Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: 1.4 HDi
Tomas>Ja to na mojej 1.4 16V vidim inak, ak je predo mnou dizel tak ked skonci 50, tak mozno aj trochu rychlejsie zrychli(ak som teda meky tam tu dvojku pichnut) ale netrva dlho, manik preradi a v ten moment som uz daleko pred nim, lebo tam kde mu ten dizel zvedne, moj benzin sa prave zobudi z dedinskej letargie - ako vravim - je to o vykone, mas ho, zrychlis, nemas ho, nezrychlis, nikto nikomu nekaze zaradovat nevhodnu rychlost v nevhodny cas s nevhodnym motorom. Bezne jazdim na 4000 - teda tam kde mam najvecsi tocak - to je pri tych 50 na trojku, nie na stvorku. Never tomu ze 16V benzin ma mensi rozsah otacok, mne to to taha v pohode od 2000 do 6000. pod 1500 nema moment a nad 6300 vypina. Dizel fachci od 1500 do 4000 to je porovnatelne. -
« 307 SW
TomaszPlzne:Plne s tebou souhlasim. Jel jsem v 2.0 HDi a co me fascinovalo ten nabeh turba uz od volnobehu. Zadny turbo efekt. A to ticho !!! Jako s benzinem. Akorat ze o hodne levneji.
A propo co rikate na 307 SW ??? Je super !!! Mit pul melounu tak je jasny favorit!!! (samozrejme ze by mi to nestacilo, ale za meho 9 let stareho Civika bych taky jeste neco dostal :)) -
« Re: 1.4 HDi
Aby si sa rozbehol ako 1.4HDi, staci ti podradit na trojku a HDi zostane v spatnom zrkadle. Motor nereve, spolucestujuci si netukaju a nemusis radit ako blazon. Ale ak chces rychlo obehnut, podradis tak, aby si bol blizko max. vykonu a vtedy pojde benzinak rychlejsie. -
« Re: 1.4 HDi
Jedeš 50 km/h v obci, která končí, chceš jít rychle na 90 km/h - BENZÍN: na 4 tam máš tak 2000 otáček. Abys využil ten výkon, tak by to znamenalo tam rychle dát dvojku, plnej, okamžitě trojku, plnej, okamžitě čtyřku plnej. V tom HDi tam tu čtyřku necháš a šlápneš na plyn. Je to o nějakou tu korunu levnější, pohodlnější a normálně i rychlejší, protože s tím postupem u benzínu si musíš hrát na závodníka a motor řve a spolujezdci si ťukají na čelo a strachy vyskakují za jízdy, zatímco u toho dieselu si toho ani nevšimnou. -
« Uz na nej cekam
Panove, po nekolikatydennim vybirani jsem nakonec zvolil 1,6 XR Presence. Ten motor mi prisel super. Ja nejsem veliky priznivec dieselu, takze jsem zvolil tohle. 110 koni je akorat, do 160 to jede skvele. A dal me to moc nezajima. Ale verim, ze to pujde do tech 190. Tahle vybava ma 6 airbagu, ABS s EBD a spoustu prijemnych veci za 475 tisic. Ja jsem si tam jeste nechal dat par "drobnosti", takze to bude asi za 550. Uz se nemuzu dockat! -
« Re: 1.4 HDi
1.6i 8V 90k je tak akorát na běžné ježdění s 306-kou, která váží 1000 kg. 307-ka váží 1200 kg a ta 1.6i 16V má výkon 110k. Zhruba to odpovídá zvýšené hmotnosti, takže se zachová to, jak jde za plynem, jen se to posune trochu k vyšším otáčkám - 306-ka 8V je s max. výkonem jen v 3000 ot. mezi současnými benzíny už docela rarita. U dieselu zůstává sice výkon 90k, ale krouťák je o mnoho výš, takže při normálním ježdění je HDi podstatně svižnější kvůli tomu rychlému zátahu odspodu. To HDi musí při dodržování předpisů za koncem obce benzínům 1.6i strašně ujet a na rovince ho pak 2.0i dohoní. :-) -
« Re: 1.4 HDi
2marv-nerekl bych, ze francouzsky benzinovy motory zaostavi za ostatnim, spis bych rekl, ze jsou nadprumerne vykonny(alespon Renault), jinak fr. naftaci jsou sice trochu vykonnove pozadu, ale zacina se to lepsit. a hlavne fr. auta maji nizsi emise, takze jsou cistci!
-
« Re: 1.4 HDi
Ja jezdim ve Fabii 1.4 MPI (40kW) pomerne casto a opravdu za plynem vubec nejde. Ale 307 s 1.4 bych si asi opravdu neporidil. V Nemecku se vubec neprodava. I 1.6 na s tou vahou auta co delat. Idealni by byla 1.8 :-) A vubec nejidealnejsi 1.4 HDi 66kW !! Ale bohuzel :(((
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







