Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 05.10.01 12:14
« Re: motor 1.6
ved je to 16v. niet sa co divit. skusal si inac tu funkciu automatickeho regulovania hlasitosti autoradia na zaklade vnutorneho hluku v aute? ako to funguje? mas palubny pocitac? aku to ma zhruba spotrebu (aj take to tvoje surove este) pri 150-160 kmh? a este jedna otazka. mas automaticku klimu? v testoch napriklad octavie s automatickou klimou prave vycitali dost zlu automaticku reguliaciu ofukov a teploty napriek tomu, ze v tom aute su tri cidla z toho jedno pod prednym oknom (kvoli prazeniu slnka cezen). ako je na tom p307? -
« Re: motor 1.6
Asi od vseho trochu. To auto je asi do 150m/h extremne tiche, ale pak najednou behem chvilky se hluk pomerne podstatne zvysi. Spotreba nevadi. Ta je porad slusna. A ten motor ma v tu chvili porad tak slusny zatah, ze by takova sestka do rychla vubec nevadila. -
« Re: motor 1.6
to mkral: Neboj, jsou nastavitelne a velmi pohodlne. Maji moc prijemny tvar a da se nastavovat jejich spodni oraj dopredu-dozadu. Ja jsem se nikdy v zadnem aute nemohl oprit, ale ted je to bez problemu. A moje spolujezdkyne si uplne lebedi ;-) A mam jeden dalsi postreh: mam tu svetle zelenou metalizu Ouranos a otaceji se po tom aute i zensky! -
"-- skrytý --" 04.10.01 16:55
« Re: motor 1.6
to pavelpu: este mi povedz jedno. su opierky hlavy nastavitelne aj dopredu/dozadu (resp. sklon), alebo aspom pri opreti nepozeram do stropu? predvadzacku si uz nepamatam a svoju dostanem az niekedy o tyzden dva. nie, ze by to teraz uz nebolo jedno, ale trapi ma tato otazka dost teda :) -
« Vybava
Ma to spoustu uzitecnych veci i prijemnych kravinek. Z tech prvnich je to 6 airbagu, ABS+EBD, servo, aut. klima (priplatek 48 tis.), bezp. operky hlavy, aut. sterace (misto cyklovace), aut. rozsvec. svetel. Z kravinek je to CD changer (pripl.), prizpusobeni hlasitosti radia rychlosti auta, pocitac (pripl.), metalizu, takovou sadu odklad. prostor (pripl.). Ja proste nedokazal odolat. A spotreba? Zatim o tom nemuzu moc mluvit, auto je syrove, ujel jsem sotva 300km, z toho 40 km po meste a 200 na dalnici. Ale i tak uz jsem na 8,9l/100. Myslim, ze se v prumeru da jezdit kolem 7,5 - 8. -
« Tak a mam ji!
Tak jsem si vcera po mesici cekani konecne zasel pro novou 307. Koupil jsem 1,6 ve vybave XR Presence s "nekolika" prvky zvlastni vybavy. Vcera jsem najel asi 60 km mimo obec, pak asi 40 km po meste a dneska rano 80 km po dalnici. Moje postrehy:
1. KLID A TICHO. To auto je fakt neuveritelne tiche. I v rychlosi 160 km/h je aerodynamicky hluk velmi nizky a motor, prestoze toci asi 4500, skoro neslysite. Jedine, co je slyset je trochu sumu od pneumatik.
2. Zivy motor. Je to sice jeste syrove, ale stejne je ten motor velmi zivy a do rychlosti 150 km/h ma skvele reakce.
3. Podvozek. Je to zvlastni, ale clovek si na nej musi zvyknout. Sedite totiz vys a tak mate pocit, jako u MPV. Ale pritom je to auto velmi stabilni.
4. PROSTOR. O tom asi nema cenu psat. Vpredu se uvelebi i dlouhani a tlustosi (jsem oboji :-)) a vzdu je mista i tak dost. Vzadu necekejte limuzinu, ale 4 dospeli se usadi velmi pohodlne.
Celkovy dojem - zatim super. Ale jsou to jen prvni dojmy, tak uvidime dal. -
« 307 HDI
Byly u nas předváděcí jízdy. Pugeot měl k dispozici 307 se všemi variantami motorů (teda mimo té 1,4 HDI o které se zde někdo zmiňuje). Jako majitel Octavie TDI 66kW r.v. 1998 jsem si tedy počkal na HDI 81kW abych si to mohl prakticky porovnat (byla zde samozrejme i 66kW verze, ale chtěl jsem si to vychutnat). První překvapení (a veliké) byla skutečně nízká hlučnost jak na volnoběch tak v otáčkách. Tedy musím přiznat že to moje TDI se i po zahřátí při volnoběhu vedle tohoto vozu projevuje jako traktor. Jinak zátah asi tak od 1500ot/min je zhruba stejný a i ta malá prodleva turbodmychadla je zde také velmi podobná, i když se mi zdálo trochu jako by nárust výkonu byl pozvolnější. Ale největší překvapení bylo za cedulí konec obce. podřadil jsem na 3 (při cca 70km/hod) a dal plný plyn. A nic moc se tedy nedělo. Tedy moje TDI 66kW v relativně těžší Octavii mě pořádně zatlačí do sedačky. Ale tohle bylo kruté zklamání, nevím jestli je to odstupňováním převodovky (teď mě asi zdejší znalci roznesou na kopytech) ale tohle lehčí auto které ma paírově o 20 koní více mě velice zklamalo. Ale ta 307 je báječně tichá, při rychlosti 130km/hod je dokonce i aerodynamicky mnohem tišší než Octavie, prostě akusticky báječná pohoda. Ideální by bylo z obou těchto aut namixovat vnitřní prostor a tichost motoru 307 a ten zátah motoru a objem kufru z Octavie. Ale to jsou jen takové představy. Ve skutečnosti si všichni kupujeme taková auta která jsou na trhu.







