Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Peugeot 206SW 1.4HDi zamrza za jizdy!!!
Zdar,
auto r.v. 2003 i pri vysokych mrazech (-20C) nastartuje, ale behem jizdy na 5-ku plynulou jizdou se rozsviti kontrolka palivoveho systemu a chcipne. V Peugeotu Domansky to svadeji na naftu, ale beru SHELL. V pohode nastartuje a po rozjeti chcipne znovu.
Stalo se mi to uz potreti za 3 roky - vzdy kdyz je pod -13C je to auto nebezpecne.....
Please nemate nekdo podobne zkusenosti?
Diky, Tomas
---------------------------------------<… /> Dobry den pane Kucera,
letos nás to nepotkalo, neboť mrazy tady v Praze nebyly velké. Ale zjistil jsem, že moji kolegové měli také problémy v Alpách z 1,4 HDi. Je-li společně dvěmi auty a ten co dojel do Alp na "českou naftu" měl smůlu, oproti tomu druhému, který musel tankovat u Mnichova. Na základě tohoto jsem začal "bádat" na rozdílu naší nafty a Evropské. Bohužel rozdíl je mimo jiného také v hustotě, ta naše je mnohem hustší již za normálních teplot. V tom asi vidím největší problém.
S pozdravem
> "Kucera Tomas" 14.2.2005 9:47 >
Dobry den,
Pro info :
Minuly tyden jsem byl se svoji 206SW 1.4HDI v Alpach a opet jsem za jizdy zamrznul v -15C. Situace byla uplne stejna jako před rokem v Cechach : Auto nastartuje, par kilometru jede a pak chcipne. V nejblizsi době pujdu do servisu jim to omlatit o hlavu.
Mate nejake nove informace?
Predem dekuju,
Tomas Kucera
-----Original Message-----
Sent: Tuesday, February 17, 2004 10:04 AM
To: Kucera Tomas
Subject: Re: 206 1.4HDI a mráz
Dobry den,
noveho neni skoro nic. Dovozce to svadi na naftu, prodejce tape (Federal Cars Praha). Mam pocit, ze se snazi reseni odalit do obdobi tepla, protoze to nebude mozne vyzkouset. Jedine co jsem zjistil od ostatnich majitelu 206, tak je problem pouze s modelem 2003 (koupeny 5.03 - 9.03). Predchazejici modely to nedelaly. Dale vim, ze starsi modely maji jiny typ palivoveho filtru, ktery neni tak jemny. Ale servis se boji mi ho dat do noveho modelu. Dale je zajimave, ze se to objevilo pouze u modelu prodanych v CR.
Jedine co je pozitivni, ze stejny problem mel prodejce s predbvadecimi vozy, ktere zamrzli mezi Libercem a Prahou. Spatne je, ze nikdo s ostatnich majitelu si nestezuje, protoze uverili, ze natankovali nekvalitni naftu. U mne neuspeli, protoze v rodine a ve firme mame pouze naftaky. Naftu bereme u stejnych pump a nikdy jsme nemeli problemy. Muzete mi napsat kdy a kde jste vozidlo zakoupil?
_____________Originální zpráva ____________
Předmět: 206 1.4HDI a mráz
Datum: Tue, 17 Feb 2004 09:46:12 +0100
Zdravim,
stalo se mi 2x za den (pred mesicem) ze auto 206 SW 1.4HDI (najeto
8000km) v -14C. nastartovalo(asi na potreti) a při jizde(cca 10km v obou
pripadech) za jizdy chciplo. Bral jsem nejlevnejsi naftu u JETu, tak sem to svadel na naftu a volal jsem servisu - udajne tam kvuli tomu volalo hodne lidi - pry nekvalitni nafta,... Mate nejake nove info?
Tomas
-------------- [odkaz]
Zdravím,
má někdo zkušenosti se zamrzáním nafty během jízdy. Naftu beru u Aralu a OMV (alpine), přidávám aditiva (OMV). Když poklesne teplota pod -10st C auto nastartuji bez problémů, ale po ujetí 10km se auto zastaví. Už bylo 3x v servisu během 14 dnů. -
Lubos.1 20.01.06 13:47
« Re: Re: Zmena nazoru... :-)
Tak toto bolo fakt ale fakt dobré
A to predošlé auto, do ktorého sa toľko obúva, namá fakt chybu.
ja sa do nicoho neobuvam (len som porovnaval), a Corolla, ktoru som mal, bola vyrobena v roku 96, tzn, je 2 generacie dozadu. Takze so sucasnym modelom mala spolocne akurat vyrobcu. -
Lubos.1 20.01.06 13:43
« Re: Zmena nazoru... :-)
Ľuboš, ale tu to svoje bývalé autíčko celkom chváliš!
[odkaz]
Celkom ako celkom, ved ja ho nehanim ani na tomto fore s vynimkou casu, ked sa mi vela veci na nom sralo a bol som dost vytoceny. A ako som tam aj napisal, uz by som si ho asi znova nekupil. -
Lubos.1 20.01.06 01:10
« Re: Re: Re: Re: Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
Nejde ani tak o aerodynamiku P307, ako skor o jej vyborne odlhucnenie. Podvozok P307 bol sice tvrdsi ako predosle peugeoty, ale chybala mi spätna vazba od vozovky. Jednoducho povedane, pripadalo mi to, ako by som soferoval autobus, to znamena, ze mam predne kolesa niekde za sebou. Ale mozno je to iba moj pocit.
Bolo pocut razy naprav pri prejazde nerovnosti, inak bol podvozok tichy.
Co sa tyka vybavy, teraz sa Corolla dotiahla na P307, ale napr. taka malickost, mozes si ju dovybavit dvojzonovou klimou? Asi tazko.
Neporovnavaj terajsiu Corollu a vtedajsiu 307. Porovnavaj vozy vyrobene v tom istom case.
TS je samozrejme o niecom inom, aj ked si osobne myslim, ze tou klasickou zadnou napravou s torznymi tycami moc rozruchu nenarobi. -
"-- skrytý --" 20.01.06 00:42
« Re: Re: Re: Re: FURT TO SAMÉ, SŤAŽŇOSTI A SŤAŽNOSTI...
Moja TS je Máj 2002. P307 bol August 2002, čiže oba modeli boli časovo spolu na trhu. Aerodynamika 307 je jedna vec, druhá vec je neskutočný podvozok, ktorý je tak hlučný, že to kritizujú aj fr redaktori. Moja 307 mala tiež hlavový airbag, ale môžeš ho dnes dokúpiť aj do Corollky. VSC a TRC mám sériovo, hoci je to len pre TS. Čo ma ale štve, je že nemá možnosť Follow me home... A to 307 mala. Ale nemúžeš porovnávať tieto autá, to je totálny rozdiel. 307 bola pohodlná a letargická, TS je tvrdé športové dravé auto...








mam takyto problem:
pocas jazdy sa mi obcas ozyva piskanie od zadnej napravy. Trva to par sekund az par minut potom zase prestane a potom zase zacne. Atd.
ma s tym niekto skusenosti ? a ked hej ako to riesil ?
Podotykam, ze to nie su brzdy samotne, tie mi piskaju inak :-(((
V service to zahmlili na nejake neurcite necistoty v brzde. Totizto robili mi to uz minule leto, po zasahu servisu bol asi 3 mesiace klud a teraz zase.
Pteri