Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 19.03.06 20:11
« 307 - klepkajúce zámky dverí opravené
Tak som včera pucoval vnútro môjho tátoša a konečne prestal byť lenivý.
Počúvol som rady ostatných majiteľov 307, zobral klasickú čiernu izolačnú pásku Made in Czech Republic a obtočil ňou všetky čierne strmene zámkov na aute.
K môjmu totálnemu úžasu je auto zase tiché ako bolo cca. 12 mesiacov po kúpe. Žiadne trieskanie zámkov vľavo ani vpravo.
Tak rozmýšľam, že to už nebudem riešiť cez servis v rámci záruky, lebo aj keby mi tie zámky vymenili, tak by o rok začali klepať znova. Dokonca vraj niekto prišiel na to, že pomôže výmena strmeňov z modelu 206. Možno to spravím.
Moja nedôvera k servisom je nekonečná. Určite by počas rozoberania tých dverí poškodili niečo v interiéri alebo priamo veci vo dverách. A to mi nie je treba.
Ak má byť cenou za ticho v aute občasné obtočenie novou izolačnou páskou strmeňov zámkov, tak veselo túto "cenu" zaplatím a nedovolím nikomu aby šiahal na niečo, čo v poriadku funguje. -
« Bez nadpisu
asi tak...na jesen roku 2004 som rozmyslal aj nad P307. Auto je dizajnovo krasne, mali sme aj ponuku na auto na stole, ale...aj vdaka tejto diskusii, ktoru citam nepravidelne uz rok a pol, som P307 zavrhol. A ako si to tak teraz citam, dobre som spravil.
Drzim vam palce aby ste sa vsetkych problemov co najskor zbavili. -
"-- skrytý --" 14.03.06 22:23
« Re: Re: Mereni venkovni teploty
frana:A asi jich bude jeste hodne. Ja mam za 2 roky 1cm tlustou slozku s papiry z reklamaci. Odjakziva jsem mel Peugeoty a 307 je urcite muj posledni. Peugeot jiz nikdy vice.
Frana
Neni nic horsiho nez ztratit iluze o sve oblibene znacce :-(
ale clovek si asi nevybere, je to o stesti kapnout na dobry kus 8) -
"-- skrytý --" 11.03.06 11:52
« Re: Vzganie
mne vrzga nie ta umelohmotna odkladacka pod radiom, ale ta guma, co je vnej.znie to cudne, ale robi to guma, staci popotahovat za gumu a prestane to robit. ale robi to fakt iba ked je minus a nezohriaty interier.
ad teplomer:
to sa mi ani verit nechce, zeby frantici urobili auto, kde sa da nastavit stupne alebo fahrenheity a nedali tam teplomer...toto snad dokaze len VW group, kde pomaly priplacas aj za volant >:-[] -
« Bez nadpisu
Ahojte,
som cerstvym majitelom 307 a ani po precitani navodu som nezistil, ako dosiahnem, aby sa mi na stredovej obrazovke vpravo dolu ukazovala teplota... Mozete poradit? Dokazem tam dat okamzitu spotrebu, menit jazyk, stupne na fahrenheity, ale to je asi tak fsecko... Nema to velku obrazovku, len klasicku - udaje o radiu, a na spodnej casti spotreba, servis, a tak... -
"-- skrytý --" 09.03.06 17:16
« Bez nadpisu
to robo:
to ze pocutr rezonanciu len v nejakom malom rozsahu nie je cudne ale preveze prirodzene (rezonancia je tvorena rezonancnym obvodom ktory kmita v urcitom frekvencnom pasme priamoumernom otackam...)
Ked sa problem vyskytuje len pod urcitu teplotu je tiez prirodzene. Vole rastu s klesajucou teplotou, zaroven ak ide o vzajomne ulozenie dvoch casti ktore su medzi sebou natrete mazivom-mazivo tuhne a straca tlmiacu schopnost. Typoval by som to vsak najkor na nejaky kryt. Skus za jazdy ak to bude pocut s otvorenym okienkom lokaliozovat v ktorej casti motora sa to blizssie nachadza. Potom skus v tej casti motora na stojacom aute kde ti bude druhy clovek asistovat pripadavanim otacok na rezonancny rozsah blizssie lokalizovat rezonanciu. Moze sa vsak stat aj to ze na stojacom aute to robit nebude (rezonanciu moze zhorsovat "natriasanie" auta pocas jazdy, pripadne zapojenie dovtedy sa neotacajucich casti (prevodovka...) -
Lubos.1 09.03.06 14:08
« Re: Re: Re: Rezonovanie s pod kapoty
Ak si dobre pamatam na moju 307, tento problem zvuk vydavala priehradka pod radiom. Skuste ju vybrat (chce to trochu sily a sikovnosti) a zo zadnej strany a bocnych stran ju treba vytlmit, napr. oblepit lepiacou paskou. Ak to je ono, tak to pomoze. -
« Re: Re: Rezonovanie s pod kapoty
Hm... No ja som myslel ze to ide od motora. Ale je zvlastne ze sa to deje len medzi 1500-2000 otackami. Inac to nerobi vobec. Mne to po robi aj pri zohriatom motore, teda ked jazdim dlhsie trasy tak to prestane robit, asi musi byt dlhsie zahtriaty motor...
Cudne to je. -
« Re: Rezonovanie s pod kapoty
Nemyslíte rezonance někde zvnitřku palubní desky? Může se to zdát z podkapoty, ale je to spíš někde hluboko v palubce za rádiem.
Dělá mě to taky, zvláště pod nulou a čím větší mráz tím hůř.
Dělalo to i více lidem, kdysi se tu o tom psalo.
Byl jsem s tím v servisu, ale to bylo zrovna kolem nuly, tak to moc nedělalo a nedá se určit přesně odkaď do jde, říkali, že by museli rozebrat celou palubovku a že i pak by na to nemuseli přijít, tak jsem se na to vykašlal. ´Dělá to stejně jen při studeném motoru, až se ohřeje tak to přestane. Zkoušel jsem rozebrat i vyklápěcí přihrádku a podívat se za ní, ale nic jsem tam nenašel, asi to bude hlouběji a kvůli airbagům se mi do toho nechce dál hrabat. -
« Rezonovanie s pod kapoty
Chcem sa spytat ci sa aj vam sa takto sprava auto:
Ked su mrazy -5 a nizsie tak pri otackach medzi 1500-2000 vacsinou ked klesaju, je jedno ci na volnobech(pridanim plynu) alebo ked otacky klesaju na 2st.,sa z pod kapoty ozyva taky rezonujuci zvuk. Pri plusovych vonkajsich teplotach to nie je.
Viem ze sa vacsinou v mrazoch zapina nejaky pomocny spalovac(to mi bolo vysvetlene ze preco to tam tak klepka). Nemoze to s tym suvisiet?
V servise som s tym bol, ukazal som im ze ako sa to prejavuje, aj sa to prejavilo, ibaze v den kedy som bol objednany tak uz to bohuzial nerezonovalo tak ho do servisu ani neprevzali :-( (teplota bola nad nulou).
Auto:307SW 1.6 benzin, ma najazdenych 9000km, este je samozrejme v zaruke.
Vdaka -
"-- skrytý --" 01.03.06 12:19
« Bez nadpisu
Petr Zahora: vies, co sa hovori... ze najlepsie terenne auto je sluzobne... :-)
mal som 307sw, nabehane 90.000 km, a s prevodovkou tiez nebol problem. okrem toho gumoveho radenia, ale dalo sa to zvyknut. neprijemne bolo, ked som preradil na 5. stupen, a nepustil este spojku, tak ta 5 nesla von. bolo ju treba pustit z ruky a az potom isla "vytiahnut". to sa mi stalo zoparkrat, ked som supol 5ku a vzapati chcel dat iny stupen/neutral.
schvalne, skuste si to i na stojacom aute. vysliapnut spojku, dat 5, nepustit ju a skusit dat neutral... a potom to iste na inom aute. -
« Bez nadpisu
Ja nevim, jak je to mozne, ale mam nalitano pres 100 000 a prevodovka nema skoro zadny vule. :shock:
Kdyz to porovnam se sluzebni Fabkou, ktera na neco pres 5000 km, je pravda, ze u ni jde radit o trochu lepe, ale ze by rozdil byl tak propastny, to opravdu nevnimam.
Pred casem, kdyz jsem sejmul srnu, jsem dostal nahradni auto P307 1.6 a je taky fakt, ze se radilo o poznani hur nez v mem Jeanovi.
Ze by kvalita razeni byla tak odlisna u ruznych motorizaci ?
Stejny rozdil jsem vnimal i u P407. S 2.0 HDI se radilo krasne, u 2.0 benzinaku to stalo za prd. -
« Dotaz
Táta má 3 roky P307 a má najeto 36tis.km. To co mu dělá řadička jsem ještě neviděl. Je to jako kvrdlačka. Trefit správný převodový stupeň je unikum a chce to hodně trpělivosti. Je to normální? Vím že jsem u svých 4 předchozích Peugeotů také míval kvrdlačku, ale ty měly najeto min.100tis.km a i tak to nebylo tak hrozné. Výkyv řadičky je cca 3cm do všech stran bez jakéhokoliv odporu. -
« Bez nadpisu
Zdravim,
vcera jsem se jel projet v P 307 SW 1.6 HDI r.v. 2005 najeto 6 tis.
jako potencionalni zajemce. Co me hned docela prekvapilo byla spojka. Pedal sel docela dost z tuha. :-(
Porovnavam to se Skodou Octavia II, kde spojka je jako plyn. Krasne lehke, nadhera. :)
Jake mate zkusenosti? -
"-- skrytý --" 19.02.06 15:11
« Asi náprava
Ak je to závislé len a len na rýchlosti, tak to bude určite niečo s nápravou, alebo niečo, čo je pripojené na nápravu a otáča sa podľa rýchlosti otáčania kolies.
Takto na diaľku sa nedá nič poradiť. Ale pohľad pod auto by možno niečo prezradil. -
« Hučení (kvílení) od motoru při 80 km/h
Zdravím majitele 307.
Při zrychlování se u mojí 307 1,6 benzín začne při zhruba 80 km/h z motorového prostoru ozývat takové hučení až kvílení. Už to začalo asi před 2 měsíci, když začaly ty trvalé mrazy, ale nejdříve jenom slabě, teď to však dělá dost hlasitě, i po oteplení. Zažne to kvílet najednou z ničeho nic, při 75 až 80 km/h, od 90 až 100 to zase přestane, když pak ale zpomaluji, zase se to rozhučí a někdy to při zpomalování přestane až při 50 km/h. Ten hluk není závislý ani na otáčkách motoru, ani ventilátoru, ani jestli jedu zatáčkou nebo ne, jenom na té rychlosti.
Ložisko kola to asi nebude. Žeby nějaké čerpadlo posilovače nebo něčeho jiného? Řemeny to asi taky nebudou, protože hluk nezávisí na otáčkách motoru. Auto má najeto jen 30tis. km. Převodovka automat, ale tím to asi taky nebude.
Nemáte s tím někdo zkušenost?
Už vidím jak mi v servise budou vyměňovat vše možné, ale na příčinu nepřijdou.
D.R. -
"-- skrytý --" 16.02.06 23:36
« Tie žiarovky sú riešiteľné
Tie žiarovky sú riešiteľné.
Máš proste v aute vyššie napätie, ako treba.
Rieši sa to pridaním odporu pred žiarovky, ktorý zníži napätie a výrazne predĺži ich životnosť.
Si zober že moja 307 bude mať o 3 mesiace 2 roky a doteraz mi neodišla ŽIADNA žiarovka. -
« Re: Re: Ako je to vlastne s tými zvolávačkami?
CD menic Blaupunkt
-mne tiez odisiel, samozrejme po uplynuti zaruky.....
- servis povedal, ze sa bude dotazovat importera na vymenu
- dnes volali, ze maju predbezny suhlas vyrobcu na vymenu, s doplatenim 50 % sumy - vycislili to na 3200 sk -
« Re: Ako je to vlastne s tými zvolávačkami?
zdravim ta...
P307, 1.6, kupeny 06/2002, teraz 122tis km...
zvolavacku som nemal, jedine pri prehliadke pri 120tis km mi spravili kontrolu X8Z - to je kontrola tusim upevnenia nejakych cidiel na riadeni, alebo co.. to uz neviem presne..
jedine problemy s elektrikouo, co boli...
- po asi pol roku odisiel modul (packy pod volantom a prepinanie pocitaca)
- po asi dalsich dvoch rokoch to menili zas (pri tej 120tis prehoiadke)...
- odchadzaju ziadorvky, dost casto, priemerne 1 ziadorvka v svetlach, stretavackach za dva mesiace, pouzivam standradrne ziarovky, nie s tou zvysenou svietivostou, tie som nestihal menit :-) a asi tak isto aj v zadnych svetlach...
- problemy boli a aj su s original peugeot CD menicom... takze poputuje von, budem asi bez, lebo original je predrazeny :)
- dalsia elektrika.. take bezne veci, ako hlaska pocitaca, ale po shasnuti, a znovu nastratrovani je vsetko OK.. take hlasky asi tak dva krat do roka...
...
inak...
moje dalsie auto asi nebude lev... :-) - je to cisto iba moj nazor a pocit :-) -
"-- skrytý --" 13.02.06 21:50
« rapex
[odkaz]
Upozornění na nebezpečný výrobek – airbag v automobilu Peugeot
pá, 16.12.2005
Řecko – Airbag v automobilu Peugeot. Typ/číslo modelu: všechny typy Peugeot 307 Berlina. Jedná se o automobily s následujícími výrobními čísly: 83921144 až 84047873 a vozy vyrobené od listopadu 2004 do března 2005. Vyrobeno ve Francii. Riziko – Nebezpečí úrazu. Je zde riziko, že levý airbag nebude fungovat správně při určitém typu nárazu. Airbag tedy nesplňuje plně svoji předepsanou funkčnost. Opatření přijatá ohlašující zemí – Dovozce podniká v tomto směru příslušné kroky.
Ostatní frekvence zde [odkaz]