Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
matuS 17.08.05 12:13
« Re: Re: tuning
A co se ti na P-boxu konkretne nelibi ?
Zadny zasach do jednotky, jednoducha montaz a uvedeni pri prodeji auta do puvodniho stavu.
ked zmenis cely cip, tak sa menia datove mapy, t.j. cely proces je prisposobeny presne k tomu motoru.
u p-boxu sa iba zvysuje davka paliva...preto p-box viac dymi -> v urcitych rezimoch pridava nezmyselne vela paliva. neviem ci to skodi motoru, ale je to jednoducho primitivnejsie zariadenie. -
"-- skrytý --" 16.08.05 18:18
« powerbox
Len ja som bol v auto Alba a mechanik mi tvrdil,že zákazníkovi niečo v záruke odišlo na motore.Mal tam powerbox,tak mu zrušili záruku a zvalili to na ten powerbox,že kvoli nemu sa mu pokazil motor.Viem,že je to asi haluz,ale priamo som rozpraval s tým mechanikom.tak neviem -
matuS 16.08.05 17:59
« Re: tuning
mne sa p-box tiez nepacil. tak som dal auto zmerat na brzdu: [odkaz]
na tej istej brzde bol aj iny chalan s tym istym motorom ibaze s upravou celeho cipu (od firmy autokomplex, ten clovek zvykol prispievat na motorcafe, ale uz som ho tu dlho nevidel)
krivky su prakticky rovnake, jediny rozdiel je, ze pri plnom plyne p-box viacej dymi.
dnes ma picasso s p-boxom 100.000km a nemalo ziaden problem s motorom. p-box je tam odkedy sme ho nove prevzali z predajne. -
« Re: spotreba
To Roman23: Sam jsem se kdysi zajimal o moznost zvyseni vykonu motoru a zjistil, ze v podstate existuji dve varianty :
1) Nechat precipovat primo ridici jednotku
2) Externi jednotka, ktera se pripoji jiz k existujici (nevim, jak to presne popsat. Zkratka neni potreba menit jiz existujici software)
Funkce -zjednodusene:
Vyssi vykon i kroutici moment je dosazen zmenou casu davkovani paliva.
Vyhoda externi jednotky je jednoducha montaz,demontaz a znovu pouziti na jinem voze. Tuto variantu mi nabidli primo v Peugeot servisu, cili i s garancemi, ale bohuzel si nemuzu vzpomenout na vyrobce, ale v pripade zajmu se muzu optat.