Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: P 307 1.6 XS
Ja som toho istého nazoru ako jj, investícia do Almery je podla mna rozumnejsia, ako do P307. Je viditelne z oboch diskusii, s ktorym autom su vacsie problemy. Som majitelom Almery N16, v ktorej sa sice objavuju nejake tie pazvuky a mal som este nejake mensie problemy, ale nic viac oproti P307. A dufam, ze ziadne vacsie problemy mat nebudem. Taktiez vybava Almery je porovnatelna s Peugeotom. Jedine co mi v nej chyba je palubny pocitac, ale v modelovom rade 2003 je uz k dispozi i ked tento rad je oproti minulemu o cca 40000,- Sk drahsi.
To paulus> kde si pocul tu spravu, ze Peugeot kupil Nissan? Ja som sa naposledy docital, ze sa tieto dve spolocnosti nespoja a nespoja sa ani vtedy ked sa Carlos Ghosn v aprili 2005 stane riaditelom oboch firiem. On vyhlasil, ze ked bude hrat v aliancii veducu ulohu, tak nedojde k fuzii. Tieto automobilky su len ciastocne prepojene. A co sa tyka dizajnu, kazdemu sa paci nieco ine.
-
« Re: P 307 1.6 XS
Lubos, Paulus> Nazdárek vespolek. Musím se tedy docela jako Nissanista ohradit. Nechci tady vyvolávat nějaký flamewar ohledně značek, ale sorry, srovnáváte jablka a hrušky. Pravda, že na několika málo Almerách se vibrace projevily, ale to je fakt jen sporadický výskyt (a možná ani nebyly tak silné (ale to je subjektivní)) a někdy mi nějaký ten plast v Almeře zavrže, ale jen někdy a to je dané teplotní roztažností hmoty a dělá to zejména v tuhé zimě. Jinak je to auto naprosto spolehlivé ve všech ohledech, žádné jiné závady ani v nejmenším a v porovnání s tím co zde uvádí majitelé P307 je to 100 a 1: - rachocení zámku kufru, - rachocení zámků zadních sedaček, - rachocení víka kufru, - uložení tlumičů, - rezonance při nízkých otáčkách, - špatné čidlo oleje, - chroupání v motoru, - klepání zahřátého motoru, - teče voda kolem termostatu, - prasklé těsnění hlavy válců, - tupé rány do předních podběhů... Tak toto všechno u Almery a u Nissanu všeobecně skutečně není! Do Nissanu liju jen benzín a umývám ho. To je vše. Co se týče výbavy u Almery (nedělal jsem si komparační tabulku v Excelu ;-), ale dostanete za své peníze rozhodně víc (krátce jsem kouknul do ceníků) než u P307. Nabídka motorů není špatná, každý si myslím vybere z 1.5-16V, 1.8-16V NVCS, 2.2-16V DTI, možná menší než u Peugeotu, ale podle mě je důležitější spolehlivost než si vybírat motor po 1dcl objemu. Spojení s Renaultem rozhodně neznamená že se Almera vyrábí ve Francii. Ta se stále pro Evropu vyrábí v UK v Sunderlandu. Btw. již poněkolikáté dostal Nissan v konkurenci ostatních automobilek ocenění za kvalitu a produktivitu. Takže na kvalitu z rukou francouzkécho dělníka u Nissanu zapomeňte. Spíš si při jízdě Velsatisem ve kterém buble 3.0L motor od Nissanu vzpomeňte na Japonce... :-)) -
« Re: P 307 1.6 XS
Do Donald> Bud vklidu, myslim ze tyto problemy u auta, ktere neni starsi jak 3 roky, nejsou vyjmecne. Od r. 2003 je nova modelova rada, jak mi tvrdil prodejce a verim tomu, ze to bude OK. Ja si ho hodlam objednat na konci tohoto mesice. Jinak jezdil jsem ve VW Golf 1.4 bezin a byla to fakt hruza. Stacolo se kolenem oprit o calouneni a ty zvuky, to snad nedela sni brachova S120. -
« P 307 1.6 XS
Hi all.
Zvazujem kupu P 307 XS 1,6. Chcel by som sa spytat na vase skusenosti s tymto autom. Trochu som prescreenoval posledne prispevky a to ma dost odradza. V hre je este mozno Golf alebo predsa priplatit a vziat Passata? A co ten dost blby vyhlad dopredu, da sa rychlo zvyknut? Dakujem. -
"-- skrytý --" 11.01.03 23:40
« Re: Airbag
Žádný prášek proti popálení neexistuje. Naopak v případě soudní dohry řešení jednoho případu, kdy si spolujezdec dodatečně (po nehodě) přesedl na místo řidiče (řidič byl pod vlivem...) bylo nakonec rozhodujícím důkazem to, že "nový" spolujezdec měl kromě ksichtu (vystřelily oba airbagy) popálená i zápěstí, tudíž řídil on!
PS: Nejedná se o případ řešený v ČR. -
« Re: Airbag
Existuje nejaky prasok v airbagu proti spaleniu tvare??? Tak mne pred dvoma mesiacmi strelili airbagy na VW POLO a prepalilo mi to na troch miestach dve bundy co som mal na sebe - na brusnej casti a co ma uplne dorazilo na zilach (!). Keby bolo leto a idem v tricku s kratkym rukavom, tak ma ten airbag zabije. A to vsetko sa odohralo pri rychlosti okolo 30-40 km/h, pretoze som prvym prednym kolesom vbehol do kanala. -
"-- skrytý --" 09.01.03 17:47
« Re: trasenie
Ještě jeden tip ohledně třesení: Před pár dny jsem vyměnil přední kotouče a hle, najednou vibrace v řízení tak kolem 140 km/h (bez použití brzdy). Důvodem je evidentně skutečnost, že ty nové (na rozdíl od původních) nejsou ve výrobě dynamicky vyvažovány - na rozdíl od starých jsem na nich nenašel žádné "odpichy materiálu" či vyvažovací "spony mezi žebry". -
Lubos.1 07.01.03 10:15
« Re: trasenie
Zdravim!
Mne to na volante nevidno tiez, ale je pravda, ze niekedy to citim v rukach, ale az pri 140 km/hod. Uz vazne neviem, co s tym, lebo s ludmi od importera je to dost problematicke, aj ked na druhej strane mi dost vychadzaju v ustrety. Podla nich je to trasenie uz v norme. Tazko sa hadat. Neviem, ci na to existuje nejaka 'norma', ci su pripustne nejake odchylky...ale pochybujem. Riadenie by malo byt podla mna pevne.
To trasenie som uz skoro pustil z hlavy, teraz sa venujem roznym pazvukom z interieru :-)
Napr. je tam jeden neprijemny zvuk z priestoru na menic CD, ked ho tam poriadne zatlacim, tak zmizne. Je to na * spravene, vela dotykajucich sa plastov atd.
-
« Airbag
Atak kolega potkal 307 na bok. Nedala mu přednost. Bylo to v rezidentní čtvrti, takže rychlost nic. Trefil 307SW na střední sloupkek Ačkoliv dveře jen mírně promáčklé a sloupek mítně zvohýbaný, jen na povrchu dle oka. Ani neprasklo žádné okno atd.. boční airbagy venku. Jsem netušil, že stačí tak málo. No alespoň vítě, že fungují. Jo a co nás zaujalo. Žádný prášek, Jenom pytle. Možná se dává prášek proti spálení tváře jen do předních, nevím. Tak to jen taková vsuvka. -
"-- skrytý --" 06.01.03 10:02
« Re: trasenie
Pokusil bych se o nejjednodušší možné řešení: Pokud je sbíhavost nastavena na +-0, dal bych tam maximum povolené plusové či minusové odchylky. To by mělo při jízdě přinejmenším vymezit vůle v nábojích kol. Pokud to nepomůže, bude alespoň zřejmé, že příčinou nejsou ložiska. PS: Měl jsem podobný problém s třesením volantu při brzdění, a po několikeré výměně kotoučů se přišlo na to, že se náboje kol "netočí dost do kulata". Úprava sbíhavosti to víceméně vyřešila. -
« Re: trasenie
Asi by som ale pomeral celu napravu, kotuce, homokinet.klby,
vsetko co sa da...
Hm, este tak vediet ake tolerancie tam maju byt...
nevie to niekto??
Ale skusim sa popytat chlapov v praci, co si o tom myslia.
Dam Vam vediet. (ked sa ale dozviem volaco nove).