Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: rachocení v kufru
Tento problém také řeším, zde jsou moje zkušenosti
zámky zadních sedaček - omotání lepící páskou.
plastový talíř s nářadím - upevnění pomocí gumových lan
ve spodku auta je takovej plastovej kryt u zadních kol po celé šířce vozu - upevnění pomocí stahovací pásky
dále čekám na odpověď o uchycení tlumičů takže dám vědět, nicméně všechny tyto zákroky vedly ke ztišení
dále problém bouchání jsem popsal v "chroupání od motoru" jenž do dneška nemám vyřešen a jak tak sleduji vyřešen asi nebude (rozebral jsem kvůli tomu asi půl auta a nic) Poslední co sy myslím že by to mohlo dělat je sklo neboť se to hodně projevuje za studena) -
Lubos.1 09.12.02 17:18
« Re: rachocení v kufru
Podla mna standard: zamok zadnych sedadiel. 'Riesenie' zo servisu: omotanie kovovej casti na karoserii nejakou paskou.
Ja mam zase nejaky iny problem. Pri volnobehu mi uz nejde motor (1.6) ako predtym - ticho, ale dost silno mi klepe. Samozrejme myslim vtedy, ked je zahriaty, nie studeny.
Mozno to suvisi s tym drncanim od motora, ktore sa mi ozyva pri rozbiehani okolo 2000 otacok. Nemate s tym niekto skusenosti? -
« rachocení v kufru
Po půlročním užívání 307 se kromě občasných tupých ran od předních podběhů (hlavně za studena)
začalo také ozývat při přejezdu jakýchkoliv nerovností rachocení a klepání někde v zadní části kufru, možná uvnitř 5.dveří. Nářadí, žárovky ani zadní tlumiče to nejsou.
Nemá s tím někdo také zkušenosti? -
"-- skrytý --" 04.12.02 23:55
« Re: Spotreba
V tom bude možná taky trochu pravdy protože Xsara je zase až moc přičaplá k zemi - to je právě jedna z věcí co mi vadí- už jsem "označkoval" spoiler i prahy a je i dost nízká. Samozřejmě ale nehodnotím Peugeot -Citroen , beru to z hlediska stejného motoru 1,6/16 a přibližně stejné hmotnosti. -
Lubos.1 04.12.02 18:00
« Re: asi mluvíme každý o jiném autě
hdi>
neverim, ze nebol s autom ziadny problem. bud si nevsimate urcite problemy alebo ich nepokladate za podstatne. Napr. mam kolegu, ktory ma rovnako 307 HDI. Pytal som sa ho, ci mu netrasie volant okolo 130. Povedal, ze samozrejme, ale ze je to pri dieseloch normalne.
Tak ak takuto vec clovek poklada za normalnu, tak sa necudujem, ze si nevsimne ine 'malickosti'.
Ak by som jazdil vzdy so silnejsie pustenym radiom, tak nebudem pocut nic.
Ale ak ho vypnem, tak pocujem vrzgoty od dveri, zvlastny drncavy zvuk od motora pri 2000 otackach/min., drncanie niekde od prevodovej paky pri 130 km/h, atd.
Tieto ostatne veci ma az tak nestvu, lebo sa postupne v servise odstrania, ale na co nemozu prist je ten zvlastny zvuk od motora. Nic nie je uvolnene, nic by nemalo rezonovat, motor je ok, neviem. Ale zaruku mam do konca marca 2003, tak to musim vsetko stihnut :) -
« asi mluvíme každý o jiném autě
Vlastním P 307 HDI 12 měsíců,od 17.12.2001.
Když čtu Vaše příspěvky nevěřím vlastním očím,k dnešnímu dni nebyl nejmenší problém,spotřeba převážně v městkém prostředí a krátkých trasách cca 20km od zakoupení průměr 5.1l na 100km.
Přečípovaná říd.jednotka od cca 3000km obrovské zvýšení zátahu od spodu.Pokud auto řídí můj syn při stejném jízdním průměru spotřeba kolem 6.5 l.
Nevyplývají Vaše problémy z toho,že se k autu chovate nešetrně? -
"-- skrytý --" 03.12.02 10:43
« Re: Spotreba
jojo .. a pritom je to jen takove siditko .. protoze jak velkou skupinu lidi uchvati, ze ma nad hlavou 10-15 centaku vzduchu, kdyz to nikterak neomezuje .. zatimco prostor v oblasti loktu je u nekterych paradoxne snizeny diky masivnejsim dverim ... holt paradoxy :-) No urcite ty automobilky maji nejake sociologicke studie a pruzkumy, tak vedi, co delaji, ale stejne mi prijde absurdni, kdyz auto nizsi tridy, obsazene zpravidla mezi jednim az dvema lidmi, tak klade vetsi duraz na prostor pro pet lidi vzadu a pro prostor kolen, nez na prostor v zavazadlovem prostoru. Mozna to vidim jen ze sveho pohledu, ale kdyz pouziva takove auto vic, jak dve osoby (coz vlastne neni muj pripad:-), tak jde o rodinne vozidlo a pak jsou vzadu deti. Ale kdyz jako jedina osoba, nebo dve osoby jedeme na dovolenou, tak je kolikrat prostor na zavazadla tak tak, aby se tam vsechno veslo a clovek ma plny jeste zadni sedacky. :) -
Adyn 03.12.02 10:03
« Re: Spotreba
Vyšší aerodynamický odpor je daň za módní vysokou stavbu, kdy je čelní plocha automobilu výrazně větší než bývalo obvyklé. Je to stejně legrace jak donedávna byla pro automobilky modlou právě aerodynamika, pro jejíž zlepšení byly ochotny amputovat i část pravého zrcátka. A najednou nový trend - maximální vnitřní prostor zejména nad hlavou a aerodynamický odpor (mnohdy i jízdní vlastnosti) se stávají méně důležitou veličinou. Tím samozřejmě nehaním Peugeot 307, jen ukazuji na módnost automobilového průmyslu. -
Lubos.1 03.12.02 09:44
« Re: Spotreba
Mam najazdene 23t km a priemerna spotreba okolo 7.5 l/100 km. V meste sa tazko dostanem pod 9 a na dialnici pod 8. Ale vsimol som si, ze je 307 dost citliva na vietor. Ak poriadne fuka oproti, tak pri 130 nie je problem, aby bola spotreba 10-11 l.
Btw, po tej 'oprave' predminuly piatok mi volant stale nevibruje, takze je to mozno trvale :) -
"-- skrytý --" 02.12.02 13:33
« Re: Chladici kapalina
Normálně podle PP.Jezdím skoro zásadně k jedné pumpě,pokud to jde k jednomu stojanu.Vždycky do 1 vypnutí.Porovnávám to podle ujeté vzdálenosti. Žádné "přesné" výpočty nedělám. Je možné a dokonce jisté že PP trochu fixluje.Už jenom to že okamžitá spotřeba neukazuje pod 20km/h - tak nevím jestli se s ní vůbec počítá - to se určitě projeví.Ale to určitě znáš taky, BSI Peugeot - Citroen by mělo být dost podobné.Tak jako asi bude řízení motoru.(model 2002 - takže "By wire" Bosch) Jinak nevím jezdím spíš na okamžitou spotřebu. V létě asi 1200 v jednom směru s klimou (klasické Chorvatsko) - 6,8 (to jsem měl najeto asi 3000km).Teď je tam asi 12000 - trochu to stouplo protože je víc zima.
Hmotnost je asi podobná? Já mám Break. Jestli mě na autě něco vadí a něco by se určitě našlo tak spotřeba (a zátah) to není.
-
Lubos.1 28.11.02 17:44
« Re: to trvalo!!!!!!!!!!!
kdo >
Ja presne neviem, kde to vlastne utiahli, ale je tam nejaka skrutka (vidno ju zospodu), ktorou by sa to malo regulovat. Problem je, ze ta skrutka je z umelej hmoty a neda sa s nou tocit :-)
Takze ju museli najskor zlomit, rozobrat to (neviem presne aky mechanizmus) a potom ju otocit mam taky dojem ze o 20 stupnov. Nieco mi tam este v suvislosti s tym menili, ale tiez neviem presne co. -
« Re: to trvalo!!!!!!!!!!!
Lubos1: mohl bys to trochu upřesnit - utáhli vůli v řízení. Jako kde? To auto přeci nemá žádné svislé čepy, které se dají stáhnout, jen nahoře ložisko a dole kulák a utáhnout převodku řízení (pokud to na hřebenu vůbec jde) snad není řešením eliminace vibrací.
to klepanie je dost vyrazne, skusal som otvorit motor a ten zvuk ide urcite z motora, nic ine nie je uvolnene.m ohlo by si zistit, o aku klapku ide? rad by som isiel do servisu a rovno im povedal, o co ide, nech to vymenia. mam skusenosti, ze casto nevedia prist na to, o co ide a potom to dost dlho trva, kym sa zavada odstrani.
Nemesis >
nebol si s tym v servise? Ja som im to ukazoval, dokonca sa im to vazne nezdalo, ale nemohli prist na to, cim to je. ak ide iba o nejaku rezonanciu, tak je to v pohode, ale bojim sa, aby nebolo nieco s motorom.