Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  07:37

    « Re: Stierače

    ja som kúpil na pumpe Slovnaft /myslím Valeo/ asi za 700 Sk.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  20:10

    « Stierače

    Zdravím všetkých.
    Po takmer troch rokoch sa mi začínajú opotrebovávať predné stierače.
    Narazil som na nečakaný problém. V Peugeote chceli 1300 a 1100 korún za kus (Auto Alba), čo sa mi zdá neskutočne veľa.
    Problém ale je, že predné stierače na 307-čke sú 70 a 65 cm dlhé a nie je ich bežne dostať. Vo všetkých predajňach, kde som bol, som videl len maximálne 61 cm dlhé.
    To isté platí o náhradných gumičkách. Najdlhšie sú 61 cm.
    Takže otázka znie, keď ste menili na svojom aute predné stierače, kde ste ich kupovali?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.07  20:25

    « Bez nadpisu

    To darex:
    Olej 5w40 ACEA A3/B3 alebo 5w30 A5/B5/C2.
    Aditívum je Eloys a kúpiš ho v originál Peugeot servisoch.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.07  14:18

    « Bez nadpisu

    Pokud však v chlad. okruhu dojde po vypnutí motoru k varu, je někde chyba.
    Pokial to nie je vyslovene mechanicka chyba motora (prasknuta hlava), tak potom byva velmi cesto problem vo viecku chladiaceho okruhu. Na PSA autach je to vo vacsine pripadov 1.4baru, viecko ten tlak bud neudrzi alebo ak je viecko slabo zasubovane, tak vlastne ani netesni a samozrejme nemoze udrzat spravny tlak.
    Je to kriticke najma u benzinov, ktore maju pracovnu teplotu naozaj tak v priemere okolo 90 stupnov a pri vypnuti motora najma v lete to kludne moze vystupit (a aj vystupi) nad 100. Ak by okruh nebol pretlakovany, resp. ak nie je utesneny, voda zovrie, to je fyzika. Okrem toho musi spravne fungovat aj ventilator na chladici, to je uplny zaklad.
    Ak vsak zovrie voda na diesli (tie drzia v priemere 80 stupnov) a tesne pred zastavenim vodic od motora neziadal supersportovy vykon alebo nesiel dlhe kilometre do kopca nizkou rychlostou, tak je vec vazna.
    PS: mojim doterajsim rekordmanom bol 1.8 litrovy Peugeot 306, tam sa zopinal ventilator najneskor na 3-om semafore, ak bol motor predtym kompletne zohriaty, napr. cestou mimo mesto a teplota aj za normalu stupala nad 100. Nikdy vsak nepresiel do cerveneho, a to sme s nim stali aj hodinu v zapche a pohybovali sa max. 20kmh za horuceho leta hore kopcom na Makov za kamionmi... Okrem toho to bolo vidno aj na spotrebe, cisto mesto si zobral 12 a viac litrov, to teplo z tolkeho benzinu sa muselo niekde prejavit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  17:15

    « Re: diesel aditiva

    Tohle ale s motorovým olejem vůbec nijak nesouvisí! Dochází Ti totiž speciální aditivum absolutně nezbytné pro správnou činnost FAP, které ovšem dostaneš jen ve značkovém servisu. Pokud doplnění zanedbáš, zřejmě o ten FAP úplně přijdeš, což Tě přijde (podle mého střízlivého odhadu) na 25 tis. Kč, a k tomu nutno ještě přičíst doplnění onoho aditiva!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  16:36

    « diesel aditiva

    u peugeotu 307 2.OHDi SW najeto 145.000km. na počítači bliká při rozjezdu DIESEL ADITIVE MINIMUM LEVEL v servisu po mne chteji 4.500Kč zda se mi to dost drahé! potřebuji poradit jak srazit cenu dolů. nevim vubec jaky motorový olej jde do toho motoru. jestli polosyntetika nebo plnosyntetika... diky za radu
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.07  12:30

    « 307-termostat

    Zdravim mal som problem s teplotou chladiacej kvapaliny, teplota sa mi drzala okolo 75 C teraz v zime. Bol som v servise a nenili mi 1336Q1TEP.CIDLO cena 475 Sk + vymena termostatu 571 Sk a nova chladiaca kvapalina 182Sk :-) tak a teraz to drzi tesne pod 90 C cize je to OK. Na tom starom mam ho doma, bolo vyrazene 89 vtedy by mal pustat dalej do chladica.Som zvedavy ci to bude mat vpliv aj na spotrebu... Peugeot 307 1.6 16V
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.07  01:10

    « Re: Re: 307-termostat

    Robiro123: ty ju este stale mas ;-) ? Inac mne takisto sa teplota aj teraz v zime pri pomalej jazde v meste vysplha tesne nad 90 a pri sviznejsej klesa tak na rozmedzie 80-90.. uz to neriesim, ale dufam, ze to nezavarim v lete 8-s
    Inac chlapci moji dnes som sa skoro pokakenkal, podrzal ma moj tatosik statocne.. Vracal som sa dnes vecer od priatelky, prsalo a v jednej takej ostrejsej lavotocivej zakrute mi jebol ozran na cestu asi do tretiny cesty... (mal som asi 80 km/h) Bol v ciernom a zbadal som ho na poslednu chvilu, strhol som volant a to vam bol taky losi test za mokra, ze som drbol hlavou o bocne sklo pri spatnej, velmi rychlej zmene smeru jazdy do prava kvoli vyhybaniu sa protiiducemu autu :shock: ! Zastavil som asi 50m dalej, podakoval vsemohucemu, vystupil, zapalil si cigo, rozdychaval a hmatom zistoval ci nemam plne gate.. Chcel som najprv skopat toho * na ceste, ktory sa druhykrat narodil, ale stiahol som ho radsej z cesty do priekopy, druhy uz by nemusel mat stastie nezrazit to hovado blbe >:-[] .. Az dnes som zistil nechtiac co ten podvozok v kombinacii s kvalitnymi pneu dokaze. Netvrdm, ze je to najlepsi podvozok vobec, ale na mojom predchadzajucom megane by som sa pobral na vylet krajinou si myslim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.07  11:35

    « Re: 307-termostat

    radik, mne to robila moja benzinova 1,6. tiez sa mi to nepacilo (zvyk z VW), ale pozri si manual k svojej 307... to "normalne" pasmo je dost velke...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.07  23:02

    « 80-90 °C

    Ja som zase na mojej 307-čke (1,6 l benzín) asi pred mesiacom spozoroval, že mi teplota začala chodiť v rozmedzí 80 - 90 °C.
    Predtým držala presne na 90°C ako keby bola zaseknutá, ale teraz keď napríklad pridám rýchlosť tak klesne z 90 na cca. 82 a behom minúty sa vrátiť na 90.
    Nad 90°C stúpa len v horúcom lete v kolónach, keď zopína aj pomocný ventilátor v prednej maske.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.07  21:54

    « Bez nadpisu

    Mm: chodieval s nim do France-Tech v Kosiciach, podla vlastnych skusenosti a skusenosti znamych naj servis na vych. slovensku pre auta s levom v znaku, ale aj tak mam par vyhrad... Dodali mu este tak laicky (moj nazor), ze teplota nad minimom a teplota do maxima (na rucicke teplomeru), teda rozmedzie dielikov mimo min. a max. je uplne v pohode a nic si z toho netreba robit. Bolo to trosku neodborne vysvetlenie podla mojho nazoru ale co uz... Toto je moj prvy benzin, nestalo sa mi na predchadzajucich diesloch aby teplota vystupila do druhej polovice mierky, ale to bude asi nizkym odpadovym teplom naftovych motorov, neviem. Preto som sa pytal, trosku ma zaskocila vysoka teplota po opatovnom nastartovani..
    Pekny vecer
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.07  17:31

    « Re:

    Čidlo teploměru i teplotní čidlo pro ŘJ motoru se zásadně montují do komory termostatu, event. do hlavního vodního kanálu v hlavě motoru u komory termostatu. Vystoupání teploty krátce po vypnutí motoru je vcelku běžný jev, jelikož se přeruší oběh chlad. kapaliny, která poté ještě pojme nějaké to teplo z hlavy motoru navíc. Po opětovném nastartování se vše vrátí do normálu.
    Pokud však v chlad. okruhu dojde po vypnutí motoru k varu, je někde chyba. Ta chyba ovšem může být i v počínání řidiče: i motor bez turba, pokud byl vystaven velkému tepelnému namáhání, by se měl tzv. "dochlazovat"!
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.07  17:20

    « Bez nadpisu

    Teplotné čidlo je umiestnené v najteplejšom mieste motora, čiže v hlave. Preto, keď zastavíš a následne, tak ti teplota prebehne a potom sa vráti do pôvodného stavu. Na HDi je otváracia teplota 83°C a zatváracia teplota 79°C. Mne tiež na HDi drží teplotu málinko cez 80°C.
    RadikVT a v ktorom P servise bol tvoj otec, veď tieto teploty musia vedieť hádam všetci normálni mechanici...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.01.07  18:45

    « 307-termostat

    JarinoRS: tento problem riesil otec na 2,0HDi, rucicka mu ani v lete v horucavach nevystupila nad 80. Vymeneny termostat a nic sa nezmenilo, ani mechanici v peugeote nevedeli co s tym...
    Inac na mojom 1,6 16V sa mi stane, ze ta rucicka vyskoci aj nad 90. Najvyssie bola pocas horuceho dna tesne pod cervenym pasmom.. Teraz tak okolo 90,ale ked vypnem motor a nastartujem par sekund po tom,co som ho vypol,tak niekedy je i nad tou devatdesiatkou. Ventilator je ok a aj dochladzuje. Je to v pohode u tohto motoru? Robi to este niekomu na benzinovej 1,6?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.01.07  16:55

    « Re: P 307

    akurat dnes mi asi odisiel termostat, rucicka je stale tesne pod 80 :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.12.06  17:58

    « P 307

    To su uz vsetky 307-cky bez poruch, alebo ste ich vsetci predali :-) ? Ziadne nove skusenosti, postrehy? Ja sa musim pochvalit >:D . Drncali mi 5-te dvere na 307SW, myslel som ze su to plasty, nechal som to tak az po nakupe mi nesli dobre zatvorit. Tak som sa na to pozrel a ocko pre zamok kufra v podlahe bolo uplne volne, obidva skrutky uvolnene... Som cumel ako puk :shock: , s tymto som sa este fakt nestretol.. Nastavil som to,dotiahol a znova je tam ticho a ziadne vrzganie..
    BTW: prajem Vam stastny a uspesny novy rok a vela prevela stastnych, bezporuchovych a beznehodovych kilometrov!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.06  20:06

    « Bez nadpisu

    Nerad na to vzpomínám ale i já sem byl majitelem nové 307.Po necelém roce jsem auto radši prodal.Zadní náprava to se u 307 opravdu nepovedlo :!: :!: Několik závad bylo řešeno naštěstí v záruce.Francouze už nikdy :!: :!: :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.12.06  12:52

    « Re: Re: Re:

    :-)
    to som si vsimol, ponasa sa to na moje nebohe sw... ale ja som mal na prednych bocnych sklach folie, ine disky (ok, daju sa vymenit), ale celne sklo bolo inak pacnute, aj cele auto (lavy A-stlpik, prah, vodicove dvere pokrcene... a chybalo spatne zrkadlo - narazom odletelo...)
    ved fotky na starej znamej adrese p307sw.host.sk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.06  15:47

    « Re: Re:

    yoyo a JarinoRS: skuste mrknut toto-
    [odkaz]
    Zahliadol som davnejsie yoyove foto buchnutej 307SW a tato sa na nu ponasa dost...
    Inac s tym motorom s tebou yoyo suhlasim, ale jeho chyba je,ze je dost nekultivovany pred zahriatim, ked to napriklad porovnam s bratovou Merivou 1,6, ktora ma najazdenych 180 tis. Mna presvedcila vtedajsia otcova 307 HDi a priatelkin nazor, ze to je jeden z najkrajsich kombikov na trhu. Hoci som mlady, potreboval som kombika, kvoli snowboardom, byciklom atd... Nevhol som sa ustipacnym poznamkam od kamosov, ze naco mi je taka krabica atd, ale ked do toho sadli a cumeli von cez presklennu strechu s otvorenymi ustami a vsimali si ako je vybavena, bolo to zrazu o niecom inom... Takze zatial spokojny, a uz ani plasty nevrzgaju >:D .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.06  13:57

    « Re:

    RadikVT: blahozelam k 307SW. pekne auticko, vsak? mal som ten isty rocnik, cakal som nan 4 mesiace. tiez 1,6 benzin. dlhe servisne intervaly, vydareny motor, plno odkladacich miest, veeeeeela priestoru (v zime nevyhoda-dlho sa zohrieval interier). ale inak spokojnost :-) preto tu bolo odo mna len zopar prispevkov. riesil som iba klasicke pukanie prednej napravy pri nerovnostiach a v mrazoch mi pri 2000 otackach rezonoval kabel v palubnej doske - zvuk isiel smerom od radia. ale neriesil som to - jedno opravia, druhe sa po.erie. a potom vadny zadny tlmic - tiekol, ale mozno nezvladol prevazanu vahu, i ked bola v ramci papierovej nosnosti auta. a tesne po zaruke mi prdol jedna zo zadnych vzpier kufra - ale este vymenili ako v zaruke. za dva roky a tri mesiace najazdenych 89.500 km.
    teraz jazdim na forde. podvozkovo je to OBROVSKA zmena oproti P307(SW), ale vo vnutri je omnoho menej miesta, plasty nie su take pekne, ani zadok auta, na kupu ma presvedcila testovacia jazda.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…