Peugeot 307

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  14:59

    « Re: Re:

    to Mitsi: Garáž nemám, auto provozuji již přes 4 roky, ale tento efekt "špinění" mě nějak minul. Tím to ovšem nechci bagatelizovat.
    P307 je pověstná tím, že měkčených plastů má hodně. Konec - konců to se přeci od dnešního auto-interiéru chce, nebo ne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  14:54

    « Re:

    to Petr Zahora: Jsem z Prahy a nejsem si jistý, že by se tu o zákazníka zrovna přetrhli. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  14:45

    « Re:

    Petr Zahora: Různé šarže výchozího materiálu samozřejmě nelze vyloučit, ale primárně to závisí zj. na tom, kde a za jakých podmínek auto převážně parkuje, resp. jezdí - v chladné temné garáži k tomu dochází méně, na ulici za slunečného počasí nesrovnatelně rychleji. Pozor: ta změkčovadla jsou zdraví škodlivá a uvolňují se z plastů (samozřejmě hlavně z těch "měkčených") po celou dobu jejich života!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  14:42

    « Bez nadpisu

    Ne, o servu v mém autě vůbec nevím. Před dvěma roky jsem "sestřelil" srnu na silnici a auto měl 14 dní v servise. Po tuto dobu mě zapůjčili P307 s 1.6 motorem. Auto mělo najeto cca 40 000km a rozhodně v něm nic nepískalo. Odkud jste, možná bych vám mohl doporučit nějaký servis ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  13:52

    « Pískání čerpadla posilovače řízení

    Mám 1,6 benzin, 80 kW. Jízdní vlastnosti jsou zatím poměrně dobré, ale ten pískající zvuk čerpadla už asi dlouho nevydržím - rozhodně si na něj dle doporučení servismana nezvyknu. Vám servo nepíská vůbec, nebo jen málo, že jste schopen to tolerovat? A ten servis změním.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  13:22

    « Re:

    To je těžké říct. Kolega před 3 lety přesedlal s Peugeota na Škodu a má taky oči pro pláč. Škoda, že také není přispívatelem na Auto fóru, protože by asi mnohým lidem stávaly hrůzou vlasy na hlavě.
    Problémy jsou od toho, aby se řešily. To co popisujete by pro šikovného mechanika neměl být problém. Skutečně zkuste změnit servis .
    Já mám P307 už 4 roky, najeto 120 000 km, což už je slušná porce kilometrů a zatím maximální spokojenost.
    Jaký máte motor ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  13:14

    « Re:

    to Petr Zahora: Auto mám teprve 6 měsíců, tj. ještě rok a půl je v garanci. Servis mám v úmyslu změnit, ale předtím se chci vyzbrojit zkušenostmi jiných uživatelů této značky, abych věděl, co je a co není normální. Předtím jsem měl 9 let oktávku a byl jsem s ní spokojen. Protože škodovky za tu dobu dost zdražily, zkusil jsem přesedlat na 307, neboť jsem se bláhově domníval, že Pugeot nebude horší než Škoda. :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  12:47

    « Bez nadpisu

    to Mitsi: To zní logicky, ale jak je možné, že u jednoho auta se čelní sklo "špiní" více a u jiného méně. Že by se použivaly jiné materiály u stejného typu auta ?
    to mand: To co popisujete rozhodně není normální stav a zaslouží si větší pozornost a vstřícnost servisu. Pokud ze strany servisu není chuť problém řešit rozhodně doporučuji změnit servis.
    Je to auto ještě v garanci ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.06  12:19

    « Pískání čerpadla posilovače řízení

    Mám novou 307 BREAK a kromě závad, o kterých v servisu prohlásili, že to je normální (chybná indikace vadného ABS, rachtavý zvuk motoru při volnoběhu - a to nemám nafťák! - , poruchové odemykání dveří zavazadlového prostoru atd. atd.), mám závadu, která mi fakt drásá nervy: je to nepřestávající HVÍZDÁNÍ ČERPADLA POSILOVAČE ŘÍZENÍ. (Toto začnou dělat některá auta zhruba po 10 letech provozu.) Dle vyjádření servismana je to u peugeotů běžná záležitost, jiným to prý nevadí a na funkci to nemá negativní vliv. Mám si na to zvyknout. Hotovo. Protože nemám možnost si nikde 307 poslechnout, může mi někdo z vás sdělit vlastní zážitek s tímto pískáním? Zatím se mi podařilo zjistit, že 206 to nedělá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  09:13

    « Re: Re: Re:

    Problém "mastného/nevyčistitelného" čelního skla zevnitř je způsoben usazováním změkčovatel pocházejících z plastů, hlavně pak z plastů samotné palubní desky. Řešení to žádné nemá a sklo je třeba pravidelně čistit speciálními přípravky s vysokým obsahem čpavku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…