Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 09.04.02 13:55
« Re: ventilator
U dnešních aut by už cívka neměla bejt trvale napájená. Obzvlášť u aut s VN lištou. Ale máš pravdu, moc dobré to není, když je zapnutá celá elektronika motoru, bylo by lepší, kdyby větrák fungoval už na první stupeň klíčku (u mýho starýho krámu to tak funguje, na první stupeň jde větrák i okna) -
« Re: ventilator
Aha no to jsem potřeboval vysvětlit.... :-) No stejně, když to necháš běžet půl hodiny. A to máš větrák 10A plus spotřeba proudu v cívce ne ? A to už může přece dělat zajímavé číslo... Jinak kdyby ten větrák fungoval na první stupěn kličku, tak je to jasný, ale když to máš už na druhém stupni tak budeš mít už spotřebu docela vysokou a k tomu ještě ten větrák. To není přece moc dobré. -
« Re: ventilator
Jo to u mě takhle funguje taky. Větrak se mi díky klimatizace zapne taky až když to mám v pohotovostní, nebo když nastartuju. Tohle mě zase nějak neštve, stve me to že nejdou okna, kdyby tam bylo třeba 3min ochrané pásmo. No nicméně když tam dáš klíče a uzavřeš okna, tak se toho moc nestane. Jenže když někde na někoho 10min čekáš, tak to bude mít odběr, bych tak odhadoval kolem 20Ah což dělá při deseti minutách 200Ah a když máš baterku asi tak těch 650ah tak to máš 1/3 vybité kapacity... Nehledě na to, že tím odchází pravděpodobně i cívka, kde se zbytečně indukuje vysoké nápětí do svíček.
Nejsem mechanik, ani elektrikář tedy čistá teorie a zkušenost když jsem zůstal diky své blbosti stát na parkovišti u Obi... -
pallas 09.04.02 12:47
« Re: ventilator
ace2 no ok, ale ved ked niekto potrebuje ventilator pri vypnutom motore, tak co ine mu poradit? BTW napriklad aj u Forda je to blbo zariadene, ze ovladanie okien ide iba v polohe kluca II. Cize ked niekam pridem, vypnem motor a vyberiem kluce - a potom si uvedomim ze som nezavrel okno, tak znovu zasunut kluc, do polohy II., zavriet okno a vybrat kluc. nebudem predsa kvoli tomu startovat. -
matuS 09.04.02 02:26
« Re: zacinaju problemy ?
Lubo> ako si ma auto sadnut? to sa mi zda ako dobra kravina. ked sa to serie teraz, tak je to rozosrane, imho. ked dosla alfa alebo c5, nic nesadalo. tie auta boli dobre od zaciatku. klepat to zacalo potom :-)
mkral, ked na niekoho cakas, tak je to o ohladuplnosti, ze napr ked si pod niekoho oknom a cakas pol hodinu, tak motor vypnes. je to troska aj o ekologii... -
"-- skrytý --" 08.04.02 20:41
« Re: ventilator
naco by som vypinal motor, ked v lete potrebujes klimu a chladit, alebo v zime kurit?! nejak mi to nedava logiku a ako hovorim, v zivote som to nepouzil. (nezhasol motor) jedine ak som opustal auto. (ted nepouzil od prveho auta, v ktorom som mal klimu, pred tym to bolo jedno, teplo bolo tak ci tak) -
"-- skrytý --" 08.04.02 13:37
« Re: ventilator
to s tym ventilatorom robia aj auta s manualnou klimou, mozno aj kusy bez nej. sam som na takom jazdil vramci predvadzacky. este aj pri manualnej ma prehodenie polohy fukania urcity delay, vyzera to, ze vnutro je rovnake (ovladanie vyduchov a ventilatora), len v automatike je program, ktory to riadi od cidiel teploty.
rano bolo vypnute, zrkadla sa ledva otvorili, ale nastartoval som.