Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 1.4 HDi
Kdyz mas dobry svetla, tak nepotrebujes ani xenony! Myslim cira svetla s dvojitou optikou jaky dela Renault u nekterych modelu! Ja jsem tomu neveril, ale ted, co jezdim Scenicem, tak je to bomba. Mozna ze to dela taky to, ze sedim vysoko, ale ten svetelny tok je fakt dost velky a hlavne to sviti taky hodne dostrany, tak mas prehled i o tom, co se deje kolem auta. -
« 1.4 HDi
Nevite nekdo neco blizsiho o novem motoru 1.4 HDi? Konkretne me zajima cena v porovnani s 2.0 HDi. Cetl jsem v Hospodarskych novinach, ze novy 1.4 HDi se bude do 307 davat v nejvyssim vykonu a to 66kW a 200 Nm. To je jako 2.0 HDi, ktery asi nahradi. Spotreba do 4,5l. Ale co me hlavne zajima kdy bude a za kolik. Jel jsem v tom 2.0 HDi a prekvapilo me jak tahne uz od nizkych otacek. Myslim, ze to bude stejny, ale nizsi spotreba. 2.0 HDi se bude dodavat se 110 konmi. Je to super auto, ale mohlo by byt trochu levnejsi. Taky tam jako priplatek mohli dat xenony, kdyz ja uz dava Renault do Clia. -
"-- skrytý --" 16.07.01 23:42
« Re: projizdka v tomto skvelem voze
Taky jsem prosvištěl 1,4ku a 1,6tku. 1,4ka je strašně líná ve všech otáčkách, takže nic pro mě (asi bych tam usnul :o)). 1,6tka je na tom o něco líp. Zátah má docela slušný, akorát nad cca 5000 otáček už moc nejede. Vadil by mi zase trošku nedodělaný elektrický plyn - neklade žádný odpor. A pak ještě jedna věc - zadní řiditelná náprava - to auto jde pořád v prudkých zatáčkách jakoby do smyku, akorát protože to není smyk, ale ty kola se tím směrem točí, tak se s tím nic dělat nedá a já se cítil skoro jako v kánoi bez kormidelníka. Zajímavé jsou docela ty automatické světla - asi si to taky jako možnost do auta udělám :o) A to velké okno taky není k zahození, ale to už mi do auta asi nepůjde :o) -
« projizdka v tomto skvelem voze
Mel jsem tu moznost se projet v tomoto voze s motorem 1.6 a sezeni je opravdu vysoko nez ostatni vozy, ale vubec to neni na skodu. Motor prefketni, rad se vytaci, ale pri 150 Km/h neni citelne zrychleni. Sedacky bych prirovnal jako v Octavii, takze meke moc nejsou, ale zada z nich asi take bolet nebudou. Odhlucneni motoru vyborne, ale od 4 tisic je slyset trochu vice.
-
« 307 XR 1,4 50 kW
Příbuzná si koupila XR 1,4 50 kW v základu za 420 tisíc. Je to opravdu skvělý auto - má dva airbagy v základu, ten druhý si můžete vypnout. ABS, přední okna v elektrice, dálkové ovládání. Zvláštní je, že nemá zamykací čudlíky na dveřích, nepoznáte zvenku, jestli je zamčený nebo ne. Na to je na ovladači speciální čudlík, který stisknete a auto se ohlásí, když je zamčené. Vzadu i vpředu je místa habaděj, je to spíš MPV než klasický hatchback. Když to stojí v řadě, dost vyčnívá, protože má asi o 10 cm více než běžná auta. Vzhled je super, s 306 to nemá nic společnýho. Opravdu doporučuju, pokud máte dost peněz. Je to lepší než Octavia.
-
« 307 u nás
Jel jsem předevčírem po výpadovce z Plzně na Prahu a jel jsem za tahačem, který vezl 307-ky ! Jen nevím, jestli už do Prahy na náš trh (mají tu být až v červnu, ne ?) nebo přes republiku jen jako tranzit, ale kam by po dálnici Plzeň - Praha jel ? No, vypadaly hezčí, než na obrázku. Byly to klasické pastelové barvy modrá, červená, zelená, béžová. Když jsem je ve svém Peugeotu předjížděl, přede mnou jel další očumovač taky v Peugeoutu, 309-ce a taky nekoukal moc na cestu. :-)))
-
« No neco o cenach
Bylo jasny, ze cenove bude 307 o neco malo vic nez 306, ale urcite nabizi vyssi pomer mezi nabizene hodnoty a ceny. Muj odhad je neco kolem 400 000 Kč. Ve Francii stala 70 000 Fr.
Ja jsem sice se zakladnim motorem nejel, ale kamos rikal, ze jde krasne od spoda a v otackach je jako doma. -
« Re: Jel jsem v ni
Můžeš srovnat se 306-kou ? Já mám 306-ku taky 1600 ccm a 90 koní, ale má jen 1030 kg. Ta 307-ka bude o dost těžší, tak musí mít mnohem větší výkon, aby nebyla línější. Je to 16V, tak to může mít 110 koní ? Moje 306-ka od 4000 otáček taky dělá dost kravál, když chci na dálnici poslouchat rádio, tak musí řvát, možná, že je to tím, že z ní předchozí majitel ukradl kryt motoru ? Automechanici se nemůžou shodnout na tom, zda měla mít kryt motoru pod haupnou nebo ne. Je to 9/1997 XR. Jako náhradní díl bude asi ukrutně drahej, ale bral bych nějakej jetej. Taky by mi zajímalo, jestli se už Pežoti vyléčili ze svých klasických nemocí - co zpátečka, ta tam jde dát ? :-)))) Fandím jim za to, že už konečně dávají slušné vybavení do základu, vždyť já mám na 306-ce okna v elektrice, metalízu, 2 airbagy a elektrickej šíbr jen proto, že první majitel za to vyhodil nekřesťanskej doplatek, jinak bych okna stahoval kličkou - ještě v roce 1998 se nestyděli za skoro 400 tis. Kč nabízet okna na kličku, bez airbagu, bez ABS, jen 1400 ccm, ... -
« Re: Jel jsem v ni
Takze zacneme barvou. Byla to modra metaliza, ktera byla hodne podobna barve Piana z 607. Motor: byla to 16ti stovka a zdala se mi docela svizna, i kdyz byla trochu hlucnejsi.Balubni pocitac byl na podobnem miste, kde je displej 206, akorat nebyl tak zapustenej. Mohli tam dat jiny pismena, protoze ze zadnich sedacek se spatne cetli. Mista tam bylo opravdu hodne, jenom se mi zda, ze vzadu v oblasti loktu a ramen to neni nijak slavny. Kdyby jste se mne chteli na neco zeptat, jsem k dispozici. -
« Jel jsem v ni
Hura, jsem asi nejvetsi stastlivec na svete, protoze se mi povedlo projet se 307. Byl jsem ve francii v Cannes u nejvetsiho dealera Peugeotu - Ortelliho , a ten jich tam mel pul tucet a s jednou se delali predvadeci jizdy. No a muzu potvrdit, ze Peugeot se zase vysvich, protoze je to neco uzasnyho.Zavidte a teste se :))))))...) -
« Autosalon v BA
Auto na vystave vyzeralo perfektne, sedel som v nom a pozeral aj do motora. Zdalo sa mi v nom malo miesta, je to auto pre stihlejsich. Porovnavam to s inymi typmi vzidiel. Ak budem mat peniaze na rozhadzovanie, tak si ho kupim. Na nase cesty je zbytocne ...