Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 02.12.06 22:35
« Re: Re: tlačit na servis
vravim ti, na fore to par ludom robilo, odpoved tam najdes hned. konkretne ta zadna naprava to robila aj mne, ziarovky mi nepraskali, kamosovi zase ano, vsetko vyriesene k spokojnosti. pokial ti mozem poradit, chod do ineho servisu - cim mensie mesto, tym lepsie - a mas po problemoch. -
« Re: tlačit na servis
Nejhustší na tom je, že jsem jim tam dal to auto kvůli bouchání a když mi ho chtěli vrátit, tak zase byla prasklá ta žárovka. Řikám jim, že to fakt už neni normální a oni pořád, že je to naprosto normální. Já nevim, co s nima. Čumí na mne jako na idiota a tvrdí, že jsem tam přišel jenom proto, abych dělal problémy. To si myslej, že já pojedu kvůli debilní žárovce za 200 do servisu a budu jim tvrdit, že je to vada, když by to praskalo jednou do roka???? Pak jsem odmontoval úplně tu mříž a bouchá to vzdau pořád. Jsou to rány, jako když bouchá něco ze spodu do karoserie, ale blbě se to pozná, takhle za jízdy. Koukal jsem na to zvenku (jsem ale úplný laik) a na tlumičích je jakási gumová krytka, která by asi měla být upevněna v horní části tlumiče, ale lítá tam jak hadr na koštěti a bouchá do karoserie. Typoval bych, že je to ono, ale kdo ví... V pondělí to budu řešit s šéfem pobočky ve Stodůlkách, tak pevně doufám, že ten se k tomu postaví inteligentně. Díky za typy ohledně žárovek na ten předřazenej odpor, ale mám obavu, že když to zatloukali do teď, budou to zatloukat i dál. Prostě každýmu radim: RUCE PRYČ OD DOMANSKÝ STODŮLKY!!!!! -
"-- skrytý --" 02.12.06 14:25
« Re: žárovky
www.peugeot-club.com/forum
tam najdes odpoved na vsetky svoje otazky, tie ziarovky sa riesili X-krat, staci tam dat odpor a je to, co sa tyka napravy tak to je vada od vyroby, rozhodne tlacit na nich a nenechat sa ukecat na mrezu, ona to nerobi. ale ako som povedal, navstiv nas na fore a tam najdes vsetko ;-) -
"-- skrytý --" 01.12.06 22:38
« Re: závady na Peugeot 307 Break
K těm žárovkám najdeš info na fóru Peugeotu. "Problém" je , že si tam lidi dávají žárovky s blbýma parametrama, kerý se pak přehřívají a rychle odchází. Pokud tam hodíš správný, je to absulutně bez problémů. Nechci jim křivdit, ale myslím, že o Domanským sem už taky ňáký zkazky slyšel. -
« závady na Peugeot 307 Break
Dobrý den, mám dotaz na diskutující. Vlastním Peugeot 307 Break necelé 2 roky starý a najeto cca 30.000 km. Velmi často (cca jednou měsíčně) mi praskají žárovky v předních světlech. V servisu mi na tuto stížnost řekli, že je to plastovými kryty na světlech, které neodvádějí teplo a že si mám trhnout nohou, protože žárovky jsou spotřební materiál a nikdo to dál řešit nebude. Dále mám problém s boucháním na zadní nápravě. Mám však auto předělané na N1 s přepážkou a v servisu mi stále tvrdí, že to dělá ta mříž (i když poprvé mi chtěli namluvit, že to bouchalo balení žvýkaček v kastlíku...???) Rozhodli se to tedy opravit tak, že mi tam zavrtali nějaké další šrouby, které trčí do prostoru kufru. Odmítl jsem jim to převzít, protože očekávám od servisu řešení hodné roku 2006 a ne 1982 (ještě vlastně přilepili nohy od mříže izolepou.... ????) a to už vůbec nemluvím o tom, že to tou mříží rozhodně není. Celé toto se odehrává v Peugeotu Domanský ve Stodůlkách. Prosím Vás proto o radu. Máte někdo obdobné zkušenosti s tímto servisem a myslíte si, že má smysl dál na ně tlačit ať s tím něco dělaj, nebo je lepší se na to všechno vykašlat a smířit se s tim, že Peugeot je auto tak akorát na půl roku ježdění a pak vyhodit a protože to v servisech vědí, tak se ani nesnaží nic opravovat... -
« Bez nadpisu
S 1,6 HDi 80 kW som zatiaľ veľmi spokojný. Auto ťahá plynule od 1500 do 4000 ot/min. Spotreba je v reále od 3,8 do 5,7. Tých 3,8 to som len skúšal, ale mal som malý priemer. Pri kľudnej jazde som mal priemer 4,4 a rýchlostný priemer 82 km/h. Tých 5,7 som spravil na Ukrajinu - 5 ľudí a naložené auto po strechu = využili sme maximálne zaťaženie vozidla. Chodievam po diaľnici do Čiech a tam mi to zoberie okolo 5,2 l/100km. Trochu ten 1,6 HDi nemá rád zimu. Spotreba oloja je asi 0,5 l/20 000 km. Ten 2,0 HDi 100 kW dosť žerie. Ak máš možnosť ísť niekam vyskúšať ten 1,6 HDi tak choď, budeš milo prekvapený. -
« 1.6 HDI
zo Mm: Jak jsi spokojený s motorem 1.6 HDI, předpokládám 80 kW.
Jakou má v realu spotřebu, zvukový projev, spotřebu oleje, .....
Připadá mi jako pro mě zajimavá varianta do budoucnosti. Teď jsem z 2.0HDI spokojený, ale 66kW není nic moc a chtěl bych změnu.
Zvažuji P307 1.6HDI 80kW nebo 2.0HDI 100kW.
Možnou alternativou je taky P407 s 2.0 HDI nebo 2.2HDI, ale tady bude zřejmě problém cena.
No uvidíme. :?: -
« Bez nadpisu
Tiež som presedlal zo škodovky na peugeot 307. Mám dosť najazdené v octavii. Pohodlie v 307 a Octavii sa nedá porovnať. Za 3 roky a 2 mesiace som najazdil s 307 2,0 HDi 175 000 km. Zo začiatlu som síce chodil dosť do servisu, ale po odstránení "detských" závad sa už len vymieňal olej a filtre a nalievala sa "ropa". Teraz mám 307 SW 1,6 HDi zatiaľ v pohode... -
-
"-- skrytý --" 31.10.06 15:36
« Re: Re: Re:
Petr Zahora: Samozřejmě, že jsou i měkčené plasty, u nichž je odpařování změkčovadel omezeno na minimum, jenže na rozdíl od těch "taky měkčených" stojí ranec.
Francouzské vozy všeobecně se vyznačují poměrně velkou škálou dílů pocházejících i v rámci nějakého krátkého období od velmi širokého okruhu subdodavatelů, a jsou tedy rozličné kvality, resp. provedení. A tak např. Renault 5 měl v r. 1985 (já vím, je to už dávno, ale nic moc se od té doby nezměnilo) shodou okolností 5 různých typů hlavního brzdového válce, z nichž (tuším) 3 byly vzájemně nekompatibilní! Prostě to, co bylo momenálně k dispozici, to tam fabrika montovala... -
« Re: Re:
to mand: To je skutečně problém. Všeobecně platí přímá úměrnost mezi velikostí a kvalitou servisu. Čím je servis větší, tím kvalita práce jde dolů.
Sám jsem zpočátku jezdil do Pardubic, ale parkrát mě omylem namontovali jiné díly než by měli, tak jsem rezignoval a začal jezdit do miniservisu v Choustníkově Hradišti a mohu vřele doporučit. Obávám se, že je to pro Vás daleko ?! V Praze, předpokládám servise "Auto Domanský" ? -
"-- skrytý --" 31.10.06 14:45
« Re:
Petr Zahora: Různé šarže výchozího materiálu samozřejmě nelze vyloučit, ale primárně to závisí zj. na tom, kde a za jakých podmínek auto převážně parkuje, resp. jezdí - v chladné temné garáži k tomu dochází méně, na ulici za slunečného počasí nesrovnatelně rychleji. Pozor: ta změkčovadla jsou zdraví škodlivá a uvolňují se z plastů (samozřejmě hlavně z těch "měkčených") po celou dobu jejich života! -
« Bez nadpisu
Ne, o servu v mém autě vůbec nevím. Před dvěma roky jsem "sestřelil" srnu na silnici a auto měl 14 dní v servise. Po tuto dobu mě zapůjčili P307 s 1.6 motorem. Auto mělo najeto cca 40 000km a rozhodně v něm nic nepískalo. Odkud jste, možná bych vám mohl doporučit nějaký servis ? -
« Pískání čerpadla posilovače řízení
Mám 1,6 benzin, 80 kW. Jízdní vlastnosti jsou zatím poměrně dobré, ale ten pískající zvuk čerpadla už asi dlouho nevydržím - rozhodně si na něj dle doporučení servismana nezvyknu. Vám servo nepíská vůbec, nebo jen málo, že jste schopen to tolerovat? A ten servis změním. -
« Re:
To je těžké říct. Kolega před 3 lety přesedlal s Peugeota na Škodu a má taky oči pro pláč. Škoda, že také není přispívatelem na Auto fóru, protože by asi mnohým lidem stávaly hrůzou vlasy na hlavě.
Problémy jsou od toho, aby se řešily. To co popisujete by pro šikovného mechanika neměl být problém. Skutečně zkuste změnit servis .
Já mám P307 už 4 roky, najeto 120 000 km, což už je slušná porce kilometrů a zatím maximální spokojenost.
Jaký máte motor ? -
« Re:
to Petr Zahora: Auto mám teprve 6 měsíců, tj. ještě rok a půl je v garanci. Servis mám v úmyslu změnit, ale předtím se chci vyzbrojit zkušenostmi jiných uživatelů této značky, abych věděl, co je a co není normální. Předtím jsem měl 9 let oktávku a byl jsem s ní spokojen. Protože škodovky za tu dobu dost zdražily, zkusil jsem přesedlat na 307, neboť jsem se bláhově domníval, že Pugeot nebude horší než Škoda. :-( -
« Bez nadpisu
to Mitsi: To zní logicky, ale jak je možné, že u jednoho auta se čelní sklo "špiní" více a u jiného méně. Že by se použivaly jiné materiály u stejného typu auta ?
to mand: To co popisujete rozhodně není normální stav a zaslouží si větší pozornost a vstřícnost servisu. Pokud ze strany servisu není chuť problém řešit rozhodně doporučuji změnit servis.
Je to auto ještě v garanci ? -
« Pískání čerpadla posilovače řízení
Mám novou 307 BREAK a kromě závad, o kterých v servisu prohlásili, že to je normální (chybná indikace vadného ABS, rachtavý zvuk motoru při volnoběhu - a to nemám nafťák! - , poruchové odemykání dveří zavazadlového prostoru atd. atd.), mám závadu, která mi fakt drásá nervy: je to nepřestávající HVÍZDÁNÍ ČERPADLA POSILOVAČE ŘÍZENÍ. (Toto začnou dělat některá auta zhruba po 10 letech provozu.) Dle vyjádření servismana je to u peugeotů běžná záležitost, jiným to prý nevadí a na funkci to nemá negativní vliv. Mám si na to zvyknout. Hotovo. Protože nemám možnost si nikde 307 poslechnout, může mi někdo z vás sdělit vlastní zážitek s tímto pískáním? Zatím se mi podařilo zjistit, že 206 to nedělá. -
"-- skrytý --" 31.10.06 09:13
« Re: Re: Re:
Problém "mastného/nevyčistitelného" čelního skla zevnitř je způsoben usazováním změkčovatel pocházejících z plastů, hlavně pak z plastů samotné palubní desky. Řešení to žádné nemá a sklo je třeba pravidelně čistit speciálními přípravky s vysokým obsahem čpavku. -
maky29 24.10.06 10:38
« Bez nadpisu
Ja mám na 307 okolo 17 000 km za necelého trištvrte roka a aj keď nie som nadšený kvalitou, zatiaľ sa to dá. To búchanie na zadnej náprave mám tiež a zdá sa mi že je to s príchodom zimy.... viac ma štve že pri naštartovaní sa z priestoru motora ozve nejaká vibrácia, a tiež pri pridávaní a uberaní, už mi to aj pozerali, zastriekali nejakým silikónom niekde pri uchytení motora, ale robí to zas.. začalo zase po nejakých 5000 km. Najväčšia bomba je ale to, že pri cúvaní a poémalom brzdení počas parkingu sa občas ozve taký zvuk od zadných bŕzd akoby som mal sedliacky voz.... :shock:
Ešte malý dotaz, je radenie rýchlostí v HDi verziach 1.6 iné ako v benzínovej 1.4? Ide mi o to gumené radenie, či majú HDi verzie presnejšiu kulisu a tak... -
« Bez nadpisu
Chyby su, kazde auto okrem niektorych japoncov ma, ja akurat idem do Peugeotu tesne pred vyprsanim zaruky a mam nasledovne:
- Pri brzdeni medzi 120 - 100 a potom medzi 60 - 30 velke vibracie volantu - zvlnenie brzd kotucov
- zaseknuty pas na strane vodica
- obcas zvonivy zvuk z vonkajsej strany pri urcitej rychlosti - ako nejaky uvolneny kovovy predmet
- pri prechadzani vytlku klepavy zvuk od zadnej napravy
- Posilovac - zopne sa po nastartovani az po niekolkych desiatkach sekund, a obcas vypadava pocas jazdy - asi malo kvapaliny







