Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.04  08:43

    « Vibrace na volantu

    Dobrý den, mám obědnanou francouzku 307 (5D) a chci se zeptat jestli byli už vychytané ty nejzávažnější problémy (vibrace na volantu, tekoucí chladiče apod.). Ta moje půjde do výroby poslední týden v březnu. Bude to 1.4 16V XR. Jaké jsou zkušenosti s tímhle motorem ? Projevovali se vibrace hned od začátku ? Uvažuji že se dohodnu s prodejcem a pojedu to nejdřív vyzkošet na dálnici než to zaplatím. Je nějaká šance že problém rozpoznám hned ze začátku ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.03.04  20:07

    « Automaticka hlasitost

    Automaticka hlasitost na radiu clarion u C3 funguje na zaklade polohy plynoveho padalu a otacok motora, nie od rychlosti. Aspon tak je to napisane, mozno aj v u 307 je to tak. Takze cim viac huci motor tym hlasnejsie hraje radio. Neberie to do uvahu hluk z odvalovania kolies a pod.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.04  11:34

    « Bez nadpisu

    nejaka ta zmena sa mi zdala, to musim priznat - avsak len od tej doby, co ma na to upozornili, tak som mal pocit, ze si namyslam.
    inak skrkanie volantu a zle ovladanie packy stieracov som odhalil - asi zle nasadili volant, resp. velmi dotiahli plasty. uz sa tesim, ako zasa idem do servisu... 8-s
    a to autoradio...tiez sa snezim zistit z casu na cas, ci sa tato funkcia nejako prejavuje. bud je to take dobre, ze si to nevsimnem alebo nefunguje...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.03.04  16:10

    « Sterac

    No ja mam hatchback 5dv. zadní sterac by mel byt zavisly na rychlosti
    tak mi to tvrdili pri koupi, tak mi to funguje cim rychleji jedu tim ma kratsi interval stirani. Sice neni nijak razatni ale je. spis me trapi automatická hlasitost radia v zavislosti na rychlosti absolutne nefunkcni alespon u mne.
    Slisel jsem tento system fungovat v jiném aute (BMW).
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 11.03.04  11:26

    « Bez nadpisu

    yoyo
    ja mam hatchback a co sa tyka zadneho stieraca, som 100% presvedceny, ze interval je rovnaky za kazdych okolnosti. Neverim tomu, ze na SW je to inak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.04  10:53

    « gumenne oblozenie dveri

    u vodica sa mi obodralo, u spolujazdca menej. po reklamacii mi vymenili len tu na vodicovej strane s dovetkom, ze som si to sposobil sam - otieranim pri nastupovani. v ziadnom aute sa mi to nestalo...
    ako vyzeraju vase "gumy"?
    na zaciatku to vyzera ako stara, "zhranala" guma a drobi sa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.04  10:44

    « stastie?

    tak je mam na sw 1,6 21.000 km a doteraz v pohode. radost jazdit v tomto aute. bohuzial existuje mnozstvo malych much, ktore ma otravuju a ktorymi som uz prestal otravovat servis ja.
    packu smerovky mi menili druhykrat. zatial ide bez problemov, ale odkedy ju mam, tak mi vadi spravanie sa packy stieracov a stane sa, ze mi zaskrka volant pri otacani. radsej nechcem chodit do servisu, lebo jednu vec odstrania, dalsie dve sa vyskytnu.
    chcem sa spytat na vas nazor - v servise som sa pytal chlapika, ci sa da nastavit interval zadneho stieraca - zda sa mi, ze je kratky. odpovedal mi, ze sa to nastavuje samo, podla toho ci je na skle vod alebo nie. ak je sklo suche, potom sa zohreje nejaky kondenzator a dalsie utretie nastane az ked sa ochladi...
    odvtedy to sledujem a neviem...zda sa mi to rovnake.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.04  09:02

    « zkušenosti po 30 000 km s XR Présence 1,6

    Tak po dlouhé době zas něco přidávám do fóra. V celkové záruční lhůtě jsme museli navštívit servis cca 22x :-(. Třeba jen nedávno někým zmíněné zmatené automatické stěrače jsme řešili při 6 návštěvách servisu a po bludných výmluvách pomůže jen výměna řídící jednotky pro palubní počítač - pokud to nemáte v záruce = drahý špás. Chladič či převodovka nám dosud a snad to i vydrží dosud netekla, ale netěsnila nám hlava válců. Až na potřetí nám ji museli zbrousit a pak to přestalo týct - předtím dvakrát praskaly i těsnění na vačkovce. Od tý doby je klid. Co je nevyřešitelný je nějaký taky tady už zmiňovaný povrzávání od čelního skla a servis si stím opakovaně neví rady. Je to jen když je auto ztuhlý, ale než dojedu do servisu tak je po problému - je to těžko prokazatelný, ale za studena to vrže v jednom kuse:-(. Tak pokud byste věděli co s tím tak napište. Jo, poslední závada - špatnej "silenblok" mezi motorem a výfukem. Při ubrání plynu se zhopne motor a pak to vždy zapíská. Už to měnili jednou, ale zas se to vrátilo a teď po půl roce prý vyvinuli novější model toho čehosi a tak po výměně jsme zvědaví jak dlouho to vydrží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.02.04  22:48

    « OT ... 206 akce ???

    Omlovam se za OT, ale muze mi nekdo objasnit akci Peugeotu na jejich WEBu [odkaz]
    jakou ma tento konkretni model vybavu? Je stejna cena za 3 a 5ti dverovou verzi?
    Nejak se v jejich akcich neorientuji.
    Potrebuji neco kolem 260tis. s max vybavou. Co byste doporucili?
    Srovnavam s Renaultem Clio 1.2 43kW/60k 5dv. s 2x airbag, servo, el.okna, central s dalkou, stavitelny volant i sedadlo ridic(ky :o) cca 260tis.
    Diky za jakoukoliv radu...
    R.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.04  22:55

    « Re: Re:

    Přidám plyn, to bylo v létě. Vždy jsem poznal že jedu cca 130. Teď v zimě na Pirelli 190 Snowsport 205/55 na stejných discích bez problému. Na podzim jsem koupil v akci elektrony a na nich mám letní Dunlop Sp Sport 2000E 205/55, tak uvidím až přezuji na jaře. Obě sady disků jsou 16“ Peugeot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.04  21:12

    « autoradio

    chcem si dat ine radio, nejake pioneer s cd/mp3 a rad by som mal aj ovladanie pod volantom a zobrazovanie na displeji. naozaj to nejde? mate s tym niekto skusenosti? urcite to musi ist...

    inak vymenit iba repraky a nechat tam to ubohe radio...neviem... badatelne sa ti asi zvuk nezmeni. i ked mozno ano. daj mi sem hned vediet, ako ich vymenis, ci to pomohlo.

    ja uvazujem tiez o pioneer, dopredu TS-H1702, vzadu TS-H133. to su starsie modely. mozno ich uz ani nepredavaju. novsie budu podobne oznacene. odporucil mi ich jeden znamy.

    s hudbou v tomto aute je to biedne.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.04  14:29

    « Re: Drncanie...

    Ja si osobne myslim, ze to bude niekde v motore (nejaky plastovy kryt) a nie v palubovke... Auto mam este v zaruke, ale nemam cas ist do servisu... A pritom tam mam kamaratov... :o))
    Ozaj, viete niekto poradit nejake kvalitne reproduktory? Rad by som to cele vymenil a pridal subwoofer. Radio asi menit nebudem, aby som neprisiel o ovladanie na volante. Celkom sa mi pozdavaju Pioneer...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.04  10:38

    « Re: Drncanie...

    ano, je to tak i u mna. s tym rozdielom, ze moje drncanie zacina az ked je teplota pod -3. rozoberat palubovku kvoli tomu nechcem dat. este nieco zabudnu dat spat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  20:41

    « Drncanie...

    Znovu sa pridavam s novym postrehom ohladom drncania pri 1600-1800 otackach. Je to velmi kuriozne, ale zistil som, ze ked je vonku do +6 stupnov drnci to a ked je +7 a viac nic nepocut... Pravdepodobne to bude nejaky plast, ktory pri nizsich teplotach stuhne a ten sposobuje tieto pazvuky... O)))
    Co vy na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 17.02.04  09:51

    « Re:

    Lubos2> Tie vibracie mas uz vyriesene?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.04  02:09

    « Bez nadpisu

    Několik poznatků s provozu Peugeot 307 1.6 XT , výroba 11/2001, najeto 35 000km :
    Při výběru vozu ve srovnatelné kategorii a opakovaným zkušebním jízdám s auty užšího výběru tj. CITROËN Xsara, Opel Astra, Honda Civic a Peugeot 307 vítězily dva posledně jmenovaní. Civic odradil kosmickými cenami volitelného příslušenství, např. spoiler zadních dveří 15990,- loketní opěrka 5832,-, středová konzole s ministolkem 7351,-, střešní box 18757, - 23379,- atd. a vnitřní absencí středového panelu a tím neútulností předního prostoru. Mluvím o podzimu 2001, na jaře 2002 již Honda nastartovala akci s příslušenstvím tj. litá kola, ochranné lišty atd.
    Vyhrál tedy Peugeot 307 XT 1.6 s několika doplňky např. el. zrcátka a el. okna vzadu, litá kola 16 / 205, aut. klima, CD měnič, metalíza, zadní spojler, construkt atd. Uvádím jen kvůli celkové ceně v roce 2001 vůči konkurenci, která byla velmi srovnatelná vzhledem k uvedení nového modelu i např. proti Škoda Octavia s přibližně stejnou výbavou – Peugeot 307 : 6 Airbeg, aut.klima, dešťový senzor, aut. světla atd. Poznámka : v druhé půli prosince 2001 proběhla akce Peugeot leasing s nulovým navýšením a havarijní pojistkou zdarma – stačilo měsíc počkat, ale to se mi prodejce nesvěřil, a myslím že, to v listopadu netušil ani dovozce.
    V době koupě jsem oceňoval především nový desing, vnitřní uspořádání interiéru, rozvor a tím i místo na zadních sedadlech a jízdní vlastnosti, obsah zavazadelníku který se ale zmenšil z deklarovaných 420 l na dnes uváděných 370 l v různých testech.
    Tedy ke zkušenostem z provozu po skoro 35000 km :
    Vibrace volantu při cca 130 km nastaly po opětovném přezutí na letní pneu po zimní sezóně, letní Dunlop Spsport 2000E 205/55, zimní Pirelli 190 Snowsport 205/55 na stejných discích. V zimě 2001 jsem toto skutečně nemohl postřehnout – sníh od prosince do března.
    Tekoucí chladič vyměněn v záruční době samozřejmě po třech návštěvách v servisu, kdy se mě technik snažil přesvědčit, že jde o kapalinu vysráženou z aut. klimatizace, podruhé vyměnily údajně zjevně volnou objímku hadice a na potřetí objednali nový chladič, napočtvrté ho vyměnily – od té doby O.K.
    Prolínání oleje z převodovky bylo opět bagatelizováno šmírem odněkud?, na třetí pokus provedena demontáž převodovky a její rozebrání, přetěsnění a výměna symerinků včetně převodového oleje – pozn. : technik slušně ale přece jen vznesl dotaz, zda jsem ochoten symerinky a olej zaplatit!? Po záporné odpovědi účet zmačkal, totéž se mi stalo i při garanční prohlídce při 10 000km po doplnění oleje a nádobky ostřikovačů ( jsou to prý náklady servisu!?). Stejnou zkušenost má i kolega vyznavač značky Peugeot 307. Převodovka vyřešena v záruční době – od té doby O.K.
    Tato závada postihla i mého známého měsíc před koncem garance – stihl to, auto má o dva měsíce starší tj. rok výroby také 2001.
    Dešťový senzor – v některých fázích jízdy nepoužitelný, jako by splašené stěrače se chystají opustit čelní sklo a činnost i na sucho. Bohužel jsem tuto závadu nedotáhl do konce vlastní nedůsledností a proto trvá stále. V servisu mi kropily sklo z hadice a stěrače stíraly – vždyť je to v pořádku! Viz test Peugeot 607 v sobotu 14.2.04 na Primě – stejná závada a komentář s otazníkem, zda si výrobce dovolí hazardovat s image značky, což jistě můžeme podepsat.
    Když jsem se rozhodoval o typu vozu, naprosto jsem vylučoval zásadní závady typu prolínání oleje z převodovky a tekoucího chladiče, ale po přečtení tohoto fóra jsem dospěl k závěru, že skutečně šlo asi o problémy plynoucí z rozjezdu výroby nového modelu. Je paradoxní, že 10 let starý služební Š Favorit neukápl za tuto dobu ani kapku oleje či jiné kapaliny, nesrovnávejme další vlastnosti.
    Tyčka stabilizátoru (táhlo předního příčného stabilizátoru) – měněno při 28 000km po záruce. Zajímavý zvuk od řidiče - jakoby se v kufru převalovala brambora v krabici od bot, na správnou lokalizaci mě musela upozornit manželka z místa spolujezdce.
    Další postřehy jsou již kladné – tiché, slušně živé auto (můžu srovnat se Š Octavia TDI 81kW tzn. Peugeot 307 1.6 je dle mého subjektivního názoru min. stejný rychlík spíše rychlejší a především fajnovějšího svezení – výraz známého s dlouhodobou zkušeností s oběma vozy nemluvě o vnitřním prostoru, nebavme se o ekonomice PHM nafta - benzin ) s vynikajícím desingem zvenku i zevnitř. Spotřeba přiměřená – já mám průměr za více než dva roky 7.4 včetně popojíždění, Chorvatsko plně naloženi ve čtyřech tam za 6.9 a zpět 7.2 (žádní slimáci), nejméně jsem se dostal na 5.9 při zkoušce ekonomické jízdy – musím přiznat se zatajeným dechem. Všechny údaje dle počítače a zkoušky dle údajů při čerpání.
    Na závěr – vždy se těším když do Francouzky (je to přece sedmička) usedám, jak se svezu a to přeji i Vám.
    PS – známý chce provést tuning sw motoru 1.6 z 80kW na 95kW, pokud se to povede tak Vás budu samozřejmě informovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.04  19:29

    « Re: brzdy

    1,6/16 a HDI má e-gas - dvojitý potenciometr v plynovém pedálu (BOSCH)! a elektronické řízení klapky v sání.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.04  16:49

    « brzdy

    brzdy su v poriadku. inymi slovami si mam zvyknut na to neprijemne drhnutie a piskanie (ktore vraj vznika kvoli nejake primesy v brzd. oblozeni pre zvacsanie zivotnosti ????). sa citim ako vo felicii jedneho znameho. ale ta ma vzadu bubny.

    ad plynove lanko: nie je nahodou v 307 elektronicky nahradene? niekde som to cital...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.04  08:21

    « Re: brzdy

    No, co sa tyka cirlivosti na stlacenie,to je v pohode. Skor mam ten problem so zaseknutim pri stlaceni pedalu na podlahu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.04  17:37

    « Re: brzdy

    Ak pedal stlacis a obratky sa nezvysuju mas natiahnute alebo uvolnene lanko. Neviem ci mas plyn na lanko. Ak ano da sa vyspanovat pomocou buzirky, neviem ako to tam mas, ale na C3 mi to urobilo 4 mesiace po kupe, naspanoval som a je to ok.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…