Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Novy Software
Chtel bych se zeptat jestli nekomu kdo si koupil P307 vyrobeny v roce 2001 uz byl prehravan software. Pri posledni navsteve v servisu me technik upozornoval at si prijedu nechat prehrat software ikdyz zadne problemy zatim nemam a jedine co me stve je ten priblblej servisni interval. -
« olej a okno
Chci se zeptat na jednu věc.I když mám dost oleje,občas(asi ve 20% startů mi bliká signalizace oleje-jeden čtvereček).Byl jsem v servisu,hodili to na diagnostiku,samozřejmě se to zrovna neprojevilo,takže našli prd.Ještě jedna věc.Neustále jsem měl nějaké pazvuky u předního okna.Nakonec jsem zjistil,že na spodní hraně čelního okna je lišta,ve které drží i těsnění.Lišta byla vypadlá a volně se pohybovalapod oknem.Tak jsem to nasadil zpátky,zatlačil jsem do toho těsnící gumu,akorát nevím,jestli to nemá být celé ještě nějak zajištěné.Auto je sice v záruce,ale nechtělo se mi dávat auto do servisu. -
"-- skrytý --" 13.11.02 09:27
« Re: Chladici kapalina
Díky, já už jsem taky O.K. Zkoumali kolem termostatu - teklo furt. tak to nakonec rozebrali celé, proměřili rovinnost hlavy a bloku a vyměnili těsnění pod hlavou.
Je to několik kovových vrstev s nějakým plastem - prý asi poškozené při montáži. Zatím asi 1kkm je to dobrý. Jinak motor v pohodě (12kkm) - teď v chladnu asi 7,5/město+někdy klima. -
« Chroupání u motoru - 307
mam 307 1.6 XT a odněkud ze předu to vydává takový
chroupání (těžko popsatelný zvuk) občas i s bouchnutím dle mého pocitu se to projevuje hlavně když se auto zhoupne předek (tkz. houpavá silnice) nebo taky v zatáčce když se nahne v servisu si s tím nevědi rady - nesetkal se tím někdo -
« Re: To byla rána
Jo to se stalo známému na Octavii combíku. Zjistila se vada pri výrobě, sváry špatně nabodovaný. Tak dostal zcela nové auto. Když praskne sklo a tímto způsobem tak to vždy signalizuje kroucení karoserie. Nebo mohlo být špatně (křivě) nalepený a jak se karoserie ohřívá tím, že topíš. Nebo naopak chladne, když zastavíš. Tak tam může být díky špatnému nasazení pnutí a sklo praskne. Každopádně bych to asi nenechal jen tak jako že dají v záruce nové sklo. Nechal bych to zkontrolovat od odborníka, ne u dealera, kde bylo auto kupované. -
« este raz
no,pridam sa aj ja...problem je asi takyto: ak mam obidve ruky na volante pri 130km/h, nic necitim,ale ak pustim volant / na niektorom povrchu/ citim vibracie/palec+ukazovak-velmi zlahka/.teda,ak drzim volant oboma rukami-nic,jednou citim vibracie na zlej ceste,bez ruk/nebojte sa,nikoho neohrozujem/ na zlej ceste tie vibracie aj vidno,ale na dobrom povrchu nic.tak,skuste sa porovnat/zaujima ma,ci to je podobne,alebo intenzivnejsie atd/. zatial tolko.
to lubos1>ja som mal po dialnici spotrebu 8l/4 osoby,plny kufor,priemerna okolo 130/ -
« Re: vibrace
Lubosl: pochybuješ správně, omlouvám se za neověřenou informaci stylu "jeden kamarád povídal", stačilo se podívat na parametry (rozměry) podvozku jednotlivých vozů a bylo vše jasné ... vím jen, že se kamarád rozčiloval, že jim to tam zaveze a bude požadovat nápravu, prozatím to ale ještě neřešil. Říkám mu, přečti si web 307 a budeš znát vývoj. Je to škoda, design mají frantíci pěkný, ale kazí jim to zmíněný problém. Držím palce, ať se vám to zlepší. -
"-- skrytý --" 18.10.02 22:39
« Re: vibrace
No,s tou konstrukcí podvozku to bude asi trochu rozdíl, hlavně vzadu je to nesrovnatelné. Ale je fakt že volant vibruje od předních kol a tam je to asi dost podobné. Jestli nemáš rád francouze tak se nemusíš tak moc snažit to dokazovat. Abys nakonec nebyl zklamaný i třeba tou Toyotou protože ono stačí málo (bláto v disku, nevyvážená guma,neočištěná dosedací plocha) třeba a budeš se divit.A je celkem jedno čím jezdíš. Jinak Xsara Break po cca 12kkm ani náznak (plechové disky + Michelin). Od novoty trochu cukaly brzdy než se usadily - asi 3kkm.Uvidíme až po zimě nasadím nějaký nový hliník. -
« vibrace
S kamarádem jsme byli nedávno na Rally San Remo. Jeli jsme jeho Xsarou a po dálnicích kolem 120-130 km/h furt vibrace. Dal mi podržet volant a musím říct, že to bylo dost znatelné, i vizuelně. Děkuji, auta se stejným podvozkem (Xsara, P307) nechci. Věřím, že nová corolla, na kterou jsem se přeorientoval, to dělat nebude. Už čekám skoro 4 měsíce, ještě 2 týdny a je doma, pak vám sdělím poznatky ... -
Lubos.1 17.10.02 09:24
« Re: spotreba
Priemernu spotrebu mam okolo 7,5. Co sa tyka okamzitej pri 130-140km/h, zalezi to dost od vetra, ale od 7-10 l.
Co sa tyka problemu s vibraciami, tak to este neopravili. Stale sa s tym nieco akoze robi, ale nie a nie prist na chybu. Mozne riesenie je na fore NISSAN, kde maju rovnake problemy s Almerou, tak to skusim aj na mojom aute. -
"-- skrytý --" 23.09.02 14:48
« Re: Chladici kapalina
Zdravím všechny.Zajímalo by mě jak pokračujete s tím ubýváním vody u 1,6/16.Protože zrovna jedu na reklamaci - za 3 měsíce hladina 2 cm pod spodní ryskou.Je vidět že to teče někde z prostoru těsnění hlavy nad olejovým filtrem a dělá to stopu.Na dovolené jsem to radši dolil destilkou.Projevilo se nejvíce právě při dlouhé jízdě na jeden zátah.Před tím byl úbytek taky ale bez té stopy. V servise koukali že zatím to neznají.Dost mě to se*e hned rozebírat nový motor. Prý možná že to neteče pod hlavou ale z příruby termostatu vedle vpravo kde se nedává těsnění ale jenom tmel.Jinak to není P307 ale XSARA II - no ale motor je PSA (stejný). Jinak zatím nic olej je v pohodě (8 kkm)- doufám že to neteče ještě i do oleje. Poláci píšou něco o typové vadě motoru 1,6/16 - těsnění pod hlavou a že mají u PSA PL na to snad akci.Jo a ptal jsem se příležitostně u dealera P v Ostravě na vibrace řízení.Samozřejmě NIC (s milým úsměvem). Tak mě zajímá co Vám komu s tou vodou dělali. Dík -
"-- skrytý --" 19.09.02 09:45
« Re: HDi vs. TDi (2)
Tome, a v jakych rezimech si s temi obema vozy jezdil? Byla tam ne nepodstatnou merou i jizda po meste? Jestli ano, tak pak bych chapal, kde je zakopany pes. Sice nemam ani jedno z obou, mam Clio, ale dovolim si tvrdit, ze Clio i ostatni vozy v nizsi tride s maloobjemovymi motory maji jednu nezanedbatelnou pozitivni vlastnost .. zprevodovani je idealnejsi pro jizdu po meste, kde muzes jet 50-60km/h pro diesel v idealnich uspornych otackach na 4ku, zatimco bych u Pazoutka cekal, ze tam bude mit 3ku nebo bude hodne brblat na 4ku uz pod otackama. Nevim, kolik tam pak bude mit Pazout, ale s Cliem pak po meste muzes jezdit pod 4 litry v klidu (paklize teda nechytnes kolony a kazdych 500 metru cervenou :))








Len tak mimochodom, konecne sa na mojej 307 vyriesili vibracie volantu .
Utiahli mi volu riadenia. Ide to o nieco tuhsie, ale je to celkom prijemne a citit omnoho menej nerovnosti cesty ako predtym. Na mieste sa sila posilovaca nezmenila, ale pri jazde je potrebna vacsia sila pre otacanie volantu, zhruba ako na nemeckych autach.
Mozno sa sice utlmili vibracie ako dosledok nejakeho problemu a nevyriesil sa prave ten problem, ale v kazdom pripade som dnes rano na dialnici necitil prakticky nic. Takze po 7 mesiacoch je to konecne OK.