Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« 1.6 HDI
zo Mm: Jak jsi spokojený s motorem 1.6 HDI, předpokládám 80 kW.
Jakou má v realu spotřebu, zvukový projev, spotřebu oleje, .....
Připadá mi jako pro mě zajimavá varianta do budoucnosti. Teď jsem z 2.0HDI spokojený, ale 66kW není nic moc a chtěl bych změnu.
Zvažuji P307 1.6HDI 80kW nebo 2.0HDI 100kW.
Možnou alternativou je taky P407 s 2.0 HDI nebo 2.2HDI, ale tady bude zřejmě problém cena.
No uvidíme. :?: -
« Bez nadpisu
Tiež som presedlal zo škodovky na peugeot 307. Mám dosť najazdené v octavii. Pohodlie v 307 a Octavii sa nedá porovnať. Za 3 roky a 2 mesiace som najazdil s 307 2,0 HDi 175 000 km. Zo začiatlu som síce chodil dosť do servisu, ale po odstránení "detských" závad sa už len vymieňal olej a filtre a nalievala sa "ropa". Teraz mám 307 SW 1,6 HDi zatiaľ v pohode... -
-
"-- skrytý --" 31.10.06 15:36
« Re: Re: Re:
Petr Zahora: Samozřejmě, že jsou i měkčené plasty, u nichž je odpařování změkčovadel omezeno na minimum, jenže na rozdíl od těch "taky měkčených" stojí ranec.
Francouzské vozy všeobecně se vyznačují poměrně velkou škálou dílů pocházejících i v rámci nějakého krátkého období od velmi širokého okruhu subdodavatelů, a jsou tedy rozličné kvality, resp. provedení. A tak např. Renault 5 měl v r. 1985 (já vím, je to už dávno, ale nic moc se od té doby nezměnilo) shodou okolností 5 různých typů hlavního brzdového válce, z nichž (tuším) 3 byly vzájemně nekompatibilní! Prostě to, co bylo momenálně k dispozici, to tam fabrika montovala... -
« Re: Re:
to mand: To je skutečně problém. Všeobecně platí přímá úměrnost mezi velikostí a kvalitou servisu. Čím je servis větší, tím kvalita práce jde dolů.
Sám jsem zpočátku jezdil do Pardubic, ale parkrát mě omylem namontovali jiné díly než by měli, tak jsem rezignoval a začal jezdit do miniservisu v Choustníkově Hradišti a mohu vřele doporučit. Obávám se, že je to pro Vás daleko ?! V Praze, předpokládám servise "Auto Domanský" ? -
"-- skrytý --" 31.10.06 14:45
« Re:
Petr Zahora: Různé šarže výchozího materiálu samozřejmě nelze vyloučit, ale primárně to závisí zj. na tom, kde a za jakých podmínek auto převážně parkuje, resp. jezdí - v chladné temné garáži k tomu dochází méně, na ulici za slunečného počasí nesrovnatelně rychleji. Pozor: ta změkčovadla jsou zdraví škodlivá a uvolňují se z plastů (samozřejmě hlavně z těch "měkčených") po celou dobu jejich života! -
« Bez nadpisu
Ne, o servu v mém autě vůbec nevím. Před dvěma roky jsem "sestřelil" srnu na silnici a auto měl 14 dní v servise. Po tuto dobu mě zapůjčili P307 s 1.6 motorem. Auto mělo najeto cca 40 000km a rozhodně v něm nic nepískalo. Odkud jste, možná bych vám mohl doporučit nějaký servis ? -
« Pískání čerpadla posilovače řízení
Mám 1,6 benzin, 80 kW. Jízdní vlastnosti jsou zatím poměrně dobré, ale ten pískající zvuk čerpadla už asi dlouho nevydržím - rozhodně si na něj dle doporučení servismana nezvyknu. Vám servo nepíská vůbec, nebo jen málo, že jste schopen to tolerovat? A ten servis změním. -
« Re:
To je těžké říct. Kolega před 3 lety přesedlal s Peugeota na Škodu a má taky oči pro pláč. Škoda, že také není přispívatelem na Auto fóru, protože by asi mnohým lidem stávaly hrůzou vlasy na hlavě.
Problémy jsou od toho, aby se řešily. To co popisujete by pro šikovného mechanika neměl být problém. Skutečně zkuste změnit servis .
Já mám P307 už 4 roky, najeto 120 000 km, což už je slušná porce kilometrů a zatím maximální spokojenost.
Jaký máte motor ? -
« Re:
to Petr Zahora: Auto mám teprve 6 měsíců, tj. ještě rok a půl je v garanci. Servis mám v úmyslu změnit, ale předtím se chci vyzbrojit zkušenostmi jiných uživatelů této značky, abych věděl, co je a co není normální. Předtím jsem měl 9 let oktávku a byl jsem s ní spokojen. Protože škodovky za tu dobu dost zdražily, zkusil jsem přesedlat na 307, neboť jsem se bláhově domníval, že Pugeot nebude horší než Škoda. :-( -
« Bez nadpisu
to Mitsi: To zní logicky, ale jak je možné, že u jednoho auta se čelní sklo "špiní" více a u jiného méně. Že by se použivaly jiné materiály u stejného typu auta ?
to mand: To co popisujete rozhodně není normální stav a zaslouží si větší pozornost a vstřícnost servisu. Pokud ze strany servisu není chuť problém řešit rozhodně doporučuji změnit servis.
Je to auto ještě v garanci ? -
« Pískání čerpadla posilovače řízení
Mám novou 307 BREAK a kromě závad, o kterých v servisu prohlásili, že to je normální (chybná indikace vadného ABS, rachtavý zvuk motoru při volnoběhu - a to nemám nafťák! - , poruchové odemykání dveří zavazadlového prostoru atd. atd.), mám závadu, která mi fakt drásá nervy: je to nepřestávající HVÍZDÁNÍ ČERPADLA POSILOVAČE ŘÍZENÍ. (Toto začnou dělat některá auta zhruba po 10 letech provozu.) Dle vyjádření servismana je to u peugeotů běžná záležitost, jiným to prý nevadí a na funkci to nemá negativní vliv. Mám si na to zvyknout. Hotovo. Protože nemám možnost si nikde 307 poslechnout, může mi někdo z vás sdělit vlastní zážitek s tímto pískáním? Zatím se mi podařilo zjistit, že 206 to nedělá. -
"-- skrytý --" 31.10.06 09:13
« Re: Re: Re:
Problém "mastného/nevyčistitelného" čelního skla zevnitř je způsoben usazováním změkčovatel pocházejících z plastů, hlavně pak z plastů samotné palubní desky. Řešení to žádné nemá a sklo je třeba pravidelně čistit speciálními přípravky s vysokým obsahem čpavku.