Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 24.05.05 16:47
« Ešte zopár postrehov
Ešte k tej tabuľke predajnosti na Slovensku za 01-04/2005:
Poradie; Značka; 4/2005; 1–4/2005; 1–4/2004
1. Škoda 1474 5453 5944
2. Renault 453 1153 1440
3. Peugeot 315 1148 1057
4. Opel 227 897 1042
5. Citroën 275 875 822
6. Volkswagen 222 847 1168
7. Ford 220 781 350
8. Suzuki 315 716 313
9. Seat 251 633 619
10. Chevrolet 212 583 444
11. Toyota/Laxus 172 504 649
12. Dacia 149 438 40
13. Fiat 168 434 883
14. Hyundai 173 421 355
15. Nissan 91 314 210
16. Honda 100 288 286
17. Audi 68 249 146
18. Mazda 77 238 308
19. Mercedes-Benz 62 211 223
20. BMW 66 209 151
- evidentne Škodovka ďalej stráca podiel
- v TOP5 sú všetky tri hlavné francúzske značky
- lev predal len o 5 áut menej ako (za 01-04/2005)
(pričom rozdiel v predaji pred rokom bol výrazný, t.j. sexy zadok nejde na odbyt...) >:-[]
- VW výrazne stráca pozíciu
- japonci sa nijak extra nepredavajú (a Suzuki veselo nabil Hondu, Mazdu atď.) -
"-- skrytý --" 24.05.05 16:33
« Peugeot už predbehol aj VW
Nepindajte do Pažoutov ľudia...
>:D >:D >:D
Na Slovensku sa predáva viac Peugeotov ako Oplov alebo Volkswagenov!
[odkaz]
Len Škodovky a autá so ženským pohlavím v znaku sa predávajú lepšie. Keď však vezmeme, aký náskok mali autá značky pred autami s levom v znaku pred pár rokmi, tak je možné povedať, že lev zachvíľu predbehne ten kosoštvorec v predaji.
Ono ten sexy Megané zadoček možno vyzerá pekne, ale keď si do toho sadnete a otvoríte zadný kufor, nie je čo riešiť. P307 hatchback pobije zadkatého Megana vo všetkom. -
modus ponens 24.05.05 16:12
« Re: Re: Najhoršie autá
Mitsi: presne toto som mal na mysli. A ked pride na skutocnu kupu auta, tak si ludia daju (aj ked v priemere stale malu) namahu prieskumu trhu a vyberu si inu znacku (vid paralela k SMER-u na SK). V opacnom pripade by Peugeot mal predajne cisla konkurujuce tym skodovackym...
Druha moznost je este taka, ze Peugeot ma naozaj pekne a dizajnom lubive auta, az sa (nezainteresovanym) nechce verit, ze by sa mohli kazit. ;-) -
"-- skrytý --" 24.05.05 14:24
« Re: Najhoršie autá
Značku Peugeot mají lidé dodnes zafixovanou jako reprezentanta robustních a spolehlivých aut (ano, byly typy Peugeotů, které někdy v 60. a 70. letech dobyly sever Afriky a nikdo jiný na ně neměl...). Jenže takto odpoví na ulici i lidé, kteří - třebaže Peugeota nikdy neměli - si vybaví právě onu "utkvělou představu". Zcela opačná "utkvělá představa" se jim vybaví při vyslovení slova Fiat, německé vozy si lidé stále spojují především s technickou vymakaností, Škodu se snadnou opravitelností, jednoduchostí, lácí provozu a údržby, a při vyslovení Daihatsu se jim hlavou prožene pouze beznadějný průvan.
Jenže stačí se optat pár set km jiným geografickým směrem od hranic ČR a odpovědi budou třeba diametrálně odlišné. Taková anketa totiž neříká vůbec nic o samotných autech, ale o jejich "ikonách v myslích" tázaných osob. Ano, pro marketing to samozřejmě význam má a veliký...!!! -
"-- skrytý --" 24.05.05 09:41
« Fico
Si viem predstaviť, ako musí Ficovi už v hlave drbať.
Už nejakých 6 rokov je jeho strana beznádejne na prvom mieste čo sa týka volebných preferencií, ale vždy mu to nejak na poslednú chvíľu unikne.
On si tak veľmi chce sadnúť na stoličku predsedu vlády, že sa mu to pravdepodobne nikdy nepodarí.
Ak neuspeje ani v nasledovných voľbách, určite chytí trojnásobný infarkt.
Ale o tom toto fórum naozaj nie je.
Nech žije Peuget! Značka, ktorá vekom naberá na kvalite ako dobré francúzske víno...
:lol: >:D >:D >:D >:D -
modus ponens 24.05.05 09:35
« Re: Najhoršie autá
Ako si uz napisal, malokto si da namahu, aby napisal svoju spokojnost. S nespokojnostou je to ine. O.i. je toto forum moznostou hladania odpovedi/rieseni na otazky/problemy. Kto je spokojny, nepotrebuje sa predsa pytat, nie?
A k tym prieskumom: zalezi, koho sa pytali. U nas ma tiez SMER uz druhe volebne obdobie predvolebne preferencie No. 1, ale pridu volby a vsetko je inak... ;-) -
"-- skrytý --" 23.05.05 22:18
« Počkaj zajac!
Len si ich nalakuj... >:D
Potom raz prídeš k autu na parkovisku a zistíš, že šoférka vedľajšieho auta pri odchode šuchla počas cúvania z parkovacej pozície svojim autom o tvoje, zanechajúc 15 cm dlhú šmuhu práve na bočných ochranných lištách, vďaka čomu ich budeš musieť dať znova prestriekať, alebo jazdiť s veľkou čiernou "machuľou". (Čierne stačí len poriadne vyčistiť a pretrieť prípravkom na ochranu gumy.)
Mne sa raz na Felícii stalo, že mi jeden náklaďak jemne navštívil pri cúvaní predný blatník. Našťastie som mal len tmavý plastový, nenastriekaný. Stačilo tak len jemne zbrúsil najväčie ryhy... -
matuS 09.05.05 09:03
« Re: Re: podvozok na tankodrom
o tom bose pruzeni je clanok na autorevue.cz a su tam popisane aj ine nevyhody. za najvacsiu treba povazovat to, ze to este nieje v seriovej vyrobe (na rozdiel od airmaticu)
este s tym bose pruzenim musia vyriesit dalsie problemy - urcite ste si aj vsimli, ze svetla vyska auta je mimoriadne velka - to pruzenie je priestorovo narocne.
ked to vychytaju a bude to spolahlive, tak to bude parada. -
modus ponens 09.05.05 08:56
« D1 - Tankodrom
Musim suhlasit, ze ceska D1 je "zazitkom" na cestovanie. A nepomoze ziadna argumentacia o vydrzi a ekonomickosti takehoto riesenia. Ked idem po dialnici, ocakavam predsa rychlu, pohodlnu a bezpecnu jazdu. Uz som po D1 nejaky cas nesiel, a tak by ma zaujimalo porovnanie jazdy po D1 s jazdou po seneckej panelovej ceste. Ktora z nich je horsia? Tej seneckej sa vyhybam aj za cenu, ze musim ist cez dedinky s obmedzenim rychlosti na 40 km/h...
Mitsi: ono je fajn, ked mas auto s dobrym (a prirodzene drahym) podvozkom, ktory Ti v maximalnej miere odfiltruje nerovnosti typu D1. Ale Robiro123 pisal o tlmicoch, prip. dalsich casti, ktorych zivotnost sa na takychto cestach vyrazne znizuje. Ked ma niekto C5-ku a jazdi po D1, tiez si ju skor ci neskor uplne vyhrka. Takze naklady na udrzbu stupaju a pritom pohoda cestovania na takychto cestach ide dole bez ohladu na system odpruzenia. Mna rozladi kazda prejdena jama na ceste, nieto este pravidelne a huste priecne nerovnosti ako vycnievajuce spary na dialnici, kde chcem ist 130+ km/h. -
"-- skrytý --" 09.05.05 08:51
« Re: podvozok na tankodrom
Ano, pracuje to na principu pohybu jádra v elektromagnetickém poli, tj. na stejném, jaký vytváří pohyb / vychýlení membrány reproduktoru. Proto Bose - od reproduktorové techniky to totiž nemá daleko. Celý fígl dokonalé funkce pak spočívá v bleskurychlé reakci na změny (to žádný hydraulický ani pneumatický systém nedokáže) a eliminaci setrvačných momentů (díky inteligentní řídící elektronice). Ne nepodstatnou výhodou je, že tento systém zastane funkci pružení i tlumení současně a že jeho veškeré parametry se řídí výhradně softwarově. Kromě toho umí spolupracovat s ABS, ESP atd. Základním problémem je asi zatím stále ještě příliš vysoká technologická náročnost a tím i cena. Škoda, jinak by to byla přímo revoluce v konstrukci podvozků!
Naozaj sa to v Cine seriovo vyraba?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Aj keď z mojho pohľadu to vyzerá strašne...
Niektoré autá sú od prírody hatchback a niektoré sedan. P307 je rozdhodne od prírody hatchback.