Peugeot 307
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« 1.6 HDI
zo Mm: Jak jsi spokojený s motorem 1.6 HDI, předpokládám 80 kW.
Jakou má v realu spotřebu, zvukový projev, spotřebu oleje, .....
Připadá mi jako pro mě zajimavá varianta do budoucnosti. Teď jsem z 2.0HDI spokojený, ale 66kW není nic moc a chtěl bych změnu.
Zvažuji P307 1.6HDI 80kW nebo 2.0HDI 100kW.
Možnou alternativou je taky P407 s 2.0 HDI nebo 2.2HDI, ale tady bude zřejmě problém cena.
No uvidíme. :?: -
« Bez nadpisu
Tiež som presedlal zo škodovky na peugeot 307. Mám dosť najazdené v octavii. Pohodlie v 307 a Octavii sa nedá porovnať. Za 3 roky a 2 mesiace som najazdil s 307 2,0 HDi 175 000 km. Zo začiatlu som síce chodil dosť do servisu, ale po odstránení "detských" závad sa už len vymieňal olej a filtre a nalievala sa "ropa". Teraz mám 307 SW 1,6 HDi zatiaľ v pohode... -
-
"-- skrytý --" 31.10.06 15:36
« Re: Re: Re:
Petr Zahora: Samozřejmě, že jsou i měkčené plasty, u nichž je odpařování změkčovadel omezeno na minimum, jenže na rozdíl od těch "taky měkčených" stojí ranec.
Francouzské vozy všeobecně se vyznačují poměrně velkou škálou dílů pocházejících i v rámci nějakého krátkého období od velmi širokého okruhu subdodavatelů, a jsou tedy rozličné kvality, resp. provedení. A tak např. Renault 5 měl v r. 1985 (já vím, je to už dávno, ale nic moc se od té doby nezměnilo) shodou okolností 5 různých typů hlavního brzdového válce, z nichž (tuším) 3 byly vzájemně nekompatibilní! Prostě to, co bylo momenálně k dispozici, to tam fabrika montovala... -
« Re: Re:
to mand: To je skutečně problém. Všeobecně platí přímá úměrnost mezi velikostí a kvalitou servisu. Čím je servis větší, tím kvalita práce jde dolů.
Sám jsem zpočátku jezdil do Pardubic, ale parkrát mě omylem namontovali jiné díly než by měli, tak jsem rezignoval a začal jezdit do miniservisu v Choustníkově Hradišti a mohu vřele doporučit. Obávám se, že je to pro Vás daleko ?! V Praze, předpokládám servise "Auto Domanský" ?







