Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: K těm motorům
Takže, to ze pises v 307 o motorech z 206WRC mi nevadi, ale to, ze kecas mi strasne vadi. Jak muzes rict, ze peugeotacky motory 8V byly spatny, vzdyt na ne nemel lecjakej moderni motor. Sohlasim teda, ze je velkej rozdil , jestli jedu v my 607 3.0, nebo v matine 205, ktera ma jeste ten 8 ventilovej, ale jel jsem se slavnym motorem GDi od Mitshubishi a ten je o tolik horsi, nez stara 8V, ze mi z toho bylo az na bliti.
A jeste, v jakym servisu delas? Bojim se abys mi nesahnul na auto:) -
« Re: K těm motorům
Jsme sice v 307 ale,ještě se vrátím k motorů. Kouknul jsem se na ten web. S čím bych souhlasil je 406 a Partner,tam akorát není nový DW8 a TU5JP4. Jinak v tom maji zmatek oni mají to Z skoro za každým typem, a není to podle mě ani jiným vstřikováním, sever. země. Kromě toho jsem tam našel věci, které nemůžou být pravda např. u 405 GLI GRI mají motor XU9M což je jednobod. vstřik. a I znamená vícebod. Po neděli se kouknu do dokumentace na 405 T16 a napíšu přesný info. Z toho vyplívá, že dělám v servise technika. -
« Re: K těm motorům
Nasel jsem to na www.bonauto.se/ city/teknisk/ peugeot_405.htm (vymazej si, prosim, mezery). Ja bych si toho typu motoru u WRC nevsiml, ale prislo mi take zvlastni, ze tam davaji tenhle staricky motor. A ta T16 ma vazne v zakladu 200 PS, ale nachipovat se da samozrejme na vic, na MI16 jsem videl chip na 180 PS, takze tech 230 u T16 je sklidem mozny, je jenom ohromna skoda, ze jich u nas tolik nejezdi. Jinak z toho, ze mas pristup k mikrofisim, tak usuzuji, ze delas nekde Peugeot Servisu? Nebo nejaky zavodni tym? -
« Re: K těm motorům
Hezký informace. K WRC, já na web Peugeotu koukám kvůli jiným věcem ale neoficiální info znělo, že do dobrýho 206 WRC neměli loni hotový motor, tak tam dali z T16, on ten motor už v rally jel s 205 a možná i s 405 to si nejsem jist. Ten výkon seriový jsem nevěděl přesně ale 200 PS to nebude.
Jinak v orig. dokumentaci i mikrofiších jsem některé motory( XU9J4Z, XU10J4DZ), které uvádíš nikdy nenašel a to se tím živím 6 let. Napiš víc, odkud to máš? -
« Re: K těm motorům
Ja jenom prepisuju to, co jsem se dozvedel na jinych strankach. Napr. na www.peugeot.com pisou, ze WRC ma motor XU9J4 a na spouste dalsich strankach jsem se to take docetl i dalsi informace, jako napriklad vykon 300 PS pri 5250 ot. za min a kroutak 535 n.m pri 3500 otackach za minutu. Jinak XU10J4TE se skutecne daval do 405 T16 ale az v roce 95 a nemel seriovy vykon 230 PS, ale "jenom" 200 PS, pred tim to byl XU10J4TEZ (rok 93 a vys) a podobny motor se daval i do Mi16 Lemans (rok 93 a vys) XU10J4DZ (bez turba), no a kdyz uz jsme u toho, tak Mi16 mezi 90 a 93 se daval XU9J4Z a do Mi16 rv. 88 a 89 ten XU9J4. Ale to svezeni Ti zavidim. -
« Re: K těm motorům
Ten PSA motorovy handicap si myslim, ze docela slusne dohnali HPI motorama, jejichz parametry jsou vice nez slusne, hlavne spotreba a emise. Souhlasim s tebou, ze Peugeot nabizel v prevaze 8V motory, ale mel take par 16-ti ventilovych a ty staly ale za to. Vzdyt si vem napr. 13 let starou Mi16-ku, byla to 1.9 a vykon od 147 do 160 PS pri 6400 otackach (ve 2000 taky slusne tanhe) a ten motor dnes davaji do 206 WRC, 13 let stary motor!! A jestli se nemylim, tak s nim vloni vyhrali pohar. konstrukteru. Jinak 307 se jim moc povedla, jenom doufam, ze cenove bude jako 306, to pak bude konkurence pro Fabii. -
« K těm motorům
Jen upřesnění: to "už hlavně benzínových" mělo znamenat, že Peugeot tradičně orientovaný na diesely u vývoje benzínových motorů zaspal - jako jeden z posledních nabízel stále v převaze 8V. Mělo to sice své kouzlo - Peugeotí benzíny jsou superúsporné a bezvadně se chovají v nízkých otáčkách, ale pak v papírovém srovnání výkonu a zrychlení zaostávají. Teď se přechodem na 16V srovnaly s konkurencí, ale doufám, že to nebudou zase o moc hladovější a nebudou se muset víc točit. Peugeotí benzín 8V má max. krouťák ve 3000 otáčkách a třeba japonci tek ve 4000 - 5000. I ostatní Evropa tak okolo 4000. Takovej Peugeot už kolem 2500 otáček jde za plynem, Honda se v takových otáčkách rozsype a chcípne. Prostě peugeotí benzín si vždycky snažil hrát na diesela. Jenže P306 v 4000 - 5000 otáčkách už dělá takovej kravál, že jestli ty nové 16V budou (a budou) posazené= z hlediska otáček výš, tak doufejme, že vyřešili hlučnost, jinak to bude něco strašnýho. Tolik můj laický pohled. -
« Prezentace na www.peugeot.com
Na francouzských stránkách má Peugeot 307 (ale i 607) pěknou interaktivní předváděčku s natáčením interiéru i exteriéru ze všech stran, .... Pěkné autíčko, zdá se, že všechny nevýhody 306-ky by tím mohly být vyřešené: 307-ka má modernější spektrum motorů, už hlavně benzínových, více prostoru, je i vyšší, mnohem lepší výbavu v základu. Snad zůstane mechanická kvalita podvozku a jízdních vlastností 306-ky, která bude vylepšena tou elektronikou. Doufejme, že Peugeot konečně dal do pořádku klasické neduhy Peugeotů jako je životnost převodovky a elektroinstalace. -
« Re: Za kolik bude?
Cena se zatím neví, vzhledem k základní výbavě (ABS, 2x Airbag, variab.servo atd) jsem taky zvědav. V tisku proběhly inf. základ asi 3 dveř. pod 400.000,-
Motory benzin- 1.4 8V 75PS, 1.6 16V 110PS, 2.0 16V cca 140PS diesel - 1.4 Hdi !!! common rail 70PS, 2,0 Hdi 90PS a 110PS
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!