Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.05  11:19

    « Niekto nechce uznať fakty

    Alebo niekto proste nedokáže uznať, že aj francúzke autá by mohli byť rovnako dobré ako nemecké alebo japonské.
    Ako keby Škodovky, Seaty, Audi a iné autá netrebalo nikdy odťahovať do servisu.
    Také horory, aké poznám s autami Opel, to nepoznám u žiadnej inej značky.
    Okrem toho, 90% príspevkov v tomto fóre majú na svedomí cca. 5 ľudia.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 20.04.05  10:51

    « Re: Re:

    asi tak.
    problemy su aj s citroenami, vid C3 forum.
    proste PSA to sere...
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 20.04.05  10:45

    « Re:

    Nechcem virit vody v tomto fore, ale ked to tak citam, tak nemozem uverit vlastnym ociam. Po vymenovani pocetnych (vyrobnych) zavad a naslednych poruch sa tu este pise o spolahlivosti a spokojnosti. Vsetko je sice vec nazoru a uhla pohladu, ale ked som si pred casom cital forum o Stile, tak ich snad najvacsim problemom boli odchylky (radovo par stupnov) ukazovatela vonkajsej teploty. To len ako priklad.
    Ale ako pisem, zalezi na uhle pohladu. Pokial ide o sporadicke vymeny poddimenzovanych dielov (napr. prvych serii daneho modelu) za lepsie, je to este v pohode - o.i. sa predlzi ich zivotnost. Ak sa vsak jedna o zavady, ktore maju za nasledok odtahovku do servisu s pripadnym par tyzdnovym cakanim na nahradny diel ("najlepsie" bez nahradneho auta), to je na zamyslenie, ci islo o dobru volbu pri kupe.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  23:18

    « Bez nadpisu

    Mám Peugeot 307 hatchback, 2,0 HDi, 66 kw, r.v. 01. Je to auto z první série a první 1,5 roku byl docela krušný - 3x přeprogramovávali počítač; zaslepili mi ventil na odvzdušnění nádrže, protože protékal - řešením pak bylo vyvrtání dírky do víčka; dávali bužírku na spodní část pružin, protože auto vrzalo; měnili spínací skříňku (preventivně - v rámci servisní akce); bylo měněno uložení ramen přední nápravy, protože v továrně je špatně nalisovali. Od té doby mám klid. Kromě páček přepínačů - ty jsou fakt dost na pytel, stále zlobí - pro příznivce německých značek, zrovna tyhle páčky jsou výrobkem zn. Siemens Jestli můžu doporučit, nejezděte do autorizovaných servisů. Já sám jsem byl během záruční doby nucen tam jezdit a byla to dost síla - hrozné jednání a dlouhé čekací doby. Ještě, že jsem to nemusel platit. Teď jezdím k sokromému automechanikovi a mám klid. Mám najeto 81000 km a posledních 50000 km jezdím již jen na výměnu oleje a běžnou údržbu. Co se týče spojovacích tyčí předního stabilizátoru, ty mi ještě neměnili, ale teď, co jsem přezul na letní kola, mi při zatáčení něco dost lupe v přední nápravě, takže mně asi čeká jejich výměna. Jinak s autem jsem velmi spokojený, je to pohodlné, bezpečné a spolehlivé auto. Co tak slyším od lidí kolem sebe, tak všechna auta dnes vyráběná jsou v podstatě stejná a zejména ta evropská se sypou stejně. Z evropských značek je prý dobré koupit tak akorát Škodovku, VW nebo Peugeota. Nechci se však dotknout spokojených uživatelů jiných evropských značek, kteří měli to štěstí, že jejich, všeobecně neuznávané auto z hlediska kvality, jim věrně slouží a jsou s ním spokojeni. Hodně šťastných km! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.05  20:56

    « Tlmiče

    Kúpil som 307 2,0 HDi 4/2002, a doteraz mám najazdené 170 000km. Inak pohodové a spolahlivé auto, len si treba nájsť správny servis. Zadná náprava mi búchala od novoty. Tak som to reklamoval. Dali pod tlmiče zadnej nápravy vačšie podložky a búchanie sa trochu zmiernilo. A asi po 40 000 km som mal zadné pneumatiky z vonkajšej strany úplne zodraté. V jednom servise mi povedali, "kúpte si gumy Pirelli, tie sa Vám drať nebudú..." Tak som napísal importérovi a potom som docielil výmenu zadnej nápravy. Búchanie prestalo. Keď si budem vyberať ďalšie auto, tal to bude asi Peugeot...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  16:16

    « Re: Uloženie tlmičov

    tak tohoto som sa bal :'-( uz som to raz precital a nenapisal som si to... tak mi treba! ale ak si to niekto pamata, nech mi pls napise, moze aj na ICQ 290-930-772 :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  15:46

    « Uloženie tlmičov

    Tuším to bolo uloženie tlmičov, kde trebalo nejaku skrutku inak uložiť, alebo čo.
    Prajem príjemné čítanie 1600 príspevkov... >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  15:39

    « Bez nadpisu

    Asi dam aj tak nove, xcem dam 16" elektrony, ponukli mi v dobrej cene :-! tak asi tak. Nepamata sa niekto, co bolo potrebne urobit, pri uderoch prednej resp. zadnej napravy? Spominam si nejake otocenie pruzin, ale je tu uz tolko prispevkov, ze neviem, kde to bolo. Pomoze mi niekto? :idea:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  09:41

    « Re: 4 mm

    V CR 1,6mm, nevim jak u vas :?: Ale bude to hodne podobne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  08:08

    « 4 mm

    Jarino, vravíš, že tam stále máš 4 mm. Ja by som to riskol.
    Ide o to, či si zodral gumy až po tie výstupky v dezéne, ktoré signalizujú maximálne opotrebenie.
    Ak tie vystupky stále vidíš, nekupuj zbytočne nové pneu. Sú rovnako bezpečné ako nové, snáď s výnimkou extrémnych prípadov aquaplanningu, keď nižší dezén neumožňuje vode tak rýchlo sa dostať spod pneumatiky. (Ako často sa to v praxi stáva?)
    Ja by som na 4 mm ešte jazdil. Za podmienky, že vidno v dezéne ešte tie kontrolné výstupky, a že je zvyšok dezénu stále nad nimi.
    Čo vlastne hovorí vyhláška? Mám totálne okno v tomto ohľade. Je tam stanovené, minimálne koľko mm musí mať pneumatika?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  07:40

    « Re: Re: Re: Re: Tak kde sú tí nespokojenci?

    Vcera som bol v peugeot servise, chlapik predomnou si pital nieco na 307ku, dost dlho sa cakalo, tak som ho oslovil, ako je snou spokojny, ze som pocul, ze su dost poruchove. Chlapik povedal, ze ma vo firme 2. Jednu 2litrovu a druhu 1.6ku. Okrem vyssej spotreby 2litrovej nemal nijaky problem. Neviem, ci je to objektyvne, ale ten chlapik asi nevie o nejakom diskuznom fore o 307mickach, facha od rana do vecera a nema potrebu niekomu zdelovat, ze jeho 307micky su v pohode. Tak si myslim, ze spokojnych majitelov 307miciek bude urcite viacm ako to tu vyzera.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.04.05  22:47

    « Re: Všeobecný problém

    zaujimave ze pravidelne jazdim asi s 5 autami europskych a japonskych znaciek, triedy od malych po vyssiu strednu, ale nikde dosticky nepiskaju.
    co sa tyka znacky oblozenia, tak ja mam opacnu skusenost, original oblozenie je sice drahsie, ale aj vydrzi a nenici kotuce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.05  21:49

    « Všeobecný problém

    Pískajúce brzdné doštičky sú VŠEOBECNÝ problém pri všetkých značkách.
    Ja som raz mal Felíciu. Všetko OK. Potom prišiel čas na výmenu doštičiek. Tak som zašiel do ZNAČKOVÉHO servisu a vymenili mi ich za ZNAČKOVÉ Škoda doštičky. Ja *...
    Následne mi 10 tisíc kilometrov pískali ako divé aj keď som nebrzdil. Keď sa to už počas jazdy nedalo počúvať, jemne som vždy krátko šliapol ľavou nohou na brzdu počas jazdy a trochu to pomohlo. Pomohlo aj jemné pohnutie volantom do strany, pripadne urobenie takej veľkej vlnovky na ceste zo strany na stranu. Zopár vodičov si vtedy za mnou určite myslelo, že som opitý (zabliknutie brzdového svetla v rýchlosti 130 km na dialnici bez toho, aby auto spomalilo, a potom jazda cik-cak od krajnice k prerušovanej čiare...)
    Pýtal som sa ľudí od fachu a povedali mi, že je to tak. Niektoré doštičky proste pískajú a NEDÁ sa to odstrániť, len ich výmenou.
    Ako zázrakom mi po 10 tisíc kilometroch prestali pískať. Ešte pár tisíc km vydržali a zodrali sa načisto. Kvalitné značkové šmejdy. Potom so, investoval do nejakej inej značky a nikdy nič nepískalo. Vydržali tuším 2x dlhšie.
    Takže ak niekomu pískajú brzy, treba vymeniť doštičky, najlepšie za inú značku. Až keď pískajú nepretržite tretiu sadu, tak môže byť problém niekde inde.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.04.05  20:50

    « Re: Re: nejde len o trasenie...

    mne tie brzdy piskali len pri brzdeni, takze zrejme ide o nieco ine
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 18.04.05  20:43

    « Re: nejde len o trasenie...

    to jja:
    tie brzdy pamatam. piskali vzdy pri pomalej jazde bez stlaceneho brzdoveho pedalu (resp. ich vtedy bolo pocut). Po ich vycisteni to zacali robit po 2 tyzdnoch.
    to Petr Zahora:
    dynamicke vyvazovanie (ano, tak sa to nazyva) priamo na aute mi robili a vobec to nepomohlo - ako pisal Matus.
    Skusal som 3 servisy Peugeot - nepomohli ani v jednom.
    Ale celkom verim tomu, ze sa podarilo problemy vychytat, inak by si Peugeot uplne pokazil meno.
    V kiazdom pripade som sa poucil z krizoveho vyvoja >:D a ani teraz, ani v buducnosti nekupim auto, ktore je na trhu menej ako 2 roky. Idealne je kupit auto po facelifte. 307 som totiz kupil asi 9 mesiacov po zaciatku vyroby...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.05  20:36

    « Re: Re: nejde len o trasenie...

    A ako to mam vediet? :-(
    v servise nehovorili nic...a ja nie som automechanik... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.05  20:27

    « Re: nejde len o trasenie...

    Co silent bloky na predni naprave, jsou v poradku?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.04.05  20:26

    « Re: nejde len o trasenie...

    jja, mne tiez piskali brzdy, zadne.
    v servise povedali, ze je to konstrukcna chyba strmenov (podla mna je to dovod na bezplatnu vymenu aj po zaruke, podla nich nie) takze tam kadesi zateka voda, potom to zhrdzavie a piska.
    ale odstranili, sice dost drasticky, ale odstranili. zbrusili mi celu cast zadneho kotuca v mieste, kde sa moze dotykat toho strmena. takze zbrusili asi 5% kotuca. vyzera to dooost blbo, ale brzdi dobre a nepiska, tak cert to ber.
    a nastastie mam take disky, kde nieje vidno na kotuc...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.05  20:17

    « Re: Re: Re: Re: Sorry

    to matuS: Mas recht. Octavia skutecne do teto diskuze nepatri. Ja sam mam P307 jiz 3 roky a opravdu si zatim na ni nemuzu stezovat a co vic, muzu ji doporucit za podminky, ze novy vlastnik bude jezdit do stejneho servisu jako ja.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.04.05  20:16

    « nejde len o trasenie...

    nejde len o trasenie pri 120-130 km/h
    ...celkovo je riadenie citlive na vplyvy z vozovky...prechody cez nerovnosti, kolaje, kamene, atd....volant "vyskakuje" z ruky....
    Podla mna je tam nejaka velka vôla v riadeni....ma niekto podobne skusenosti?
    ...trochu trpkeho humoru na zaver ( realne otazky a realne odpovede pracovnikov servisu Peugeot ) :
    1...preco sa zvlnili kotuce po 10 000 km?
    -odpoved: "...sportova jazda..."!! >:D
    2...preco ide motor na 3 valce ?
    - odpoved: "...lebo s nim jazdite pomaly..." >:D >:D
    3...preco trasie naprava na P307 pri 120 km/h?
    - odpoved : "...trasie aj na P607..a to je ovela drahsie auto" >:D :D
    4... preco piskaju brzdy ?
    - odpoved : "...poculi sme, ze piskaju aj na mercedese S-klasse, tak
    co!?" :-O :o
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…