Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re:
To mkral: jeste jsem se nerozhodl, ale vzhledem k pomerum v Praze, kam jsem se prestehoval, to vypada, ze na cas poridim neco starsiho, ceho mi nebude lito. Jeste uvidim a budu informovat. Co se skody tyce, tak pojistovna zacne likvidovat az podle protokolu od policie, ktery jeste neprisel. -
Lubos.1 05.08.02 10:11
« vibracie...dynamicke vyvazenie
Zdravim, som po dovolenke, takze dalsie info:
Minuly tyzden v stredu som bol na dynamickej vyvazovacke. Hned potom som sa bol previezt. Sice to malo pomohlo, ale vibruje to stale, akurat nie tak casto a trochu menej. Z tohto 'riesenia' nemam radost, lebo by som to mal ist dnes vyskusat s technikom z importu. A ak sa to nahodou neprejavi, budem mat radost. -
"-- skrytý --" 31.07.02 10:49
« "tukani" v Cliu ?
mkral: Kde a co jsou prosim Te homokineticke klouby? Ptam se proto, ze mam u sveho Clia podivnou "zavadu". V minulosti sice ve velmi male rychlosti (do 20km/h), ale prave predni kolo vzalo velky kolmy vymol (prorazena guma). Pak se zakratko zacalo objevovat takove tukani v tezko blize definovane oblasti mezi pravym prednim kolem az stredovym sloupkem na prave strane. Detailni geometrii (hned po tom prorazeni) servisaci nedelali, ale prohlasili, ze sbihavost je ok. Auto ani do strany netahlo. Nicmene objevovalo se ono "tukani", nebylo rytmicke, bylo znatelne v pomalych rychlostech tak do 50-60km/h, pri vyssich jsem to neregistroval. Ten zvuk se objevoval po prejeti nejakych nerovnosti, jakoby se zpozdenim .. jako kdyby se neco tim houpnutim po prejeti nerovnosti rozkmitalo a pak to narazilo se zpozdenim. Kdyz jsem byl s tim v servisu, servisak okamzite od stolu rekl, ze to bude asi silentblok. Skutecne v prubehu opravy me informovali telefonicky, ze krajni silentblok vrzal a ze tam dali novy. Bylo to skutecne ok, uz jsem to neslysel. Nicmene po ujeti cca 1200 km to tukani zacina znova. :-( Nemate nekdo typ na to, co to muze byt a kde muze byt zdroj takoveho znovuobjeveni se tukani? -
"-- skrytý --" 31.07.02 09:35
« Re: Peugeot 2.0HDi 110k XT
ja som to popisoval, ale to nevyzeralo na poloosy, ale na homokineticke klby. vlastne, ak by oni boli vymlatene tak skoro, bolo by treba menit aj poloosy, pretoze by boli vadne aj tie. nahlasil som to naposledy, ked som bol v servise, a uz to nerobi. co opravili netusim. ale urcite nemenili ani jedno ani druhe. nehovoriac o tom, ze ked som to raz spominal po telefone, ze nech sa prichystaju, tak chlapik hovoril, ze o tom vedia (ze to je a co to je) a ze to spravia. a naozaj ;) spravili. -
« Re: Peugeot 2.0HDi 110k XT
To přece není možný, aby u novýho auta byla vadná poloosa. Ta tupá rána se projevuje jen při "prvním" rozjíždění s tím, že je cítit i v pedálu plynu. Když auto zastavím, vypnu motor a hned znovu nastartuju a začnu se rozjíždět, už se rána neprojeví. Dále jsem zkoušel vypnout motor asi na minutu a znova nastartovat a rozjet se a tupá rána se opět projevila. V servisu mi technik sdělil ,že je to inicializace ESP a že je to po každém rozjíždění normální. Že už si prý někdo stěžoval na to samé. Zkrátka je to takhle konstrukčně vyřešeno a nikdo s tím nic neudělá. ........ auto nemám ještě ani týden..........hmm Peugeot asi nebyla správná volba -
"-- skrytý --" 29.07.02 18:10
« Re: Re:
nebudes verit ale mozem uviest minimalne dva priklady: jeden C5 kombi (pallas uz asi tusi o com hovorim :-) a jedna A4 1.9TDI, kde boli vratene peniaze. Nehovoriac o nasich reklamaciach s VW blahych casov, kedy sice na sude a po 3 rokoch ale domohli sme sa svojho plus nahrada usleho zisku. Nevravim, ze je to lavou zadnou ale mensia publicita by na zaciatok stacilo. Co takto napisat do par redakcii auto periodik v SR. Minimalne jedna sa chyti. Pravdepodobne ta, kde peugeot nedava reklamu :) -
"-- skrytý --" 29.07.02 14:16
« Re: Re:
cudujem sa Vam chalani, ze ste este nechceli naspat peniaze. Pokial sa u takeho vyrobku ako je auto odbjavia zavady znemoznujuce vyuzivat vyrobok na ucely na ktore bolo urcene (jazda) tak je to jasny argument na odstupenie od kupnopredajnej zmluvy a vratenie celej ciastky, ktora bola za vozidlo vyplatena. Pokial sa importerovi nepaci, nech da druhe (nove) vozidlo a nech da nieco zadarmo. Novinari a vseobecna motoriska obec urcite obsahuje jedincov, ktory nemaju radi peugeot ako celok a velmi radi by si na tom zgustli. Ja na Vasom mieste sedim u importera najskor bez pravnika a potom uz snim, pokial sa nebude dat inak. -
"-- skrytý --" 29.07.02 10:05
« Re: Peugeot 2.0HDi 110k XT
tiez sa nad tym zamyslam v poslednej dobe. vytahovanie kobercov som reklamoval uz treti krat, teraz pojdem stvrty. proste moc setrili. teraz to pojde na vymenu. a na zamyslenie je, ci sa im oplatilo radsej platit styri krat pracu, ako raz pracu a jeden koberec. co sa tyka tych zmien, ide asi o to, ze nie vsetci sa stazuju, takze naklady na reklamaciu par kusov su nizsie, ako zmena programu vo vyrobe. kto vie ;) -
« džák na kola k 307?
zdravim,
mozna to tu jiz probehlo,
vcera jsem si zakoupil pricniky a k tomu na kola dva drzaky. k nim mi dali balicek za 900kc v nemz byli tri sroubky a a par podlozek. pry redukce.
za ziveho boha to nemuzeme dat dohromady.
teoreticky by to slo, ale jediny problem je v tom ze velikost prichytky ve tvaru U, je mala a musel bych je prorvat skrz samotne pricniky ...
nevite nekdo co s tim? :(
diky (307@samba.cz) -
Lubos.1 19.07.02 11:59
« Re: P307 a vibracie volantu
Takze ziadne nahradne auto nebude, nie je to proste mozne. Milujem sluzby na Slovensku. Musim ist na dovolenku vibratorom. Ked sa vratim, bolo mi slubene, ze ma bude cakat nejake ine. :-)
Vyrobca vyzaduje, aby bolo auto premerane na nejakej dynamickej vyvazovacke. Importer na Slovensku to nikde nemoze zohnat. Mam info, ze by to v CR niekde mohlo byt? Neviete niekto nahodou, ci to nema nejaky Peugeot servis, najlepsie na Morave? -
"-- skrytý --" 19.07.02 09:56
« Re: P307 a vibracie volantu
To IT (795): všechny pohyblivé části kotoučových brzd by se měly mazat min. před a po zimní sezoně. To aby zůstaly "pohyblivé" (nejde samozřejmě o třecí plochu mezi destičkou a kotoučem). Ovšem ne grafitovou, ale "měděnou" vazelínou (vydrží 1100 stupňů C!). Ale kdo v servisech vůbec ví, že by se něco takového mělo dělat a ža taková vazelína existuje...? -
« Re: Do ceho jit priste?
to luf:
Ja mam na hodnotenie kvality spracovania jednoduchy test. Chytis tapacirung na dverach, skusis nim pohnut, ked praska, je to odflaknute, to iste jednotlive diely palubovky ... Ked to vrzga uz na novom aute je velky predpoklad ze sa to zlepsovat nebude... A podla mna je neoddiskutovatelne ze v kvalite spracovania je na tom napriklad clio horsie ako fabia (ono to zasa vyvazi inymi vyhodami). -
"-- skrytý --" 18.07.02 14:33
« Re: P 307
S tou klimatizací také nevím co...Je fakt,že autu rozebrali ventilační systém a je klid.A našli ten lísteček.Je prkotina,příště neuvedu.S ABS souhlas,já nikomu vinu nedávám.Ale naštve to.Jedna věc je,kdo součásky vyrábí/BOSCH/ a KDO a hl.JAK je namontuje. -
"-- skrytý --" 18.07.02 14:24
« Re: P 307
Jo,tak nějak to bylo.Jákýsi "pazvuk-vrzání" při horní poloze.Nějak moc nekopíroval povrch čelního skla.Za deště,to je jasné.Oni těch aut prodali firmě několik, tak si jich jako klienta váží a vyměňují.Je třeba to nevzdávat.Nebo jezdit,jen když neprší.Ne,to byl vip,bojovat,bojovat a reklamovat.Oni si hoši z EU někdy myslí,že tu žijí polovzdělanci a právě jsme slezli ze stromů,tak to zkoušejí.Totéž platí pro prodejce.







