Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.04  07:39

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Ano, ale to je cena bez výměny spojky. Peugeot CR ale doporucuje vymenit oboji. Az ho budes menit podreuhe po 7-mi měsících jako já- budeš už měnit obojí. Jo a nezapomeň záruka na díly je jen 6 měsíců!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.04  19:30

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    To basil: Dnes jsem četl v AutoTipu test P307 HDi 79kW a tam ten setrvačník taky odešel v 78tis. km. Můj táta má s P307 1,6 problémy již v necelých 30tis.km a to takové, že mu někdy motor za studena hrká jako o život a někdy i chcípne. 307 je moc pěkná, ale je škoda že se Peugeot poslední dobou zabývá jen designem a spolehlivost je mu ukradená.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.04  15:18

    « Re: Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Výměna dvouhmotnostního setrvačníku na mé307 2.0HDi mě stála "pouhých" :'-( 23000,-........ a to nepočítám odtah z Rakouska...
    nelze uznat záruku - výmluva Peugeotu
    Peugeot 307 už nikdy víc!!!!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.04  07:37

    « Peugeot 307 2.0 HDi 110k

    Jen pár mých zkušeností:
    Vozidlo jsem zakoupil v řijnu 2002 - tedy záruka 12 měsíců >:-[]
    při koupi nefungovali el. zrcátka-tedy hned za dva dny v servisu kde po třech hodinách konstatovali, že opravdu nejdou a musí je objednat a do týdne mi zavolají a budu si moci přijet znovu...tedy pokud to Peugeot ČR schválí a díl pošle(tato procedůra je u všech reklamací..).
    Nyní mám najeto 70 000 - byl jsem již dvakrát odtažen..
    Dále:
    Ř 2×rozbitá klimatizace-jednou jsem na ní čekal 3 týdny než ji přivezou a bylo ostré léto (SW má prosklenou střechu a venku bylo 35 stupnu...)
    Ř 3× přestaly jít elektor. zrcátka
    Ř odešlo chlazení a vozidlo bylo po dvou hodinách v křižovatce odtaženo do servisu
    Ř mechanika ručí brzdy – 1 měsíc vozidlo podkládáno cihlami
    Ř 2×výměna zámku zadních dveří
    Ř pískání z motoru – přítlačná klatka
    Ř oprava převodovky – 1 týden
    Ř pískání z motoru – ložiska
    Ř 2×rány v přední ose
    Ř výměna čidla nádobky aditiv 6.000,-
    Ř výměna spínače okna
    Ř oprava displeje-nejde
    Ř reklamace pískání z motoru v garanci – Autospol přislíbil opravit setrvačník v garanci – a protože prý byla závada způsobena špatným stylem jízdy, byla mi naúčtována práce, přestože jsem upozorňoval, že v jiném autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že je potřeba vyměnit i spojku, Autospol přislíbil, že ji zkontroluje…byla v pořádku..nyní mi chtějí vyměnit setrvačník i spojku a vše si platím-po půl roce opravy.
    Nyní opět vozidlo v servisu - opět setrvačník a převodovka.....
    Až doplatím leasing půjde z baráku
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.04  13:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Mitsi> No přesně. Na ráfky bez pertlu mi nalepili cca 100-120g závaží a na ráfek s pertlem 20-30g. Jasně že to nejde lépe. To je princip. Závaží až na rantlu = menší hmotnost + větší páka = totéž co lepené závaží více uvnitř ráfku. S převážením na zadek i předek jsem se setkal, zejména u hlinikáčů třetích výrobců, kde krom toho, že se musí používat středicí kroužky (to je jasné), nemusí být zcela přesně opracovaná vnější plocha ráfku, za kterou se do na vyvažovačce utahuje (= na ose vyvažovačky je konus na který se kolo přitahuje a tento středí v ose a z druhé strany matice s dosedací plochou, která by v měla kolo vystředit v rovině kolmé k ose vyvažovačky = v případě blbého al-ráfku s nepřesnou vnější plochou to jde do vinklu, proto pak vážit na zadek).
    Jinak s vážením ráfku a poté gumy, jsem se prakticky nikdy nesetkal, nikde mi to nikdy nenabídli, asi bych jim to musel vysvětlit sám ;-) A to i přes to, že jsem je nabádal, že mám problémy, strašlivě citlivé řízení a potřebuji vyvážit kola do mrtě.
    S tím dynamickým máš asi pravdu. Pokud jsou všechny točivé komponenty stoprocentní, měl by i výsledek být stoprocentní. Takže dynamické pak postrádá většího významu.
    A liťáky fakt jedině kvalitní a težší, levné liťáky jsou vážně "blato", a pokud to nemá člověk jen na ježdění na diskotéku 10km jedna cesta, kdy je jedno jestli to chvilku háže, se lacné liťáky skutečně nevyplatí. To už je lepší koupit originál plecháče.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.04  12:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    - To jj: Ano, takto je treba vyvazovat hlinikace, na nichz se pouzivaji lepici zavazi. A dobre pneuservisy to prave takto delaji! Jde o to srovnat nevyvazenost disku s nevyvazenosti pneu, aby se pouzilo co nejmene zavazi. V tom je hlavni nevyhoda hlinikovych rafku bez rantlu: pri vyvazovani lepicim zavazim "v rameni" se ho pouzije cca 2x tolik ve srovnani s vyvazovanim do rantlu. Rozhodne se nejedna o "nekvalitu" bezrantlovych disku, ale lemplacky pristup pneuservisu!
    PS: Zasadni rozdil mezi origos a neorigos hlinikaci je ve stredovem otvoru - u origo je presne obrobeny na prumer trnu na naboji kola, zatimco neorigo pouzivaji vyrovnavacich vlozek.
    - Nevim o tom, ze by vubec kdy nektery vyrobce pouzival dynamicke vyvazovani (na ose). K cemu by to ostatne u fungl novych gum bylo? Gumy potrebuji rovnez zabeh a pote znovu vyvazit!!!
    - I u tezsich litaku jsou lepsi jizdni vlastnosti, ponevadz jsou "pevnejsi": nepruzi tolik, jako plechace. Z toho pak soucasne vyplyva i jejich vyssi pozadavky na presnost vyvazeni!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.04  09:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Mitsi> Nevím, jestli jsem ten výraz "absolutní vyvážení" použil zcela přesně. Nicméně by se mělo jednat o zhruba následující postup (který mj. jsem ještě neviděl nikde praktikovat, zřejmě pro jeho dvojnásobnou pracnost = možná si tak vyvažují kola jen servicemani sami sobě): na vyvažovačce vyvážíš samotný ráfek, v místě kde dáš nejvíc závaží si uděláš čárku. na vyvážený ráfek (zatím se závažím) nazuješ gumu a znovu na vyvažovačku. v místě, kde bys měl přidat nejvíc závaží (nyní s gumou) si uděláš čárku. zuješ gumu z ráfku, sundáš závaží z ráfku. nazuješ gumu tak, aby čárky na ráfku i gumě byly přesně proti sobě na odlehlých straných (zrcadlově přes osu). takto obuté kolo vyvážíš.
    Příp ještě můžeš ověřit, že upneš na vyvažovačce z opačné strany (tj. vyvážit jak na předek tak na zadek)
    Samozřejmě dynamické vyvážení na ose je to nejlepší co může být, jenže to je většinou pouze z prvovýroby, neznám skoro žádný (pneu)servis, který by to uměl.
    S těmi hliníky máš zřejmě pravdu, ale na druhou stranu to krom efektního vzhledu dost postrádá smysl, zejména proto, že hliníky mají mít lepší jízdní vlastnosti pro menší neodpruženou hmotu. Rozhodně s "ozdobnými" ráfky (<3000czk á 1ks) mám ne zcela dobré zkušenosti. Když alu tak kvalitní a s pertlem. Lepená závaží jsou k ničemu, kolo je i s novými a dobrými pneu (ne budgetovými, např. GY či Bridge) k nevyvážení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.04  10:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    "A ještě dodatek: Není pravda, že plecháče jsou vždy těžší než hliníkáče. Naopak naprostá většina "produkčních" litých kol (nehovořím např. o speciálníách ráfcích z hořčíkové slitiny) je těžších, než jsou originál plecháče!"
    Tento nazor mam aj ja. Proste ked chytim tie dnesne bezne AL disky v obchode, tak sa mi zdaju hooodne tazke.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.04  10:36

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    To jj: Nevím, co znamená "absolutně" vyvažovat, ale vím, že každá vyvažovačka má dva rozsahy měření: "hrubý" (+-5g) a "jemný" (+-1 či dokonce 0g). Naprostá většina servisů však používá pouze onen "hrubý" rozsah, což může být u některých aut problém.
    Dále: Řada výrobců dodává dynamicky vyvažované (či spíše z výroby vyvážené) brzdové kotouče. Někteří ovšem ne. Tedy opět problém.
    A závěr: Nejlepší je vyvážení na jemný rozsah a následné dynamické vyvážení kola na ose, kdy se dovyváží nevyváženosti kompletu kolo/brzdový kotouč/pohyblivá část náboje kola.
    Pozor! Tím se však neřeší např. problém špatné ovality pneumatiky a drobné axiální či radiální házivosti disku.
    A ještě dodatek: Není pravda, že plecháče jsou vždy těžší než hliníkáče. Naopak naprostá většina "produkčních" litých kol (nehovořím např. o speciálníách ráfcích z hořčíkové slitiny) je těžších, než jsou originál plecháče!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.04  22:50

    « Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Lubos1> Ještě k těm Tvým kolům. Nebo spíš bývalým kolům :-) To, že plecháče pomohly víc je podle mě víceméně jasné. Sice jako druhotný efekt ale pomohly. Tím je gyroskopický efekt. Plecháče mají větší hmotnost proto je efekt při větší hmotě větší, tj. odstředivá síla hmoty převáží síly nevyvážené hmoty při rotaci vychylující kolo z osy. Tj. vibrace se míň projeví. (No nevím jesti je popis fyzikálně zcela přesný, fyzici odpustí ;-) U Almery jsem si to zažil, tak má tak neuvěřitelně citlivé řízení (posilovač), že mírně rozhozená kola jsou hned poznat. Jedině kola vyvážená z prvovýroby byla ok. (A to, že by nějaký pneuservis "absolutně" vyvažoval kola, tj. nejdříve ráfky, pak gumy a pak obojí dohromady, jsem fakt neslyšel)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  16:31

    « Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Ale musim uznat, ze ludia od importu sa povacsine snazili a boli celkom ochotni. Ze to casto nevyslo, j uz dalsia story :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  16:27

    « Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    to si zarubal pekne vysoko. Ale spravne, ja mam tiez pocit, ze s pomocnym personalom sa nema vyznam bavit. Odbiju ta hociakou trapnou vyhovorkou ako napriklad( to mate este dobre, su taki, co to maju horsie). To by som mu najradsej jednu natiahol, alebo si ho vychutnal v podobnej situacii. Keby to bolo firemne auto, je to cloveku jedno, ale ked v tom ma clovek svoje bubaky ......... .
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  16:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a

    Nepisal som, ze to bolo bez problemov :)
    Vymenil som si par mailov a telefonatov s vyrobcom, az potom sa nieco pohlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  16:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovn

    Lubos1: tak to sa k Tebe milo spravali, ked Ti tolko veci bez problemov menili, disky, pneumatiky, jedny napol.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  15:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných

    Ked som kupil elektrony, tak sa nezmenilo nic v suvislosti s vibraciami prednej napravy. Na povodne plechace som kupil na polovicku s importerom Peugeotu zimne pneu Michelin Alpin A2 kde to bolo potom v poriadku.
    Po 2 rokoch mi importer vymenil povodne letne Dunlop za Michelin. Nepomohlo to. Jedina vec, ktora pomohla, bolo to, ze mi este kupili nove plechace, a potom nastalo urcite zlepsienie.
    Elektrony som predal.
    Kedze to potom zacalo triast znova, skocil som uplnou nahodou do jedneho maleho pneuservisu v Zilöine, kde mi to vyvazili na nejakej starej vyvazovacke (bola predtym kalibrovana). Vibracie zmizli absolutne.
    S tym startovanim to bolo tak, ak si dobre pamatam. Ak som pustil klucik skor, ako motor naskocil (prvykrat), tak som potom musel drzat starter velmi dlho, aby sa motor chytil. Ale to som nepovazoval uza chybu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  15:41

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 1000

    Mne sa stalo po 60000, ze prave v najvacsom fofre (predvcerom) som nemohol nastartovat. Po asi 4 pokusoch som zacal volat servis, potom som to skusil este raz ...a naskocil. Naskoci aj nabuduce?... tuto znacku nechcem (pozri moj prispevok vyssie)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.04  15:38

    « Bez nadpisu

    Mam 307 SW HDI 90 koni, najazdene 60 000 km a dodnes som zaregistroval cca 25 zavad. Okrem ineho chvenie pri 130 km/h, chvenie na 2 stupni pri cca 1500 ot/min. Odstranuju to uz od zaciatku (1,5 roka) a vysledok mizerny. Hovoris ze po vymene pneu to preslo. Kto Ti zaplatil tie pneu - Peugeot, alebo si zodral tie povodne? Ake mas teraz (znacka, rozmer)Mne to robi na elektronoch menej, na plechacoch viac. Vraj je el. posilnovac na to citlivy a chce to poriadne vyvazit na specialnej masine, ktora na Slovensku zatial nie je. Spotreba je o 1 l vyssia ako na 1,9 TDI od VW (vlastna skusenost). Ten system sedadiel v 3. rade akoby vymyslal niekto s psychickymi problemami. Taketo auto by som uz nekupil. caute
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 28.09.04  15:17

    « Re: Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 1000

    lenze su ludia co s tym autom maju naozaj problemy a niesu to len ludia z tohoto fora.
    ja osobne by som si po tychto skusenostiach z pocutia 307 nikdy nekupil!
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.09.04  15:16

    « Re: Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km

    to je pravda, ale tazko hodnotit typ alebo celu znacku na zaklade jedneho kusu
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 28.09.04  15:12

    « Re: Re: TEST Peugeot 307 2.0 HDi 110k a rovných 100000km....

    to Lubos1:
    To by uz bola riadna sila, keby kazdy majitel P307 bol aspon raz odtiahnuty... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…