Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.03  12:20

    « Re: trasenie

    Bezne dynamicke vyvazovacky vyvazuju radialny nevyvazok, nie axialny.
    ono asi najlepsie je oba disky odmerat na vyvazovacke, na vycentrovanej oske,
    hodinkami (desatinove stacia), ake maju hadzavosti.
    Odmerat rozlicne miesta na disku.
    Merat to kriedou moc nepomoze, neda sa pevne opriet ruka.
    Asi by som ale pomeral celu napravu, kotuce atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.03  12:19

    « Re: trasenie

    >motorkar
    da sa s tym suhlasit.
    mam podobny problem, (ale az tak mi to nevadi, je to slabe)..
    teda je mozne ze plechove disky hadzu do strany,
    ze maju stranovy nevyvazok. Su predsa lisovane
    z plechu, viacerymi operaciami. Moze potom vzniknut
    stranova nesumernost.(nakrivo vlozeny polotovar pri lisovani, necistoty
    na matrici a pod.)
    tym by mohli vznikat rezonancie ktore rozkmitaju pneumatiku, a vlastne
    aj celu sustavu tlmenia a riadenie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.03  14:20

    « Re: trasenie

    ale u 307 to neni lehce, teda aspom nie u mna. je to dost vela. a je to aj s inymi gumami aj s inymi diskami. a vzdy presne pri rovnakej rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  22:06

    « Re: trasenie

    TAk jsem se podival i na ty starsi prispevky na tema vibrace a trasenie, podle meho nazoru je proste rizeni P307 citlivejsi na vyvazeni kol a vsechny zasahy typu "dotahovani rizeni" resi jen nasledky, nikoliv priciny. Vsechny vyvazovacky pracuji s urcitou toleranci (typicky 3-5g) a nekterym autum i tato nevyvazenost vadi. Navic se dynamicke vlastnosti pneumatiky meni s teplotou apod., takze pak muzete vyvazovat porad dokola do aleluja a stale to nebude ono. Jezdil jsem uz asi s 25 auty, najeto mam skoro 900 tisic km, myslim, ze vim, o cem mluvim. Ted mam na nissanu almere taky podobny pripad: Michelin Alpin 185/65 R 15, plechove disky, je to k nevyvazeni, pres vsechny experimenty v ruznych pneuservisech s toleranci snizenou na minimum (1-2g), a porad to lehce do volantu vibruje pri rychlostech 120 km/h a vic. Uz jsem na to v podstate rezignoval. U letnich pneumatik na Al discich tento problem nemam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.01.03  11:32

    « trasenie

    tak uz mi to robili druhy krat (metodou utiahnutia vole riadenia) a stale to trase. je sice pravda, ze menej, ale stale su v tom volante od 135kmh velmi neprijemne vibracie.

    to lubos: tebe to naozaj uz nevibruje? na volante to uz nevidno ani mne, ale ked ho chytis trase to rukou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.02  18:29

    « Re: klapka

    >Lubos1 trocha murphologie...
    ako tu citam vase (a hlavne Tvoje) prispevky, napada ma len toto:
    >Co sa moze pokazit to sa aj pokazi.
    1.nic nie je take lahke ako to vyzera
    2.vsetko trva dlhsie ako myslis
    3.ak uz sa moze pokazit naraz niekolko veci,
    pos**e sa ta ktora moze sposobit najvetsiu skodu
    4.ak zistis a odstranis 4 priciny, ktore mozu sposobit
    chyby, urcite sa objavi piata..
    5.bez vonkajsich zasahov sa veci zhorsuju
    6.kazde riesenie prinasa nove problemy..
    (co myslis aky vplyv bude mat mensia vola
    v riadeni na zivotnost suciastok??_)
    7.matka priroda je suka
    uz asi tusis preco by som si nekupil auto z
    novej (1-2roky) serie, jedno od akeho vyrobcu..
    ale plati tiez, ze vsetko moze fungovat ak sa
    s tym dost dlho babre...
    inak to ani nemohlo dopadnut, prejst z japonca
    na francuza...
    moj znamy zrusil jednu peknu corollu a musel si
    rychlo volaco kupit, kupil si feliciu kombi.
    hi hi to by si mal pocuvat...
    to sa neda, ist dole...
    pekny novy rok zelam
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 18.12.02  10:33

    « Re: rachocení v kufru

    hrazda >

    uz mas nejake info, ako je to s tou klapkou? Aka klapka to bola? Pomohlo to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.12.02  17:47

    « Re: rachocení v kufru

    ak vam rachoce nieco s kufru, resp. su to zamky sedaciek, chodte to reklamovat. ja som mal od vyroby vymlateny zamok. preco by ste si to mali riesit omotanim pasky, ked to je na reklamaciu. takisto oplieskat v servise o hlavu technikovi taketo ,,odstranenie'' zavady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.12.02  17:41

    « Re: Chladici kapalina

    "Už jenom to že okamžitá spotřeba neukazuje pod 20km/h - tak nevím jestli se s ní vůbec počítá - to se určitě projeví."




    ano, pocita sa. zaratava ti spotrebu aj ked stojis. vynuluj si palubak a stoj. uvidis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.02  13:24

    « Re: Rachocení v kufru vyřešeno

    Co se týče rachotu odzadu ze zadní části auta,byl jsem v servisu.Udělali mi jiné uložení tlumičů,mají na to instrukci od francouzů,takže to nebyl jen můj problém.Teď je to lepší.Pokud se vám zdá,že slyšíte ze zadu zvuky,jako byste měli vymlácené tlumiče,tak doporučuju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  11:03

    « Rachocení v kufru vyřešeno

    Byl jsem s tím v servisu a zjistili, že to je zámkem 5. dveří od kufru, ne tedy opěradly. Vyřešili to "utažením 5. dveří", někde se prý seřizuje jejich kinematika, ale nepochopil jsem kde. Se samotným zámkem nic nedělali, ani nikde nemotali pásku. Tedˇ je zadní část vozu i na hrbolech úplně tichá.
    V dnešních mrazech se však také objevily rezonance někde pod palubní deskou při určitých otáčkách motoru, ale jen když je motor i auto úplně studé - vymrzlé. Relativně brzy to pak přestane. To by bylo ale těžké dokazovat v servisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 13.12.02  09:05

    « Re: klapka

    hrazda >

    ok, ale nevies ani to, ci ide o nejaku klapku v motore alebo niekde inde. Alebo sa spytam inak: To klepanie v motore je problem motora samotneho alebo niecoho ineho?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  08:16

    « Re: rachocení v kufru

    Ještě nevim o jakou klapku jde (museli ji objednat) tak snad příští týden dám podrobnější popis. Nevím přesně jaký problém řešite teď - ale mě po zhruba 7-9 tis. km začalo něco rezonovat bylo to slyšet jenom v rozsahu 2800-2900 ot. a teď jak přišli mrazy tak my kolem 1800-2000 ot. rezonuje nebo drnčí něco jako v palubce pod rádiem nebo klima.První probelém my vyřešily na druhý zatím čekám
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  19:31

    « Re: rachocení v kufru

    Na volnobech je to celkem v pohode, zacne se to projevovat po par ujetejch metrech, a jak si psal asi do cca 2500 otacek. Jakmile to tocim kolem 2800 - 3000 je uz klid. Fakt me nic nenapada co by to uz mohlo bejt, ale nechat v tom hrabat ty machry od Peugeota se mi vubec nechce. Byl jsem tam minulej tyden na celkovy prohlidce pred ukoncenim zaruky, ten technik s tim projel par kilometru a tvrdil ze je vsechno v poradku. Takze jet tam a nevedet v cem tkvi problem, to je asi ztrata casu i penez.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 12.12.02  12:46

    « Re: rachocení v kufru

    Mne sa to prejavuje asi od 18 000 km, teraz mam 24 000. Ten olej mam tiet tak 3-4 dieliky pod maximom. Podla mna to olejom urcite nebude.
    Neklepe ti nahodou motor na volnobehu? Hladam nejaku suvislost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  11:20

    « Re: rachocení v kufru

    No to zduvodneni zni celkem logicky, ale na to musim namitnout, proc se mi to neprojevovalo hned od zacatku, ale az zhruba od nejakych 9 tisic kilometru. Predtim, nic a vsechno bylo ok. Napada me jeste jedna vec ale to bude asi blbost, ted kdyz startuji tak mi ukazuje ten ukazatel stavu oleje tri dilky pod maximem. Kdyz jsem jim rikal v servisu at mi doliji olej tak mi rekli ze je ho tam zatim dost a ze to cidlo je moc citlive. Zkusim jeste tedy dolit olej ikdyz se domnivam ze to tim nebude ale nic jineho se nezmenilo, jezdim porad na stejnej benzin takze jedine by se muselo v motoru neco uvolnit nebo ulomit. Ostatnim to rachotilo od zacatku nebo az po par tisicich kilometrech.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 12.12.02  10:17

    « Re: rachocení v kufru

    Sorry, tie mena mali byt naopak :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 12.12.02  10:16

    « Re: rachocení v kufru

    Hrazda >

    Je pravda, ze najlepsie je na to prist sam, ale v tomto pripade to asi tak jednoducho nepojde. Ked som im to minule v servise ulazoval, skusali vsetko mozne, ci tam nie je nieco uvolnene a nedrnci, ale nic nenasli. Ja mam taky dojem, ze sa motor pri tych 2000 otackach trochu 'pridusi' a zacne drncat. Ako sa to prejavuje tebe?


    Nemesis >

    Uz vies, o aku klapku ide?A ano, tak poprosim o nejaky podrobnejsi popis a aj dovod, preco to klepe.


    Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  08:58

    « Re: rachocení v kufru

    No do servisu se mi s tim zatim nechce, protoze se v tom budou tri hodiny hrabat najdou si spoustu jinych kravin a pak mi za 1000 reknou ze jim se to neprojevilo. Pokousim se na to prijit sam ale obavam se ze nakonec budu muset asi stejne resit servisem. Me se zda jako by bylo neco v motoru uvolnene, ale zase to nema logiku protoze pri vyssich otackach by se ten rachot musel zvysovat a ne naopak ustavat. Zkousel jsem jeste poradne upevnit vsechny ty plasty co jsou pod kapotou ale zatim zadny pokrok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.02  14:01

    « Re: Novy Software

    To Lubos1: Už jsem tu dlouho nebyl, ale koukám, že musím gratulovat. Tvoje křižácké tažení má vítězný konec. :-) Teď už nevím, jestli jsme se o tom kdysi nebavili, ale mě v prvopočátcích mého zkoumání také v jednom Nissan servise (ne v mém domácím) navodili na myšlenku, že by bylo řešení (řešení důsledku, ne příčiny, přesně jak ty říkáš), "přitáhnout posilovač". To bude zřejmě totéž. Ale podotkli, že to víceméně nikomu nedělali, že to nikdo nepožadoval. Jsem rád, že vidím, že tobě to pomohlo, takže kdyby mě se zase začalo něco projevovat (to doufám ne), tak mám ještě jednu možnost nápravy...
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 11.12.02  09:55

    « Re: rachocení v kufru

    hrazda >

    to klepanie je dost vyrazne, skusal som otvorit motor a ten zvuk ide urcite z motora, nic ine nie je uvolnene.m ohlo by si zistit, o aku klapku ide? rad by som isiel do servisu a rovno im povedal, o co ide, nech to vymenia. mam skusenosti, ze casto nevedia prist na to, o co ide a potom to dost dlho trva, kym sa zavada odstrani.
    Nemesis >

    nebol si s tym v servise? Ja som im to ukazoval, dokonca sa im to vazne nezdalo, ale nemohli prist na to, cim to je. ak ide iba o nejaku rezonanciu, tak je to v pohode, ale bojim sa, aby nebolo nieco s motorom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  16:41

    « Re: rachocení v kufru

    ješte jsem zapoměl někdo si tady stěžoval na klapání od motoru - zkus otevřít dveře od spolujezdce pokud to klapání bude ještě silnější
    je to nějaká klapka - mám ji v servisu také objednanou až bude po problému dám ještě přesnější informace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  16:38

    « Re: rachocení v kufru

    Tento problém také řeším, zde jsou moje zkušenosti
    zámky zadních sedaček - omotání lepící páskou.
    plastový talíř s nářadím - upevnění pomocí gumových lan
    ve spodku auta je takovej plastovej kryt u zadních kol po celé šířce vozu - upevnění pomocí stahovací pásky
    dále čekám na odpověď o uchycení tlumičů takže dám vědět, nicméně všechny tyto zákroky vedly ke ztišení
    dále problém bouchání jsem popsal v "chroupání od motoru" jenž do dneška nemám vyřešen a jak tak sleduji vyřešen asi nebude (rozebral jsem kvůli tomu asi půl auta a nic) Poslední co sy myslím že by to mohlo dělat je sklo neboť se to hodně projevuje za studena)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  13:07

    « Re: rachocení v kufru

    Zacina se mi projevovat stejny problem, ale ne pokazde, kazdopadne od nejakych 3tis otacek to slape zase normalne. Marne jsem zkoumal cim to je ale na nic jsem zatim neprisel. Taky mam 1,6 benzin.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 09.12.02  17:18

    « Re: rachocení v kufru

    Podla mna standard: zamok zadnych sedadiel. 'Riesenie' zo servisu: omotanie kovovej casti na karoserii nejakou paskou.



    Ja mam zase nejaky iny problem. Pri volnobehu mi uz nejde motor (1.6) ako predtym - ticho, ale dost silno mi klepe. Samozrejme myslim vtedy, ked je zahriaty, nie studeny.



    Mozno to suvisi s tym drncanim od motora, ktore sa mi ozyva pri rozbiehani okolo 2000 otacok. Nemate s tym niekto skusenosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.02  12:14

    « rachocení v kufru

    Po půlročním užívání 307 se kromě občasných tupých ran od předních podběhů (hlavně za studena)
    začalo také ozývat při přejezdu jakýchkoliv nerovností rachocení a klepání někde v zadní části kufru, možná uvnitř 5.dveří. Nářadí, žárovky ani zadní tlumiče to nejsou.
    Nemá s tím někdo také zkušenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.02  23:55

    « Re: Spotreba

    V tom bude možná taky trochu pravdy protože Xsara je zase až moc přičaplá k zemi - to je právě jedna z věcí co mi vadí- už jsem "označkoval" spoiler i prahy a je i dost nízká. Samozřejmě ale nehodnotím Peugeot -Citroen , beru to z hlediska stejného motoru 1,6/16 a přibližně stejné hmotnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.02  22:22

    « Re: Chroupání u motoru - 307

    Já už nemám u auta nic. Podrobnosti najdeš v rubrice Odcizená vozidla - zkušenosti. Ale ESP jsem neměl.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 04.12.02  18:01

    « Re: asi mluvíme každý o jiném autě

    ... ako tak citam, co som napisal, tak ma napadlo, ze ten drncavy zvuk od motora pri 2000 ot. mozno suvisi s drncanim niekde od prevodovej paky pri 130 km/h. Alebo sa mylim?
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 04.12.02  18:00

    « Re: asi mluvíme každý o jiném autě

    hdi>
    neverim, ze nebol s autom ziadny problem. bud si nevsimate urcite problemy alebo ich nepokladate za podstatne. Napr. mam kolegu, ktory ma rovnako 307 HDI. Pytal som sa ho, ci mu netrasie volant okolo 130. Povedal, ze samozrejme, ale ze je to pri dieseloch normalne.

    Tak ak takuto vec clovek poklada za normalnu, tak sa necudujem, ze si nevsimne ine 'malickosti'.

    Ak by som jazdil vzdy so silnejsie pustenym radiom, tak nebudem pocut nic.

    Ale ak ho vypnem, tak pocujem vrzgoty od dveri, zvlastny drncavy zvuk od motora pri 2000 otackach/min., drncanie niekde od prevodovej paky pri 130 km/h, atd.

    Tieto ostatne veci ma az tak nestvu, lebo sa postupne v servise odstrania, ale na co nemozu prist je ten zvlastny zvuk od motora. Nic nie je uvolnene, nic by nemalo rezonovat, motor je ok, neviem. Ale zaruku mam do konca marca 2003, tak to musim vsetko stihnut :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  12:30

    « asi mluvíme každý o jiném autě

    Vlastním P 307 HDI 12 měsíců,od 17.12.2001.
    Když čtu Vaše příspěvky nevěřím vlastním očím,k dnešnímu dni nebyl nejmenší problém,spotřeba převážně v městkém prostředí a krátkých trasách cca 20km od zakoupení průměr 5.1l na 100km.
    Přečípovaná říd.jednotka od cca 3000km obrovské zvýšení zátahu od spodu.Pokud auto řídí můj syn při stejném jízdním průměru spotřeba kolem 6.5 l.
    Nevyplývají Vaše problémy z toho,že se k autu chovate nešetrně?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.02  10:43

    « Re: Spotreba

    jojo .. a pritom je to jen takove siditko .. protoze jak velkou skupinu lidi uchvati, ze ma nad hlavou 10-15 centaku vzduchu, kdyz to nikterak neomezuje .. zatimco prostor v oblasti loktu je u nekterych paradoxne snizeny diky masivnejsim dverim ... holt paradoxy :-) No urcite ty automobilky maji nejake sociologicke studie a pruzkumy, tak vedi, co delaji, ale stejne mi prijde absurdni, kdyz auto nizsi tridy, obsazene zpravidla mezi jednim az dvema lidmi, tak klade vetsi duraz na prostor pro pet lidi vzadu a pro prostor kolen, nez na prostor v zavazadlovem prostoru. Mozna to vidim jen ze sveho pohledu, ale kdyz pouziva takove auto vic, jak dve osoby (coz vlastne neni muj pripad:-), tak jde o rodinne vozidlo a pak jsou vzadu deti. Ale kdyz jako jedina osoba, nebo dve osoby jedeme na dovolenou, tak je kolikrat prostor na zavazadla tak tak, aby se tam vsechno veslo a clovek ma plny jeste zadni sedacky. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 03.12.02  10:03

    « Re: Spotreba

    Vyšší aerodynamický odpor je daň za módní vysokou stavbu, kdy je čelní plocha automobilu výrazně větší než bývalo obvyklé. Je to stejně legrace jak donedávna byla pro automobilky modlou právě aerodynamika, pro jejíž zlepšení byly ochotny amputovat i část pravého zrcátka. A najednou nový trend - maximální vnitřní prostor zejména nad hlavou a aerodynamický odpor (mnohdy i jízdní vlastnosti) se stávají méně důležitou veličinou. Tím samozřejmě nehaním Peugeot 307, jen ukazuji na módnost automobilového průmyslu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 03.12.02  09:44

    « Re: Spotreba

    Mam najazdene 23t km a priemerna spotreba okolo 7.5 l/100 km. V meste sa tazko dostanem pod 9 a na dialnici pod 8. Ale vsimol som si, ze je 307 dost citliva na vietor. Ak poriadne fuka oproti, tak pri 130 nie je problem, aby bola spotreba 10-11 l.

    Btw, po tej 'oprave' predminuly piatok mi volant stale nevibruje, takze je to mozno trvale :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.02  13:33

    « Re: Chladici kapalina

    Normálně podle PP.Jezdím skoro zásadně k jedné pumpě,pokud to jde k jednomu stojanu.Vždycky do 1 vypnutí.Porovnávám to podle ujeté vzdálenosti. Žádné "přesné" výpočty nedělám. Je možné a dokonce jisté že PP trochu fixluje.Už jenom to že okamžitá spotřeba neukazuje pod 20km/h - tak nevím jestli se s ní vůbec počítá - to se určitě projeví.Ale to určitě znáš taky, BSI Peugeot - Citroen by mělo být dost podobné.Tak jako asi bude řízení motoru.(model 2002 - takže "By wire" Bosch) Jinak nevím jezdím spíš na okamžitou spotřebu. V létě asi 1200 v jednom směru s klimou (klasické Chorvatsko) - 6,8 (to jsem měl najeto asi 3000km).Teď je tam asi 12000 - trochu to stouplo protože je víc zima.
    Hmotnost je asi podobná? Já mám Break. Jestli mě na autě něco vadí a něco by se určitě našlo tak spotřeba (a zátah) to není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.02  12:55

    « Re: Chladici kapalina

    btw: kde chodite na tu spotrebu 7.5/mesto? ja mam v meste tak 9.5.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.11.02  17:44

    « Re: to trvalo!!!!!!!!!!!

    kdo >

    Ja presne neviem, kde to vlastne utiahli, ale je tam nejaka skrutka (vidno ju zospodu), ktorou by sa to malo regulovat. Problem je, ze ta skrutka je z umelej hmoty a neda sa s nou tocit :-)

    Takze ju museli najskor zlomit, rozobrat to (neviem presne aky mechanizmus) a potom ju otocit mam taky dojem ze o 20 stupnov. Nieco mi tam este v suvislosti s tym menili, ale tiez neviem presne co.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.02  09:24

    « Re: to trvalo!!!!!!!!!!!

    Lubos1: mohl bys to trochu upřesnit - utáhli vůli v řízení. Jako kde? To auto přeci nemá žádné svislé čepy, které se dají stáhnout, jen nahoře ložisko a dole kulák a utáhnout převodku řízení (pokud to na hřebenu vůbec jde) snad není řešením eliminace vibrací.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.02  17:41

    « to trvalo!!!!!!!!!!!

    to lubos1> konecne ti to teda urobili.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.02  13:17

    « Re: Novy Software

    Mozna ze skutecne bylo jen volne rizeni a konem rychlosti 130 to zacalo rezonovat. No snad uz budes mit klid.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…