méně.
Prostě máme skvělá auta, která "frčí" ;-)
Nicméně P307 bylo mnohem více. Kolik majitelů bylo spokojených, toť otázka. Jede se v tom dobře, ticho, OK sedadla, hezký výhled.Design krásný, ale tím to asi končí. Tohle auto měli dělat japonci a byla by to "bomba". -
"-- skrytý --" 05.10.05 19:47
« Re: Re: Re: Re: Re:
Luboš1: tak tam vraz nějakou tyčku a záklopku odtlač. Konečně, co by se stalo, kdyby se aditivum(teď myslím běžné pro každé tankování, ne 0,5 litru na pročištění systému) nalélo na záklopku, je to pár ml a jak se tam vrazí pistole, tak to jednoduše steče do nádrže? Fakt mne nic jiného nenapadá. M6 by si to určitě zasloužila, trošku aditiva...jasně, dělají kvalitu, já to vím, jenom jsem měl smůlu, že ta předváděčka byla nějaká divná,co už nadělám?
K naftě: víme my, co ti hajzlíci prodávají za naftu?
P.S: interiér je dost v kůži, madlo mi nepřekáží. M6 je uvnitř sice hezčí, ale ten hluk, ten hluk, ten hluk..... >:D
ČR zdraví SK! ;-)
K tématu: vozidlu P307 nepomůže ani svěcená voda, natož aditivum do nafty. Což je,bohužel,krutá realita a nikomu tohle auto nezávidím, jako že nikomu nic nezávidím,ale představa,že jsem majitelem... zlatá Laguna. -
Lubos.1 05.10.05 19:24
« Re: Re: Re: Re:
On ví, že mi hluk vadí a co jsem nekoupil...
Hm, viem, co si nekupil, ale na druhej strane, Laguna ziadna vyhra :)
Bol som sa tiez na nu pozriet, ked som si vyberal auto, ale vadilo mi strasne madlo na dverach, bolo presne tam, kde mam koleno. Okrem toho sa mi vobec nepacila, interier vyzeral strasne lacno. Po facelifte je to omnoho lepsie, ale madlo ostalo :(
Odhlucnena je ale urcite dobre, aspon taketo veci francuzi vedia. Aj P307 (aby som sa aspon trochu drzal temy :)) bola vyborne odhlucnena - lepsie ako moje sucasne auto.
Ja som si zahrnul do vybavy BOSE hudbu, takze prehlucim vsetko :)
Aditiva som este neskusal, stale neviem, ako to do nadrze nalejem, ked je tam ta 'klapka', ktoru mozem potlacit iba tankovacou pistolou. -
"-- skrytý --" 05.10.05 18:30
« Re: Re: Re:
Zdravím Luboše1!!!
On ví, že mi hluk vadí a co jsem nekoupil...:wink: Tu Vitaru jsem uvedl jen jako příklad, ne že ji koupím, že jo. Nebyl čas s ní jezdit. Ale test bude, dám vědět. Nad 130 to asi bude nejenom hučet, ale i poskakovat, podle pneumatik. Nicméně, to se pozná. S takovou kraksnou se musí jet pomalu a kochat krajinou. Kdoví, jestli to 130 vůbec jede?!?! ;-)
P.S: Co aditivum, už jsi vyzkoušel? Našel jsem i čistící (nádoba na nádrž), takže zde je název:WYNN´S - high pressure 3, je to 0,5 l/50 l nafty á 350,- Kč, pro HDI či PD, aplikaci spojit s výměnou oleje v motoru.
Zbytku se omlouvám za odbočení od tématu, ale i P307 má HDI. Díky. -
Lubos.1 05.10.05 17:50
« Re: Re:
... Mají novou Vitaru, nechme stranou, jestli se to líbí či nelíbí atd., ale: třeba se koupí (za nějakou dobu). Nebo nekoupí.
k tej Grand Vitare: sedel som v nej na vystave v Nitre, mal som z nej vazne vyborny dojem. Plna vybava - 2.0 benzin, koza, 'drevo' atd, predajca spominal cenu pod milion Sk. S dieselom buduci rok cca o 50 000 Sk viac.
Ale ked sme sa niekedy bavili o vnutornom hluku : v nejakom teste sa stazovali na vyssi aerodynamicky hluk po 130 km/h v tomto voze, preto som sa zameral aj na tesnenia dveri a vsimol som si, ze je velmi jednoduche a urcite tam hluk bude. Auto ma ako celok vazne zaujalo, ale ak by tam bol vazne vysoky hluk, tak zaujem urcite stratim.
Este jedna vycitka - bude sa dodavat pomerne slaby diesel:1,9 96 kW/300 Nm. Nechapem, preco v tomto obdobi nesiahli po niecom silnejsom (neviem, ci je to vlastny vyvoj). Na druhej strane nie je Vitara auto na dosahovanie rychlostnych rekordov, ale zrychlenie 0-100 km/h za 13,5s by mi asi vadilo. Ale kym neotestujem, nebudem robit zavery. Skoda, ze diesel bude na trhu (aj na zapade) az na buduci rok. -
"-- skrytý --" 05.10.05 17:03
« Re:
JarinoRS: Asi takhle-já tomu pracovně říkám EU 1. liga a EU druhá liga.
Kontrolní otázka: SK je která z nich? Nebo Česko?
Jinak: nedělám si iluze a je mi jasné, že zástupci PSA nebo Renault tyto stránky nečtou. Jsme pro ně bezvýznamní. Fajn. Musíme přejít k těm, co se snaží a berou nás jako KLIENTY. Testuji 2,5 měsíce Suzuki a zatím to vypadá(už 2 x opravovali), že jsme klienty... Mají novou Vitaru, nechme stranou, jestli se to líbí či nelíbí atd., ale: třeba se koupí (za nějakou dobu). Nebo nekoupí. Rozhodne o tom přístup servisu. Říkejme tomu neviditelná ruka trhu.
Mám první a současně jistě poslední auto z F,a to tam není zase až tak dramatický problém, jako se vyskytují u P307.S tím autem jsem dokonce spokojen, seč jsem mohl koupit lepší, ale nekoupil. ;-) -
"-- skrytý --" 05.10.05 16:49
« Bez nadpisu
matuS: díky, za doplnění, v zatáčce to bylo zpočátku přetáčivé+malá přítl. síla na kolo. Ale řešili to, přece mohli sdělit: "Vážený(á), jeli jste příliš rychle".
Jde o to, že každý má občas prušvih, ale ne každý jej přizná a napraví.Jde o peníze.Někomu i o pověst a proto mění preventivně.
Přístup francouzů(prostřednictvím prodejce) je obecně milý do okamžiku podpisu kupní smlouvy a prodeje auta.Potom výmluvy. -
"-- skrytý --" 05.10.05 16:04
« Re: Re: Re: Ukľudnite sa ľudia!
v CR to iste, az kym to nebolo v Nove
To all: kto z nas Slovakov to napadne tiez a zavola do JOJky alebo Markizy? :idea:
Inac tymto ma Pug pekne nas... >:-[] , ako je mozne, ze vedia o tom, uznaju si sami svoju chybu a na SK je to OK? Takto si vazia svojich zakaznikov? Moje dalsie auto tymto padom uz urcite nebude z produkcie PSA!!! >:-[] -
"-- skrytý --" 05.10.05 15:37
« P307
Nejde o paniku, viz jeden příspěvek. Jde o princip! Tohle je moc krásné auto, ale příliš mnoho problémů, co tak vím. To, že shořelo 10, nikoliv 8 ks P307 neznamená, že je vše OK. Asi 2-3 roky nazpět několika lidem střelil vak řidiče u Audi,ještě než stačili nastartovat a jet, většina nepřipoutána a shodněme se, že tohle člověk fakt moc nečeká... byl asi i 1 smrtelný úraz a Audi povolalo řádově 1 mil aut k výměně senzoru. Audi TT se několika lidem převrátilo v zatáčce, jistě jeli rychle, ale uznali chybu a všem dodatečně dávali dozadu malé křidélko a snad(ale to jsem fakt vypustil) tužší tlumiče. Někdo to upřesněte.
Já mám pocit, že výrobci vědí, jaké jsou silnice v ČR či SK, jinde by se daly najít také ne zrovna ideální (kostky v Paříži, např.), tak ať napraví a řeči o tom, že je vše OK si nechají. Je třeba si pamatovat a příště nekoupit. Také to tak udělám.
Ja mám 22 tisíc a stále tam mám 4 a niekedy už len 3 (po dlhšej ceste) guličky. Kedy treba ísť na výmenu oleja?